Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
+31
SarahKey
Minx
Truttebol
chipa
Vanilla Queen
_Lacey_
minoessepoes
Flippin' Bitch
Susan
Sneeuwvlok
Paper Crown
Carra
Joli86
Blond
Rush
Caroow
Toet
Suus
M@niek
Lady4
*Purple*
Rouxxxe
SuperGrover
Evalynn
Jeanette
Roxi3
Lejow
TukTuk
Caresses
Rovine
Rumble
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
Caroow schreef:Nucia schreef:Caresses schreef:Bollen pellen heb ik ook gedaan, alleen bij de Mac werken vond ik nog erger.
Oh nee dat lijkt me ook niks, volgensmij stink je dan aan het einde van de dag echt naar de frituur
Een beetje late reactie, maar ik vraag me af waarom bij de Mac werken zo erg was?
Nee, dat snap ik ook niet. Heb daar een supertijd gehad!
Gast- Gast
In een koffietentje/snackbar op de boulevard in mijn woonplaats.
De baas was een zeikvent die zich de hele dag in de keuken stond vol te vreten en zich niet liet zien in de tent. Zijn hoogzwangere vrouw zat achter de bar alleen maar koffie te drinken en iedereen te commanderen. Verder kwamen er allemaal mensen van strand af met hun honden koffie drinken en al die honden lagen dan languit over de grond te dweilen waardoor ik met grote borden en kommen snert over al die stinkbeesten heen moest stappen om mijn klanten te kunnen bedienen. Aan het einde van de dag was ik gesloopt en stonk ik vreselijk naar de frituur. Ik ben na 3 weken ontslagen samen met 3 anderen omdat ze failliet waren. (ja je neemt ook echt 3 nieuwe mensen aan als je op het punt staat om failliet te gaan)
Op de 2e plek staat werken in een bakkerij, beter genoemd een broodfabriek. Aan de lopende band cake en koekjes inpakken, 15 karren met eierkoeken per dag inpakken en brood uit de ovens rijden. En dat allemaal samen met een stel zeikerige huisvrouwen die al jarenn gedemotiveerd waren en dit alleen maar deden omdat ze niks anders konden krijgen. In mijn laatste week van dat bijbaantje (was maar voor 6 weken) mocht ik helpen bij het nat banket, dus taarten opmaken met fruit, tompouchen en moorkoppen vullen etc. Dat was nog wel leuk.
Krantenlopen vond ik nooit zo erg, ondanks dat het weinig opleverde. Lekker beweging in de buitenlucht. Alleen in de winter met sneeuw en ellende was ik er minder blij mee.
De baas was een zeikvent die zich de hele dag in de keuken stond vol te vreten en zich niet liet zien in de tent. Zijn hoogzwangere vrouw zat achter de bar alleen maar koffie te drinken en iedereen te commanderen. Verder kwamen er allemaal mensen van strand af met hun honden koffie drinken en al die honden lagen dan languit over de grond te dweilen waardoor ik met grote borden en kommen snert over al die stinkbeesten heen moest stappen om mijn klanten te kunnen bedienen. Aan het einde van de dag was ik gesloopt en stonk ik vreselijk naar de frituur. Ik ben na 3 weken ontslagen samen met 3 anderen omdat ze failliet waren. (ja je neemt ook echt 3 nieuwe mensen aan als je op het punt staat om failliet te gaan)
Op de 2e plek staat werken in een bakkerij, beter genoemd een broodfabriek. Aan de lopende band cake en koekjes inpakken, 15 karren met eierkoeken per dag inpakken en brood uit de ovens rijden. En dat allemaal samen met een stel zeikerige huisvrouwen die al jarenn gedemotiveerd waren en dit alleen maar deden omdat ze niks anders konden krijgen. In mijn laatste week van dat bijbaantje (was maar voor 6 weken) mocht ik helpen bij het nat banket, dus taarten opmaken met fruit, tompouchen en moorkoppen vullen etc. Dat was nog wel leuk.
Krantenlopen vond ik nooit zo erg, ondanks dat het weinig opleverde. Lekker beweging in de buitenlucht. Alleen in de winter met sneeuw en ellende was ik er minder blij mee.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Op een camping en dan vooral in de horeca daar... niets voor mij! Heb het dan ook maar net 1 zomervakantie volgehouden, toen was ik alweer weg.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 1 blauwe maandag in een taartenfabriek gewerkt, op de koelafdeling, aan de lopende band. Voor mij waren mensen die de taarten op de band moesten leggen, de doos open moesten vouwen en de volgende hem er in leggen. Ik moest vervolgens de doos dicht doen. En dat ging voor geen meter, de dozen bleven telkens op de hoeken vastzitten waardoor ik telkens vertraging op liep. En ook niemand die met me wilde ruilen. Iedereen mocht de volgende dag terugkomen, behalve ik Maar daar had ik ook weinig zin meer in!
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Sneeuwvlok schreef:
Ander baantje wat ik afschuwelijk vond was de thuiszorg.. oohh dat was zoooo saai, ik haatte het. Ik kan best tegen zeurende mensen, maar dr is gewoon 0,0 uitdaging in dat werk. Gelukkig verdiende het wel goed en kreeg ik doorbetaald terwijl er soms geen werk voor me was ( ze hadden teveel mensen aangenomen ) dus kon ik de 2 maanden net volhouden. Maar ik vraag me af waarom niemand me dat van te voren even verteld had..
Ik doe dat nu al paar jaar en vind wel leuk juist Maar je kan gewoon pech hebben met de mensen. Ik kom dan 3 uur bij een klant en begin meestal eerst met een kopje koffie en dan wat poetsen en dan weer een pauze Ik heb bijna nooit zeurende mensen, bij ons kan je ook gewoon aangeven dat je daar niet meer wilt komen. Mensen doen net alsof je een kleinkind van ze bent, volstoppen met lollys en koekjes enzo
Gast- Gast
Yasmin schreef:Sneeuwvlok schreef:
Ander baantje wat ik afschuwelijk vond was de thuiszorg.. oohh dat was zoooo saai, ik haatte het. Ik kan best tegen zeurende mensen, maar dr is gewoon 0,0 uitdaging in dat werk. Gelukkig verdiende het wel goed en kreeg ik doorbetaald terwijl er soms geen werk voor me was ( ze hadden teveel mensen aangenomen ) dus kon ik de 2 maanden net volhouden. Maar ik vraag me af waarom niemand me dat van te voren even verteld had..
Ik doe dat nu al paar jaar en vind wel leuk juist Maar je kan gewoon pech hebben met de mensen. Ik kom dan 3 uur bij een klant en begin meestal eerst met een kopje koffie en dan wat poetsen en dan weer een pauze Ik heb bijna nooit zeurende mensen, bij ons kan je ook gewoon aangeven dat je daar niet meer wilt komen. Mensen doen net alsof je een kleinkind van ze bent, volstoppen met lollys en koekjes enzo
In het verzorgingshuis waar ik werkte, ben ik ook begonnen als schoonmaakster van kamers. Echt leuk vond ik het ook niet, maar ook echt niet vreselijk. Ik was wel altijd te snel klaar (maar dan ging ik gewoon de gang stofzuigen of in de keuken koffie drinken).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Minst leuke of vieze klusjes?
» Leukste en minst leuke moment van vandaag....
» Stage en bijbaan
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Wat is / was jouw leukste bijbaan?
» Leukste en minst leuke moment van vandaag....
» Stage en bijbaan
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Wat is / was jouw leukste bijbaan?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: