Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Aziraphale, ik kan me goed voorstellen dat je de ring altijd al mooi hebt gevonden, hij heeft echt een hele klassieke uitstraling. En dat jij hem nu gaat dragen op je trouwdag is natuurlijk wel heel speciaal.
Ik kon me inderdaad herinneren dat jullie met z'n tweeën gingen trouwen, op Samos toch? Wel rot dat je familie door een ruzie niet bij jullie dag aanwezig kan zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je dan voor deze oplossing kiest. En fijn dat je dan nu zowel met je zus als met je moeder de voorbereidingen kan delen. Ik merk dat ik dat ook echt leuk vind. Zowel mijn moeder als zusje zijn echt heel betrokken bij alles. Ik heb ook samen met ze de jurk uitgezocht en mijn zusje wordt (volwassen) bruidsmeisje.
We hebben voor haar ook een jurk van lightinthebox op het oog, dus ik ben tegen die tijd heel benieuwd of je tevreden bent met je jurk en de service!
Ik kon me inderdaad herinneren dat jullie met z'n tweeën gingen trouwen, op Samos toch? Wel rot dat je familie door een ruzie niet bij jullie dag aanwezig kan zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je dan voor deze oplossing kiest. En fijn dat je dan nu zowel met je zus als met je moeder de voorbereidingen kan delen. Ik merk dat ik dat ook echt leuk vind. Zowel mijn moeder als zusje zijn echt heel betrokken bij alles. Ik heb ook samen met ze de jurk uitgezocht en mijn zusje wordt (volwassen) bruidsmeisje.
We hebben voor haar ook een jurk van lightinthebox op het oog, dus ik ben tegen die tijd heel benieuwd of je tevreden bent met je jurk en de service!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ik zal het je laten weten wanneer ik de jurk binnen heb! Ik denk begin september
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Oeh spannend! Lekker snel zeg! Ben benieuwd tegen die tijd
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ooooh!
Ik heb een jurk gepast vandaag bij de kijkdag, hij paste perfect! Echt alsof hij voor mij om maat gemaakt was... Ik had hem et liefste meteen mee naar huis genomen maar dat gaat helaas niet...
De kijkdag is al een paar uur voorbij en er heeft nog niemand op geboden, maar aan de andere kant kan een ander natuurlijk dezelfde tactiek hebben en pas in het laatste alf uur gaan bieden
Ik hoop dat ik een goede kans heb, et was rustig bij de kijkdag en ik ben vrij smal dus niet iedereen past hem... Hoop zo dat ik deze jurk goedkoop ga winnen! Dan heb ik gewoon een super mooie kwaliteitsjurk voor een prikkie!
Dinsdag om 20.00 loopt de veiling af, dus duim voor me!
Ik heb een jurk gepast vandaag bij de kijkdag, hij paste perfect! Echt alsof hij voor mij om maat gemaakt was... Ik had hem et liefste meteen mee naar huis genomen maar dat gaat helaas niet...
De kijkdag is al een paar uur voorbij en er heeft nog niemand op geboden, maar aan de andere kant kan een ander natuurlijk dezelfde tactiek hebben en pas in het laatste alf uur gaan bieden
Ik hoop dat ik een goede kans heb, et was rustig bij de kijkdag en ik ben vrij smal dus niet iedereen past hem... Hoop zo dat ik deze jurk goedkoop ga winnen! Dan heb ik gewoon een super mooie kwaliteitsjurk voor een prikkie!
Dinsdag om 20.00 loopt de veiling af, dus duim voor me!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh gaat dat zo bij de veiling verkoop? Ik dacht dat je daar ter plekke kon bieden en meenemen. Spannend hoor, ik duim voor je !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Oh wat spannend Goochempie! Ik duim ook voor je.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Thnx! Ik hoop het ook echt!
Haha ik stond daar: mag ik hem echt niet meteen meenemen? Aah toe?
Er stonden andere om mee heen te kijken dat hij echt prachtig stond, goeie ego boost
Ik had hem ook gepakt met de sleep opgeknoopt, pas later zag ik dat die los kon en toen was ik helemaal verliefd! Dus toen ik hem terug hing heb ik de sleep weer terug opgeknoopt zodat hij minder mooi zou zijn voor een eventuele andere en dan hopen dat die het niet zou ontdekken haha
Haha ik stond daar: mag ik hem echt niet meteen meenemen? Aah toe?
Er stonden andere om mee heen te kijken dat hij echt prachtig stond, goeie ego boost
Ik had hem ook gepakt met de sleep opgeknoopt, pas later zag ik dat die los kon en toen was ik helemaal verliefd! Dus toen ik hem terug hing heb ik de sleep weer terug opgeknoopt zodat hij minder mooi zou zijn voor een eventuele andere en dan hopen dat die het niet zou ontdekken haha
Guus- Kletskop
Haha, heb je de jurk niet heel ver en dicht tussen de andere in geduwd, zodat anderen hem niet zien hangen?
Zonnetje- Kletskop
Haha nee ik hing hem niet zelf terug, ik heb wel aan ze gevraagd om hem te verstoppen
Maar ik had deze vantevoren ook al op internet gezien en opgeschreven dus denk dat de meeste dat wel gedaan hebben haha. Och zo spannend!
Ik vind het btw zo moeilijk om mijn vriend niet de foto's van mij in de jurk te laten zien... Moet het nog een jaar geheim houden als ik hem krijg!
Maar ik had deze vantevoren ook al op internet gezien en opgeschreven dus denk dat de meeste dat wel gedaan hebben haha. Och zo spannend!
Ik vind het btw zo moeilijk om mijn vriend niet de foto's van mij in de jurk te laten zien... Moet het nog een jaar geheim houden als ik hem krijg!
Guus- Kletskop
Dat lijkt me ook echt moeilijk om dat voor mijn vriend geheim te houden, bijna een jaar lang. Wanneer gaan jullie trouwen?
Zonnetje- Kletskop
30 augustus 2013
Guus- Kletskop
Mooie datum. Wij hebben nu een optie op 5 juli 2013, maar het kan ook nog een week eerder worden. We zitten niet vast aan 1 datum, maar willen rond die tijd trouwen.
Zonnetje- Kletskop
Ik ben bang hetzelfde probleem te krijgen hoor, ik denk ook dat ik geen foto's wil hebben van mijn trouwjurk. Hang hem wss ook bij iemand anders neer (de buren of een vriendin van me).
Fearie- Ratel
Oe spannend Goochempie, ik hoop met je mee dat het jouw jurk wordt!
Wij zijn de afgelopen week op locatiejacht geweest, 1 afspraak is verzet tot aankomende week, dus die wachten we nog even af, maar we zijn al helemaal verliefd op 1 locatie, waar we bij mooi weer buiten onder een prieeltje kunnen trouwen, met zicht op een molen, en dan kunnen we dineren in de oude molenaarswoning, 't lijkt me super! En we hebben een datum, 2 augustus 2013!
Wij zijn de afgelopen week op locatiejacht geweest, 1 afspraak is verzet tot aankomende week, dus die wachten we nog even af, maar we zijn al helemaal verliefd op 1 locatie, waar we bij mooi weer buiten onder een prieeltje kunnen trouwen, met zicht op een molen, en dan kunnen we dineren in de oude molenaarswoning, 't lijkt me super! En we hebben een datum, 2 augustus 2013!
Spannend goochempje!
Laat je het hier weten hoe de veiling afloopt!
Laat je het hier weten hoe de veiling afloopt!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb net gewonnen en daarmee mijn gloednieuwe, prachtige bruidsjurk op de kop weten te tikken voor 218 euro incl btw en veilingkosten
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Ik heb net gewonnen en daarmee mijn gloednieuwe, prachtige bruidsjurk op de kop weten te tikken voor 218 euro incl btw en veilingkosten
Wooooot
Wat gaaf!!!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Goochempie schreef:Ik heb net gewonnen en daarmee mijn gloednieuwe, prachtige bruidsjurk op de kop weten te tikken voor 218 euro incl btw en veilingkosten
Wooow ! Wat een bedrag Was ik nou maar ook naar die veiling gegaan hahaha !
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de foto?!
Fearie- Ratel
Morgen misschien even... M'n vriend zit nu naast me op de bank
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Morgen misschien even... M'n vriend zit nu naast me op de bank
Hahaha is goed, doe maar als het kan in een PM. Anders mis ik hem, moet morgen werken
Fearie- Ratel
Wow, wat fijn Goochempie!
Wij hadden gisteren ons gesprek bij het kasteel. Het is echt heel mooi! We weten alleen nog niet wat het daar gaat kosten, want de offerte sturen ze ons nog per mail.
Wij hadden gisteren ons gesprek bij het kasteel. Het is echt heel mooi! We weten alleen nog niet wat het daar gaat kosten, want de offerte sturen ze ons nog per mail.
Zonnetje- Kletskop
Super Goochempie, ik ben benieuwd naar je jurk!
Wij zijn gisteren bij de laatste locatie van ons lijstje geweest, als het goed is komt morgen de offerte. Mijn vriend vond deze locatie ook erg leuk, maar voor mijzelf is het eigenlijk al uitgemaakte zaak, ben helemaal verliefd op de locatie waar we donderdag waren!
Wij zijn gisteren bij de laatste locatie van ons lijstje geweest, als het goed is komt morgen de offerte. Mijn vriend vond deze locatie ook erg leuk, maar voor mijzelf is het eigenlijk al uitgemaakte zaak, ben helemaal verliefd op de locatie waar we donderdag waren!
Wow wat een deal Goochem, super! Via die Haagse winkel en veiling?
Ik ben heel erg benieuwd!
Ik ben heel erg benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha sorry Fearie, geen PM. Er staat iemand bij op de foto
Heeeeeel even een sneakpeak...
[ ]
Heeeeeel even een sneakpeak...
[ ]
Laatst aangepast door Goochempie op di 14 aug 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Guus- Kletskop
Ooooh wat mooi! Echt een Goochem jurk! Jaaa, dat is 'm hoor! Dat kant op die mouwtjes aan de achterkant, zo mooi!
Ben ook echt heel benieuwd naar de voorkant, maar daar heb ik dan nog wel even geduld voor.
Ben ook echt heel benieuwd naar de voorkant, maar daar heb ik dan nog wel even geduld voor.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !