Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers
Pagina 4 van 17
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
Aziraphale schreef:Op de iPhone is trouwens een hele goede, gratis app die calorieën telt. Het heet CalorieTeller. Daarbij kun je ook allerlei eten opzoeken (zelfs Subway en Mac staat erin) en per menugang invullen. Daar komt ook een dieetkalender per dag uit. Erg handig!
Ja die is inderdaad erg handig! Maar voor mij niet voldoende op de een of andere manier, dat heb ik ook een maand geprobeerd maar het bijhouden daarvan voelt veel meer vrijblijvend.
Knuffel voor jou lieve Smik
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ja, ik merk het. Heb niet zo mijn dag. Zeven maanden coma lijkt me best fijn (zonder iemand voor het hoofd te stoten).Antibes schreef:Smikkell schreef:Ik wil morgen slank wakker worden. Is daar ook een topic of dieet voor?
Ja, dat heet het zeven-maanden-coma dieet. Je komt een beetje bitter over Smikkel, what's up?
Hè, wat naar zeg. Ook enig idee waardoor het komt? Wel herkenbaar hoor, ik zou af en toe ook het liefst voor heeeeeeeeeele lange tijd me nergens bewust van zijn en gewoon slapen. Dikke knuffel voor jou..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Merai schreef:Aziraphale schreef:Op de iPhone is trouwens een hele goede, gratis app die calorieën telt. Het heet CalorieTeller. Daarbij kun je ook allerlei eten opzoeken (zelfs Subway en Mac staat erin) en per menugang invullen. Daar komt ook een dieetkalender per dag uit. Erg handig!
Ja die is inderdaad erg handig! Maar voor mij niet voldoende op de een of andere manier, dat heb ik ook een maand geprobeerd maar het bijhouden daarvan voelt veel meer vrijblijvend.
Knuffel voor jou lieve Smiknu hebben we niet meer dezelfde tas
Daarom doe ik dat ook niet, ik weet nu al dat ik zonder wekelijkse controle iedere keer mijn doelen bijstel naar volgende week. Voor mij is juist die externe controle doorslaggevend (hoop ik dan).
Ik ga de online boel eens activeren!
Wel stom trouwens dat 's avonds en met schoenen en kleren wegen, ik was serieus bijna 2 kg zwaarder dan vanochtend!
Antibes- Ratel
Dank jullie wel. Geen idee, soms heb je gewoon zo'n dag of zo'n jaar . Wil gewoon even niet bestaan en heel lang slapen en nergens aan hoeven denken inderdaad.
Feit blijft dat ik ook moet afvallen en dit jaar meer dan 10 kilo ben aangekomen. Niet leuk! Ik ben dit topic dan ook aan het volgen, maar denk niet dat het dé manier is voor mij. Wel wordt er hier (en in koolhydraat arm topic) het meest gezond over eten gepraat. Dat vind ik dan wel weer fijn.
Feit blijft dat ik ook moet afvallen en dit jaar meer dan 10 kilo ben aangekomen. Niet leuk! Ik ben dit topic dan ook aan het volgen, maar denk niet dat het dé manier is voor mij. Wel wordt er hier (en in koolhydraat arm topic) het meest gezond over eten gepraat. Dat vind ik dan wel weer fijn.
Gast- Gast
Balen van die twee kilo, maar als het elke keer op de zelfde manier gebeurt maakt het niet heel veel uit. Het gaat natuurlijk om de kilo's die er af zijn. Neem aan dat je thuis ook nog wel weegt tussendoor?Antibes schreef:
Wel stom trouwens dat 's avonds en met schoenen en kleren wegen, ik was serieus bijna 2 kg zwaarder dan vanochtend!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dank jullie wel. Geen idee, soms heb je gewoon zo'n dagof zo'n jaar. Wil gewoon even niet bestaan en heel lang slapen en nergens aan hoeven denken inderdaad.
Bah wat rot, is er helemaal niets goed gegaan dan dit jaar? Vast wel toch! Heb je de ruimte om een paar baaldagen te nemen, of heb je veel andere verplichtingen?
Ik ben dit jaar ook weer 10 kg aangekomen, terwijl ik juist zo blij was dat ik al een paar jaar niet meer boven de negentig zat, woog ik net bij weight watcher 98,5 (ok, eigenlijk is dat iets van 96,5 - maar dat is ook erg). Denk je dat je wel klaar bent voor afvallen op het moment, of heb je er helemaal geen energie voor over?
Antibes- Ratel
Smikkell schreef:Balen van die twee kilo, maar als het elke keer op de zelfde manier gebeurt maakt het niet heel veel uit. Het gaat natuurlijk om de kilo's die er af zijn. Neem aan dat je thuis ook nog wel weegt tussendoor?Antibes schreef:
Nee daarom, het moet altijd met schoenen aan en ik draag ook altijd jeans en het is altijd 's avonds. Dus ik neem aan dat ik daar stelselmatig zwaarder zal zijn dan thuis haha..
Thuis wegen weet ik nog niet, enerzijds denk ik dat ik het niet kan laten. Anderzijds is het natuurlijk ook demotiverend als je daar dan steeds zwaarder bent dan thuis.
Antibes- Ratel
Je hebt ook gelijk hoor. Ik kan best ook wat positieve punten noemen uit dit jaar. Ben ook actief bezig om elke week de positieve punten op een rijtje te zetten enz. Maar het jaar was wel echt kut.
Ik heb alle ruimte voor baaldagen. Misschien is dat het probleem. Ik heb wel een schema gemaakt om wat meer een ritme te krijgen en juist bezig te zijn. Daar staat ook sport in
Ik denk dat afvallen juist goed voor me zou zijn. Ik eet niet ongezond, maar wel onregelmatig of niet. Als ik me houd aan het schema, eet op vaste tijden en elke dag beweeg gaat het vast beter. Ow, en vooral voldoende en regelmatig slaap. Dan komt de energie vast ook wel weer.
Dat is inderdaad een flinke domper, zoveer meer dat je hoopte. Wel goed dat je nu zo resoluut stappen zet en je meteen hebt aangemeld. Ik blijf dit topic wel volgen. Hoop dat het jullie lukt. 10 kilo in een jaar is gewoon echt ruk!
Ik heb alle ruimte voor baaldagen. Misschien is dat het probleem. Ik heb wel een schema gemaakt om wat meer een ritme te krijgen en juist bezig te zijn. Daar staat ook sport in
Ik denk dat afvallen juist goed voor me zou zijn. Ik eet niet ongezond, maar wel onregelmatig of niet. Als ik me houd aan het schema, eet op vaste tijden en elke dag beweeg gaat het vast beter. Ow, en vooral voldoende en regelmatig slaap. Dan komt de energie vast ook wel weer.
Dat is inderdaad een flinke domper, zoveer meer dat je hoopte. Wel goed dat je nu zo resoluut stappen zet en je meteen hebt aangemeld. Ik blijf dit topic wel volgen. Hoop dat het jullie lukt. 10 kilo in een jaar is gewoon echt ruk!
Gast- Gast
Als je kunt relativeren dat je daar schoenen aan hebt en je weegt aan het eind van de dag na de maaltijden en gedronken vocht. Maar misschien is het inderdaad beter om een weegmoment te houden en dat als je gewicht te zien. Aan het eind krijg je dat gewoon nog twee kilo cadeauAntibes schreef:Smikkell schreef:Balen van die twee kilo, maar als het elke keer op de zelfde manier gebeurt maakt het niet heel veel uit. Het gaat natuurlijk om de kilo's die er af zijn. Neem aan dat je thuis ook nog wel weegt tussendoor?Antibes schreef:
Nee daarom, het moet altijd met schoenen aan en ik draag ook altijd jeans en het is altijd 's avonds. Dus ik neem aan dat ik daar stelselmatig zwaarder zal zijn dan thuis haha..
Thuis wegen weet ik nog niet, enerzijds denk ik dat ik het niet kan laten. Anderzijds is het natuurlijk ook demotiverend als je daar dan steeds zwaarder bent dan thuis.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je kunt relativeren dat je daar schoenen aan hebt en je weegt aan het eind van de dag na de maaltijden en gedronken vocht. Maar misschien is het inderdaad beter om een weegmoment te houden en dat als je gewicht te zien. Aan het eind krijg je dat gewoon nog twee kilo cadeauAntibes schreef:Smikkell schreef:Balen van die twee kilo, maar als het elke keer op de zelfde manier gebeurt maakt het niet heel veel uit. Het gaat natuurlijk om de kilo's die er af zijn. Neem aan dat je thuis ook nog wel weegt tussendoor?Antibes schreef:
Haha, inderdaad!
Antibes- Ratel
Smikkell schreef:Je hebt ook gelijk hoor. Ik kan best ook wat positieve punten noemen uit dit jaar. Ben ook actief bezig om elke week de positieve punten op een rijtje te zetten enz. Maar het jaar was wel echt kut.
Ja, 10 kg is echt heel beroerd. Zoveel ook! En eigenlijk snap ik het hier ook niet, want toen ik eerder 10-15 kg in een jaar was aangekomen, had ik daarvoor ook ECHT heel veel gesnackt. Denk aan met regelmaat een pot Ben and Jerry's. Terwijl ik nu voor de zomer nog 87 was en in november alweer 96, terwijl ik helemaal niet opvallend veel geks gedaan heb. Maarja, niets aan te doen.
En teveel tijd voor baaldagen werkt inderdaad echt niet. Ik ga me ook altijd alleen maar rotter voelen als ik te lang niets hoef. Proberen iedere dag toch iets te doen, sporten of boodschappen, in elk geval douchen en de deur uit. Ik moet vanaf feb stage gaan lopen en ik hoop dat ik dan tot meer regelmaat gedwongen word, want het is mij wel duidelijk dat mezelf regelmaat opleggen gewoon teveel gevraagd is.
Antibes- Ratel
"We willen dat je de cursus gemotiveerd verlaat, en daarom vindt er aan het einde van de cursus nog een gesprek met de coach plaats, samen met anderen die voor de eerste keer de cursus bezoeken."
Dat hadden ze wel even mogen zeggen..
Antibes- Ratel
Je wordt aan het werk gezet en daar moet je dan zelf ook nog voor betalen.Antibes schreef:"We willen dat je de cursus gemotiveerd verlaat, en daarom vindt er aan het einde van de cursus nog een gesprek met de coach plaats, samen met anderen die voor de eerste keer de cursus bezoeken."
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je wordt aan het werk gezet en daar moet je dan zelf ook nog voor betalen.Antibes schreef:"We willen dat je de cursus gemotiveerd verlaat, en daarom vindt er aan het einde van de cursus nog een gesprek met de coach plaats, samen met anderen die voor de eerste keer de cursus bezoeken."
Erg hè! Maar goed, zo werkt het nagenoeg overal. Bij de sportschool, op de faculteit.. Verschrikkelijk! Zullen we maar met zijn tweeen ergens in the middle of nowhere in de zon gaan liggen niksen de komende 7 maanden?
Antibes- Ratel
Zooo, ik pak net een glas optimel chocolademelk en dat is volgens de calculator maar 2 punten..
Antibes- Ratel
Ben nu punten van vandaag aan het invullen en ik voel me al een beetje lullig dat ik al een aantal weekpunten gebruik, maar eigenlijk moet ik me daar natuurlijk niet lullig over voelen. Want in principe mag je er elke dag dus 7 extra en vandaag heb ik nog niet eens opgelet op wat ik at (dat ontbijt van 22 punten al hahahaha en anders had ik nooit 2 glazen taksi genomen), dus het is logisch dat dit dan niet mijn beste dag is. EN ik heb er vandaag zelfs 3 verdiend met zwemmen!
Maar het valt me echt mee wat je allemaal mag, maar eigenlijk mag je ook altijd best veel eten. Daar verbaas ik me wel vaker over. En mijn avondeten was biefstuk met champignons/uien en beetje ketjap, dus dat was maar 6 punten! :face:
Maar het valt me echt mee wat je allemaal mag, maar eigenlijk mag je ook altijd best veel eten. Daar verbaas ik me wel vaker over. En mijn avondeten was biefstuk met champignons/uien en beetje ketjap, dus dat was maar 6 punten! :face:
Antibes- Ratel
Kun je dat allemaal ook bekijken zonder lid te zijn?
Gast- Gast
Dat weet ik niet eigenlijk, maar ik denk van niet..
Antibes- Ratel
Oefff, een wijntje is drie punten.. Dat zal ik merken morgen als ik uitga haha! Naja, dit is wel leuk zo, dan ga ik gewoon even een lunch/diner uitzoeken met weinig punten en dan mag ik van mezelf nog wel wat extra weekpunten aan wijn uitgeven..
Antibes- Ratel
Vraagje: hoe weet ik wat ik af mag vinken bij de fit-formules voor bijvoorbeeld calcium of vet en wat is een portie groente/fruit?
Antibes- Ratel
Dan mag ik vandaag dus niet meer eten. Al mijn punten al op aan wijn
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan mag ik vandaag dus niet meer eten. Al mijn punten al op aan wijn
Ik ga morgen gewoon heel veel groente en fruit eten en wat zuivel. Maar verder zo weinig mogelijk punten en dan 's avonds wijntjes drinken..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Vraagje: hoe weet ik wat ik af mag vinken bij de fit-formules voor bijvoorbeeld calcium of vet en wat is een portie groente/fruit?
Dat vind ik een goede vraag, ik lees mee want die fit formules heb ik nog niet echt in de vingers..
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij op de meeting hangt een poster met de fit formules en voorbeelden ervan. Ik doe het meestal een beetje uit de losse pols. 1 stuk groente of fruit 1 punt. Mandarijntjes zijn klein, doe ik 2 punten voor 3 stuks. Calcium haal ik uit mijn ontbijt 's ochtends (yoghurt, lijnzaad, zemelen, kiwi) en meteen 1 punt voor goede vetten, die ik uit het lijnzaad haal. Portiegroottes staan vaak bij het voedingsmiddel, 125 gram yoghurt wordt bijvoorbeeld gezien als 1 portie.
Calcium kun je ook halen uit dingen als broccoli. Dat is dus gewoon puur kennis die je moet opdoen.
Als je flink zat wil worden is wodka-cola light de beste optie, die is maar 2 punten.
De lasagne verdura (WW-recept) is trouwens erg lekker en maar 8 punten. Als wij de hoeveelheden uit het recept pakken hebben we een grote ovenschaal vol, flinke porties dus. Misschien een optie voor het uitgaan.
Vanavond ga ik denk ik weer bananenmuffins bakken. Die zijn maar 3 punten. Smaken wel totaal anders (minder vettig), maar ik word er altijd erg blij van. Vriend ook, die vreet er gewoon 5 in plaats van eentje.
Calcium kun je ook halen uit dingen als broccoli. Dat is dus gewoon puur kennis die je moet opdoen.
Als je flink zat wil worden is wodka-cola light de beste optie, die is maar 2 punten.
De lasagne verdura (WW-recept) is trouwens erg lekker en maar 8 punten. Als wij de hoeveelheden uit het recept pakken hebben we een grote ovenschaal vol, flinke porties dus. Misschien een optie voor het uitgaan.
Vanavond ga ik denk ik weer bananenmuffins bakken. Die zijn maar 3 punten. Smaken wel totaal anders (minder vettig), maar ik word er altijd erg blij van. Vriend ook, die vreet er gewoon 5 in plaats van eentje.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
*Breekt in*Rovine schreef:Bij mij op de meeting hangt een poster met de fit formules en voorbeelden ervan. Ik doe het meestal een beetje uit de losse pols. 1 stuk groente of fruit 1 punt. Mandarijntjes zijn klein, doe ik 2 punten voor 3 stuks. Calcium haal ik uit mijn ontbijt 's ochtends (yoghurt, lijnzaad, zemelen, kiwi) en meteen 1 punt voor goede vetten, die ik uit het lijnzaad haal. Portiegroottes staan vaak bij het voedingsmiddel, 125 gram yoghurt wordt bijvoorbeeld gezien als 1 portie.
Zou je die recepten van de lasagne verdura en de bananenmuffins kunnen plaatsen? Lijkt me erg lekker!
Ik doe niet aan WW, maar wil wel heel graag afvallen (ben dit jaar ook ruim 10 kg aangekomen, terwijl ik juist zo goed was afgevallen). Ben dit topic een beetje aan het meelezen omdat ik in een ver verleden heb ge-WW-d en dat een heel fijne methode vond, alleen gewoon te duur. Vandaar nu gewoon gezond eten.
*Breekt weer uit*
Gast- Gast
Pagina 4 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 4 van 17
Permissies van dit forum: