DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
VMN; Ik vind het niets dat de dagen weer langer worden. Vind het wel lekker als het zo vroeg donker is. Vandaar mijn
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Is goed! Mijn username is Japanneke
Done
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik was net nog boos op Vodafone. Maar Vodafone even bellen leert dat ik in de maand december buitensporig gebruik heb gemaakt van mijn belbundel. Beetje jammer dat ik ze niet de schuld kan geven.
Gast- Gast
haha toch je eigen fout maar ik ben weer klaar met werken. Fijne avond en tot morgen
Gast- Gast
Ben blij dat ik nooit een dergelijk contract aangegaan ben. Als ik een nieuwe telefoon wil, koop ik er gewoon 1 .
Gast- Gast
Ik wilde vanavond weer eens gezond eten... zit ik aan de broodjes knakworst
Hoi btw!
Hoi btw!
Gast- Gast
Fail, Mappie
Ik heb roti gegeten, was niet zo lekker.
Ik heb roti gegeten, was niet zo lekker.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gezond koken voor mezelf alleen wordt straks nog een hele opgave. Maargoed, dan weet ik in elk geval van tevoren dat ik maar vor 1 persoon hoef te koken Ben van plan om dan ook weer eens flink te gaan afvallen.
Gast- Gast
Oke, ik schiet weer even in de zeurmodus hoor. Ik moet de rekeningen van de advocaat en de mediator betalen maar ik kan het niet, vind 't lastig. Verklaar me maar voor gek, die hele handtekening zette ik zo op de papieren, maar dit vind ik dan weer moeilijk.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik wilde vanavond weer eens gezond eten... zit ik aan de broodjes knakworst
Hoi btw!
Ik had ook geen zin om te koken maar dan haal ik een vegetarische hamburger. Lekker makkelijk en voelt toch niet ongezond .
Gast- Gast
Maple schreef:Gezond koken voor mezelf alleen wordt straks nog een hele opgave. Maargoed, dan weet ik in elk geval van tevoren dat ik maar vor 1 persoon hoef te koken Ben van plan om dan ook weer eens flink te gaan afvallen.
Nee joh, gewoon voor 2 a3 koken en lekker in de vriezer . Als je doelt op het feit dat je nu niet weet of hij wel of niet thuis komt lijkt me dat simpel. Dan zou ik sowieso voor 1 persoon koken.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Is het hier stilte na de storm?
Volgens mij wel...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Allemaal moeten evacueren en geen internet meer hebben ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha zoiets denk ik
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zit hoog en droog, maar te lui om te typen.Ibbeltje schreef:Allemaal moeten evacueren en geen internet meer hebben ?
Gast- Gast
Jasses bah! Wat verschrikkelijk irritant dit. En wat is dit? Visite dat geen aanstalten maakt om langs te komen. Terwijl ik over een uur of wat toch echt in bed lig en dan is het gedaan met de gezelligheid.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zit hoog en droog, maar te lui om te typen.Ibbeltje schreef:Allemaal moeten evacueren en geen internet meer hebben ?
Ik was overigens ook redelijk stil en zit ook hoog en droog haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: