Oeps! Blunder-topic
+5
Printje
Lady Starstruck
Paper Crown
Caroow
Elliot
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oeps! Blunder-topic
Lekker gênant, ik wilde net reageren op de Facebookstatus van een meisje dat ik heel oppervlakkig ken. Ze is net tante geworden, dus ik wilde haar feliciteren. Heb ik per ongeluk haar hele bericht op mijn Facebook gedeeld! OEPS!
Jullie nog leuke blunders?
Jullie nog leuke blunders?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Oeps! Blunder-topic
Ik wilde laatst iemand zoeken op facebook, dus ik toetste in "Annie de Jong" en drukte op enter. Had ik het niet in de zoekbalk getypt maar als statusupdate
Een paar dagen geleden had ik een koekje gegeten en wilde toen even op bed gaan liggen. Dus ik sta op, pak mijn koekpapiertje en mijn telefoon en loop via de prullenbak naar de slaapkamer. Op bed wil ik mijn telefoon pakken, zat er alleen een koekpapiertje in mijn zak.. 3 keer raden waar ik mijn telefoon had gelaten
Een paar dagen geleden had ik een koekje gegeten en wilde toen even op bed gaan liggen. Dus ik sta op, pak mijn koekpapiertje en mijn telefoon en loop via de prullenbak naar de slaapkamer. Op bed wil ik mijn telefoon pakken, zat er alleen een koekpapiertje in mijn zak.. 3 keer raden waar ik mijn telefoon had gelaten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had er vandaag een die ik nooit meer ga vergeten..
Mijn man heeft een blauwe jas en we waren in de mediamarkt en ik ging Iphone hoesjes kijken en mijn man stond bij de laptops.. Dus ik vind een hoesje, loop naar mijn en pak zijn hand vast en zeg: 'he lieffie ik neem deze!' en besef dat mijn man helemaal niet zulke handen heeft... Hahaha was een hele andere vent!!!
Mijn man heeft een blauwe jas en we waren in de mediamarkt en ik ging Iphone hoesjes kijken en mijn man stond bij de laptops.. Dus ik vind een hoesje, loop naar mijn en pak zijn hand vast en zeg: 'he lieffie ik neem deze!' en besef dat mijn man helemaal niet zulke handen heeft... Hahaha was een hele andere vent!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Caroow schreef:Ik wilde laatst iemand zoeken op facebook, dus ik toetste in "Annie de Jong" en drukte op enter. Had ik het niet in de zoekbalk getypt maar als statusupdate
Hier ben ik dus heel erg bang voor op FB dat als ik iemand zoek ik dat dan ook perongeluk in de statusbalk invul. Sorry Caroow maar ik lag in een deuk om je blunder.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op zo 3 maa 2013 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hahahaha pc en wat zei die man
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha jullie blunders zijn leuk!
PC, die van jou daar ben ik ook altijd bang voor! Ik loop heel vaak naar mijn vriend toe en dan zeg ik iets geks. En dan ineens heb ik een soort gekke error in mijn hoofd, dat ik denk: Is het hem wel, of loop ik nou tegen een random stranger te lullen? Haha gelukkig was het tot nu toe elke keer gewoon mijn vriend, maar het gaat zeker nog een keer mis!
PC, die van jou daar ben ik ook altijd bang voor! Ik loop heel vaak naar mijn vriend toe en dan zeg ik iets geks. En dan ineens heb ik een soort gekke error in mijn hoofd, dat ik denk: Is het hem wel, of loop ik nou tegen een random stranger te lullen? Haha gelukkig was het tot nu toe elke keer gewoon mijn vriend, maar het gaat zeker nog een keer mis!
Elliot- Ratel
Printje schreef:Hahahaha pc en wat zei die man
Haha hij zei iets van: 'ik vind 't goed maar dan moet je hem zelf betalen..' Ik schaamde me kapot maar ik was zó blij dat ik die man niet van achteren had geknuffeld zoals ik ook wel eens bij mijn man doe..
O,ja en nog een gouwe ouwe.. Ik stuurde mijn man dit smsje:
'We gaan lekker veel seksen en dan hebben we zó een baby..'
Beeeeeetje jammer dat ik 'm naar mijn vader stuurde.. Goede God ik wilde echt dood!! Mijn pap is een die handen vasthouden in zijn bijzijn al als not done ziet.. Zo conservatief. Ai aii ai..
'We gaan lekker veel seksen en dan hebben we zó een baby..'
Beeeeeetje jammer dat ik 'm naar mijn vader stuurde.. Goede God ik wilde echt dood!! Mijn pap is een die handen vasthouden in zijn bijzijn al als not done ziet.. Zo conservatief. Ai aii ai..
Hahaha pc kan me voorstellen dat je je heel erg schaamde haha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb op Rock Werchter in de menigte ook wel eens een andere man bij de hand gepakt zonder te kijken. Toen hoorde ik achter me m'n vriend heel hard gniffelen... Schaam!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ohja ik like ook wel eens per ongeluk dingen op Facebook die ik helemaal niet leuk vind!
Net heb ik ook nog iets doms gehad. Ik heb een meisje uit mijn voetbalteam van facebook geflikkerd omdat ik haar irritant vind en zij iedere dag aan 100 winacties mee doet. Zit ik net doodleuk in onze groepswhatsapp te vertellen dat iedereen mijn facebook status even moet checken (gaat over het voetbalteam). Nu vraagt zij zich dus af waarom ze mijn status niet kan vinden.. Oeps.
Net heb ik ook nog iets doms gehad. Ik heb een meisje uit mijn voetbalteam van facebook geflikkerd omdat ik haar irritant vind en zij iedere dag aan 100 winacties mee doet. Zit ik net doodleuk in onze groepswhatsapp te vertellen dat iedereen mijn facebook status even moet checken (gaat over het voetbalteam). Nu vraagt zij zich dus af waarom ze mijn status niet kan vinden.. Oeps.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb een oude, maar echt ver-schrik-kelijke blunder. Ik kan er nog een rood hoofd van krijgen als ik eraan terug denk...
Jaren terug had ik een abbonement op de Yes, en als ik hem uit had nam ik hem mee naar mijn werk. Daar legde ik hem dan in de pauzeruimte neer, zodat m'n collega's 'm ook nog even konden lezen.
Dus zo ook die ene week... en toen ik zelf de pauzeruimte in kwam lopen lagen mijn collega's he-lemaal in een deuk.
Wat bleek nou? in die Yes stond "het grote seksonderzoek" met daarin allemaal meerkeuze vragen over jouw favoriete seksspeeltjes,standjes,je seksverleden etc.
En wat ik dus even vergeten was, is dat ik die test uitgebreid had ingevuld! En daar konden alle collega's dus van meegenieten.
Ik kon wel door de grond zakken
Jaren terug had ik een abbonement op de Yes, en als ik hem uit had nam ik hem mee naar mijn werk. Daar legde ik hem dan in de pauzeruimte neer, zodat m'n collega's 'm ook nog even konden lezen.
Dus zo ook die ene week... en toen ik zelf de pauzeruimte in kwam lopen lagen mijn collega's he-lemaal in een deuk.
Wat bleek nou? in die Yes stond "het grote seksonderzoek" met daarin allemaal meerkeuze vragen over jouw favoriete seksspeeltjes,standjes,je seksverleden etc.
En wat ik dus even vergeten was, is dat ik die test uitgebreid had ingevuld! En daar konden alle collega's dus van meegenieten.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik had er zaterdagavond nog een..
Ik was na de meeting rustig naar het station gelopen, en ik had nog ruim 10 minuten voordat de trein zou vertrekken. Dus ik sta rustig te wachten, de trein was er al, maar ik dacht: doe nog een sigaretje. Twee minuten voor de trein zóu vertrekken, loop ik erheen, mijn hand gaat naar het knopje... en toen, toen reed ie zomaar in een keer weg!! En ik stond vast heel beteuterd te kijken maar het was echt een idiote actie.. Ik keek nog naar de achterkant van de trein en dacht alleen maar: daar had ik in moeten zitten!!
Dus toen ben ik maar gaan plassen en een half uur later de trein gepakt
Ik was na de meeting rustig naar het station gelopen, en ik had nog ruim 10 minuten voordat de trein zou vertrekken. Dus ik sta rustig te wachten, de trein was er al, maar ik dacht: doe nog een sigaretje. Twee minuten voor de trein zóu vertrekken, loop ik erheen, mijn hand gaat naar het knopje... en toen, toen reed ie zomaar in een keer weg!! En ik stond vast heel beteuterd te kijken maar het was echt een idiote actie.. Ik keek nog naar de achterkant van de trein en dacht alleen maar: daar had ik in moeten zitten!!
Dus toen ben ik maar gaan plassen en een half uur later de trein gepakt
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
JD schreef:Ik heb een oude, maar echt ver-schrik-kelijke blunder. Ik kan er nog een rood hoofd van krijgen als ik eraan terug denk...
Ohhh wat erg!
Gast- Gast
Hahaha JD wat erg! Ik zou me ook dood schamen dan!
Ah, Caro! Ik zie je al helemaal staan, sip en zielig!
Ik had laatst per ongeluk de vriendin van de scharrel van een vriendin van mij op Facebook toegevoegd, ook best pijnlijk. (Mijn vriendin scharrelt dus met een jongen die bezet is - hoe fout - en ze appte mij dat ik op de FB van zijn vriendin moest kijken want zij had een gekke statusupdate gepost ofzo. Toen ik keek had ik blijkbaar op mijn touchscreen iets aangeklikt en vervolgens kreeg ik een app of ik mijn vriendschapsverzoek even wilde annuleren OEPS!)
Ah, Caro! Ik zie je al helemaal staan, sip en zielig!
Ik had laatst per ongeluk de vriendin van de scharrel van een vriendin van mij op Facebook toegevoegd, ook best pijnlijk. (Mijn vriendin scharrelt dus met een jongen die bezet is - hoe fout - en ze appte mij dat ik op de FB van zijn vriendin moest kijken want zij had een gekke statusupdate gepost ofzo. Toen ik keek had ik blijkbaar op mijn touchscreen iets aangeklikt en vervolgens kreeg ik een app of ik mijn vriendschapsverzoek even wilde annuleren OEPS!)
Elliot- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: