Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?

+31
SarahKey
Minx
Truttebol
chipa
Vanilla Queen
_Lacey_
minoessepoes
Flippin' Bitch
Susan
Sneeuwvlok
Paper Crown
Carra
Joli86
Blond
Rush
Caroow
Toet
Suus
M@niek
Lady4
*Purple*
Rouxxxe
SuperGrover
Evalynn
Jeanette
Roxi3
Lejow
TukTuk
Caresses
Rovine
Rumble
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan? - Pagina 2 Empty Re: Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?

Bericht  Caroow wo 4 jan 2012 - 23:00

Ik hoosde vroeger bootjes. Als het te slecht weer was om ze leeg te varen kwam ik met mijn schepje. Ik kreeg vijf gulden per boot, dat was toen wel echt veel. Maar ik deed het bijna huilend, zo erg vond ik het.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan? - Pagina 2 Empty Re: Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?

Bericht  Rush wo 4 jan 2012 - 23:03

Oppassen, verschrikkelijk.

Snackbar vond ik juist erg leuk werk. Heb een heel jaar geen patat of snacks gegeten omdat ik al zat was van de geur. Slank dat ik was in die tijd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 5:30

Twee dagen heb ik gewerkt in een heel druk eetcafe. Toen ik de tweede dag jankend thuiskwam omdat ik het zo vreselijk vond, heb ik opgebeld dat ik niet meer kwam. Het betaalde slecht, de collega's met wie ik moest werken waren onaardig en het was zo hectisch, ik overzag de boel gewoon niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 zo 8 jan 2012 - 9:51

Poetsen in een bakkerij op zaterdag... Pfff was echt niet leuk en betaalde ook nog slecht... Na een paar maanden er mee gestopt, vriendinnetje heeft t er denk ik nog 3 jaar volgehouden..

Krantenwijk wat echt niks opleverden...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:26

1. Werken in een callcenter. Ik moest dingen verkopen en de leidinggevenden zeiden waren heel aardig, maar bleven maar benadrukken dat ik geen klantenservice was. Ik was veel te behulpzaam, medelevend en lief Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan? - Pagina 2 394967.
2. Aardbeien plukken. Daar had ik wel gezellige collega's, maar ik moest elke zaterdag om zes uur op (terwijl ik om drie/vier uur in mijn bed lag) en als het dan regende.. Brr.. vreselijk en zó geestdodend.
3. Kranten bezorgen. Wat een hel, met die irritante zware fietstassen en die stomme regen.

Oké, misschien was het niet helemaal de goede volgorde. Ik zou nu liever in een callcenter werken dan aardbeien plukken denk ik. Oh ik weet het niet. Ik wil het allemaal nooit meer Very Happy!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 12:25

Uitbener... Nóóit meer. Ik heb gehuild... maar 't betaalde zo ongelooflijk goed..

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 8 jan 2012 - 20:07

Wat is uitbener? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. (Of is het autocorrect?)

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 20:25

Nee geen autocorrect, een uitbener is een vleesbewerker. Iemand haalt die ribben uit een varken..

Gast
Gast

Bericht  Carra zo 8 jan 2012 - 20:36

Oh dat lijkt me echt heel zwaar (en gevaarlijk, je zal maar uitschieten!) werk Bazinga!

Mijn ergste bijbaantje was bij een soort plantenwacht. Gingen we kantoren langs om de planten water te geven. Ik was 15 en liep met die zware gieters te zeulen. Was aan het eind van de dag kapot. En die man met wie ik mee liep maar lachen. Na twee dagen had ik zoveel pijn dat ik heb opgebeld dat ik nooooooit meer terug kom.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Paper Crown zo 8 jan 2012 - 23:05

Op nummer 3: Bonbons bakkerij........ ik werd er gewoon misselijk van van de lucht die daar hing..
Op nummer 2: schoonmaakwerk bij een werkplaats waar allemaal kerels werkten, nou het pis droop nog van de potten en pisbakken

Op nummer 1:
Visfabriek................. No Nee, dat was zooooooooooooo erg.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sneeuwvlok zo 8 jan 2012 - 23:18

Grappig, Lejow noemt 2 baantjes waar ik ook heb gewerkt, maar ik vond het daar juist heel leuk :P ( V&D en multivlaai ) maar de situatie was bij mij wel heel anders.

Ik heb een dag ( was ook maar voor een dag ) gewerkt in een boekenbinderij. Lopende band werk dus, ik moest dingetjes vouwen en ook geodriehoeken in boeken doen. Dat was zo verschrikkelijk saai! Ik dacht daarvoor altijd dat lopende band werk best te doen was, maar het was echt afschuwelijk. Al na een uur zat ik af te tellen, je kreeg ook één korte pauze en dr was geen muziek, alleen het lawaai van die machines.

Ander baantje wat ik afschuwelijk vond was de thuiszorg.. oohh dat was zoooo saai, ik haatte het. Ik kan best tegen zeurende mensen, maar dr is gewoon 0,0 uitdaging in dat werk. Gelukkig verdiende het wel goed en kreeg ik doorbetaald terwijl er soms geen werk voor me was ( ze hadden teveel mensen aangenomen ) dus kon ik de 2 maanden net volhouden. Maar ik vraag me af waarom niemand me dat van te voren even verteld had..
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 8 jan 2012 - 23:20

Ik heb een keer een kantoorbaan gehad waar ik 6 weken iemand moest vervangen, maar het werk was veel te moeilijk, diegene die ik moest vervangen had al een universitaire opleiding achter de rug en was veel ouder, ik kwam net van school. Ik moest het in een dagje leren, maar ik snapte er natuurlijk geen bal van en degene die het me uit moest leggen was ook echt een gigantisch kreng. Op een gegeven moment moest ik het voordoen om te laten zien dat ik het kon, het blaadje met instructies griste ze snel weg want het moest uit mijn hoofd, dus ik draaide me om naar de computer, toen schreeuwde ze: 'Het is wel de bedoeling dat je me aankijkt en niet dat je met je reet naar me toe gaat zitten!'

Ik stond in die tijd niet echt stevig in mijn schoenen, dus ik ben huilend weggelopen. Ik kreeg toen op de koop toe nog een gesprek met de baas die me vertelde dat als ik hier al niet tegen kon, ik zeker maar niet naar de PABO moest gaan (wat ik toen graag wilde).

Heb later nog wel een brief met excuses gekregen, maar het was echt de vervelendste bijbaan ooit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Flippin' Bitch di 10 jan 2012 - 1:11

Ik ben een tijdje tijdschriftenbezorgster geweest. Vond het werk heel leuk, maar het verdiende echt niets. Op een gegeven moment kreeg ik iets van 21 euro per maand, terwijl ik er toch wel iedere week een uur of 4 mee bezig was. Na een aantal maanden wilde ik stoppen, omdat ik in een andere stad ging studeren. Opzegtermijn was een maand, ik belde 6 weken van te voren op. Baas boos aan de lijn, het was minstens de bedoeling dat ik er een jaar zou werken, hoe durfde ik het om nèt voor zijn vakantie af te bellen, blabla...

En dan was er niet een bijbaan, maar een stage. Moest ik maar even voor aanvang van het schooljaar een mailtje sturen ter herinnering. Stagebegeleider probeerde mij meteen bij collega's te droppen, wat niet relevant was voor mijn opleiding. Op de eerste dag was het na 20 min 'ik ga even shag halen, ben over 10 min terug', dat werd dus zeker een half uur, zat ik daar in de personeelskamer :S Hij had niet doorgegeven dat ik stage liep, dus ik werd overal weg gestuurd, collega's kenden me niet. Uiteindelijk kwam hij een keer zomaar 2 dagen niet opdagen zonder enige afmelding of wat dan ook, zat ik alleen op kantoor... Als ik iets vroeg over stageopdrachten, was het standaard: 'wat denk je zelf?!' Uiteindelijk kwam hij helemaal niet meer opdagen en heb ik een andere stage moeten zoeken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  minoessepoes di 10 jan 2012 - 4:03

Ik heb toen ik net 17 was 6 weken aan de lopende band gewerkt om mijn vakantie bij elkaar te verdienen. Dat was een bedrijf waar ze spullen voor de gamma/praxis en Hema in pakte, voornamelijk kabels e.d. Echt vreselijk.

Er was een machine die de plastic bakjes maakte waar de opgerolde kabels in gaan, die machine spuugde die bakje uit en dan moest je die stapelen. Dan stond je dus de hele dag plastic bakjes te stapelen, alleen en in de herrie van de machine waardoor je ook geen muziek of iets dergelijks kon horen.

Na een paar dagen hebben we collectief met alle vakantiewerkers gezegt dat we dat niet meer gingen doen. De chef begreep het niet want de mevrouw die het normaal deed, deed het al 25 jaar zonder zeuren (ze zat thuis met een gebroken heup) en hij zag ook geen oplossing, de bakjes moesten immers gestapeld worden. Toen wij met het idee om 2 mensen samen een halve dag bakjes te laten stapelen, zodat je nog kon praten en het maar een halve dag hoefde te doen, kwamen vond de chef dat prima, hij was er zelf alleen niet opgekomen laughcry

Verder was het een warme zomer en stond er een machine op een zolder waar het echt boven de 30 graden was tijdens het werk, maakte de vaste medewerkers ruzie over wie er de leiding had over de pakbon (ja echt!) en begin ik maar niet eens over het inpakken van trekveren, vreselijk.

Na die 6 weken had ik mijn vakantie bij elkaar gespaard, ze vroegen nog of ik na mijn vakantie nog terug wilde komen, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Caroow za 14 jan 2012 - 11:49

Nucia schreef:
Caresses schreef:Bollen pellen heb ik ook gedaan, alleen bij de Mac werken vond ik nog erger.

Oh nee dat lijkt me ook niks, volgensmij stink je dan aan het einde van de dag echt naar de frituur Sad

Een beetje late reactie, maar ik vraag me af waarom bij de Mac werken zo erg was?

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 15 jan 2012 - 0:23

Vakantiewerk op een kwekerij. De baas was een l*l van een vent en het werk was gewoon veel te zwaar. ik heb er last van mijn rug door gekregen. Je laat een iel meisje toch geen loodzware kliko's met aarde in een container kieperen?

Toen ik het na een week voor gezien hield, was de beste man erg boos en zei dat als ik dit werk niet aankon er niets van me terecht zou komen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 1:33

Werken bij een pannekoekenfabriek bah. Ik heb daar verschillende dingen gedaan maar het was allemaal 3x k*t om te doen. Mag ach het was m'n eerste bijbaan en ik wilde geld verdienen

Gast
Gast

Bericht  Vanilla Queen zo 15 jan 2012 - 1:40

Ik heb ook een paar jobs of hell gehad..

Serveerster bij een 4 sterren restaurant voor een stage van een half jaar, vreselijk arrogant personeel, een lul van een baas en het werk zelf vond ik echt waardeloos, ik had namelijk geen flauw idee wat ik nou precies moest doen en als ik ernaar vroeg werd ik genegeerd.
2 dagen volgehouden, want ik was niet van plan om mij af te laten kafferen en dan ook nog is als gratis kracht.

Lunchroom, 9 uur met je hoofd boven eten staan en zelf geen pauze mogen nemen. Gelukkig hebben ze me na 3x eruit gegooid.

Een bedrijfskantine van de Bloemenveiling. 11 uur werken voor een uur drukte. De hele ochtend bestond uit broodjes smeren en broodjes beleggen.
Om half 1 was het schaften voor de werknemers van de veiling en moest je als een gek gaan staan frituren om alles op tijd af te krijgen.
En daarna van half 2 tot 6 uur alles opruimen. Het was gewoon echt dodelijk saai. Ow in je eigen pauze moest je in een andere bedrijfskantine eten (wel op de fiets want anders had je geen tijd om te eten haha), vond ik echt raar.
Amper een week volgehouden laughcry

catering en horeca is gewoon echt niet mijn ding schijnbaar.

Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  chipa zo 15 jan 2012 - 1:44

Achter de kassa bij de supermarkt en schoonmaakhulpje bij de thuiszorg.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Truttebol zo 15 jan 2012 - 2:00

Lelies koppen.. bah..Na 2 dagen heeft mijn moeder me huilend van de rugpijn opgehaald.
En stage bij een reptielenwinkel. Dit leek me echt heel leuk, maar de eigenaar was echt een l*l.
Ik was echt nog jong (vmbo) en toen ik er net werkte kwamen er 2 (knappe) meiden van zijn leeftijd solliciteren.
Vervolgens hoorde ik hem zeggen dat hij hun liever had dan mij, want daar "wou hij nog wel een keer overheen".
Schijnbaar heeft hij tegen mijn leraar gezegd dat ik altijd te laat kwam, de planten niet lang genoeg gespoot en dat ik muizen had laten ontsnappen. Hier heb ik zelf natuurlijk nooit feedback of iets op gehad, en dit was absoluut niet waar.
Hoe vaak ik daar een halfuur te vroeg voor de deur stond te wachten.. Bah! wat een eikel zeg! Toen mijn leraar dit aan mij vertelde en vroeg of het waar was begon ik te huilen..Hij wist toen wel genoeg en heeft voor een nieuwe stage gezorgd, waar ik het wel erg naar mijn zin heb gehad Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan? - Pagina 2 561177
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Minx zo 15 jan 2012 - 2:18

Mijn eerste rampbaantje was op de receptie van een camping. We zaten daar met zijn tweeën achter de computer. Moest om 9 uur geloof ik beginnen, dan was het opstarten enz. Ik moest leren werken met het programma wat ik al vrij snel door had. De camping werkte nog maar net met dat programma en de receptionistes vonden het allemaal erg moeilijk. Ik wist niet beter en had het in no time door, maar omdat zij zo vaak zeiden dat het zo verschrikkelijk moeilijk was werd ik daar onzeker door. Verder was het ook niet echt een goede zomer, het was echt wachten tot 10 over heel of 10 over half. Dan zat je 10 minuten te wachten en als er dan niemand kwam wist je dat je weer 20 minuten niets te doen had. Daarbij was ik vrij op de dagen dat het druk zou worden. Dus ik was daar vrij snel klaar.

Vervolgens heb ik nog een week in een wasserij gewerkt. Ik was daar veruit de jongste en veruit de slimste. Ik was 18 en kwam net van school af. Was gestopt met mijn universitaire opleiding en kwam daar terecht. De mensen die daar werkte hadden allemaal een heel andere kijk op de wereld en ik vond daar ook totaal geen aansluiting. Ik stond de hele dag was te vouwen en te sorteren. Daarnaast werkte ik ook nog in het verpleeghuis waar ze voor wasten. Ze hadden zo weinig gespreksonderwerpen een van hun favo's was mijn werk afzeiken. Dat vond ik dus niet echt leuk aangezien ik daar al 3 jaar met veel plezier werkte.

Toen ik in de wasserij gestopt was heb ik ook nog een tijdje bij de post als postbezorger gewerkt. Ik vond dat ook niet heel erg leuk. Ik heb wel geluk gehad met de periode dat ik er werkte. Heb maar een keer of 3/4 in de 5 maand dat ik er werkte post rond moeten brengen in de regen. Ik kreeg alleen lang niet genoeg betaald aangezien ik er niet snel in was. Als ik dan hoor van andere bezorgers dat zij het letterlijk 2 keer zo snel doen. Vraag ik me af wat ik dan toch verkeerd deed want echt langzaam liep ik niet volgens mij.

Ook heb ik 1 drama stage gehad. Die man kleineerde me echt. Toen ik daar weg ging kreeg ik nog mee dat ik maar na moest denken of dit het beroep wel voor mij was. En nu hadden zij een probleem want ze hadden me echt wel nodig. Heb toen 's ochtends ook eens opgebeld dat ik eerst langs de dokter ging, omdat ik vermoedde dat ik een blaasontsteking had. De dag ervoor had ik met moeite vol gehouden. Ik had giga buik en rugpijn en moest steeds naar de wc maar toch de dag vol gemaakt. Nou ik belde dus die ochtend op dat ik een uurtje later zou komen en kreeg toch een preek waar ik het lef vandaan haalde enz enz. Daar heb ik het uiteindelijk 5 weken vol gehouden. Ik was er klaar mee. Mijn psych schrok ook echt toen ik vertelde dat ik die man ooit tegen kwam en hij dezelfde trein in stapte en ik ergens anders ging zitten om hem maar niet tegen te komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  SarahKey zo 15 jan 2012 - 6:05

Wc's schoonmaken bij walibi. Gatverdamme, zegt genoeg dat ik het nog geen week volgehouden heb.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  PluDan zo 15 jan 2012 - 6:08

Folders lopen vond ik toch wel echt het minst leukste om te doen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  PluDan zo 15 jan 2012 - 6:08

SarahKey schreef:Wc's schoonmaken bij walibi. Gatverdamme, zegt genoeg dat ik het nog geen week volgehouden heb.

Kan ik me heel erg goed voorstellen. Dat lijkt mij ook echt helemaal niks, bah pale .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:08

Stekkies steken bij de kweker heb ik welgeteld 3 dagen volgehouden.
Kamermeisje in een hotel 3 weken, net als medewerker van een callcenter (outbound). Alle drie stomme baantjes, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: