DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb zojuist maar even een Au Bain Marie gemaakt. Ik heb geen zin om mijn magnetron uit een keukenkast te toveren.
Gast- Gast
Maple schreef:Haaaai!
Ik heb ook nog geen idee wat ik wil gaan eten, geen zin/puf om te koken ook. Wacht nog even op m'n man, komt zo thuis, kijken of hij nog een goed idee heeft
Zo. Komt hij thuis?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn, we moeten tegen Wit-Blauw.
Ik ga straks aardappels met rode kool eten, en een gebakken eitje.
Ik ga straks aardappels met rode kool eten, en een gebakken eitje.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hahaha. Wanneer moet je tegen 'mij'?
Collega 1 is bij ouders, eet daar
Collega 2 is thuis,
Collega 3 is dood en ligt op bed..
Resultaat: Ik eet alleen..
Collega 1 is bij ouders, eet daar
Collega 2 is thuis,
Collega 3 is dood en ligt op bed..
Resultaat: Ik eet alleen..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Maple schreef:Haaaai!
Ik heb ook nog geen idee wat ik wil gaan eten, geen zin/puf om te koken ook. Wacht nog even op m'n man, komt zo thuis, kijken of hij nog een goed idee heeft
Zo. Komt hij thuis?Niet lullig bedoeld!
Als het goed is wel.
Gast- Gast
Maple: Ik hoop het ook voor je!
Burn- Lady Post-a-lot
Bluh, ik voel me kut. Ik wil er telkens een topic over openen, maar iets houdt me tegen ofzo.
Gast- Gast
Ik heb geen idee Burn, ik weet eigenlijk nooit wanneer we tegen wie moeten
Hmm, de aardappels zijn klaar, maar vriend is er nog niet.
Hmm, de aardappels zijn klaar, maar vriend is er nog niet.
Bimbam- Kletskop
Wat is er Zelda?
Bimbam- Kletskop
Ik weet het niet zo goed, dat is het punt.....er is teveel en ik kan het niet goed onder woorden brengen.
Gast- Gast
Waarom houdt er iets je tegen Zelda?Zelda schreef:Bluh, ik voel me kut. Ik wil er telkens een topic over openen, maar iets houdt me tegen ofzo.
Burn- Lady Post-a-lot
Dat is wel kut ja, lastig hoor.
Bimbam- Kletskop
Staat hierbovenBurn schreef:Waarom houdt er iets je tegen Zelda?Zelda schreef:Bluh, ik voel me kut. Ik wil er telkens een topic over openen, maar iets houdt me tegen ofzo.
Gast- Gast
Mocht je er behoefte aan hebben, je mag me best PM'en, dan ben je het in ieder geval even kwijt..Zelda schreef:Ik weet het niet zo goed, dat is het punt.....er is teveel en ik kan het niet goed onder woorden brengen.
Burn- Lady Post-a-lot
Dank je, dat is lief.Burn schreef:Mocht je er behoefte aan hebben, je mag me best PM'en, dan ben je het in ieder geval even kwijt..Zelda schreef:Ik weet het niet zo goed, dat is het punt.....er is teveel en ik kan het niet goed onder woorden brengen.
Gast- Gast
Ik 'ken' je dan wel niet zo goed, alhoewel ik je wel is hoop te ontmoeten, maar daarom mag je best je verhaal ff kwijt!Zelda schreef:Dank je, dat is lief.Burn schreef:Mocht je er behoefte aan hebben, je mag me best PM'en, dan ben je het in ieder geval even kwijt..Zelda schreef:Ik weet het niet zo goed, dat is het punt.....er is teveel en ik kan het niet goed onder woorden brengen.
Burn- Lady Post-a-lot
Ik zit gewoon gigantisch in de knoop met mezelf...heb het gevoel dat ik geleefd word in plaats dat ik leef. En ik kan er weinig aan veranderen op dit moment, dat frustreert me enorm.
Gast- Gast
Zelda, je mag mij evt ook PM-en. En desnoods open je dat topic gewoon, verwijderen kan altijd...
Gast- Gast
Ja misschien open ik dat topic nog wel, maar ik moet het wel eerst fatsoenlijk onder woorden kunnen brengen wat ik voel.
Gast- Gast
Soms is het handig om juist niet te proberen onder woorden te brengen wat je voelt, maar gewoon uit gevoel schrijven. Dan mag het warrig zijn, maar ben jij het gewoon kwijt. Daarnaast zijn er genoeg meiden die jou "kennen, Zelda, en ze zullen er altijd iets uit kunnen halen. voor jou!
Gast- Gast
Ik begin soms echt te denken dat mij iets 'mankeert' ik voel me al zo eenzaam en leeg van binnen zo lang ik me kan herinneren. Dat is toch niet normaal? Heb op mijn 16e een uitgebreide psychologische test gehad en daar is alleen uit gekomen dat ik hoog sensitief ben, verder niets.
Gast- Gast
Zelda vervelend dat je zo met jezelf in de knoop zit en je jezelf zo leeg voelt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is een klotengevoel. Maar herken het wel. Misschien is het handig om dit alsnog bij een ha neer te leggen? Want zo kun je toch ook niet leven? En HS betekent toch niet dat je je altijd maar alleen moet voelen en onbegrepen? Vind het erg rot voor je! Maar heb helaas geen pasklaar antwoord.
Gast- Gast
Maar je schrijft vaker dat je last hebt (gehad) van depressies. Daar zijn dit toch ook tekenen van?Zelda schreef:Ik begin soms echt te denken dat mij iets 'mankeert' ik voel me al zo eenzaam en leeg van binnen zo lang ik me kan herinneren. Dat is toch niet normaal? Heb op mijn 16e een uitgebreide psychologische test gehad en daar is alleen uit gekomen dat ik hoog sensitief ben, verder niets.
Je zou ook alsnog een onderzoek kunnen aanvragen en je vermoedens kunnen uitspreken bij hen.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: