DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell; nee dit is het niet het geval
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dit gaat over heel iets anders en het zijn geen algemene nummers, maar blijkbaar iets wat deze site, bedrijf, vereniging voert.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Dat gaat niet over telefoonnummers, toch?ExpressoB schreef:79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
ah, ja dat dacht ik dus, misschien zijn het geen telefoon codes
Gast- Gast
netnummers niet aan gedacht maar ik kan niet zoveel doen op mijn laptop, want dan loopt hij om de haverklap vast, oud beestje jaar of6
Smikkell schreef:Weet je dat zeker?ExpressoB schreef:Smikkell; nee dit is het niet het geval
ja heeeeel zeker
Als hij stomme dingen heeft uitgehaald, gaat (en kan) hij dat natuurlijk niet eerlijk zeggen.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Weet je dat zeker?ExpressoB schreef:Smikkell; nee dit is het niet het geval
ja heeeeel zeker
Gast- Gast
nou ik ken mijn vriend hier goed genoeg voor om dit echt heeeeeel zeker te weten, geen twijfel mogelijk
ik sms hem om hem gerust te stellen... maar op mijn smsjes reageert hij niet en mijn vraag; of hij laat weten als hij thuis is, negeert hij
Ik vraag me echt meer en meer af in wat voor relatie jij zit, expresso..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me eigenlijk wel hetzelfde af als Smikkell. Vindt het allemaal maar een beetje vreemd.
Heeft je vriend nou een nieuw nummer na het leeghalen van zijn huis..of gewoon nog hetzelfde?
Heeft je vriend nou een nieuw nummer na het leeghalen van zijn huis..of gewoon nog hetzelfde?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Lejow schreef:Ik vraag me echt meer en meer af in wat voor relatie jij zit, expresso..
nou hij voelt zich waarsch. enorm klote!! mag hij ff.
Jij voelt je niet veel beter denk ik? Hij mag ook wel een beetje om jou denken, jij bent net zo goed slachtoffer.ExpressoB schreef:Lejow schreef:Ik vraag me echt meer en meer af in wat voor relatie jij zit, expresso..
nou hij voelt zich waarsch. enorm klote!! mag hij ff.
Gast- Gast
Kabouter schreef:Ik vraag me eigenlijk wel hetzelfde af als Smikkell. Vindt het allemaal maar een beetje vreemd.
ja nog hetzelfde telefoon nummer
Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Kabouter schreef:Ik vraag me eigenlijk wel hetzelfde af als Smikkell. Vindt het allemaal maar een beetje vreemd.
ja nog hetzelfde telefoon nummer
Ahh..ok, ik begreep dat hij een ander nummer had. Daarom vond ik het extra raar dat hij gebeld werd door zo'n nummer.
Hopelijk hoor je snel wat van je vriend, want dit is echt heel vervelend en stressvol. Niet alleen voor hem, maar ook voor jou.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Argh, and there we go again. Een vriend smst hoe het gaat etc. Dus ik vraag hoe het met hem gaat. Korte antwoorden, is meneer weer zielig. Nu moet ik hem zo maar weer eens vragen wat er nu is en dan krijg ik als antwoord dat zijn werk kut is, zijn lovelife kut is en dat het gewoon over het algemeen kut is. Same old. Je zou er maar mee willen/moeten samenleven.
Gast- Gast
Hellooo!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:EB, maar wat is er nu tussen jullie aan de hand dan?
niks! maarre ga mijn spullen pakken en naar hem toe.
Maura, heb je je broekspijpen al opgerold? Ik hoor net dat het in het noorden behoorlijk blank staat??
EB, succes ermee!
EB, succes ermee!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Maura, heb je je broekspijpen al opgerold? Ik hoor net dat het in het noorden behoorlijk blank staat??
EB, succes ermee!
Enkel Delfzijl. Dat kan geen kwaad.
Gast- Gast
Nee en je hebt ook nog de mazzel van die tig pokke-trappen
Maura schreef:Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
+1
(*belt krant*)
Gast- Gast
Reva schreef:Maura schreef:Dat mag hij best. Maar volgens mij is hij dat wel vaker. Ook voor de gebeurtenis.
+1
(*belt krant*)
Maura, ik zit in het 'Wat stond er op nr 1 toen je geboren werd'-topic en ik lach me dood om jouw nummer!
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: