Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder

+7
Pineco
Slakje
Zonneschijn
Jerry
Linnie1985
Nyx
Charles
11 plaatsers

Ga naar beneden

Blunder Empty Blunder

Bericht  Charles ma 6 mei 2013 - 9:10

Ooooh ik had toch iets genants vandaag, als ik er aan denk word ik alweer rood Embarassed .

Ik moest naar het consultatiebureau en een vriendin van me was er toevallig ook. We hebben altijd een beetje flauwe humor met elkaar. Ik ging even plassen en meende vanuit mijn ooghoek te zien dat zij ook ging. Dus ik zat op het toilet, hoorde de deur slaan, ging er vanuit dat zij het was en riep vanuit mijn hokje : "Heeeey L., ga je ook lekker pissen?" (what was I thinking) Ze zei niets terug dus ik had al zoiets van, zou er iets zijn? Heb ik wat verkeerd gezegd? Nouja, ik handen gewassen, terug naar de wachtruimte zat mijn vriendin daar al. Dus ik snapte er niks meer van en vroeg of ze al terug was. Nouja, de rest kun je zelf wel bedenken. Even later kwam er een andere mama weer binnen die me héél raar aankeek. Bah. En ik woon ook nog in een dorp, we hadden een winkel en iedereen kent me.

Jullie nog blunders? Vind ik altijd zo leuk om te lezen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 9:11

Hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Nyx ma 6 mei 2013 - 9:12

Dat hebben wel meer mensen. smile

Heb laatst nog een heel eenzijdig gesprek gevolgd, omdat de dame naast me dacht dat haar beste vriendin naast haar zat. Helaas, dat was ik. Blunder 394967

Verder geen blunders hier, volgens mij.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Linnie1985 ma 6 mei 2013 - 9:14

Ghege.

Gisteren gingen we bbqen, en belde mn ma op of ze bij een benzinepomp kolen mee konden nemen, en dat wilden ze wel doen.
Komen mn ma en stiefpa aan bij ons, en wat haalt ze uit de tas? 2 flessen cola Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Jerry ma 6 mei 2013 - 9:15

Hahahaha, wist die vrouw zeker dat jij t was? :P

Een vriendin van me sloeg n keer na t sporten haar sportmaatje tegen dr kont, terwijl die voorovergebukt bij dr sporttas stond en riep "hallooo billen"... Bleek t een vreemd iemand te zijn nerd
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Nyx ma 6 mei 2013 - 9:21

Ow wacht, ik heb er nog wel één.

Ik dacht mijn schoonzusje te zien en riep heel hard haar naam. Ze bleek het niet te zijn. Blunder 394967
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Zonneschijn ma 6 mei 2013 - 9:25

Haha, oeps!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Slakje ma 6 mei 2013 - 9:26

Ik wilde een keer mijn schoonmama bellen, maar toetste per ongeluk een verkeerd nummer in. Had ik eerst heel mijn uitleg gedaan en toen ik na 5 minuten op een antwoord wachtte kreeg ik alleen te horen: "U bent verkeerd verbonden, geloof ik." Nu roep ik altijd heel enthousiast "DAG MOEDER" als ik mijn schoonmama bel en wacht op een antwoord zodat ik tenminste zeker ben.

Ook een keer vieze berichtjes gestuurd naar mijn papa ipv mijn vriendje.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Pineco ma 6 mei 2013 - 14:10

Oh, dan voel je je inderdaad erg opgelaten! Ik heb het een keer andersom gehad, dat ik moest plassen en de vader van mijn schoonzusje (we waren op haar verjaardag) voor de deur op zijn beurt stond te wachten en tegen mij riep: "Spoel maar niet door hoor, doe ik wel dadelijk, scheelt weer een paar liter". Ik ken die man verder helemaal niet en heb dus gewoon doorgespoeld, bleek dat hij dacht dat zijn vrouw op het toilet zat. Doen ze blijkbaar thuis om water te besparen. Hij voelde zich waarschijnlijk net als jij Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  _Lacey_ ma 6 mei 2013 - 17:13

Ik wilde een keer iemand een e-card sturen voor zijn verjaardag.
Vul ik bij de e-mailadressen bij de afzender zijn adres in en bij de ontvanger de het mijne. Daar kwam ik dus pas achter toen ik een mailtje kreeg met de felicitatiekaart.
De jarige kon er om lachen, gelukkig.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Sushi ma 6 mei 2013 - 20:54

Een jaar of 6, 7 geleden heb ik met een vriendin in de Yes gestaan. We hadden een interview met iemand van Yes en zij zou aan mij het interviewtje mailen zodat we eventuele fouten er nog uit konden halen of dingen konden aanpassen. Ze had me het stuk tekst gemaild en vroeg daarbij of ik het even wilde doormailen aan mijn vriendin, zodat zij er ook even naar kon kijken.
Nou, ik ging dat mailtje dus doorsturen. Ik had een ontzettend kinderachte tekst erboven getypt met allemaal zielige seksgeintjes, echt gestoord als ik er nu over nadenk. En toen klikte ik op verzenden en toen stond er: "Je e-mail is verzonden naar ... @ yes.nl." Ik had op beantwoorden i.p.v. doorsturen geklikt. Nou, ik zakte echt door de grond.

Heb nog wel naar de interviewster gemaild dat dit niet de bedoeling was en mijn excuses aangeboden, maar ze kon er wel om lachen en zei dat zoiets haar ook wel eens was gebeurd.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Rush ma 6 mei 2013 - 21:04

Mijn grootste blunder blijft dat verhaal met m`n ex.

Ik was met m`n ex op MSN een aantal jaar geleden. Wij hadden heel sporadisch nog wel eens seks en dat was het ook. Op MSN vertelde hij dat hij een nieuwe vriendin had. Ik was er met m`n gedachten niet bij en reageerde nogal lauw. Hierdoor dacht hij dat ik jaloers was en kregen we een soort van ruzie over wat er tussen 'ons' was. Niks meer dus, maar hij geloofde niet dat ik dat meende.

Boos ging hij offline en om het recht te zetten had ik op mijn telefoon een hele lange e-mail getypt waarin ook goed duidelijk werd dat wij nog wel eens seks hadden. Ik klikte op de categorie 'vrienden' om vervolgens m`n ex als contact te selecteren en de e-mail te versturen. Maar direct nadat ik op 'vrienden' had geklikt, werd de e-mail verzonden, naar iedereen in de categorie 'vrienden'. Onder andere naar zijn broer en gemeenschappelijke vrienden die geen idee hadden dat wij nog contact hadden, laat staan seks. Het ergste was nog dat de e-mail ook aankwam bij het meisje wat na mij een relatie met m`n ex had. Wij waren altijd beste vriendinnen, totdat ze m`n ex afpakte. Van haar kreeg ik een reactie terug. Ik weet niet meer wat er in stond, maar ik schaamde me dood.

Tot op de dag van vandaag ben ik wel enorm blij dat ik categorieën had in m`n e-mail contacten. Anders had m`n familie ook alles kunnen lezen. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Sure ma 6 mei 2013 - 22:15

Ik was eens op de fiets onderweg naar mijn ouders. Ik dacht dat ik in de verte mijn vader zag fietsen. Op dat moment fietste ik net een zijweg in waardoor ik hem mis zou lopen. Dus ik maakte rechtsomkeert om naar hem toe te rijden. Al zwaaiend kwam ik hem tegemoet. Bleek het een onbekende man te zijn... Het was duidelijk dat ik voor hem was omgedraaid dus ik kon niet net doen of ik naar iemand anders zwaaide Blunder 394967
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder Empty Re: Blunder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum