Blunder!
+4
Lejow
Lima
Blond
Shisha
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blunder!
Ik ben eten aan het koken en ondertussen aan het forummen.
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.
Forummen en eten koken is voor mij dus geen combi.
Jullie nog blunders?
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.
Jullie nog blunders?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Blunder!
hahaha ik heb (had dat, want nu eten we dat eigenlijk nooit meer) met vlees met een paneerlaagje. Ik kan dat gewoon niet bakken. Wordt altijd zwart omdat ik andere dingen ga doen.
Anders vlees kun je gewoon snel opbakken en klaar.. maar bij zo'n ding gaat dat altijd mis.
Laatst had ik de verkeerde pit aangezet met een lege pan erop en een plastic lepel. Op een gegeven moment wilde ik even gaan roeren stond de hele keuken blauw en hing er echt zo'n (gore giftige) verbrande pannen en plastic lucht. Echt zo vies, hele huis rook ernaar.. Ik die pan op het balkon gezet
Anders vlees kun je gewoon snel opbakken en klaar.. maar bij zo'n ding gaat dat altijd mis.
Laatst had ik de verkeerde pit aangezet met een lege pan erop en een plastic lepel. Op een gegeven moment wilde ik even gaan roeren stond de hele keuken blauw en hing er echt zo'n (gore giftige) verbrande pannen en plastic lucht. Echt zo vies, hele huis rook ernaar.. Ik die pan op het balkon gezet
Gast- Gast
Oh dat heb ik inderdaad ook altijd met alles wat een paneermeellaag heeft. Ik heb ook nooit zin om er maar bij te blijven staan tot het klaar is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Ik ook niet. Maakt dat ons slechte koks
Over eten gesproken, laat ik maar eens beginnen met koken haha. Ach ja ik ben toch zo weer terug als alles staat de borrelen
Over eten gesproken, laat ik maar eens beginnen met koken haha. Ach ja ik ben toch zo weer terug als alles staat de borrelen
Gast- Gast
Een vriend van mij had een keer vlam in de pan, en heeft toen in paniek de pan het raam uit gemikt . Van 1 hoog, zo de steeg in.
Goede kwaliteit pan trouwens, er zit slechts een klein deukje in
Goede kwaliteit pan trouwens, er zit slechts een klein deukje in
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben een ramp in de keuken. Toen ik nog in studentenhuis woonde heb ik zelfs een keer bijna de keuken in de fik gezet. Ik oh shit help, help! roepen vanuit de keuken en druk doen (wilde met een pannendeksel de brand blussen) blijven m'n huisgenoten gewoon op de bank zitten! Nadat ik de brand had geblust, vroeg ik dus aan mijn huisgenoten waarom ze mij niet kwamen helpen, zeiden ze oww was er brand? ja het ruikt altijd aangebrand als jij kookt. En bedankt! lol.
Later kwam er een huisgenoot die nog erger was. Die had iets in de over gedaan wat niet kon. Ging het brandalarm in de gang af en hele huis stonk twee dagen. Kon ik mijn reputatie lekker doorgeven : )
Later kwam er een huisgenoot die nog erger was. Die had iets in de over gedaan wat niet kon. Ging het brandalarm in de gang af en hele huis stonk twee dagen. Kon ik mijn reputatie lekker doorgeven : )
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Oef, ja vlees met paneerlaag ben ik ook niet zo goed in whahaha...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Vlees met paneerlaag vind ik absoluut niet lekker. Mijn vriend wil af en toe nog wel eens een schnitzel eten. Mag hij lekker zelf maken, want ik snap niet hoe dat moet. OF de paneerlaag is zwart OF het vlees is nog rauw. Ik begrijp gewoon niet hoe mensen dat spul kunnen klaar maken zodat het nog te eten is.
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Shisha schreef:Ik ben eten aan het koken en ondertussen aan het forummen.
Jullie nog blunders?
Ik had net ook een kookprobleempje ;-)
Ik ging van die röstirondjes bakken. Die moeten maar 4 minuten of zo dus ik dacht bij mezelf dat ik ze dan na 2 minuten maar even moest keren in de pan. Ondertussen zat ik achter de laptop wat te Facebooken e.d. Ineens (zo'n 7 minuten later) dacht ik aan die röstirondjes. Ik ging ze keren, píkzwart! En op het moment dat ik ze omkeerde kwam er enorm veel rook vanaf en ging de rookmelder af, ik schrok zo, gelijk op een stoel geklommen, alarm uitgezet (was halfdoof daarna, wat een kabaal maakt dat ding, logisch natuurlijk ). Hele kamer was blauw van de rook. Toen maar even de deur open gezet. Pff, en dat allemaal door een beetje Facebooken ;-)
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Haha, multitasken is niet voor iedereen weggelegd!
Lolly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12
jena schreef:Vlees met paneerlaag vind ik absoluut niet lekker. Mijn vriend wil af en toe nog wel eens een schnitzel eten. Mag hij lekker zelf maken, want ik snap niet hoe dat moet. OF de paneerlaag is zwart OF het vlees is nog rauw. Ik begrijp gewoon niet hoe mensen dat spul kunnen klaar maken zodat het nog te eten is.
Nee? Ik gebruik olijfolie, zet het vuur altijd op z'n laagst en het gaat nooit mis! Ondertussen kijk ik tv of zit ik achter de laptop en ga af en toe even kijken.
Gast- Gast
Doen jullie dat vlees met panneerlaag wel zachtjes opzetten? Duurt wat langer, maar dan brand het niet zo aan
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: