Blunder!
+4
Lejow
Lima
Blond
Shisha
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blunder!
Ik ben eten aan het koken en ondertussen aan het forummen.
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.
Forummen en eten koken is voor mij dus geen combi.
Jullie nog blunders?
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.
Jullie nog blunders?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Blunder!
hahaha ik heb (had dat, want nu eten we dat eigenlijk nooit meer) met vlees met een paneerlaagje. Ik kan dat gewoon niet bakken. Wordt altijd zwart omdat ik andere dingen ga doen.
Anders vlees kun je gewoon snel opbakken en klaar.. maar bij zo'n ding gaat dat altijd mis.
Laatst had ik de verkeerde pit aangezet met een lege pan erop en een plastic lepel. Op een gegeven moment wilde ik even gaan roeren stond de hele keuken blauw en hing er echt zo'n (gore giftige) verbrande pannen en plastic lucht. Echt zo vies, hele huis rook ernaar.. Ik die pan op het balkon gezet
Anders vlees kun je gewoon snel opbakken en klaar.. maar bij zo'n ding gaat dat altijd mis.
Laatst had ik de verkeerde pit aangezet met een lege pan erop en een plastic lepel. Op een gegeven moment wilde ik even gaan roeren stond de hele keuken blauw en hing er echt zo'n (gore giftige) verbrande pannen en plastic lucht. Echt zo vies, hele huis rook ernaar.. Ik die pan op het balkon gezet
Gast- Gast