DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Zou ik ook accuut krijgen. Maar heel erg? Vind het stiekem wel spannend, wij zo onder water.
Gast- Gast
Speciaal voor Maura, voor als het té erg wordt:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie d'r al gaan!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben HIER!!!
Ja cool ding he, ik zou Maura ook wel eens zien dobberen op het kanaal
Ja cool ding he, ik zou Maura ook wel eens zien dobberen op het kanaal
Ja!!! In de zomer. Heb ik lekker veel bekijks. Want laat me nu natuurlijk niet natregenen.
Ik ga zo maar eens even slapen, denk ik. Ik krijg hoofdpijn. Niet dat, dat een teken is voor het slapen gaan. Maar ik heb zo'n heerlijk schoon bed. En hij is helemaal voor mezelf!
Ik ga zo maar eens even slapen, denk ik. Ik krijg hoofdpijn. Niet dat, dat een teken is voor het slapen gaan. Maar ik heb zo'n heerlijk schoon bed. En hij is helemaal voor mezelf!
Gast- Gast
Haha Maura, ik hou je eraan voor t geval ik in de zomer weer jouw kant op kom
Slaap lekker, ik duik er ook in!
Slaap lekker, ik duik er ook in!
Smikkell schreef:Deze brave burger ligt in bed. Morgen gaat t wekkertje weer vroeg..
Erin- Ratel
wat kijk je vreemdErin schreef:Smikkell schreef:Deze brave burger ligt in bed. Morgen gaat t wekkertje weer vroeg..
Gast- Gast
Smikkell schreef:wat kijk je vreemdErin schreef:Smikkell schreef:Deze brave burger ligt in bed. Morgen gaat t wekkertje weer vroeg..
Ja ik ben geshockeerd! Damn it, volgens mij kom ik niet overtuigend over!
Erin- Ratel
Blijkbaar is het ook niets voor mij. Nog steeds wakker..Erin schreef:Smikkell schreef:wat kijk je vreemdErin schreef:Smikkell schreef:Deze brave burger ligt in bed. Morgen gaat t wekkertje weer vroeg..
Ja ik ben geshockeerd! Damn it, volgens mij kom ik niet overtuigend over!
Gast- Gast
Hallo..
Ik ga de deur uit. Mocht ik niet meer online komen, dan heb ik Utrecht aan Zee niet overleed.Gelieve geen info van mijn Facebook plaatsen
Ik ga de deur uit. Mocht ik niet meer online komen, dan heb ik Utrecht aan Zee niet overleed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hallo..
Ik ga de deur uit. Mocht ik niet meer online komen, dan heb ik Utrecht aan Zee niet overleed.Gelieve geen info van mijn Facebook plaatsen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Hallo..
Gast- Gast
Goedemorgen dames, ik heb even een brutale vraag Ik ga zo met een vriendin naar de sauna en zij zou me nog twee optimel codes doorgeven zodat ik de voucher kon printen. Maar ik moet eigenlijk zo weg en zij heeft ze nog niet gemaild, heeft een van jullie toevallig nog optimel codes in de koelkast staan die ik mag misbruiken?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb toevallig afgelopen weekend twee pakken optimel weggegooid. Ik ga heel even kijken of ik die nog kan opduikelen zonder vies te worden!Merai schreef:Goedemorgen dames, ik heb even een brutale vraag Ik ga zo met een vriendin naar de sauna en zij zou me nog twee optimel codes doorgeven zodat ik de voucher kon printen. Maar ik moet eigenlijk zo weg en zij heeft ze nog niet gemaild, heeft een van jullie toevallig nog optimel codes in de koelkast staan die ik mag misbruiken?
Gast- Gast
zitten die codes ook op de pakken van nu?
Edit en waarom bel je haar niet of ze die codes doorgeeft, zei gaf aan dat je die codes kreeg.
Edit en waarom bel je haar niet of ze die codes doorgeeft, zei gaf aan dat je die codes kreeg.
Laatst aangepast door Lily op wo 4 jan 2012 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn hemel, wat gaat het hier tekeer
Alex- Ratel
Evy schreef:Mijn hemel, wat gaat het hier tekeer
hier vanochtend ook, nu is het gelukkig iets rustiger (voor even denk ik) ik zat op de wc vanochtend en de hagelstenen vielen naar binnen.
Gast- Gast
De tuinset ligt inmiddels verspreid door de tuin
Alex- Ratel
Gevonden! Pakken lagen nog bijna helemaal bovenaan. Ik stuur je een pm!
Hier is het ook bizar weer! Een regen en wind, niet normaal! We moeten onze vijver even in de gaten houden, want als we niet uitkijken overstroomt 'ie binnenkort.
Hier is het ook bizar weer! Een regen en wind, niet normaal! We moeten onze vijver even in de gaten houden, want als we niet uitkijken overstroomt 'ie binnenkort.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: