Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 3 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 1:36

Ik vind wegen daar echt poep. Moet met je schoenen aan, ben daar 2 kg zwaarder dan thuis. Bijna iedereen heeft vaste weegschoentjes. Very Happy

Maar ik vind de meetings fijn omdat ik merk dat de anderen ook maar mensen zijn. Bij een dieet ben ik geneigd mezelf een strak stramien op te leggen en voel ik me kut omdat het niet lukt. Daar zie ik dat iedereen wel iets heeft waarmee ze worstelen. En kunnen we elkaar daarmee verder helpen.

Erover praten motiveert mij ook enorm hoor! Het enthousiasme wat ik over probeer te brengen naar anderen slaat ook weer terug op mezelf.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 3 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai di 3 jan 2012 - 1:59

Leuk dat iedereen zo meedenkt smile het bewegen is voor mij ook geen probleem, vind het alleen zo'n gedoe om dat ook nog bij te houden.. Ga het nog wel doen als ik hieraan gewend ben denk ik! Ik ga niet naar die cursussen, wat doe je daar precies?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai di 3 jan 2012 - 2:12

Jeej ik krijg er helemaal zin in zo! Antibes, bij ww online kun je aan de hand van de gegevens op de verpakking uitrekenen hoeveel punten iets is als het niet online staat. Maar er staat verbazingwekkend veel online!

Ik kan me voorstellen dat het motiveert om andere afvallers te treffen maar die bijeenkomsten lijken me niet echt iets voor mij. Ik hoop die motivatie hier te vinden en tot nu toe gaat dat prima Wink nu de beuk erin en volhouden!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 2:30

Het gaat mij meer om de wekelijkse verantwoording van het face2face wegen daar. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Niekske di 3 jan 2012 - 2:49

Hmm door jullie positieve verhalen begin ik ook te denken of het iets voor mij zou zijn om naar die meetings te gaan... ik krijg vaak te horen dat ik niet hoef af te vallen, maar ik zou echt veel lekkerder in mijn vel zitten met een paar kilo's minder. Ik heb wel aanleg om aan te komen en nu ik al een hele tijd niet kan sporten door een blessure, moet ik echt heel erg opletten wat ik eet.

Als ik het goed heb begrepen ga je er één keer per week naar toe en dat kost je dan zo'n 15 euro?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Merai di 3 jan 2012 - 3:28

Antibes schreef:Het gaat mij meer om de wekelijkse verantwoording van het face2face wegen daar. smile

Dat kan ik me helemaal voorstellen! Ik heb daar alleen wat mindere ervaringen mee door de eetstoornis die ik vroeger had Wink

@ Niekske, volgens mij zit bij die 15 euro nog wel meer in maar dat weet ik niet zeker!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 4:44

Zoals ik het nu lees is het 9 per week voor bijeenkomst + alles online, maar vanavond weet ik vast meer.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 6:19

Ik heb het even nagekeken. Ik betaal 39 euro per 4 weken voor onbeperkt cursussen en online. Als je een losse cursus neemt kost het 11 euro. Overigens mocht ik de eerste keer gratis meekijken. Ik was echt enorm sceptisch trouwens en dat werd niet beter toen ik de eerste weken alleen maar aankwam. Er kijken wel vaker mensen mee, al schrijven de meesten zich direct in.

Soms heb ik trouwens echt totaaaal geen zin om te gaan. Maar het is wel elke week weer een mijlpaal en daarna mag ik als beloning mijn grafiekje invullen. Ik kan er echt naar blijven kijken als ik goed afgevallen ben. Bij bepaalde mijlpalen krijg je ook kadootjes. Meestal een sticker, maar bij 5% kreeg ik een meetlint. Het is ook fijn om even van je af te kletsen als het goed of slecht gaat. Bij mij zijn ze niet streng, vinden dat het vanuit jezelf moet komen.

Net weer 1000 roeibewegingen gemaakt op de masjien, heb ik nu lekker de hele avond voor mezelf.

Edit: OMG. Ik heb straks na mijn avondeten nog 15 punten over. Dat gaat niet helemaal zoals het moet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gigi_ di 3 jan 2012 - 7:20

Klinkt wel goed allemaal!

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik ww zal gaan doen.
Vroeg me af of je je punten MOET eten per dag?
Als ik ga lijnen ben ik namelijk snel geneigd om te weinig gaan eten ( 1000 cal per dag met hele dag afwisselend lopend/zittend werk en 3x p. week sport) En als ik dan meer moet/wil gaan eten sla ik weer door die kant op.
Die punten lijken me dan wel een goeie stok achter de deur om genoeg maar niet te veel of te weinig te eten.
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Starla di 3 jan 2012 - 7:44

Er staat wel op de site dat ze adviseren dat je je dagtotaalpunten helemaal opmaakt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 8:02

Punten moeten op ja. Dat is het minimum waarop je lichaam kan draaien, minder punten zou crashen zijn. Dat werkt een paar weken retegoed, daarna gaat je lichaam in spaarstand en val je weinig meer af.

Voor mij werkt het inderdaad ook heel goed. Voorheen hield ik een dieet -tot vermaak van mijn medecursisten- maximaal 2 dagen vol. Daarna kreeg ik honger, van honger word ik ontoerekeningsvatbaar, prop het eerste wat ik tegenkom naar binnen, voel me schuldig en vind daarna dat ik gefaald heb. Nu krijg ik tenminste een bevestiging dat ik goed op weg ben en dankzij die vrije punten is dat faal-gevoel ook niet zo aanwezig. Voel ik me ook minder schuldig over een chocolaatje. Die ik nu ga pakken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:04

Maar die chocolaatjes gaan dus ten koste van gezonde, voedzame voeding.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 8:05

Ik heb me net aangemeld en ga combi pas doen. Onbeperkt naar bijeenkomsten en internet. Was eerste maand 29,95 en straks die 39. Bijeenkomst vond ik niet veel soeps, maar dat gaat me echt om het weegmoment en ik heb al een andere student leren kennen die ook nu begint. Dus dat is wel leuk.

Boekjes, recepten en hele concept ziet er wel goed uit. Vanavond online aanmelden en verder uitzoeken. Nu eerst baantjes trekken, ik ga voor tachtig.. Cool
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 8:07

Smikkell schreef:Maar die chocolaatjes gaan dus ten koste van gezonde, voedzame voeding.

Dat is het hele idee van gezond leven, dat chocolaatje weer compenseren. Als je er zelf voor kiest om zo scheef te leven wel ja. Maar in principe moet je 5 porties groenten/fruit, 2 porties calcium en 2 porties vet.

Ik mag trouwens 37 punten (+7 gemiddeld van weekextra) per dag.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Merai di 3 jan 2012 - 8:26

Gigi_ schreef:Klinkt wel goed allemaal!

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik ww zal gaan doen.
Vroeg me af of je je punten MOET eten per dag?
Als ik ga lijnen ben ik namelijk snel geneigd om te weinig gaan eten ( 1000 cal per dag met hele dag afwisselend lopend/zittend werk en 3x p. week sport) En als ik dan meer moet/wil gaan eten sla ik weer door die kant op.
Die punten lijken me dan wel een goeie stok achter de deur om genoeg maar niet te veel of te weinig te eten.

Dat is inderdaad ook mijn valkuil maar die punten zijn wel overzichtelijk! Antibes, lekker bezig hoor! Weet je nu ook meer over hoe dat puntenaantal bepaald wordt? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 3 jan 2012 - 8:40

Dat chocolaatje kon eraf omdat ik de hele dag al veel groenten op heb, waardoor ik wel vol zat en het niet zo in de gaten had dat ik zo ver onder mijn punten zat. Gebeurt me zelden verder, maar het was een vreemd dagje.
Het idee is wel een eetpatroon aan te meten voor de rest van mijn leven en het is onrealistisch te denken dat dat zonder lekkers kan. Dan is één chocolaatje heus geen doodzonde, liever dat dan een hele zak leegkanen. Bovendien moet eten leuk blijven.

Goed bezig Antibes! Vind het echt tof dat je het zonder twijfelen ook meteen gaat doen. Ik had er 2 maanden voor nodig voor ik durfde.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:44

Hoi meiden,

Ik zou ook graag met jullie mee willen doen! Heb ook een paar keer in het 'oude' topic gepost, maar ik kon de motivatie niet echt meer vinden Embarassed Ik zou graag een kilo of 8 kwijt willen. Ik ga niet (meer) naar de bijeenkomsten, ik heb thuis een boodschappengids en wil dus zelf gaan tellen.

Gast
Gast

Bericht  Merai di 3 jan 2012 - 8:46

Uiteraard meer dan welkom smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:46

Leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale di 3 jan 2012 - 8:48

Op de iPhone is trouwens een hele goede, gratis app die calorieën telt. Het heet CalorieTeller. Daarbij kun je ook allerlei eten opzoeken (zelfs Subway en Mac staat erin) en per menugang invullen. Daar komt ook een dieetkalender per dag uit. Erg handig!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gigi_ di 3 jan 2012 - 8:51

Nog een vraagje!
Ik kom er niet uit op de site.
Wat is het verschil tussen alleen online lid zijn of een combi pas?
Ik snap dat je met die pas ook de cursussen mag bezoeken maar waarom is dat goedkoper dan alleen online?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:51

Ik wil morgen slank wakker worden. Is daar ook een topic of dieet voor?

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 9:32

Smikkell schreef:Ik wil morgen slank wakker worden. Is daar ook een topic of dieet voor?

Ja, dat heet het zeven-maanden-coma dieet. Je komt een beetje bitter over Smikkel, what's up?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 9:33

Gigi_ schreef:Nog een vraagje!
Ik kom er niet uit op de site.
Wat is het verschil tussen alleen online lid zijn of een combi pas?
Ik snap dat je met die pas ook de cursussen mag bezoeken maar waarom is dat goedkoper dan alleen online?

Ik snap het ook niet helemaal, maar miss is dat alleen de beginfase. Want straks kost combi 39 per maand, terwijl je alleen online voor 59 per kwartaal ofzo kan..?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:55

Antibes schreef:
Smikkell schreef:Ik wil morgen slank wakker worden. Is daar ook een topic of dieet voor?

Ja, dat heet het zeven-maanden-coma dieet. Je komt een beetje bitter over Smikkel, what's up?
Ja, ik merk het. Heb niet zo mijn dag. Zeven maanden coma lijkt me best fijn (zonder iemand voor het hoofd te stoten).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: