DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Hahahaha 'Maar ik ben ook voorbeeld voor haar!' Jaja...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Kerstboomzaadjes... een kerstboom moet vast zaadjes hebben anders krijg je geen nieuwe.. maar waar zitten die dan?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Die is er vandaag niet. Ben vandaag in een serieuze bui.Erin schreef:Smikkell schreef:Nog niet... Als ik nog langer wacht, valt er niets meer te begraven.Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb mandarijntjes. Nieuwe...!!
Heb je die andere nou begraven met je unox muts op?
Hoe gaat het met je kattenkwaad uithalen drang vandaag?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Kerstboomzaadjes... een kerstboom moet vast zaadjes hebben anders krijg je geen nieuwe.. maar waar zitten die dan?
Denneappels?!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Lavendel schreef:Kerstboomzaadjes... een kerstboom moet vast zaadjes hebben anders krijg je geen nieuwe.. maar waar zitten die dan?
Denneappels?!
Die heeft mijn huis tuin en keuken kerstboom natuurlijk niet. Maar dat is een goed punt.
Lavendel- Ratel
Geen idee. Een van de cadeaus die ik van Reva voor mijn verjaardag heb gehad. Een klein potje met aarde en zaadjes.Lavendel schreef:Kerstboomzaadjes... een kerstboom moet vast zaadjes hebben anders krijg je geen nieuwe.. maar waar zitten die dan?
Gast- Gast
Heb je dan volgend jaar al een boom? Of is dat een meerjaren-plan?
Pfff man des huizes loopt maar te ijsberen... is ff weg, weer terug, wordt gebeld, gaat weer naar buiten, komt weer terug, sluit zich op in de hobbykamer... Ik ga maar slapen geloof ik want hier word ik nog moeier van dan ik al was
Gast- Gast
Maple schreef:Pfff man des huizes loopt maar te ijsberen... is ff weg, weer terug, wordt gebeld, gaat weer naar buiten, komt weer terug, sluit zich op in de hobbykamer... Ik ga maar slapen geloof ik want hier word ik nog moeier van dan ik al was
Is hij nog steeds niet weg?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik denk dat mijn kleinkinderen straks een mooie, persoonlijke boom hebben.Sjaantje schreef:Heb je dan volgend jaar al een boom? Of is dat een meerjaren-plan?
Gast- Gast
Maple schreef:Pfff man des huizes loopt maar te ijsberen... is ff weg, weer terug, wordt gebeld, gaat weer naar buiten, komt weer terug, sluit zich op in de hobbykamer... Ik ga maar slapen geloof ik want hier word ik nog moeier van dan ik al was
Ohja dat wilde ik ook nog vragen in het vraag de forummer topic. Hoe gaat het met het huis en alle regelingen ed. Wanneer heb je het huis voor jezelf?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Ik denk dat mijn kleinkinderen straks een mooie, persoonlijke boom hebben.Sjaantje schreef:Heb je dan volgend jaar al een boom? Of is dat een meerjaren-plan?
Alex- Ratel
Is hij aan de drugs?Maple schreef:Pfff man des huizes loopt maar te ijsberen... is ff weg, weer terug, wordt gebeld, gaat weer naar buiten, komt weer terug, sluit zich op in de hobbykamer... Ik ga maar slapen geloof ik want hier word ik nog moeier van dan ik al was
Gast- Gast
Wow, ze is toch nog 8 kg afgevallen terwijl ingezet was op 7 kg!
Maple: ik kan me indenken dat je daar niet echt happy van wordt. Hoe gaat het momenteel tussen jullie? Misschien een gekke vraag maar ik loop een beetje achter in je verhaal...
Edit: net zoiets als Lavendel vroeg, dus.
Maple: ik kan me indenken dat je daar niet echt happy van wordt. Hoe gaat het momenteel tussen jullie? Misschien een gekke vraag maar ik loop een beetje achter in je verhaal...
Edit: net zoiets als Lavendel vroeg, dus.
Smikkell schreef:Ik denk dat mijn kleinkinderen straks een mooie, persoonlijke boom hebben.Sjaantje schreef:Heb je dan volgend jaar al een boom? Of is dat een meerjaren-plan?
Ik heb mijn zus 7 jaar geleden eens palmboomzaadjes gegeven en nu heeft ze ondertussen een pot met 3 sprieten van 30 cm dus dit tempo zou zeker kunnen ja.
Laatst aangepast door Lavendel op wo 4 jan 2012 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
+7 928 285 98 44 kan iemand is mee helpen zoeken?>! mijn vriend word net gebelt door dit nummer!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:+7 928 285 98 44 kan iemand is mee helpen zoeken?>! mijn vriend word net gebelt door dit nummer!
Terugbellen.
Lavendel- Ratel
Hoi.
Iemand de afgelopen tijd nog iets van Lotus vernomen? Vraag me af hoe het met haar is...
Iemand de afgelopen tijd nog iets van Lotus vernomen? Vraag me af hoe het met haar is...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Hoi.
Ze is op wintersport met haar moeder geloof ik.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:ExpressoB schreef:+7 928 285 98 44 kan iemand is mee helpen zoeken?>! mijn vriend word net gebelt door dit nummer!
Terugbellen.
Dat wilde ik ook zeggen.
Is hij nog niet weg Maple?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Misschien is het de dief...Lavendel schreef:ExpressoB schreef:+7 928 285 98 44 kan iemand is mee helpen zoeken?>! mijn vriend word net gebelt door dit nummer!
Terugbellen.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:+7 928 285 98 44 kan iemand is mee helpen zoeken?>! mijn vriend word net gebelt door dit nummer!
Als ik dit zo goed heb uit mijn hoofd is +7 Rusland.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens mij is dat Rusland of Oekraïne. In die hoek in ieder geval, EB.
Alex- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: