Blunder topic
+37
Highway
Linnie1985
Roxi3
Didi
Julia
Snoopy
Spring
TukTuk
SoGood
mickey
Lovely
L!ND@
TGR
Feline
CCC
MiKa
silly-one
Sjaantje
Niekske
Bliss
tuttebel
Paper Crown
Esperanza
_Lacey_
Tullow
Evalynn
Toet
Ibbeltje
Tinus
Lieke128
Starla
Sarah1985
Hoochie
Dennenappel
Lejow
Rann
Burn
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Blunder topic
Wij vierden sinterklaas met mijn schoonouders en onze kinderen.
Grote zak met kadootjes, maar schoonmoeder had al wel gezegd dat ze het voor ons bij een kleinigheidje had gehouden. Prima, die had ik dus al gekregen.
Toen zat er nog een kado voor me in, en na het uitpakken bedankte ik mijn schoonmoeder....Mijn man zat heel scheinheilig kadootjes uit te delen aan de kinderen.....Was het dus van hem. Schaamde me toen best wel eigenlijk, had het totaal niet verwacht, en hij was stiekem nog even het centrum ingeweest die middag. (nu moet ik er bij zeggen dat hij totaal niet van de kadootjes is, dus vandaar dat ik dacht dat het van mijn schoonouders was.)
Grote zak met kadootjes, maar schoonmoeder had al wel gezegd dat ze het voor ons bij een kleinigheidje had gehouden. Prima, die had ik dus al gekregen.
Toen zat er nog een kado voor me in, en na het uitpakken bedankte ik mijn schoonmoeder....Mijn man zat heel scheinheilig kadootjes uit te delen aan de kinderen.....Was het dus van hem. Schaamde me toen best wel eigenlijk, had het totaal niet verwacht, en hij was stiekem nog even het centrum ingeweest die middag. (nu moet ik er bij zeggen dat hij totaal niet van de kadootjes is, dus vandaar dat ik dacht dat het van mijn schoonouders was.)
Gast- Gast
Ik had vandaag een blunder
Ik werk in de thuiszorg als bijbaantje en kom dan bij veel verschillende mensen thuis. Vandaag was ik in een appartement en dat leek echt net een doolhof Ik had badkamer schoongemaakt en moest nog even naar een andere kamer en ik zag iemand aankomen, hing daar een grote spiegel waarin ik dus mezelf zag. Ik was een beetje aan het dromen ofzo dat ik niet doorhad dat ik het was, echt ik schrok Daarna moest ik wel even in mezelf lachen
Deze blunder is alweer van paar jaar terug, ik werkte achter de kassa bij de Konmar en als je dan een afdeling nodig had moest je gewoon bellen met de telefoon. Werd overgenomen door AH en de opening was een paar dagen voor kerst en ik moest werken. Bij de AH werken ze met een intercom alleen had ik die nog niet eerder gebruikt dus geen idee hoe die werkte. Rijen stonden echt tot achter aan de winkel en ik had een afdeling nodig.. Dus ik zo iets intypen maar ik hoorde niks. Ik zo omdraaien naar meisje achter me: he, weet jij hoe die intercom werkt? Dat meisje zo antwoorden, ik zo: ja net geprobeerd maar ik hoor niks. Zij begon weer van: heb je dit en dit ingetoetst dan? Zo ging nog even door Op een gegeven moment zag ik dat echt iedereen begon te lachen, bleek dus dat dat door de hele winkel te horen was, want intercom stond dus gewoon aan
Ik werk in de thuiszorg als bijbaantje en kom dan bij veel verschillende mensen thuis. Vandaag was ik in een appartement en dat leek echt net een doolhof Ik had badkamer schoongemaakt en moest nog even naar een andere kamer en ik zag iemand aankomen, hing daar een grote spiegel waarin ik dus mezelf zag. Ik was een beetje aan het dromen ofzo dat ik niet doorhad dat ik het was, echt ik schrok Daarna moest ik wel even in mezelf lachen
Deze blunder is alweer van paar jaar terug, ik werkte achter de kassa bij de Konmar en als je dan een afdeling nodig had moest je gewoon bellen met de telefoon. Werd overgenomen door AH en de opening was een paar dagen voor kerst en ik moest werken. Bij de AH werken ze met een intercom alleen had ik die nog niet eerder gebruikt dus geen idee hoe die werkte. Rijen stonden echt tot achter aan de winkel en ik had een afdeling nodig.. Dus ik zo iets intypen maar ik hoorde niks. Ik zo omdraaien naar meisje achter me: he, weet jij hoe die intercom werkt? Dat meisje zo antwoorden, ik zo: ja net geprobeerd maar ik hoor niks. Zij begon weer van: heb je dit en dit ingetoetst dan? Zo ging nog even door Op een gegeven moment zag ik dat echt iedereen begon te lachen, bleek dus dat dat door de hele winkel te horen was, want intercom stond dus gewoon aan
Gast- Gast
Ik deze week nog op wintersport. Een vrienden en ik waren snowboarden en we moesten met een ankerlift. Nu vind ik die dingen al vreselijk maar ja anders konden we niet terug komen of we moesten met de bus wat ook geen optie was. Ik haar uitgelegd hoe ze het beste kon instappen en hoe ze het moest doen. Vervolgens val ik halverwege de lift eruit, eerst nog een stukje op mijn knieen met de lift omhoog gekomen, maar toch maar los gelaten en verder omhoog te lopen.
De dag erop blijf ik er wel in staan. De derde dag val ik er weer uit, gelukkig kon ik met iemand mee die langs kwam. Die vriendin mij eerst uitlachen om vervolgens 100 meter verder of zo er zelf uit gevallen te zijn haha. Wij boven op haar wachten blijkt ze er nog een keer uitgevallen te zijn, maar gelukkig toen wel een lift kunnen regelen. De laatste dag blijft zij staan en val ik er weer uit haha. Echt het was eigenlijk gewoon te fout voor worden om 3 keer uit die lift te vallen/
De dag erop blijf ik er wel in staan. De derde dag val ik er weer uit, gelukkig kon ik met iemand mee die langs kwam. Die vriendin mij eerst uitlachen om vervolgens 100 meter verder of zo er zelf uit gevallen te zijn haha. Wij boven op haar wachten blijkt ze er nog een keer uitgevallen te zijn, maar gelukkig toen wel een lift kunnen regelen. De laatste dag blijft zij staan en val ik er weer uit haha. Echt het was eigenlijk gewoon te fout voor worden om 3 keer uit die lift te vallen/
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Normaal gesproken als we ergens heen gaan rijd mijn vriend altijd, zo ook naar de MacDrive.
Afgelopen keer kwam ik van de academie af en had ontzettend zin in een milkshake, dus hoppa even langs de Drive.
Maar had maar een beetje kleingeld, dus bij het eerste bord turen naar de kleine letters wat het kost klein of groot.
Kwam er een auto achter me, dus ik denk ik rij wel door naar het 2e bord. Hoor ik opeens achter me; Goedemiddag, wat is uw bestelling?
Was ik gewoon keihard de bestelpaal voorbij gereden, moest ik in de achteruit in de McDrive om terug te praten en te bestellen.
Die mensen achter me moeten wel hard gelachen hebben! Ik trouwens ook bijzonder hard om mezelf!
Afgelopen keer kwam ik van de academie af en had ontzettend zin in een milkshake, dus hoppa even langs de Drive.
Maar had maar een beetje kleingeld, dus bij het eerste bord turen naar de kleine letters wat het kost klein of groot.
Kwam er een auto achter me, dus ik denk ik rij wel door naar het 2e bord. Hoor ik opeens achter me; Goedemiddag, wat is uw bestelling?
Was ik gewoon keihard de bestelpaal voorbij gereden, moest ik in de achteruit in de McDrive om terug te praten en te bestellen.
Die mensen achter me moeten wel hard gelachen hebben! Ik trouwens ook bijzonder hard om mezelf!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Zegt dit genoeg?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha Burn, je mag nog een rondje zie ik Dit is mij ook eens overkomen alleen ik dacht nog uit te kunnen stappen waardoor ik met snowbord en al plat om mijn gezicht ging
Gast- Gast
Die heb ik geregeld... De laatste was van het weekend geloof ik... Was even snel de stad in geweest en wil de parkeergarage inlopen, en denk snij even een stukje af... Stond de slagboom omhoog en net dat ik er onderdoor loop, komt dat ding naar beneden... Scheelde echt een kleine centimeter anders had ik dat ding op mijn hoofd gekregen... Zag er vet stom uit, schrok me natuurlijk nog rot ook...
Wat dan wel weer humor is, is dat mijn vriend een paar dagen later, hetzelfde verhaal verteld dat hij dit ook had... Zonder dat ik het hem nog had verteld...
Wat dan wel weer humor is, is dat mijn vriend een paar dagen later, hetzelfde verhaal verteld dat hij dit ook had... Zonder dat ik het hem nog had verteld...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest een keer werken bij een grote tvshow met heel veel BN-ers. Iemand vroeg of ik een bepaalde BN-er op wilde halen zodat ie de visagie in kon. Die man zat te eten dus ik moest de bordjes catering volgen, het was daar nogal een doolhof dus ik zat constant in m'n hoofd 'catering, catering, catering'.. Zit ie te eten met collega's, vraag ik: Ga je mee? Je mag de catering in! Hij keek me nogal vreemd aan en ik werd knalrood haha.. daarna moest ie heel hard lachen gelukkig.
Mijn moeder kreeg een keertje op straat een heel kleurrijk doosje (sample) en dacht dat het snoepjes waren, vanwege de felle kleuren. Dus zij zegt tegen meisje: dankjewel! Lekker!
Bleek het een doosje tampons te zijn.
En ik was me laatst aan het omkleden in 't zwembad. Komt er een vrouw langs (die ik al vaker gesproken had) en die zei: oh, die schoenen heb ik ook! Leuk zijn ze he?
Ik: ja! Lopen lekker he? Totdat ik me ineens besefte dat haar been net afgezet was...
Mijn moeder kreeg een keertje op straat een heel kleurrijk doosje (sample) en dacht dat het snoepjes waren, vanwege de felle kleuren. Dus zij zegt tegen meisje: dankjewel! Lekker!
Bleek het een doosje tampons te zijn.
En ik was me laatst aan het omkleden in 't zwembad. Komt er een vrouw langs (die ik al vaker gesproken had) en die zei: oh, die schoenen heb ik ook! Leuk zijn ze he?
Ik: ja! Lopen lekker he? Totdat ik me ineens besefte dat haar been net afgezet was...
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Nog iets doms: hiervoor woonde ik in een studio en t enige raam zat bij t hoofdeinde van mn bed. Op een gegeven moment wilde ik gaan slapen en ging ik op mn knieën op t bed zitten om de gordijnen dicht te doen. Schrok me ineens dood, omdat ik dacht dat er iemand voor mn raam stond... Was t gewoon mn eigen spiegelbeeld (kan ook niet eens, want t was op 1 hoog zonder balkon) Heb mezelf echt keihard uitgelachen daarna!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Nog iets doms: hiervoor woonde ik in een studio en t enige raam zat bij t hoofdeinde van mn bed. Op een gegeven moment wilde ik gaan slapen en ging ik op mn knieën op t bed zitten om de gordijnen dicht te doen. Schrok me ineens dood, omdat ik dacht dat er iemand voor mn raam stond... Was t gewoon mn eigen spiegelbeeld (kan ook niet eens, want t was op 1 hoog zonder balkon) Heb mezelf echt keihard uitgelachen daarna!
Dat heb ik dus ook eens gehad. Erg genant.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Idd, ik was dan ook blij dat er niemand bij was.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Idd, ik was dan ook blij dat er niemand bij was.
Gilde jij ook en wilde je snel de gordijnen dichtdoen en wild om je heen kijken.
TGR- Kletskop
Hmm mijn reactie was iets ingetogener geloof ik, maar alsnog genant genoeg
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Hmm mijn reactie was iets ingetogener geloof ik, maar alsnog genant genoeg
Dan ben ik gewoon nogal panisch.
TGR- Kletskop
Ik was nog erg jong en was aan het zwemmen met mijn familie. Ik wilde een geintje uithalen met mijn zusje. Ik dook onder water, zwom naar het "rode badpakje" en trok haar hartstikke kopje onder! Toen ik boven water kwam zag ik pas dat het niet mijn zusje was.....
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Toen ik een tijdje terug heel erg dronken was fietste ik terug naar huis met een vriendin en een vriend van haar. Zij fietsen zo traag dat ik omviel. In de bosjes. En ik was zo dronken dat ik niet meer overeind kon komen en moest mijn vriendin me uit de bosjes takelen.
En toen kwamen er nog wat mensen langsfietsen.
'Sinds wanneer slapen we in de bosjes'
'Wat is zij nu weer aan het doen'
En vast nog meer, maar dat ben ik vergeten.
En toen kwamen er nog wat mensen langsfietsen.
'Sinds wanneer slapen we in de bosjes'
'Wat is zij nu weer aan het doen'
En vast nog meer, maar dat ben ik vergeten.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb er een van jaren geleden. Ik had me vrij last minute ingeschreven voor een opleiding, omdat ik ging stoppen met de opleiding die ik deed. De opleiding waar ik wilde beginnen, hadden daarom het beleid om een soort intake gesprek te doen. Dus ik me die ochtend netjes aangekleed, laarzen aan en naar de trein. Aangekomen op het station van bestemming uitgestapt en naar de trap gelopen die vanaf het perron naar beneden ging. En toen ging ik onderuit... Viel dus een paar treden naar beneden. Toen ik weer opstond, merkte ik hoogteverschil tussen links en rechts. Was mijn hak afgebroken... Ik ben dus zeer charmant naar die Hoge School gelopen (hoog-laag-hoog-laag) met de hak in mijn jaszak. Gesprek daar gehad, die man had gelukkig niks door. En daarna dus weer terug naar het station (hoog-laag-hoog-laag), daarna terug naar huis (hoog-laag-hoog-laag) en toen eindelijk die vreselijke laarzen uitgedaan! (ik heb de laarzen nog steeds trouwens, heb de hak er weer onder laten zetten)
Ook nog een mooie van mijn zus. Ze zat in de brugklas en had zo'n vreselijk grote rugzak, met vreselijk veel boeken. Toen ze de trap opliep tussen de lessen door, scheurde haar tas aan de onderkant open. Gevolg: de volledige inhoud over de trap heen
Laatst had ik een zeer foute opmerking, valt ook wel onder blunders, toch?
Mijn vriend en ik zaten aan het ontbijt, maar het brood was een beetje droog. Mijn vriend zegt dus: "Ik heb een droge snee". En zonder dat ik er erg in heb, antwoord ik: "Ik ook"... Toen ik het had gezegd, wist ik dat ik iets fout had gezegd... We hebben zeker een kwartier de slappe lach gehad.
Ook nog een mooie van mijn zus. Ze zat in de brugklas en had zo'n vreselijk grote rugzak, met vreselijk veel boeken. Toen ze de trap opliep tussen de lessen door, scheurde haar tas aan de onderkant open. Gevolg: de volledige inhoud over de trap heen
Laatst had ik een zeer foute opmerking, valt ook wel onder blunders, toch?
Mijn vriend en ik zaten aan het ontbijt, maar het brood was een beetje droog. Mijn vriend zegt dus: "Ik heb een droge snee". En zonder dat ik er erg in heb, antwoord ik: "Ik ook"... Toen ik het had gezegd, wist ik dat ik iets fout had gezegd... We hebben zeker een kwartier de slappe lach gehad.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Whahaha mickey
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Burn, telkens als ik aan die foto denk, lig ik weer in een deuk. Kan me gewoon helemaal indenken hoe dat is gegaan!
Gast- Gast
Bliss schreef:Nog iets doms: hiervoor woonde ik in een studio en t enige raam zat bij t hoofdeinde van mn bed. Op een gegeven moment wilde ik gaan slapen en ging ik op mn knieën op t bed zitten om de gordijnen dicht te doen. Schrok me ineens dood, omdat ik dacht dat er iemand voor mn raam stond... Was t gewoon mn eigen spiegelbeeld (kan ook niet eens, want t was op 1 hoog zonder balkon) Heb mezelf echt keihard uitgelachen daarna!
Herkenbaar. Ik reed midden in de nacht met de auto door een afgelegen gebied in mijn eentje. Ik had allemaal enge films in mijn hoofd en toen bedacht ik me (door een film) dat het wel doodeng zou zijn als er iemand op de achterbank zou zitten. Voor de zekerheid toch maar gecheckt in mijn spiegel, schrok me heeeelemaal kapot toen ik ineens 2 ogen terug zag kijken!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
God k had vanavond iets naars.. Ik ben een beetje verkouden en was op de fiets en had dacht ik een loopneus..
En toen bleek 't een bloedneus te zijn..
Gast- Gast
Oei... das geen fijne blunder, als je het zo al kunt noemen. Ik heb het overigens ook wel eens gehad, dat ik dacht dat ik een loopneus had, en het een bloedneus bleek te zijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Bazinga schreef:God k had vanavond iets naars.. Ik ben een beetje verkouden en was op de fiets en had dacht ik een loopneus..
Ach, ik dacht een keer een loopneus te hebben tijdens de sex, haalde mijn hand er langs en dacht dat t over was. Tot ik na afloop naar de wc ging..... Hele gezicht en het bed onder het bloed.....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar had degene met wie je seks had dat niet door?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
MiKa schreef:Normaal gesproken als we ergens heen gaan rijd mijn vriend altijd, zo ook naar de MacDrive.
Haha Maar ik vind het ook wel stom gemaakt bij de Macdrive.. Ik kom niet vaak bij de mac, dus als we eens door de macdrive gaan, wil ik altijd eerst even op het bord kijken wat ze allemaal hebben. Maarja dat bord staat achter de bestelpaal, dus je staat altijd al voor die paal als je nog even op het bord wilt kijken. Maak dat bord gewoon aan het begin van de rij, en halverwege nog een keer, dan heb je alvast een blik kunnen werpen op dat bord..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: