Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder topic

+37
Highway
Linnie1985
Roxi3
Didi
Julia
Snoopy
Spring
TukTuk
SoGood
mickey
Lovely
L!ND@
TGR
Feline
CCC
MiKa
silly-one
Sjaantje
Niekske
Bliss
tuttebel
Paper Crown
Esperanza
_Lacey_
Tullow
Evalynn
Toet
Ibbeltje
Tinus
Lieke128
Starla
Sarah1985
Hoochie
Dennenappel
Lejow
Rann
Burn
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Blunder topic - Pagina 2 Empty Re: Blunder topic

Bericht  Evalynn di 3 jan 2012 - 4:30

Heh? Maar wie deed het dan wel?
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tullow di 3 jan 2012 - 4:31

_Liv schreef:Vrijdagavond ging ik met m'n vriend naar de AH om boodschappen te doen. Voor opa moesten we een fles Canei meebrengen. Ik zet netjes die fles op de band, pak het volgende artikel om op de band te leggen, BAM! daar ligt de fles Canei op de grond. Ik zag echt iedereen kijken, omdat ze waarschijnlijk dachten dat ik het had gedaan, maar ik was het niet. Zegt de cassiere "ik roep wel even iemand om het op te ruimen, want jij hebt dit niet gedaan." Ik was blij dat het bevestigt werd, maar wat voelde ik me bonT!

Question
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Lieke128 di 3 jan 2012 - 4:32

Ooo ja dat is grappig! Ik had een bijbaantje bij een bakker en liep stage op een consultatiebureau. Op zaterdagochtend met m'n brakke hoofd de telefoon opnemen: "Goedemorgen, consultatiebureau ... met Lieke"! Gelukkig konden de klanten er wel om lachen, want de meesten kenden mij al wel! Ik had het ook wel eens andersom, op het consultatiebureau opnemen met: "Goedemorgen bakkerij Schellens met Lieke!"...dat werd minder gewaardeerd (sommige mensen kunnen niks hebben).

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Toet di 3 jan 2012 - 4:41

Vorig jaar na het stappen in denbosch wou een vriendin van mij een taxi aanhouden. Het was echt ontzettend glad op straat, je kon niet eens normaal lopen. Dus zij gaat aan een taxi auto hangen, waar het raam aan de bijrijderskant open stond. Die chauffeur zag haar helemaal niet en reed weg, werd ze echt 20 meter ofzo meegesleurd terwijl ze nog aan dat raam hing. Super lomp en gevaarlijk natuurlijk maar het zag er hilarisch uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 4:42

Lissa schreef:Heh? Maar wie deed het dan wel?

Waarschijnlijk viel de fles om toen de band ging rollen? Daarom moet je flessen ook neerleggen op de lopende band Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:43

BlonT, bedoelde ik. Een MacBook verandert nog weleens de woorden. laughcry
Het gebeurde omdat de band smaller werd. Op de een of andere manier ging die fles wankelen en toen viel hij op de grond.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:44

Lejow, inderdaad. Ik ben zo gewend om de flessen rechtop te zetten. Voortaan leg ik ze neer.

Gast
Gast

Bericht  Evalynn di 3 jan 2012 - 4:45

Oh ik dacht dat het al verplicht was om het neer te leggen in de meeste winkels? Vaak staat er ook een bordje of iets dergelijks of vragen ze het gewoon aan je. Je kunt er op wachten dat ze anders om gaan vallen!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:52

Normaal gesproken doen wij boodschappen bij de c1000 en daar mag je ze gewoon neerzetten. In de AH hing ook geen bordje dat je ze moest neerleggen. Najaa, ik kan er nu niks meer aan doen en de volgende keer leg ik alles neer, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 5:25

Niet van mezelf, maar van een vriendin. We waren met een paar vrienden ergens naartoe geweest, en zij reed naar huis. Dus we zaten allemaal in de auto en zij rijdt aan. Wij met zijn allen roepen "WAAAAACHT", maar dat kwam pas na honderd meter bij haar binnen. Was een van de vrienden nog niet helemaal ingestapt, dus die stond nog met 1 been buiten toen zij aanreed. Hij lag daar 100 meter terug op de weg. Het ging helemaal niet hard, dus hij had zich niet bezeerd, maar het was echt zo grappig, vooral het gezicht van mijn vriendin toen ze er achter kwam dat hij daar op de grond lag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:56

Nou 't was niet echt een blunder van mij, maar wel awkward en later, nu pas, moet ik er om lachen Very Happy Op m'n werk komen veel klanten, allemaal kerels en die hadden voor de feestdagen al geroepen 'Ik mag je volgend jaar wel de beste wensen kússen hè?' Nouja, van een aantal van die mannen kan ik 't wel hebben dus, hele dag 't riedeltje van de beste wensen gister. De één gewoon een hand, de ander 3 kussen. Komt er op 't laatst een gozer die ik helemaal niet ken verder en die wilde me ook beste wensen .. wensen. Nouja, prima. Hij wilde ook 3 kussen geven en dat vond ik nog wel gaan... Met lichte tegenzin, maar goed. Afijn, na die 3 kussen zette ik een stap naar achter dus ik keek 'm aan... Zag ik 'm met z'n ogen dicht naar voren leunen! Ennn ik leunde enthousiast naar achter...

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 3 jan 2012 - 9:06

Deze is alweer jaren geleden:
Ik zag in de verte mijn oma lopen. Dus ik enthousiast zwaaien en in een iets harder tempo naar haar toelopen. Dichterbij gekomen bleek het mijn oma niet te zijn laughcry .

Iets recenter:
Met een vriendin een dagje naar een voor mij onbekende stad gaan en 's avonds naar de verkeerde parkeergarage lopen. Het feit dat de automaat het parkeerkaartje niet accepteerde deed geen belletje rinkelen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 9:14

_Lacey_ schreef:Deze is alweer jaren geleden:
Ik zag in de verte mijn oma lopen. Dus ik enthousiast zwaaien en in een iets harder tempo naar haar toelopen. Dichterbij gekomen bleek het mijn oma niet te zijn laughcry .

Iets recenter:
Met een vriendin een dagje naar een voor mij onbekende stad gaan en 's avonds naar de verkeerde parkeergarage lopen. Het feit dat de automaat het parkeerkaartje niet accepteerde deed geen belletje rinkelen.

Dat heb ik ook een keer gehad Embarassed
Op het belletje gedrukt om zo'n mannetje te spreken enz enz angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:32

Tinus schreef:Weten jullie die standaard zinnetjes die verkopers altijd tegen je zeggen nadat je betaald hebt e.d.? Zo van, fijn weekend, of fijne dag verder. Nou dat wordt dus 9 van de 10 keer gezegd. Dus toen ik vorige week mijn aankoop in een winkel aanpakte, zei de verkoopster; "Veel plezier ermee". Waarop ik het standaard antwoord(van fijne dag verder) in mijn hoofd had en zei: "Jij ook". Embarassed

Haha zoiets had ik laatst ook. Mijn zusje en ik hadden een foto laten maken, ik ging hem alleen halen omdat mijn zusje jarig was. Zegt hij toen ik weg liep; 'Fijne verjaardag van je zusje nog', en ik zei dus ook; 'Jij ook'. Heel de weg naar de auto heb ik erom moeten lachen. laughcry

Heb ook eens een blunder in een parkeergarage gehad. Moest naar beneden rijden en dus zie je de bovenkant ineens van best wel dichtbij, en ik zat te bukken in de auto. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 11:04

Tinus schreef:Weten jullie die standaard zinnetjes die verkopers altijd tegen je zeggen nadat je betaald hebt e.d.? Zo van, fijn weekend, of fijne dag verder. Nou dat wordt dus 9 van de 10 keer gezegd. Dus toen ik vorige week mijn aankoop in een winkel aanpakte, zei de verkoopster; "Veel plezier ermee". Waarop ik het standaard antwoord(van fijne dag verder) in mijn hoofd had en zei: "Jij ook". Embarassed

Haha, ja laatst bij easyjet. Ze wenste me een goede vlucht. Thanks, you t..... Heb het maar ingeslikt, want ik hoorde het mezelf al zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 12:15

Laughing

Laatst aangepast door yvonne op wo 4 jan 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Esperanza di 3 jan 2012 - 20:55

Ik had het gisteren nog. De hakjes van m'n laarzen zijn iets afgesleten en daardoor nogal glad. Vooral op gladde vloeren (zoals bijvoorbeeld in de stationshal) glijdt m'n hak nog wel eens weg, maar meestal blijf ik dan wel staan. Gisteren en de week daarvoor was dat helaas niet het geval en lag ik op de grond in de spits op U. centraal.

Dan nog wat oude:
Samen met mijn collega nam ik de telefoon op. Het was ontzettend druk en als we neerlegden, ging de telefoon al weer. Op een gegeven moment ga je dan echt in de automatische piloot. Ik hoorde haar constant de telefoon opnemen, en toen de telefoon weer ging nam ik op met haar naam. Ik had het meteen door en het hele gesprek heb ik m'n lachen in moeten houden.

Ik had een bijbaantje bij een drogist en wij vroegen altijd of iemand een tasje wilde. Ik gebruikte daarvoor 2 zinnen. Of: "Zal ik er een tasje omdoen?" of: "Wilt u er een tasje bij?" Dat werd nog wel eens: "Wilt u er een tasje om doen?" En dan werd ik toch raar aangekeken.

En deze is niet van mezelf, maar ik heb er wel heel erg om moeten lachen. Toen ik wegliep bij een winkel zei het meisje achter de kassa welterusten. Toen mijn moeder en ik buiten stonden keken we elkaar echt zo aan van: "Zei ze nou welterusten?"
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Paper Crown di 3 jan 2012 - 21:37

De ergste is toch wel dat ik een heel geil smsje naar mijn man stuurde. Dacht ik.. want ik stuurde het gewoon naar mijn vader.. laughcry

Paar dagen later daar binnenkomen alsof er niets aan de hand is.. stalen gezicht: 'Hoi pap!' Pa:'Muh..'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  tuttebel di 3 jan 2012 - 21:43

ik heb al een paar keer gehad dat wanneer ik een melkpak plat vouw er een laatste restje in mijn gezicht terecht komt laughcry

Ook ging ik een keer op de fiets flessen terug naar de winkel brengen maar omdat ik de tas met flessen aan mijn stuur had zwiepte die tas heel de rit heen en weer. tot dat de tas dus vast kwam te zitten tussen mijn stuur en voorvork en ik dus alleen nog maar 1 kant op kon. Ik reed gewoon op een rechte weg maar omdat mijn stuur door die fles naar rechts stond gedraait en ik hem niet terug kon draaien reed maakte ik dus een haakse bocht recht de bosjes in. het ergste was nog dat een aantal mensen het zagen en het er heel lomp uit zag
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Bliss di 3 jan 2012 - 21:59

Ik had een scharrel waar ik een beetje een haat-liefdeverhouding mee had. We zagen elkaar niet heel regelmatig, maar op een gegeven moment smste hij weer. Dus ik type een sms naar een vriendin, iets van: "sjonge jonge, krijg ineens weer een sms van ... . Volgens mij heeft ie de smaak weer te pakken!" Ik druk op Verzenden en ja hoor... Ik stuur t naar hem! Ik schrok me DOOD en heb keihard op de uit-knop gedrukt, in de hoop dat ie niet verzonden zou worden. Heel ff dacht ik dat t was gelukt, tot ik een paar minuten later mijn sms teruggestuurd krijg van hem! Oooh ik kon wel door de grond zakken! Heb me er uiteindelijk nog redelijk uit geluld, maar damn, schaamde me dood!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske di 3 jan 2012 - 22:01

Ik weet er zo snel geen van mezelf, maar twee collega's van me hebben laatst wel een mooie gemaakt. Er was een borrel van ons werk in het centrum en we verdeelden ons over de auto's van een paar collega's om erheen te rijden vanuit onze locatie. Ik heb één collega die geen nederlands spreekt (N) en zij stapte bij M en F in de auto. Na de borrel teruggelopen naar de auto's en M en F kletsen gewoon in het engels verder, niet doorgehad dat N nog niet ingestapt was. Ze had nog gebeld, maar M en F hebben hun telefoon niet gehoord, toen heeft N maar de bus genomen.

Mijn vriend had laatste ook een mooie, hij had een afspraak in het ziekenhuis. Bij ons in de stad zitten er twee C en M, hij moest naar M zei hij. Dat was lekker dichtbij. Op zich is C ook dichtbij (we wonen er ongeveer tussen in) en blijkbaar wist mijn vriend niet welk ziekenhuis welk was laughcry hij was naar C gefietst, nieuw pasje laten maken (ook niet gezien dat daar een ander logo op stond dan op zijn afspraken kaartje) route gevolgd en ook niet eens gezien dat dat nummer niet leidde naar de poli waar hij moest zijn... hij heeft echt moeten vragen waar hij moest zijn en ontdekte toen pas dat hij in het verkeerde ziekenhuis zat! Snel gebeld met een vaag smoesje naar M en erheen gesjeesd, daar wisten ze meteen wie hij was toen hij met een knalrood hoofd binnen kwam Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Starla wo 4 jan 2012 - 2:23

Haha bliss, dat heb ik ook wel eens gedaan. Snel de batterij eraf getrokken, maar het mocht niet meer baten clown
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sjaantje wo 4 jan 2012 - 2:33

Esperanza schreef:En deze is niet van mezelf, maar ik heb er wel heel erg om moeten lachen. Toen ik wegliep bij een winkel zei het meisje achter de kassa welterusten. Toen mijn moeder en ik buiten stonden keken we elkaar echt zo aan van: "Zei ze nou welterusten?"
Ik weet heus wel dat ik redelijk slechthorend ben, maar ik zou zweren dat laatst in het ziekenhuis dit ook iemand tegen mij zei!! En nee, ik bedoel niet 's avonds rond bedtijd Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 2:54

100 jaar geleden stuurde een vriendin mij een sms om te vragen of ik het al uit had gemaakt (nee, dus). Later op de dag dacht ik haar terug te smsen maar ik smste mijn toenmalige vriend. En nee, ik heb het niet uitgemaakt maar er een lulverhaal van gemaakt tegenover hem. De lieverd was te gek op mij om ook maar een beetje te twijfelen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 2:57

Lorna mercedez schreef:100 jaar geleden stuurde een vriendin mij een sms om te vragen of ik het al uit had gemaakt (nee, dus). Later op de dag dacht ik haar terug te smsen maar ik smste mijn toenmalige vriend. En nee, ik heb het niet uitgemaakt maar er een lulverhaal van gemaakt tegenover hem. De lieverd was te gek op mij om ook maar een beetje te twijfelen.

Ahwww Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud