Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Guus di 7 aug 2012 - 21:30

Spannend Azira! Ik ben benieuwd of je nog import kosten moet betalen!

Wij waren snel klaar met de locaties, bij maar een geweest en was beide meteen goed Very Happy
We trouwen op een kasteel en eten en feesten in een strand tent haha past totaal niet bij elkaar maar dat vinden we juist leuk!

We hebben ook al allemaal cadeautjes voor de gasten uitgezocht, maar dat kan ik hier eigenlijk niet neerzetten want er zijn genodigden onder de forummers Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 21:37

Wat leuk zeg ! Een kasteel, wat mooi. Wij wouden hier op het dorp in het kasteel trouwen, maar kon niet op dinsdag en was ook wel flink aan de prijs.

Ben toch wel benieuwd naar jullie cadeautjes Wink

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:38

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 2474380249 vertel!

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 7 aug 2012 - 21:41

Wat leuk, Goochempie!! Klinkt super Wink
Ik hoop ook dat ik geen importkosten hoef te betalen. Maar gelukkig is dat dan niet heel veel (en mijn moeder betaalt m'n jurk, lingerie, schoenen, etc I love you). Voel me er soms wel lullig over, ze betaalt alles maar ze is er niet bij én ik bestel eigenlijk bijna alles via internet. Gaan denk ik wel samen schoenen en lingerie shoppen Wink M'n vriend wil waarschijnlijk een koningsblauw pak dus dan wil ik die kleur pumps (naast m'n witte Havianas haha, of mss zijn blauwe dan ook leuk).

Hoe was het gesprek, Ster?

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus di 7 aug 2012 - 21:53

Haha Fearie je hebt PM Wink

Wat lief van je moeder! Ik hoop dat alle kosten meevallen smile
En lingerie, dat ga ik echt alleen doen haha veel te preuts voor!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 22:04

Wat leuk dat je moeder je trouwjurk betaalt. Laat je hem ook zien voor de tijd?

Ik heb geen contact met mijn moeder en mis dat wel op dit soort momenten, ik ga nu trouwjurken shoppen met 4 vriendinnen en mijn zusje Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale di 7 aug 2012 - 22:16

Fearie schreef:Wat leuk dat je moeder je trouwjurk betaalt. Laat je hem ook zien voor de tijd?

Ik heb geen contact met mijn moeder en mis dat wel op dit soort momenten, ik ga nu trouwjurken shoppen met 4 vriendinnen en mijn zusje Very Happy

Dat is ook fijn, met vriendinnen en je zusje!

Ik laat m'n jurk zeker aan m'n moeder zien voor die tijd, desnoods moet ik 'm in een kledinghoes meesmokkelen in de auto (m'n vriend mag 'm natuurlijk nog niet zien en ze woont ruim 2 u rijden hier vandaan). Ze heeft de jurk al wel gezien via internet en we hebben nog samen andere jurken bekeken voordat ik deze definitief heb besteld. Ze vindt 'm ook erg mooi!

Ik heb dit weekend van mijn moeder de ring gekregen die ze op haar trouwdag van mijn (inmiddels overleden) vader heeft gekregen. Ze heeft 'm speciaal laten renoveren en mijn vaders naam staat er in I love you Ik draag eigenlijk nooit goud maar ik ga deze ring op mijn trouwdag dragen, hij is een beetje te groot dus ik draag 'm links om m'n wijsvinger. Something old heb ik dus al.... smile Ik vraag m'n zus voor something borrowed, een chunk voor m'n Noosa armband. Ik ga een witte armband kopen voor bij m'n trouwjurk. Daar kan ik ook something blue bij doen, m'n blauwe chunk die ik juist weer aan m'n zus heb geleend bij haar bruiloft Wink En ik heb denk ik blauwe pumps!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 22:21

Wat leuk dat je echt dat gaat doen met something blue, borrowed and new :P Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale di 7 aug 2012 - 22:23

Haha, dat wordt bijna de enige 'traditie' die ik wel ga doen Wink Tegen die tijd nog even something new regelen maar dat lukt wel.

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 631815d8
Dit is de ring die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik ga 'm pas echt dragen op m'n bruiloft.

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 0c177062
Deze kleur blauw vind ik mooi voor m'n vriend. Gelukkig vindt hij het ook gaaf! Is het raar als we samen voor een pak gaan kijken?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 22:27

Nee, dat is niet raar. Ik mag zelf niet mee met mijn vriend, maar we zitten wel samen op internet te kijken naar wat hij wil.

Mijn vriend is gisteren geopereerd, een gastric bypass. Dus hij hoopt volgend jaar mei aardig wat kilootjes kwijt te zijn en dan wil hij dit pak hebben

Trouwtopic 2013 - Pagina 8 Ms1mm06tr0_1

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale di 7 aug 2012 - 22:31

Gaaf! Leuk dat jullie samen pakken bekijken. Gaat alles goed met je vriend?

Mijn vriend vindt grijs ook mooi. Ach, we zien wel smile Het moet sowieso een beetje een pak zijn van dunne stof, anders houdt hij het echt niet uit in de bijna 40 graden Cool
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 22:40

Het gaat redelijk, heeft nog wel pijn, maar loopt rond. Hij heeft vanochtend voor het eerst wat vla gegeten, 5 hapjes haha.

We gaan niet met elkaar mee om bruidskleding te shoppen, maar zitten wel online te kijken om een beetje elkaars smaak te pijlen. Hij wil bij zijn pak ook graag nog zo'n hoge hoed (is gek van de jaren '50).

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Ster di 7 aug 2012 - 22:40

Goochempie: Spannend jurken gaan passen. Heb je al een idee van wat je wil? Met wie ga je jurken passen (of heb ik erover heen gelezen)?

Faerie: Hoe is de operatie gegaan? Een mooi kostuum hebben jullie uitgekozen.

Aziraphale: Wat een mooi gebaar van jou moeder om die ring te geven.

Ons gesprek bij de feestlocatie ging er goed. Ze dachten zelf heel erg mee en waren erg aardig. Om het feest te openen willen ze ons een champagne toren aanbieden, we mogen op hun kosten een keer komen dineren en de eigenaar brengt ons na het feest zelf naar huis toe. Ook de prijs viel ons eigenlijk wel mee (al is het wel veel geld)

Vanavond hebben we een gesprek op een andere locatie zodat we kunnen vergelijken, maar de eerste was eigenlijk al helemaal wat we zoeken.

Vanavond komt ook nog eerst een fotograaf op gesprek. Waar moet je op letten bij zoiets? Hebben jullie een fotograaf en/of gaan jullie het laten filmen? Hebben jullie met meerdere mensen een gesprek gehad om te kunnen vergelijken?

Verder heb ik op internet een mooie jurk gezien die ik graag wil passen, toevallig verkopen ze m bij een winkel in de buurt. Binnenkost houden ze een modeshow en dan zouden ze ervoor zorgen dat ze "de" jurk in de winkel hebben. Nadat ik een jurk heb ga ik samen met mijn vriend en zijn moeder voor een kostuum kijken. Ik ben nogal een control freak en durf het niet echt aan om mijn vriend en moeder alleen te laten gaan. Trouwtopic 2013 - Pagina 8 394967

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:43

Ik ben benieuwd welk kasteel Goochem!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 22:54

@ Ster, wat leuk dat jullie de locatie al bijna zeker hebben. Dat van die control freak ken ik haha, het liefste ga ik mee. Mijn vriend wou eerst zijn broer mee nemen, maar die loopt er soms bij Laughing Nu gaat dus zijn getuige mee (is ook al getrouwd, dus heeft ervaring) En ik geef aan hem door welke kleur mijn jurk zal zijn.
Wij hebben qua fotograaf wss mijn vriendin die foto's gaat maken, hebben een klein budget dus proberen op zoveel mogelijk te besparen. Ben nog aan het twijfelen of ik voor de zekerheid nog een fotograaf wil inhuren, maar dat is voornamelijk geldafhankelijk.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale di 7 aug 2012 - 23:05

Leuk, Ster! Fijn dat de locatie zo mooi was en binnen budget.

Faerie, hoe goed is je vriendin in foto's maken? Je zou ook nog een extra persoon kunnen vragen binnen je familie-, vrienden-, kennissenkring? Zodat je in ieder geval kans hebt op goed gelukte foto's. Vaak is er wel een familielid die als hobby fotograferen heeft?
Ikzelf vind de foto's erg belangrijk, dat is het enige waar ik niet op wil bezuinigen (binnen het redelijke natuurlijk). Wij nemen een professionele fotografe mee, ze is een hele goede vriendin van mijn zus dus het kost ons niet de hoofdprijs. Waarschijnlijk alleen de reis en het hotel. Maar we nemen haar daar nog wel een avond mee uit eten en als ze onkosten maakt, vergoeden wij die.

Ik ben niet persé een control freak (wel een beetje :P) maar ik vind het gewoon leuk om samen met m'n vriend voor z'n pak te kijken. Ik denk niet dat hij één van zijn vrienden vraagt en zijn moeder ook niet (als zij mee gaat, ga ik sowieso mee. Ik geloof niet dat ze onze smaak deelt en ze gaat ws heel moeilijk doen).
ik denk zelfs dat m'n vriend gewoon alleen gaat.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 7 aug 2012 - 23:16

Mijn vriendin heeft al eens eerder een bruiloft gedaan en heeft een fotocursus tijdens haar studie gevolgd, ik ga binnenkort kijken naar de foto's van die bruiloft om te kijken of ik het wat vindt.
Als ik iemand erbij inhuur, wil ik graag iemand die de echte bruidsfoto's kan doen met details en alles.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Ster wo 8 aug 2012 - 2:16

Goochempie schreef:Spannend Azira! Ik ben benieuwd of je nog import kosten moet betalen!

Wij waren snel klaar met de locaties, bij maar een geweest en was beide meteen goed Very Happy
We trouwen op een kasteel en eten en feesten in een strand tent haha past totaal niet bij elkaar maar dat vinden we juist leuk!

We hebben ook al allemaal cadeautjes voor de gasten uitgezocht, maar dat kan ik hier eigenlijk niet neerzetten want er zijn genodigden onder de forummers Wink

Heb je voor iedereen een persoonlijk cadeautje? Heeft iemand een leuk idee voor bedankjes?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240

Bericht  Zonnetje do 9 aug 2012 - 4:45

Ik ga hier ook meeschrijven, want mijn vriend heeft mij afgelopen dinsdag gevraagd. We hadden het al een aantal keer over trouwen gehad over een of twee jaar, maar het aanzoek kwam toch nog omverwachts. Ik kwam dinsdag uit mijn werk en toen lagen er allemaal rode hartjesballonnen op tafel met daarbij kaarsjes, een fles wijn met twee glazen en het liedje Rood van Marco Borsato (ons liedje) stond op en toen vroeg hij het.

Ik heb er echt heel veel zin in! We weten al een beetje hoe we het willen. We willen graag voor de kerk trouwen, in een kasteeltje trouwen en 's avonds een groot feest geven voor al onze vrienden en familie met muziek van een dj of band. Waarschijnlijk wordt het eind juni/ begin juli, dan kunnen we daarna mooi op huwelijksreis. Bovendien hou ik van de zomer, dus vind dat ook een mooi seizoen om te trouwen.

Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik las af en toe in dit topic, maar ga het nu zeker volgen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Aziraphale do 9 aug 2012 - 5:02

Gefeliciteerd Zonnetje! Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid do 9 aug 2012 - 5:02

Gefeliciteerd zonnetje!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Guus do 9 aug 2012 - 6:20

Gefeliciteerd, welkom bij de club smile

@ikweetnietmeerwiehetvroeg
We hebben voor alle gasten een cadeau, wel allemaal hetzelfde hoor :P

@Marin
We trouwen op Duivenvoorde, ik ben in Voorschoten opgegroeid

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie do 9 aug 2012 - 6:54

Gefeliciteerd, welkom bij de club :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  mouette do 9 aug 2012 - 8:00

Zonnetje, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk Very Happy

@ Aziraphale, wat een mooie ring, en de gedachte erachter is nog mooier, echt heel lief van je moeder! Wat verdrietig dat je je vader moet missen op zo'n speciaal moment in je leven. Ik kan me gelukkig niet voorstellen hoe het is om een ouder te missen, maar het lijkt me zeker in zo'n periode nog extra confronterend...
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Aziraphale do 9 aug 2012 - 8:17

Dankjewel Mouette, lief van je! Ik vind de ring ook heel mooi en bijzonder. Als kind vond ik het altijd m'n moeders mooiste ring en nu heb ik 'm gekregen smile Er staat ook heel klein mijn vaders naam in gegraveerd.

Wij trouwen helemaal samen, dus zonder de familie. Dit om persoonlijke redenen (ruzie tussen mijn moeder en zus). Ik denk dat het op het moment zelf wel even reed zal voelen, maar het is wel heel leuk om de voorbereidingen te delen met zowel mijn moeder en mijn zus. Gelukkig begrijpt iedereen onze keuze.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud