Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers
Pagina 11 van 17
Pagina 11 van 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?
Hier nog een kwarkfan! Ik ontbeet voorheen steeds met yohurt, lijnzaad en fruit maar had dan om halftien alweer honger (ontbijt rond halfacht/acht uur), nu houd ik het een uur langer vol door die yoghurt vervangen te hebben, portiegrootte is hetzelfde. Na een week beschouw ik het experiment als geslaagd. Vind het nog lekkerder ook, kwark is veel zachter van smaak.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb kwark gekocht voor maandag. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Na jullie verhalen denk ik dat het wel goed komt.
Wou graag die met appeltaart smaak maar ben toch voor naturel gegaan. Anders krijg ik alleen maar zin in zelfgemaakte appeltaart.
Wou graag die met appeltaart smaak maar ben toch voor naturel gegaan. Anders krijg ik alleen maar zin in zelfgemaakte appeltaart.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Welke kwark eten jullie? Ik heb staan twijfelen van de week maar na deze positieve reacties wil ik het ook wel eens proberen
Gast- Gast
Soms de appel kaneel kwark van optimel en soms magere biogarde kwark met zelf toegevoegd fruit. Ik vind het heerlijk! Heb gisteren flink gezondigd met taart en rosé maar ben wel binnen mijn weekextra gebleven. Het was heel erg gezellig maar qua lijnen moet ik dat soort dagen niet te vaak hebben
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Bedankt! Ik heb deze week 9 punten teveel gegeten Net een patatje gehaald, had ik beter niet kunnen doen, heb er nu alweer spijt van
Gast- Gast
Daar zijn die vrije toch voor?
Rovine- Ratel
Eline voel je niet schuldig. Morgen weer een nieuwe week vol nieuwe kansen.
Vanmiddag bij mijn schoonouders langs geweest. Ze hadden net de frituurpan aan met borrelhapjes. Heb alleen 1 mini loempia op. Echt trots op mezelf dat ik het een bij een heb gehouden.
Morgen op de weegschaal, ben benieuwd wat eraf is na een week.
Vanmiddag bij mijn schoonouders langs geweest. Ze hadden net de frituurpan aan met borrelhapjes. Heb alleen 1 mini loempia op. Echt trots op mezelf dat ik het een bij een heb gehouden.
Morgen op de weegschaal, ben benieuwd wat eraf is na een week.
Nathalie- Fluisteraar
Ja dat is ook wel weer zo, maar ik zit dus ook over m'n vrije punten heen. Nou ja, er was al 1,2 kg af deze week dus eigenlijk heb ik helemaal niets te klagen. Morgen ga ik gewoon weer verder. Ik merk wel dat ik wat moeite heb om me echt aan de 26 punten te houden. Bij mij is het echt het brood wat zwaar telt.
Gast- Gast
Het lijkt me geen verkeerd begin, het is nou eenmaal veel uitzoeken. Dat patatje had je misschien niet hoeven doen, maar het is ook gewoon een leerproces. Volgende keer laat je hem misschien wel staan omdat je er de vorige keer spijt van had.
Morgen ga ik weer telvrij denk ik. Op de meeting zag ik er goede resultaten mee, die van mij was wat minder (vermoedelijk doordat ik ongesteld was), dus ik geef het nog een kans. Zo zwaar is het niet. Wel vind ik het flauw dat mijn active points dan ook niet geteld worden. Nu tellen die toch wel aan op mijn lijf, maar ik zie het ook graag terug in mijn weektotaal. Het voelt altijd als zo'n mooie start de week te beginnen met 5 of 6 punten.
Morgen ga ik weer telvrij denk ik. Op de meeting zag ik er goede resultaten mee, die van mij was wat minder (vermoedelijk doordat ik ongesteld was), dus ik geef het nog een kans. Zo zwaar is het niet. Wel vind ik het flauw dat mijn active points dan ook niet geteld worden. Nu tellen die toch wel aan op mijn lijf, maar ik zie het ook graag terug in mijn weektotaal. Het voelt altijd als zo'n mooie start de week te beginnen met 5 of 6 punten.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:Daar zijn die vrije toch voor?
Is ook zo maar toch voelt het niet echt goed.. Morgen weer wegen!
Merai- Ratel
Merai schreef:Rovine schreef:Daar zijn die vrije toch voor?
Is ook zo maar toch voelt het niet echt goed.. Morgen weer wegen!
Ik ga ook morgen wegen, ben benieuwd
Vandaag netjes gedragen, zo nog even pasta eten en als ik vanavond nog honger heb wat kwark.
Vandaag met kwark en 2 kiwi's ontbeten en is me goed bevallen. Ben benieuwd of het me morgen ook goed af gaat want dan moet ik werken. Vandaag tussen ontbijt en lunch niet zoveel gedaan.
Nathalie- Fluisteraar
Vandaag heb ik ook voor het eerst kwark gegeten, echt lekker Ik denk dat ik dat voortaan ook maar als tussendoortje ga nemen. Netjes binnen m'n punten gebleven, dan mag ik vanavond nog een beschuitje bij de koffie. Morgen ga ik me ook weer wegen, ben benieuwd.
Gast- Gast
Ben vanavond weer even langs geweest. Resultaat: -2kg in 2 weken, kun je niets van zeggen! Zeker niet als je weet wat ik allemaal gegeten heb afgelopen 2 weken haha
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind de optimelkwark niet echt een ontbijt en vult echt niet zo als magere of franse kwark. Ik vind het ook erg zoet.
Gast- Gast
Antibes schreef:Ben vanavond weer even langs geweest. Resultaat: -2kg in 2 weken, kun je niets van zeggen! Zeker niet als je weet wat ik allemaal gegeten heb afgelopen 2 weken haha
Goed bezig! Ik ben nu 1,3 kg kwijt in twee weken maar mijn darmen zijn weer erg van slag dus ik hoop dat het binnenkort meer is
@ Smik, ik neem kwark als lunch, de ene keer optimel en de andere keer gewoon magere kwark met vers fruit. Ik merk niet zoveel verschil qua hoe het vult maar vind dr optimel appel kaneel wel echt goddelijk lekker!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik vind de optimelkwark niet echt een ontbijt en vult echt niet zo als magere of franse kwark. Ik vind het ook erg zoet.
Hier vult het prima. =) En ik houd van zoet.
Antibes- Ratel
Merai, veel mensen hebben in het begin moeite met het uitgeven van vrije punten, maar ze mogen echt wel gebruikt worden. WW is een gezond eetpatroon aanleren en ik neem aan dat je niet de rest van je leven geen etentjes enzo meer doet. Ik gebruik ze vaak wel deels, ik heb het nog wel even vol te houden, dus ik moet het wel doebaar houden voor mezelf.
Hier begint het een beetje weg te zakken. Ik houd me er wel aan, maar vul mijn punten nu globaal in. Inmiddels weet ik van bijna alle voedingsmiddelen de punten, dus vul alleen nog "lunch 9" in enzo, inplaats van uit te specificeren. Ook heb ik het idee dat het een beetje voorbij is met de dikke knallers van meer dan 1 kg per week, het begint een beetje te stabiliseren. Wel is het goed dat ik er niet meer hele dagen mee bezig ben. Het begint dus langzaamaan echt een levenswijze te worden.
Wel ben ik er elke week -zoals deze ook weer- van overtuigd dat ik aangekomen ben. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Goed bezig Antibes! Moet wel een boost geven zo!
Hier begint het een beetje weg te zakken. Ik houd me er wel aan, maar vul mijn punten nu globaal in. Inmiddels weet ik van bijna alle voedingsmiddelen de punten, dus vul alleen nog "lunch 9" in enzo, inplaats van uit te specificeren. Ook heb ik het idee dat het een beetje voorbij is met de dikke knallers van meer dan 1 kg per week, het begint een beetje te stabiliseren. Wel is het goed dat ik er niet meer hele dagen mee bezig ben. Het begint dus langzaamaan echt een levenswijze te worden.
Wel ben ik er elke week -zoals deze ook weer- van overtuigd dat ik aangekomen ben. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Goed bezig Antibes! Moet wel een boost geven zo!
Rovine- Ratel
Is jullie ervaring dat die kwark beter vult dan de yoghurt? Ik eet 's ochtends altijd yoghurt van optimel met 0% vet, meestal met wat special K cornflakes erin. Ik ontbijt rond 7 uur, maar ik heb om half tien meestal weer honger, ik zou wel een ontbijtje willen waarop ik het langer volhou 's ochtends
Vanmorgen weer gewogen: -0,7 kg. Ik had meer gehoopt, maar als ik bedenk dat ik afgelopen week twee keer uit eten ben geweest, Eindhoven meeting (= veel zelfgemaakt lekkers) heb gehad en een feestje met iets teveel bier, ben ik eigenlijk wel zeer tevreden
Ik vind het soms nog steeds lastig om mijn chocolade verslaving te weerstaan, daarvoor heb ik nu iets ontdekt: bros-chocolade tabletten! Dus niet van die repen, maar hele tabletten. Omdat ze door de bubbels veel lichter zijn, kan ik een groter stuk nemen voor net zoveel punten als een klein stukje milka ofzo
Vanmorgen weer gewogen: -0,7 kg. Ik had meer gehoopt, maar als ik bedenk dat ik afgelopen week twee keer uit eten ben geweest, Eindhoven meeting (= veel zelfgemaakt lekkers) heb gehad en een feestje met iets teveel bier, ben ik eigenlijk wel zeer tevreden
Ik vind het soms nog steeds lastig om mijn chocolade verslaving te weerstaan, daarvoor heb ik nu iets ontdekt: bros-chocolade tabletten! Dus niet van die repen, maar hele tabletten. Omdat ze door de bubbels veel lichter zijn, kan ik een groter stuk nemen voor net zoveel punten als een klein stukje milka ofzo
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Hier wel ja, kwark werkt hier heel goed en yoghurt/melk met cornflakes/cruesli veel minder.. Wellicht iets van eiwitpercentage?
Antibes- Ratel
Kwark vult bij mij ook beter. Was eerst aan de yoghurt met lijnzaad en fruit, vaak rond halftien al honger. Nu zelfde portiegrootte, maar dan met kwark. Houd het nu minimaal een uur langer vol, pas rond 11 uur krijg ik nu honger. Ik heb de Franse kwark van de AH, 0,3%.
Die Eindhovenmeetings zijn behoorlijk killing. Maar ik vind het zelf ook weer superleuk om iets te maken, dan kan ik dat lekkers tenminste kwijt zonder mezelf vet te mesten.
Die Eindhovenmeetings zijn behoorlijk killing. Maar ik vind het zelf ook weer superleuk om iets te maken, dan kan ik dat lekkers tenminste kwijt zonder mezelf vet te mesten.
Rovine- Ratel
Bij mij vult kwark ook veel beter. Ik ben sinds deze week minder brood gaan eten, en dan eet ik s'middags als tussendoortje 150 gram kwark. Dat is zeker genoeg tot het avondeten
Gast- Gast
Hoeveel punten moeten jullie eten en halen jullie dat iedere dag?
Ik probeerde gisteren aan te geven dat ik mijn 37 punten lastig "gezond" in weet te vullen. Tuurlijk, met snacks kom ik er wel aan. Maar met gezonde voeding niet echt!
Naja, ik kreeg alleen maar de feedback "je moet ze echt allemaal eten" en "zo lastig is dat niet, bij elke maaltijd 3 punten meer dan de aanbevolen 26, dat is gewoon een boterhammetje meer"..
Naja, ik heb vandaag met een boterham met pindakaas en wat druiven ontbeten, geluncht met 2 boterhammen met rookvlees, diner is nu pasta (50g) met tartaar (100g) en tomatensaus (vers) en zelfs nog kaas erover.. Heb ik serieus al een kroket op en 2 van die LU time out granenbiscuits met chocolade.
Maar ik heb nog steeds ZES punten over...
Hebben jullie gezond ideeen? Ik denk dat ik sowieso maar iets van nootjes ga halen, dat is toch een gezondere punten-snack dan chips..
Ik probeerde gisteren aan te geven dat ik mijn 37 punten lastig "gezond" in weet te vullen. Tuurlijk, met snacks kom ik er wel aan. Maar met gezonde voeding niet echt!
Naja, ik kreeg alleen maar de feedback "je moet ze echt allemaal eten" en "zo lastig is dat niet, bij elke maaltijd 3 punten meer dan de aanbevolen 26, dat is gewoon een boterhammetje meer"..
Naja, ik heb vandaag met een boterham met pindakaas en wat druiven ontbeten, geluncht met 2 boterhammen met rookvlees, diner is nu pasta (50g) met tartaar (100g) en tomatensaus (vers) en zelfs nog kaas erover.. Heb ik serieus al een kroket op en 2 van die LU time out granenbiscuits met chocolade.
Maar ik heb nog steeds ZES punten over...
Hebben jullie gezond ideeen? Ik denk dat ik sowieso maar iets van nootjes ga halen, dat is toch een gezondere punten-snack dan chips..
Antibes- Ratel
Herkenbaar! Ik mag 27 punten maar kom daar al met moeite aan. Ik heb mezelf net getrakteerd op een flesje groene ijsthee. Dat vind ik erg lekker en is vier punten. Een snelle jelle reep is zes punten, die zet ik ook wel eens in om het vol te krijgen Ik heb er nu ook nog twee over en merk dat ik geneigd ben om die te laten zitten maar ben bang dat het dan niet werkt. Irritant! Als ik er voor mezelf moeite mee blijf houden ga ik inderdaad meer brood eten want daar doe ik nu wel een stuk voorzichtiger mee dan voordat ik begon.
Merai- Ratel
Ik herken het helemaal niet Ik mag 26 punten en kom daar zeker elke dag aan. Ik at eerst ook 5 boterhammen per dag, dat heb ik al vermindert naar 4. Puntenaantal heeft toch ook te maken met het aantal kilo's dat je wil afvallen?
Gast- Gast
Ik heb ook 37 punten en het gaat wel goed. Soms moet ik echt rekenen en concessies doen, sommige dagen heb ik een berg over. Neem niet altijd de magere alternatieven, dat is niet nodig met zoveel punten. Verder tikken kleine dingetjes best aan. Paar olijven en pijnboompitten in een salade bijvoorbeeld.
Had dit keer toch gelijk, 0,4 aangekomen. Vraag me af of ik niet op zo'n berucht plateau zit, afgelopen 4 weken ben ik maar 0,5 afgevallen, hoewel daar wel de feestdagen en een week vakantie zonder tellen bij zaten. Goed, niks aan te doen, trouw blijven tellen en misschien is er dan volgende week meer af.
Had dit keer toch gelijk, 0,4 aangekomen. Vraag me af of ik niet op zo'n berucht plateau zit, afgelopen 4 weken ben ik maar 0,5 afgevallen, hoewel daar wel de feestdagen en een week vakantie zonder tellen bij zaten. Goed, niks aan te doen, trouw blijven tellen en misschien is er dan volgende week meer af.
Rovine- Ratel
Pagina 11 van 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Weight watchers
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
» Weight watchers
» Iemand ervarng met shakes van weight care?
» Weight Watchers cursus
» Weight Watchers afval-topic!
Pagina 11 van 17
Permissies van dit forum: