DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Reva schreef:Maura schreef:Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
+1
(*belt krant*)
Maura, ik zit in het 'Wat stond er op nr 1 toen je geboren werd'-topic en ik lach me dood om jouw nummer!
Verschrikkelijk toch. Maar nu weet ik dat Andre er iets mee heeft te maken dat ik zo ben geworden.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nee en je hebt ook nog de mazzel van die tig pokke-trappen
Het zijn er maar 4,5.
Gast- Gast
Me loves André van Duin, vooral zijn sketches uit de jaren '80. Ik moet uitkijken dat ik ze niet weer allemaal ga youtuben want dan wordt het een latertje
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Andre van Duin is best leuk hoor. Maar na dertig jaar Andre, heb ik wel genoeg gezien. Misschien dat hij nog vernieuwend was toen ik werd geboren, maar tegenwoordig vind ik hem bloedirritant. Net als Paul de Leeuw met zijn Bob en Annie.
Gast- Gast
Paul de Leeuw heb ik nooit echt leuk gevonden en Bob en Annie vond ik vreselijk.
Maar die oude sketches van André... geweldig! Heb er alweer eentje aangezet Lang Leve Youtube
Maar die oude sketches van André... geweldig! Heb er alweer eentje aangezet Lang Leve Youtube
Gewoon geen zelfdisciplineMaura schreef:Hahahaha! Jij bent snel om.
Reva schreef:Maura schreef:Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
+1
(*belt krant*)
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ha Evy, ben je er ook nog? Gezellig!
Evy schreef:Reva schreef:Maura schreef:Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
+1
(*belt krant*)
Gast- Gast
Reva, heb je het DVHN ook gebeld? Hoorde namelijk net de bel. Ik denk dat ze een interview wilden afnemen.
Gast- Gast
- Waar is het geboortecijfer het laagst?
- Eh, in één van de landen van West Europa wellicht, ik weet het niet! Nou, waar?
- In het bejaardentehuis!!
Hahaha sorry maar ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen en dat terwijl ik hem al tigduizend keer gezien heb
- Eh, in één van de landen van West Europa wellicht, ik weet het niet! Nou, waar?
- In het bejaardentehuis!!
Hahaha sorry maar ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen en dat terwijl ik hem al tigduizend keer gezien heb
Ik zit net even te kijken waar het water hoog is en waar het vaarverbod voor geldt. Want ik kan nu moeilijk op mijn olifantensloffen naar buiten of ons kanaal overstroomt of dreigt te overstromen (niet dat ik daar last van heb). Het ergste vind ik gewoon dat ik niet weet waar welk kanaal stroomt en hoe dat dan heet. Maar volgens mij is het in de buurt.
Gast- Gast
Kan google of google maps je niet wijzer maken over welke kanalen waar lopen?
Sjaantje schreef:Kan google of google maps je niet wijzer maken over welke kanalen waar lopen?
Och ja! Wat dom, daar had ik helemaal niet aan gedacht. Ga ik gelijk doen.
Gast- Gast
Woon je drie hoog?Maura schreef:Sjaantje schreef:Nee en je hebt ook nog de mazzel van die tig pokke-trappen
Het zijn er maar 4,5.
Gast- Gast
Ahhhh! Met een beetje geluk loopt het huis van mijn Ex (daar waar ik heb samengewoond met hem) ook onder. Gnagna!
Ik heb absoluut geen racune, geen stukje.
Ik heb absoluut geen racune, geen stukje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Woon je drie hoog?Maura schreef:Sjaantje schreef:Nee en je hebt ook nog de mazzel van die tig pokke-trappen
Het zijn er maar 4,5.
Ja,dat klopt. Eerst een laag winkels, dan een laag woningen en dan nog een laag woningen en daar woon ik. Drie hoog dus.
Gast- Gast
Het zijn er 4,5 te veel als je het mij vraagt. Maar, het moet gezegd, Maura heeft netjes mijn rolstoel 4,5 trappen opgesjouwd!
Sjaantje schreef:Het zijn er 4,5 te veel als je het mij vraagt. Maar, het moet gezegd, Maura heeft netjes mijn rolstoel 4,5 trappen opgesjouwd!
Dat kwam alleen maar doordat mijn hok volstond met oud papier. De laatste keer had ik immers al koffie gezet, voor jij boven was.
Gast- Gast
En ik maar mijn best doen om discreet te zijnMaura schreef:Dat kwam alleen maar doordat mijn hok volstond met oud papier.
Ben je er al achter of je olifantensloffen vannacht te water gaan? Of houden ze het droog?
Sjaantje schreef:En ik maar mijn best doen om discreet te zijnMaura schreef:Dat kwam alleen maar doordat mijn hok volstond met oud papier.
Ben je er al achter of je olifantensloffen vannacht te water gaan? Of houden ze het droog?
Hahaha, je wilde me in beter daglicht stellen. Dat is lief. Maar eens een heks... Blijft ehmz... Nou ja...
Als ik nu met mijn sloffen de 4,5 trap afga, dan heb ik sowieso natte voeten. Ze hebben hier namelijk vant zomer wel gerenoveerd, maar zijn vergeten dat een likje verf de lekkage niet weghaalt. Dus het sijpelt van mijn verdieping door het beton, randen en trap naar beneden. De portiek staat al blank. Niet alleen mijn slaapkamer een zwembadje, maar ook het portiek.
Gast- Gast
Dan kom ik voorlopig niet jouw kant op. Heb watervrees.
Sjaantje schreef:Dan kom ik voorlopig niet jouw kant op. Heb watervrees.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: