Wat te doen, slaapprobleem
+6
Flower_L
Tania
kwak
meisjesmama
Annemie
Bloem86
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat te doen, slaapprobleem
En ook hier hebben we last van de fase.
Al begint het weer minder erg te worden.
Deze fase kunnen we haar wel boven houden en kruipen we bij haar in bed of blijven we het proberen.
Haar favoriete zinnetje is nu Nie Klapen!
Vorige fase was het inderdaad Neejuh, dan gingen we meestal wel 10 minuutjes naar beneden als ze echt niet anders wou.
Wel van te voren tegen haar zeggen dat we even naar beneden gaan en dat ze dan rustig bij papa en mama op de bank moet zitten en ze daarna weer naar bed moest.
Al begint het weer minder erg te worden.
Deze fase kunnen we haar wel boven houden en kruipen we bij haar in bed of blijven we het proberen.
Haar favoriete zinnetje is nu Nie Klapen!
Vorige fase was het inderdaad Neejuh, dan gingen we meestal wel 10 minuutjes naar beneden als ze echt niet anders wou.
Wel van te voren tegen haar zeggen dat we even naar beneden gaan en dat ze dan rustig bij papa en mama op de bank moet zitten en ze daarna weer naar bed moest.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Zucht, het is hier ook weer drama en vanmiddag ging ze nog wel redelijk snel slapen.
Gast- Gast
Bloem86 schreef:Oooh, wat baaaaaal ik!!
Wilde hier net gaan typen dat ik, mocht 't nodig zijn, zoveel morgelijk van jullie tips zal gaan gebruiken!
Had ze net een kwartier in bed liggen. Het drama begon al met naar boven lopen. Ze begon direct met gillen! Maar ik had boven zoveel mogelijk licht aan gelaten, dus ze was na een paar min. zowaar stil!! Dus ik dacht al van.. hopen dat dit goed gaat!!
Gaat de deurbel!!!!! Een gr%/^$@# verkoper van het een of ander! Dus nu... schreeuwen geblazen! En ik ben nog wel alleen thuis.. Dus dat wordt geen rustig avondje bankhangen voor mij.. Potverdrie!
Wij hebben een tijdje een problematische fase gehad met slapen tussen de middag, dan deed ik er rustig een uur over om haar in slaap te krijgen. Het was die dag ook weer raak, met veel pijn en moeite in slaap gekregen, weg kunnen lopen, ik was nog niet beneden: DINGDONG, buurvrouw met een pakketje Dochter zo geschrokken, een uur overstuur geweest en de hele dag niet geslapen, ze is uiteindelijk toen om 17u naar bed gegaan en heeft tot 8u de volgende ochtend in één ruk geslapen. Hier gaat de bel er altijd uit als ze in bed ligt, als we mensen verwachten zetten we de deur op een kiertje en anders hebben ze pech.
Gast- Gast
Op welke manier gaat ze naar bed, misschien helpt het om iets anders te doen in jullie slaapritueel, ipv beneden boven de pyjama aan te doen (of andersom natuurlijk), een verhaaltje voorlezen als jullie dat niet doen, een massage om rustig te worden, iets in die richting? Misschien doorbreekt dat het ritme van het niet naar bed willen.
Verder heb je niet een idee waarom ze ineens naar beneden wil, zou ze bang kunnen zijn bijvoorbeeld?
Verder heb je niet een idee waarom ze ineens naar beneden wil, zou ze bang kunnen zijn bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Nou was het me ook een naar bed breng sessie.
Mijn man heeft haar naar bed gebracht en daarna een verhaaltje voorgelezen.
En daarna ging ik een kus brengen en bleef bij haar. Ze wilde er maar uit en naar beneden. Heb haar verteld dat ze in bed bleef ik haar er niet uit ging halen en dat alle kindjes slapen.
Ze is ruim 45 minuten helemaal over de zeik geweest echt niets was goed. En toen ineens ging ik voorlezen (dacht wie weet word ze er rustig van) en toen brak er iets pakte ze haar knuffel en speen (waar ze al die tijd niets van moest weten) ging rustig liggen en viel uiteindelijk in slaap!!
Wij blijven hier wel van mening dat het een fase is en dat de narcose de boel heeft verergerd maar vanaf vandaag houden wij dit wel vol. En we hopen van harte dat het gauw beter gaat.
Mijn man heeft haar naar bed gebracht en daarna een verhaaltje voorgelezen.
En daarna ging ik een kus brengen en bleef bij haar. Ze wilde er maar uit en naar beneden. Heb haar verteld dat ze in bed bleef ik haar er niet uit ging halen en dat alle kindjes slapen.
Ze is ruim 45 minuten helemaal over de zeik geweest echt niets was goed. En toen ineens ging ik voorlezen (dacht wie weet word ze er rustig van) en toen brak er iets pakte ze haar knuffel en speen (waar ze al die tijd niets van moest weten) ging rustig liggen en viel uiteindelijk in slaap!!
Wij blijven hier wel van mening dat het een fase is en dat de narcose de boel heeft verergerd maar vanaf vandaag houden wij dit wel vol. En we hopen van harte dat het gauw beter gaat.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat zou jij doen? vraag mbt slaapprobleem
» Slaapprobleem
» Slaapprobleem
» Chronisch slaapprobleem
» Ritme/slaapprobleem + overig
» Slaapprobleem