Blunder topic
+37
Highway
Linnie1985
Roxi3
Didi
Julia
Snoopy
Spring
TukTuk
SoGood
mickey
Lovely
L!ND@
TGR
Feline
CCC
MiKa
silly-one
Sjaantje
Niekske
Bliss
tuttebel
Paper Crown
Esperanza
_Lacey_
Tullow
Evalynn
Toet
Ibbeltje
Tinus
Lieke128
Starla
Sarah1985
Hoochie
Dennenappel
Lejow
Rann
Burn
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Blunder topic
Die van mij ken je al!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik maak dagelijks een blunder. Ik val, struikel, loop vaak ergens tegen aan (bushaltebord, lantaarnpalen etc) vreemde uitspraken of ik trek onbewust vreemde gezichten. Heel erg hinderlijk. Gelukkig kunnen mijn vrienden er wel om lachen...
Rann- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11
Ow ja gisteren. Onze commandant kwam het koffiehok binnen om iedereen de beste wensen te wensen. Wel vaker al gezien maar ik herkende de man dus even niet dus zei vervolgens toen hij weg was. Uhhh wie was da??????? En dan echt op de minst snugere toon. Nadat iedereen in een deuk lag kreeg ik het commentaar maak niet uit Cimic het is je baas maar
Gast- Gast
Afgelopen zaterdag stond ik in de rij om oliebollen te halen, ineens zegt het meisje heel vrolijk 'HOOOI!' dus ik glimlach terug en zeg hard 'Hoi!' (dacht wel, sta hier al even, maar goed..) hoorde ik achter me ook 'Heeeey!' Voelde me wel ff stom, vooral omdat ik het idee had dat de rest van de rij me uit aan het lachen was haha
Gast- Gast
Parels schreef:Afgelopen zaterdag stond ik in de rij om oliebollen te halen, ineens zegt het meisje heel vrolijk 'HOOOI!' dus ik glimlach terug en zeg hard 'Hoi!' (dacht wel, sta hier al even, maar goed..) hoorde ik achter me ook 'Heeeey!' Voelde me wel ff stom, vooral omdat ik het idee had dat de rest van de rij me uit aan het lachen was haha
Net zo als naar iemand terug zwaaien, die helemaal niet naar jou blijkt te zwaaien whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Cimic die van jou vind ik wel heel leuk!
Ik weet zo een, twee, drie even geen blunder die ik gemaakt heb.
Ik weet zo een, twee, drie even geen blunder die ik gemaakt heb.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Het was al 10 minuten in 2012 en ik stond op het balkon, maar ik wil weer naar binnen lopen, blijft mijn hak achter de opstap hangen dus ik ging echt languit naar binnen Gelukkig zat er geen kamer vol want dan had ik mij ook nog dood kunnen schamen. 1 januari was mijn dag in ieder geval niet want gooide ook nog 2 keer heel lomp hete thee over mezelf heen
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
niet een blunder van mij maar van een goede vriend
Met oud en nieuw hadden we voor zijn huis een vuurtje gemaakt, en hij zag klompen liggen en zei tegen een kindje van gooi die er maar op. Toen zei een vriendin nee niet doen dan word A boos. En A nee hoor ik heb mijn eigen klompen aan. Waren het dus de klompen van die vriend zelf.
Met oud en nieuw hadden we voor zijn huis een vuurtje gemaakt, en hij zag klompen liggen en zei tegen een kindje van gooi die er maar op. Toen zei een vriendin nee niet doen dan word A boos. En A nee hoor ik heb mijn eigen klompen aan. Waren het dus de klompen van die vriend zelf.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
en nog een blunder van onze kitten, mijn man was bezig het bad vullen en ineens plons, en toen lag de kitten erin
Sarah1985- Ratel
Ahwwww
Ik had jaren geleden een langharige kat die aaaaaaaltijd bij mij wilde zijn, waar ik ook was. Als ik in bad ging en de douche deur dicht deed,ging ze er tot vervelend toe aan zitten krabbelen en zitten miauwen. Dus liet ik de deur meestal op een kier, zodat ze er bij kon.
Dan kwam ze altijd op het randje zitten, en met haar ene pootje wat water uit het bad vissen.. met het andere pootje wat water uit het bad vissen.. met beide pootjes water uit het bad vissen.. en dan PLONS!!!!
Om vervolgens al haar nagels in mijn naked body te zetten
Ik had jaren geleden een langharige kat die aaaaaaaltijd bij mij wilde zijn, waar ik ook was. Als ik in bad ging en de douche deur dicht deed,ging ze er tot vervelend toe aan zitten krabbelen en zitten miauwen. Dus liet ik de deur meestal op een kier, zodat ze er bij kon.
Dan kwam ze altijd op het randje zitten, en met haar ene pootje wat water uit het bad vissen.. met het andere pootje wat water uit het bad vissen.. met beide pootjes water uit het bad vissen.. en dan PLONS!!!!
Om vervolgens al haar nagels in mijn naked body te zetten
Lejow- Lady Post-a-lot
auw dat doet zeer lejow
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:auw dat doet zeer lejow
Ja, en niet 1 keer.. nee ze heeft het meerdere keren voor mekaar gekregen.
Was wel grappig, want als zo'n fluffig langharig beest nat is, is er echt niets meer van over haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had familie van een client aan de telefoon, er was iemand overleden in die familie, die man ging ophangen en wenste me een fijne avond, toen wenste ik hem een fijne avond terug, terwijl ik wist dat de condoleance die avond was. (Op dat moment hoor je het jezelf zeggen )
Toen ik nog een bijbaantje bij een verzorgingshuis/aanleunwoningen had, kreeg ik zo'n lijst mee waar ik heen moest. Een of andere einstein had die lijst niet aangepast toen er iemand overleden was, waardoor ik aan de deur stond om mw haar steunkousen uit te trekken, bij een heel verdrietige man, mw was namelijk al 3 dagen overleden.
Vorig jaar tijdens de sneeuw erg eigenwijs laarzen met gladde zolen aantrekken, en vervolgens in een drukke hema na een soort breakdance/scoobydoomove voorover plat op mijn bakkes te vallen.
Toen ik nog een bijbaantje bij een verzorgingshuis/aanleunwoningen had, kreeg ik zo'n lijst mee waar ik heen moest. Een of andere einstein had die lijst niet aangepast toen er iemand overleden was, waardoor ik aan de deur stond om mw haar steunkousen uit te trekken, bij een heel verdrietige man, mw was namelijk al 3 dagen overleden.
Vorig jaar tijdens de sneeuw erg eigenwijs laarzen met gladde zolen aantrekken, en vervolgens in een drukke hema na een soort breakdance/scoobydoomove voorover plat op mijn bakkes te vallen.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla schreef:Ik had familie van een client aan de telefoon, er was iemand overleden in die familie, die man ging ophangen en wenste me een fijne avond, toen wenste ik hem een fijne avond terug, terwijl ik wist dat de condoleance die avond was. (Op dat moment hoor je het jezelf zeggen )
DIe laatste blijven leuk! Vooral omdat het gewoon je eigen eigenwijsheid is
Die eerste twee zijn minder grappig, maar wel genant! Maar gelukkig ben jij ook een mens die fouten kan maken!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Weten jullie die standaard zinnetjes die verkopers altijd tegen je zeggen nadat je betaald hebt e.d.? Zo van, fijn weekend, of fijne dag verder. Nou dat wordt dus 9 van de 10 keer gezegd. Dus toen ik vorige week mijn aankoop in een winkel aanpakte, zei de verkoopster; "Veel plezier ermee". Waarop ik het standaard antwoord(van fijne dag verder) in mijn hoofd had en zei: "Jij ook".
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Weten jullie die standaard zinnetjes die verkopers altijd tegen je zeggen nadat je betaald hebt e.d.? Zo van, fijn weekend, of fijne dag verder. Nou dat wordt dus 9 van de 10 keer gezegd. Dus toen ik vorige week mijn aankoop in een winkel aanpakte, zei de verkoopster; "Veel plezier ermee". Waarop ik het standaard antwoord(van fijne dag verder) in mijn hoofd had en zei: "Jij ook".
Oh ja zoiets heb ik soms ook hahaha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik afreken in een winkel zeg ik heel vaak op ma of di 'fijn weekend!'
Lejow- Lady Post-a-lot
Tinus schreef:Weten jullie die standaard zinnetjes die verkopers altijd tegen je zeggen nadat je betaald hebt e.d.? Zo van, fijn weekend, of fijne dag verder. Nou dat wordt dus 9 van de 10 keer gezegd. Dus toen ik vorige week mijn aankoop in een winkel aanpakte, zei de verkoopster; "Veel plezier ermee". Waarop ik het standaard antwoord(van fijne dag verder) in mijn hoofd had en zei: "Jij ook".
Dat is op mijn werk ook (cafetaria) dan zeg ik: ''Smakelijk eten!'' Zegt klant: ''Ja, jij ook.'' Om er soms nog een ''Oh je gaat natuurlijk niet eten.'' achteraan te mompelen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha zo eentje had ik laatst ook.
Mijn collega zei 'ja doe de groetjes thuis!', terwijl ik zoiets verwachte van 'nog een fijne middag he'.
Dus ik zo heel droog 'jij ook he!'... terwijl ik haar gezin helemaal niet ken, en zij het mijne wel
Mijn collega zei 'ja doe de groetjes thuis!', terwijl ik zoiets verwachte van 'nog een fijne middag he'.
Dus ik zo heel droog 'jij ook he!'... terwijl ik haar gezin helemaal niet ken, en zij het mijne wel
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Starla schreef:Vorig jaar tijdens de sneeuw erg eigenwijs laarzen met gladde zolen aantrekken, en vervolgens in een drukke hema na een soort breakdance/scoobydoomove voorover plat op mijn bakkes te vallen.
Hahah, ik zie het al helemaal voor me!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik belde voor mijn werk met Neckermann Reizen laatst en werd een paar keer doorverbonden, maar steeds als ik een nieuw persoon aan de lijn kreeg zeiden ze: 'goedemiddag, Neckermann Reizen met ....', dus toen ik wéér werd doorverbonden kreeg ik iemand aan de lijn die alleen haar naam zei, toen zei ik: 'goedemiddag, Neckermann Reizen met Tullow'. Haha het was toen een tijdje stil en toen had ik pas door dat ik Neckermann had gezegd ipv de naam van het reisbureau.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hahaha, ik heb een tijdje mijn bijbaantje in de supermarkt bij het brood gehad maar tegelijkertijd liep ik toen stage op een revalidatie-afdeling.
Was doordat ik toen 40 uur op revalidatie stond en daar de telefoon opnam met 'Revalidatie met Lissa...' op zaterdagochtenden in de supermarkt altijd mis als ze van de kassa belden. Gelukkig kreeg ik geen rechtstreekse klanten dus maakte ik de fout altijd tegen de informatiebalie of kassamedewerkers. 'Revalidatie met Lissa' in plaats van 'Broodafdeling met Lissa'. Maar die raakten er na een paar keer ook aan gewend. Heb het andersom trouwens niet gehad.
Was doordat ik toen 40 uur op revalidatie stond en daar de telefoon opnam met 'Revalidatie met Lissa...' op zaterdagochtenden in de supermarkt altijd mis als ze van de kassa belden. Gelukkig kreeg ik geen rechtstreekse klanten dus maakte ik de fout altijd tegen de informatiebalie of kassamedewerkers. 'Revalidatie met Lissa' in plaats van 'Broodafdeling met Lissa'. Maar die raakten er na een paar keer ook aan gewend. Heb het andersom trouwens niet gehad.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Vrijdagavond ging ik met m'n vriend naar de AH om boodschappen te doen. Voor opa moesten we een fles Canei meebrengen. Ik zet netjes die fles op de band, pak het volgende artikel om op de band te leggen, BAM! daar ligt de fles Canei op de grond. Ik zag echt iedereen kijken, omdat ze waarschijnlijk dachten dat ik het had gedaan, maar ik was het niet. Zegt de cassiere "ik roep wel even iemand om het op te ruimen, want jij hebt dit niet gedaan." Ik was blij dat het bevestigt werd, maar wat voelde ik me bonT!
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: