Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder topic

+37
Highway
Linnie1985
Roxi3
Didi
Julia
Snoopy
Spring
TukTuk
SoGood
mickey
Lovely
L!ND@
TGR
Feline
CCC
MiKa
silly-one
Sjaantje
Niekske
Bliss
tuttebel
Paper Crown
Esperanza
_Lacey_
Tullow
Evalynn
Toet
Ibbeltje
Tinus
Lieke128
Starla
Sarah1985
Hoochie
Dennenappel
Lejow
Rann
Burn
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Blunder topic - Pagina 4 Empty Re: Blunder topic

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 23:30

Esperanza schreef:Maar had degene met wie je seks had dat niet door?

Nee, was donker..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 23:42

Vorige week nog, ik was aan het fietsen en zag toen een jongen tegenover me fietsen. Ik was er van overtuigd dat ik hem kende dus ik riep heel hard HALLO!! en ik zwaaide erbij. Hij groette me mooi terug. Daarna kwam ik er direct achter dat ik hem helemaal niet ken laughcry

En zo dronken zijn een aantal jaren terug na het stappen, dat een vriend van me mij over zijn schouder naar huis heeft gedragen...dat was ook gênant..

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 4 jan 2012 - 23:48

Lejow schreef:
Esperanza schreef:Maar had degene met wie je seks had dat niet door?

Nee, was donker..
Ah ok, hahaha
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 23:53

[quote="Zelda"]Vorige week nog, ik was aan het fietsen en zag toen een jongen tegenover me fietsen. Ik was er van overtuigd dat ik hem kende dus ik riep heel hard HALLO!! en ik zwaaide erbij. Hij groette me mooi terug. Daarna kwam ik er direct achter dat ik hem helemaal niet ken laughcry

/quote]

Haha dit heb ik ook vaak!

Gast
Gast

Bericht  Spring do 5 jan 2012 - 2:32

Hele tijd terug, op mijn vorige werk.

Voor de dienst begint krijg je de overdracht. En af en toe werd er wel eens een geintje uitgehaald..
Dus ik krijg de overdracht van de 15 clienten.
Client 3, krijgt vandaag haar nieuwe benen geleverd. dus ik schrijf dat op. Vrouwtje had beide benen niet meer.

Ik moest die ochtend ook naar haar toe.. Dus ze zegt tegen mij: Er moet ook een pakketje komen voor mij.
Ja zeg ik, je nieuwe benen.. :S
Waarop ze me vervolgens heel vreemd aankijkt..
Oeps (ik dacht een soort prothese oid voor als ze naar buiten gaat, zodat het lijkt alsof ze benen heeft...)
Hoeveel moeite we wel niet gedaan hebben om ons (collega en mij) hier uit te lullen..

Bij dezelfde client, ik ben haar aan het douchen, en we hebben het over de kleur van haar handoeken. Witte handoeken die snel verkleuren... Dus ik zeg tegen haar: Ja, want straks gooi je je rode sokken er bij in...
'ik heb geen sokken, zegt ze.. Gelukkig kon ze hier zelf wel om lachen. Ze vond het juist mooi dat ik haar als 'normaal' persoon zag. Terwijl ik haar gewoon aan het douchen was. hoe duidelijk wil je het hebben..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Snoopy do 5 jan 2012 - 2:48

Mijn lulligste en genantste blunder die ik mij nu zo herinner.
In de brugklas hadden we de actie 'zip you lips', waarbij een dag niet mochten eten en daarvoor sponsoren moesten zoeken.
Dus vaak in de pauze hadden we onze sponsorenlijsten en vergeleken we die met elkaar of zo.
1 meisje kraste op een dag rigoureus iemand weg van de lijst dus ik
'goh waarom kras je die zomaar door'
'Daar stond mijn vader' - en mij mij brand er nog geen lampje dus vraag nog eens
'oh en die mag je zomaar doorkrassen' (of iets dergelijks)
'eh ja'

En toen pas brandden het lampje weer, haar vader was een paar weken daarvoor overleden Embarassed Embarassed Embarassed
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Julia do 5 jan 2012 - 2:51

Spring laughcry Van jouw verhaal heb ik echt ff 2 minuten moeten lachen, dat zou mij ook zo kunnen overkomen, heel lullig haha.

Mijn grootste blunder is toch wel dat ik in een trein bleef zitten wat op een zijspoor werd geparkeerd. Blijkbaar was er al eerder gemeld om over te stappen op een andere trein als je verder wou, maar door mijn mp3 had ik dat niet door. En door mijn gedagdroom had ik ook niet door dat de hele trein leegliep. Tot we dus op een zijspoor stil gingen staan :shock: Toen ik vervolgens erg geschrokken richting de deuren van de trein liep kwam ik een bozige conducteur tegen, die me eruit zette. En ik dus over het spoor kon lopen naar het perron. Waar iedereen me aanstaarde laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Didi do 5 jan 2012 - 2:55

Jaren geleden had ik een scharrel die in hetzelfde dorp woonde als een meisje uit mijn klas. Was een heel vreemd en typisch meisje.
Toen hij vertelde in welke straat hij woonde en wat zijn achternaam was dacht ik dat hij haar vast ook wel moest kennen. Zij had dezelfde naam en woonde in precies dezelfde straat. ( toen hadden er bellen moeten gaan rinkelen, maar nee hoor)
Dus ik steek een heel verhaal af, oh ken je die en die wel, vreemd en raar meisje bla bla en dat ging nog even door.
Ja zei hij, die ken ik wel. Dat is mijn zusje....
Oeps laughcry
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Roxi3 do 5 jan 2012 - 3:01

Julia schreef:Spring laughcry Van jouw verhaal heb ik echt ff 2 minuten moeten lachen, dat zou mij ook zo kunnen overkomen, heel lullig haha.

Mijn grootste blunder is toch wel dat ik in een trein bleef zitten wat op een zijspoor werd geparkeerd. Blijkbaar was er al eerder gemeld om over te stappen op een andere trein als je verder wou, maar door mijn mp3 had ik dat niet door. En door mijn gedagdroom had ik ook niet door dat de hele trein leegliep. Tot we dus op een zijspoor stil gingen staan :shock: Toen ik vervolgens erg geschrokken richting de deuren van de trein liep kwam ik een bozige conducteur tegen, die me eruit zette. En ik dus over het spoor kon lopen naar het perron. Waar iedereen me aanstaarde laughcry

Haha, dat had ik pas ook maar dan in de metro! De metro ging naar de Akkers (het eindpunt) dus ik dacht dat ik goed zat. Ik zat dus lekker met mijn oordopjes in muziek te luisteren en wat dingen te lezen op internet. Bij Schiedam centrum stapte iedereen uit. Ik dacht nog: goh, vandaag loopt het wel heel erg leeg! maar er stapte ook een meisje in dus ik maakte mij verder geen zorgen (normaal doen ze ook de lichten uit en nu dus niet). Ineens rijden we een ander spoor op, ik schrok me echt helemaal te pletter. Doet die bestuurder zijn deur open en begint helemaal te schreeuwen: JAAAA, HEB JE ME NIET HOREN OMROEPEN!. Gelukkig zag hij dat ik geschrokken was en moest hij toch weer omkeren om terug te rijden dus 2 minuten later stond ik weer op Schiedam centrum. Volgens mij was iedereen me wel een beetje aan het uitlachen :P

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Linnie1985 vr 20 jan 2012 - 8:07

Ik belde mijn tante net. Ik zei ik hoop dat je de kaart leuk vind die ik gestuurd heb voor je 50e verjaardag morgen.. Zegt ze he welke kaart, ik ben pas in augustus jarig en wordt 49.

Heb ik de kaart dus naar de verkeerde tante N.el gestuurd... Laughing
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Ibbeltje vr 20 jan 2012 - 8:20

Whaha Linnie handig Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Highway vr 20 jan 2012 - 8:34

Ik had vorige week wel een blunder, ik was al wat laat uit bed dus ipv met de trein ging ik met de auto naar het werk, beetje gehaast en ook al een tijdje niet meer gereden dus was even wennen. Aldaar rij ik de parkeerplaats op en zet mijn auto neer, mijn jas lag op de achterbank dus ik stap uit en pak mijn jas en ga deze aantrekken...vervolgens zie ik in mijn ooghoeken wat bewegen..rijd mijn auto weg! Hij stond al met de voorwielen in de bosjes, dus ik spring met mij jas half aangetrokken de auto weer in om de handrem erop te zetten, gelukkig lukte dit net voordat hij de paal raakte....echt heeeeel stom

Edit: ik rij een automaat, en had hen in drive staan en zonder handrem
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Sarah1985 vr 20 jan 2012 - 8:56

Highway schreef:Ik had vorige week wel een blunder, ik was al wat laat uit bed dus ipv met de trein ging ik met de auto naar het werk, beetje gehaast en ook al een tijdje niet meer gereden dus was even wennen. Aldaar rij ik de parkeerplaats op en zet mijn auto neer, mijn jas lag op de achterbank dus ik stap uit en pak mijn jas en ga deze aantrekken...vervolgens zie ik in mijn ooghoeken wat bewegen..rijd mijn auto weg! Hij stond al met de voorwielen in de bosjes, dus ik spring met mij jas half aangetrokken de auto weer in om de handrem erop te zetten, gelukkig lukte dit net voordat hij de paal raakte....echt heeeeel stom

Kun je dan de sleutels er uit halen als je hem in drive hebt staan? Bij onze automaat moest die altijd in de P anders wou de sleutel er niet uit
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Highway vr 20 jan 2012 - 9:17

Sarah1985 schreef:
Highway schreef:Ik had vorige week wel een blunder, ik was al wat laat uit bed dus ipv met de trein ging ik met de auto naar het werk, beetje gehaast en ook al een tijdje niet meer gereden dus was even wennen. Aldaar rij ik de parkeerplaats op en zet mijn auto neer, mijn jas lag op de achterbank dus ik stap uit en pak mijn jas en ga deze aantrekken...vervolgens zie ik in mijn ooghoeken wat bewegen..rijd mijn auto weg! Hij stond al met de voorwielen in de bosjes, dus ik spring met mij jas half aangetrokken de auto weer in om de handrem erop te zetten, gelukkig lukte dit net voordat hij de paal raakte....echt heeeeel stom

Kun je dan de sleutels er uit halen als je hem in drive hebt staan? Bij onze automaat moest die altijd in de P anders wou de sleutel er niet uit

Bij mijn auto kan dat ja; ik kan hem dan alleen niet meer starten,dan moet hij eerst weer in de P. Komt misschien omdat het al een oud bakkie is smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 9:31

Ja ik heb zovaak blunders :P

Klasgenootje zag ik in de supermarkt met(ik dacht dus haar moeder) dus ik zeg zo: gezellig met je moeder aan het winkelen?
Was het haar zusje :o

Ohja en ik was in de bios en tijdens de film moest ik naar de wc. Alleen ik ging via de verkeerde deur ofzo dus waar ik toen allemaal uitkwam, echt geen idee. Ik was ook echt zeker 20/25 minuten weg, diegene met wie ik was begon zich echt zorgen te maken. Ik voelde me ook echt stom, kwam ik terug en ik dat verhaal uitleggen en hij keihard moest lachen

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 20 jan 2012 - 9:35

Niet een blunder van mij, maar wel grappig.

Dinsdag was ik lekker aan het sporten, had mijn auto ervoor geparkeerd. Zag wel dat er op het terrein nog een Toyota Aygo stond, bijna hetzelfde als de mijne, alleen net ander kleurtje.
Na een half uurtje loopt er een vrouw naar buiten, naar MIJN auto, en begint aan de klink te trekken. Gelukkig had ze na een halve minuut door dat ze bij de verkeerde auto stond. Toen keek ze heel erg schuldbewust om zich heen en liep naar haar eigen Aygo. Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora vr 20 jan 2012 - 9:38

Highway schreef:
Sarah1985 schreef:

Bij mijn auto kan dat ja; ik kan hem dan alleen niet meer starten,dan moet hij eerst weer in de P. Komt misschien omdat het al een oud bakkie is smile

Wow, onze automaat rijdt toch wel tussen de 10 en 15 km per u als 'ie alleen in D staat zonder iets te doen Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Highway vr 20 jan 2012 - 9:50

Zora schreef:
Highway schreef:
Sarah1985 schreef:

Bij mijn auto kan dat ja; ik kan hem dan alleen niet meer starten,dan moet hij eerst weer in de P. Komt misschien omdat het al een oud bakkie is Blunder topic - Pagina 4 561177

Wow, onze automaat rijdt toch wel tussen de 10 en 15 km per u als 'ie alleen in D staat zonder iets te doen Very Happy

ja die van mij kan dat ook wel halen, maar ik was er vrij vlot bij hoor! Gelukkig!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Rush vr 20 jan 2012 - 9:52

_Chance schreef:Niet een blunder van mij, maar wel grappig.

Dinsdag was ik lekker aan het sporten, had mijn auto ervoor geparkeerd. Zag wel dat er op het terrein nog een Toyota Aygo stond, bijna hetzelfde als de mijne, alleen net ander kleurtje.
Na een half uurtje loopt er een vrouw naar buiten, naar MIJN auto, en begint aan de klink te trekken. Gelukkig had ze na een halve minuut door dat ze bij de verkeerde auto stond. Toen keek ze heel erg schuldbewust om zich heen en liep naar haar eigen Aygo. Very Happy
Hahahahaha, dat heb ik ook een keer gehad. Er was een man met een busje heel dicht geparkeerd naast 'mijn' auto en hij was ook nog bezig met vanalles, aan die kant. Echt voorzichtig ging het niet. Dus ik nogal vlug richting m`n auto en toen ik er naast stond besefte ik dat ik helemaal geen trekhaak heb. Maar die man had natuurlijk al plaats gemaakt voor mij.

Moest ik de auto ernaast hebben.

Ze waren wel echt precies hetzelfde, op de trekhaak en het kenteken na. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  ExpressoB za 21 jan 2012 - 1:21

In de mac drive; staat een medewerker buiten, van de mac bestellingen op te nemen. Ik zeg: "je kunt toch wel contact betalen?!"
"uh ja zegt ze"
"ah oke zeg ik, want bij jullie kun je soms niet contant betalen, dacht misschien een storing".

Dat meisje keek me raar aan...

"ach nee zeg ik... Stom! Contant betalen kan altijd natuurlijk!"
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud