Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 10 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine wo 11 jan 2012 - 9:42

Van de niet volkoren varianten kun je ook verzadigende porties pakken. De theorie erachter ken ik niet helemaal, als ik zo'n systeem op zou zetten zou ik de volkoren varianten ook belonen. Het heeft er misschien mee te maken dat je toch koolhydraten nodig hebt. In de praktijk is een verzadigende portie ook best veel. Ik heb ze vaak opgeschreven, maar sinds we een digitale weegschaal hebben blijk ik er zelden aan te komen. Meestal zit ik rond de 5 punten en dan heb ik een leuk bord vol.

Pak zelf wel zilvervliesrijst en volkoren pasta. Heb ik altijd al gedaan. Bovendien blijf ik er langer vol van zitten waardoor ik minder snel naar iets ongezonds grijp.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 10 Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Nathalie wo 11 jan 2012 - 9:59

Ik eet ook volkoren pasta / spelt pasta en zilvervliesrijst. Ik eet ook zuurdesum brood i.p.v. gewoon brood. Witte pasta / rijst zou ik nooit voor kiezen want dat is eigenlijk gewoon suiker. Alles wat er ooit goed aan was is eruit gehaald en dan hou je een wit product over.

Ik wilde vanmiddag naar de sportschool gaan maar mijn vriend was thuis dus heb een uur met hem gewandeld. Morgen weer een uurtje bodypump en daarna nog even op de crosstrainer. Vrijdag ga ik zwemmen denk ik, hele week al zin in. Of eigenlijk heb ik zin in de turkse stoomcabine die ze bij het zwembad hebben Wink

Ik heb voor vandaag nog 3 punten over maar ik zit echt vol dus laat ze maar zitten. Heb een klein uurtje geleden nog rauwkost met een klein stukje geitenkaas gegeten omdat ik laat klaar was met werken.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes wo 11 jan 2012 - 10:08

Wat ik vreemd vind is dat ik zeg maar om half acht gegeten heb, erna een toetje omdat ik "aaaaah ik wil zoet zoet zoet"-urge en toen moest ik me echt echt beheersen om niet nog een marsijsje te nemen.

En nu zit ik stampvol. Het lijkt net of dat signaal anderhalf uur duurt hier ofzo. Herkent iemand dat?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  love wo 11 jan 2012 - 10:19

Hoii,

Ik wil misschien ook beginnen met Weight Watchers,
maar wat mij niet echt duidelijk wordt zijn de kosten.
Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  love wo 11 jan 2012 - 10:20

En kan iemand vertellen wat er wordt verwacht qua sporten?
Ik zwem nu 2x in de week smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Merai wo 11 jan 2012 - 19:35

Goed idee om te beginnen, het is echt een aanrader! Ik heb gekozen voor ww online, daarvoor betaal ik 15 euro per maand en eenmalig 30 euro inschrijfkosten. Qua sporten is er niets verplicht maar met beweging verdien je extra punten voor die dag/week. Succes!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Merai wo 11 jan 2012 - 19:36

Antibes schreef:Wat ik vreemd vind is dat ik zeg maar om half acht gegeten heb, erna een toetje omdat ik "aaaaah ik wil zoet zoet zoet"-urge en toen moest ik me echt echt beheersen om niet nog een marsijsje te nemen.

En nu zit ik stampvol. Het lijkt net of dat signaal anderhalf uur duurt hier ofzo. Herkent iemand dat?

Ik heb ook moeite met het herkennen van mijn verzadigingsgevoel, daarom houd ik de porties aan die aangegeven staan en tot nu toe heb ik nog geen honger gehad!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske wo 11 jan 2012 - 23:47

Ik ben nog steeds op zoek naar een gezond tussendoortje dat echt vult... ik denk dat het probleem bij mij niet zo zeer ongezond eten is, maar eerder veel eten. Wij kookten voorheen vaker met pakjes van de knorr wereldgerechten, dat is voor 2-3 personen. Meestal waren we dan wel wat royaler met de groenten die erin gingen, maar de hele pan ging leeg met zijn tweetjes. Of recepten van de AH, meestal voor 4 personen, konden we ook makkelijk met zijn tweetjes op... nu zijn we daar wel echt op aan het letten, maar ik vind de porties soms nog steeds erg mager! Het probleem bij mij zit em ook in dat ik lange dagen maak, ik sta om zes uur op, ontbijt om 7 uur in de trein en ik eet 's avonds ook pas om 19 uur. Als ik in de trein terug zit heb ik vaak al heel erge honger en moet ik me echt inhouden om niet op het station nog iets te halen. En een appel ofzo is dan echt niet voldoende... dus iemand tips? smile

Ik doe hiernaast overigens wel mijn best, ik drink veel water, wat dan ook een beetje vult en zo probeer ik er toch voor te zorgen dat ik een beetje een patroon hou: ontbijt - tussendoortje - lunch - tussendoortje - avondeten. Tussendoortjes zijn nu altijd fruit of groenten trouwens. Ik heb met mijn vriend ook een receptenboekje aangelegd met 'magere recepten', veel vega of met zeevruchten, rode sauzen (al dan niet zelfgemaakt) en veel groenten variatie smile we hebben al wat dingetjes uitgeprobeerd en die waren erg geslaagd! Mijn vriend is echt vleesliefhebber, maar hij vind die vega dingen ook heel lekker moest hij tot zijn verbazing toegeven Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Antibes do 12 jan 2012 - 0:11

Merai schreef:
Antibes schreef:Wat ik vreemd vind is dat ik zeg maar om half acht gegeten heb, erna een toetje omdat ik "aaaaah ik wil zoet zoet zoet"-urge en toen moest ik me echt echt beheersen om niet nog een marsijsje te nemen.

Ik heb ook moeite met het herkennen van mijn verzadigingsgevoel, daarom houd ik de porties aan die aangegeven staan en tot nu toe heb ik nog geen honger gehad!

Ik heb niet zozeer moeite het te herkennen, maar het komt gewoon heel laat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel do 12 jan 2012 - 2:29

Niekske schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een gezond tussendoortje dat echt vult... ik denk dat het probleem bij mij niet zo zeer ongezond eten is, maar eerder veel eten. Wij kookten voorheen vaker met pakjes van de knorr wereldgerechten, dat is voor 2-3 personen. Meestal waren we dan wel wat royaler met de groenten die erin gingen, maar de hele pan ging leeg met zijn tweetjes. Of recepten van de AH, meestal voor 4 personen, konden we ook makkelijk met zijn tweetjes op... nu zijn we daar wel echt op aan het letten, maar ik vind de porties soms nog steeds erg mager! Het probleem bij mij zit em ook in dat ik lange dagen maak, ik sta om zes uur op, ontbijt om 7 uur in de trein en ik eet 's avonds ook pas om 19 uur. Als ik in de trein terug zit heb ik vaak al heel erge honger en moet ik me echt inhouden om niet op het station nog iets te halen. En een appel ofzo is dan echt niet voldoende... dus iemand tips? smile

Meerdere fruitsoorten meenemen, dus als je na die appel nog honger hebt een mandarijntje nog eten of een pruim/banaan whatever. Meestal duurt het een tijdje voor je lichaam het signaal voelt dat het wel weer even genoeg heeft dus na dat 2e stuk fruit zal het wel goed zijn. En als je dan echt de neiging hebt om wat te halen hou het dan bij drinken, koop een grote beker thee bij de ah of koffie. Lekker warm met dit weer en het leidt echt je gedachten af. (Ik ken het station probleem smile)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Merai do 12 jan 2012 - 6:56

Hebben jullie de appel kaneel kwark van optimel als een gehad? Hij is echt goddelijk, net appeltaart met slagroom smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie do 12 jan 2012 - 7:01

Merai schreef:Hebben jullie de appel kaneel kwark van optimel als een gehad? Hij is echt goddelijk, net appeltaart met slagroom Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 10 561177

Ga hem morgen meteen halen, ben dol op appeltaart Very Happy

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes do 12 jan 2012 - 7:15

Ja! Vind hem wel ok, maaaaar niet echt bijzonder ofzo.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 12 jan 2012 - 7:41

Zo, om kwart voor acht de deur uit, om kwart voor acht thuis. En precies drie punten over voor een mars ijsje. Ik plof op de bank, nog wat leuks op tv? =D
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Nathalie do 12 jan 2012 - 11:04

Antibes schreef:Zo, om kwart voor acht de deur uit, om kwart voor acht thuis. En precies drie punten over voor een mars ijsje. Ik plof op de bank, nog wat leuks op tv? =D

Die heb je dan zeker verdiend. Wat een lange dag zeg!

Kan iemand mij vertellen wat een plak belegen kaas kost aan punten? Al gevonden, staat onder harde kaas Wink

Ik heb nu al zin om morgen te gaan zwemmen. Zal mijn baantjes eens tellen want ik geloof nooit dat ik er zoveel doe als antibes.

Net een uurtje wezen pumpen, was een nieuwe instucteur en ik doe blijkbaar al jaren wat verkeerd. Doe mijn knieen teveel naar binnen i.p.v. naar buiten bij een oefening. Nou ik weet zeker dat ik spierpijn heb morgen, voelde meteen het verschil.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes do 12 jan 2012 - 19:56

Succes met baantjes tellen haha, ik heb altijd feedback van iemand waar ik mee zwem nodig (is dit nu zes of acht)?

Overigens zwem ik ook altijd ca. 1,5 uur en als ik de pauzes tussen de series van 10 meetel, doe ik er ongeveer 1per minuut. Anderhalf uur zwemmen is meestal 80-100 baantjes. Hangt ook af van hoe goed ik door kan zwemmen, vaak is het hier gewoon echt te druk.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine do 12 jan 2012 - 22:11

Die kwark ga ik maar niet halen, probeer nu net te wennen aan de natuurlijkere smaken. Ben echt een zoetekauw en het is al een behoorlijke overwinning dat ik kale kwark best lekker vind. Nu dat roggebrood nog.

Gisteren had ik geen zin om te sporten en ik vond dat ik wel een avondje skippen verdiend had. Ik sport dus alleen thuis, wat als voordeel heeft dat het ook even tussendoor kan in een verloren uurtje. Maar elke avond na mijn werk op zo'n apparaat springen staat me zo nu en dan nogal tegen. Kom rond 6 uur thuis, dan heb ik rond 7 uur gegeten, uurtje sporten, douchen, is het half negen. En anderhalf uur later al naar bed. Huishoudelijke klussen heb ik nu niet meegerekend.
Dus gisteravond wilde ik gewoon even niet. Heb me de hele avond lopen vervelen en zelfs nog een stuk chocoladeletter op (3 punten). Nieuwe valkuil ontdekt dus. Vanavond misschien toch maar een rondje doen dan. Als ik zin heb. Normaal gezien geef ik mezelf altijd vrijaf op vrijdag.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 13 jan 2012 - 1:04

Haha sorry voor de nieuwe verleiding, hij is wel net zoveel punten als kale kwark! een keertje overslaan met sporten kan best! Doe wat goed voelt, tot op zekere hoogte dan Wink
Ik vul mijn beweging niet in, kom er ruim overheen qua adh, maar de extra punten die ik daarvoor krijg zijn voor mij alleen maar extra verleiding om meer te eten..
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine vr 13 jan 2012 - 1:24

Skip al vaker een keertje sporten als ik voel dat ik weinig vooruitgang boek. Nu sta ik sowieso al een tijdje stil qua vooruitgang op de roeitrainer. Begon met 20 minuten op stand 2 (van 8.) inmiddels zijn dat er 45 op stand 5 (plus op- en afbouw). Die vooruitgang heb ik in anderhalve maand bereikt, sindsdien sta ik stil. Dat is wel ok, maar soms lukt zelfs dat niet, dan geef ik mezelf even rust. Nu is het vaak dinsdag, donderdag en zaterdag roeien, maandag crosstrainer met Evy. Die crosstrainer zou echt wel vaker mogen, maar ik heb stiekem echt een grondige hekel aan dat ding. Op de overige dagen probeer ik te wandelen of een halfuurtje wii fit. Mits ik de tijd heb natuurlijk. Als het straks beter weer is kan ik ook weer fietsen naar mijn werk.

Kan juist heel goed van die active points afblijven omdat ik weet hoeveel moeite ik ervoor heb moeten doen. Halfuur roeien is uit mijn hoofd een punt of 3. Stukje chocolade van 3 punten is binnen 5 minuten weg. Dan vind ik het zonde van de moeite en had ik net zo goed niet kunnen sporten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 13 jan 2012 - 10:54

Dat klinkt als een strak sportschema Rovine! Knap dat jij wel van die active points kunt afblijven! Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe meer moeite heb met het vol krijgen van mijn punten dan met er binnen blijven. Vandaag had ik ook weer twee punten over, heb ze maar volgemaakt met spekjes uit het kerstpakket van de vriendin van mijn vader smile Morgen bij de taart en port meeting zal het wel goedkomen met mijn punten :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 13 jan 2012 - 12:46

Hier hetzelfde Merai. Terwijl brood weer veel te hard aantikt (en ik sowieso niet zo'n broodeter ben). Punten volmaken met snacks lijkt mij ook niet zinnig. Wellicht eens op een bijeenkomst vragen.

Ik heb morgen de hele dag feest en zondag luxe etentje. Hele week nog geen extra punten gebruikt, dus ga gewoon lekker eten. Ma/Di weer netjrs, dan kom ik onmogelijk over mijn weekpunten heen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 21:40

Jullie zijn goed bezig meiden! Ik ben deze week 1,2 kg afgevallen, dus het gaat lekker. Ik begin ook steeds meer aan dit nieuwe ritme te wennen en mijn ergste hongergevoel neemt ook af. Ik eet wel nog steeds 5 boterhammen per dag, maar dan met mager beleg en mager avondeten. Als ik dan iets over de 26 punten heenzit maakt het ook niet uit, die haal ik gewoon van mijn weekpunten af Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? - Pagina 10 561177

Gast
Gast

Bericht  Starla za 14 jan 2012 - 2:30

Jeuuuj een kilo eraf Very Happy (En ik heb gisteren nog wel een vette grote pizza gehad ook) Ik blijf erbij dat het door de kwark komt Very Happy Zo kom ik veel minder snel aan mijn punten smile
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ekiaam87 za 14 jan 2012 - 3:33

Ik ben 0,6 kg afgevallen smile Maar heb ook wel regelmatig gezondigd, was een beetje rare week!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai za 14 jan 2012 - 3:47

Goed bezig dames! Die kwark vind ik ook echt een uitvinding, ik ontbijt met brood, lunch met kwark en heb dan nog genoeg punten over om lekker te dineren!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: