DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
$%#@. Kat was net heel vervelend, dus had hem bij me onder mijn dekentje gestopt en zelf niet meer bewogen. Nu kom ik overeind en zit mijn hele rug vast.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Ik heb zin om te shoppen..
ik ook en dan asociaal veel
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaan...Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb zin om te shoppen..
Gast- Gast
Ik ook niet behalve voor mijn zoontje dan.Smikkell schreef:Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaan...Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb zin om te shoppen..
Gast- Gast
Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Gast- Gast
Word je daar blij van?Zelda schreef:Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Gast- Gast
Ja, eigenlijk wel. Erg he?Smikkell schreef:Word je daar blij van?Zelda schreef:Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Gast- Gast
Haha, nou als het je helpt is er niets ergs aan natuurlijk, maar ik zou er zelf niet blij van worden als ik dan allemaal leuke dingen heb gevonden en ze dan niet kan en mag kopen.Zelda schreef:Ja, eigenlijk wel. Erg he?Smikkell schreef:Word je daar blij van?Zelda schreef:Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Gast- Gast
Halloooooooooooooo!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Het mooie van de H&M is dat als ik een leuk jurkje ofzo zie, het dan op mijn paspop doe en erachter kom dat het jurkje helemaal niet zo leuk is.Smikkell schreef:Haha, nou als het je helpt is er niets ergs aan natuurlijk, maar ik zou er zelf niet blij van worden als ik dan allemaal leuke dingen heb gevonden en ze dan niet kan en mag kopen.Zelda schreef:Ja, eigenlijk wel. Erg he?Smikkell schreef:Word je daar blij van?Zelda schreef:Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Gast- Gast
Heb ik ook al lang niet meer gedaan en zal ook ff bij dromen blijven maar goed
Heej Sjaan!
Heej Sjaan!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind H&M sowieso niet zo leuk.Zelda schreef:Het mooie van de H&M is dat als ik een leuk jurkje ofzo zie, het dan op mijn paspop doe en erachter kom dat het jurkje helemaal niet zo leuk is.Smikkell schreef:Haha, nou als het je helpt is er niets ergs aan natuurlijk, maar ik zou er zelf niet blij van worden als ik dan allemaal leuke dingen heb gevonden en ze dan niet kan en mag kopen.Zelda schreef:Ja, eigenlijk wel. Erg he?Smikkell schreef:Word je daar blij van?Zelda schreef:Denk dat ik maar eens een hele hoop artikelen in mijn shoppingbag ga gooien en dan op 't laatst weg klik
Maar succes dan met je net-niet-shoppen
Ik denk dat ik nog iets meer ga sparen per maand, en dan later dit jaar een heel nieuwe garderobe ga aanschaffen.
Gast- Gast
http://www.hm.com/nl/product/95991?article=95991-B#cm_vc=SIMILAR_TO_PD
Die is leuk!
Die is leuk!
Gast- Gast
Haha da's pas een leuk welkom!Smikkell schreef:Sja-sja-sjalalala-laaaaan!
Het is weer mijlpalen-dag vandaag want..................
IK MAG WEER AUTORIJDEN!!!!
Sjaantje schreef:Haha da's pas een leuk welkom!Smikkell schreef:Sja-sja-sjalalala-laaaaan!
Het is weer mijlpalen-dag vandaag want..................
IK MAG WEER AUTORIJDEN!!!!
Wat fijn!
Gast- Gast
Heb vanavond een stukje gereden in de lesauto van mijn oom en dat ging hartstikke goed! Heb wel spierpijn nu, maar da's niet zo erg, dat gaat na verloop van tijd wel weg. Gewoon even rustig opbouwen.
En daarna ben ik nog even met de scootmobiel naar de Lidl geweest, had geen krukken bij me dus heb gewoon zonder gelopen in de winkel en dat ging ook heel lekker. Ok, ik loop niet heel netjes zonder krukken maar ik liep wel heel erg stabiel. Was voor t eerst dat ik zo'n stuk los gelopen heb!
En daarna ben ik nog even met de scootmobiel naar de Lidl geweest, had geen krukken bij me dus heb gewoon zonder gelopen in de winkel en dat ging ook heel lekker. Ok, ik loop niet heel netjes zonder krukken maar ik liep wel heel erg stabiel. Was voor t eerst dat ik zo'n stuk los gelopen heb!
Ik liep ook echt stralend van trots door de winkel heenSmikkell schreef:Wat moet dat ontzettend fijn zijn om allemaal mee te maken.
Sjaantje schreef:Ik liep ook echt stralend van trots door de winkel heenSmikkell schreef:Wat moet dat ontzettend fijn zijn om allemaal mee te maken.denk dat ik daarom zo gek werd aangekeken door sommigen
Gast- Gast
Ja de meesten keken niet zo blij, kan ik me voorstellen als je op vrijdagavond naar de super moet
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: