Het -5 TOPIC!
+19
sanne-84
Shisha
Aziraphale
Esperanza
Dennenappel
Suus
Tiana
silly-one
Lavendel
Penny Blossom
Travelgurly
TukTuk
Error
flower
Lien
Lise_E
Ster
Muppie
Bay
23 plaatsers
Pagina 11 van 19
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Re: Het -5 TOPIC!
Dennenappel schreef:Ik weeg mij op een weegschaal en altijd op dezelfde plek. Ik weet niet of deze ook wisselt qua gewicht als ik op een andere plek weeg.
Hier ben ik aangekomen, weeg nu meer dan toen ik begon Ik hoop maar dat het komt doordat ik niet goed naar de wc kan. Ik baal er wel een beetje van en merk dat ik daardoor de neiging krijg om te gaan eten. Tot nu toe heb ik dat goed weten te onderdrukken.
Vervelend dennenappel!
De moed proberen niet op te geven het kan inderdaad met de w.c. te maken hebben.
Gast- Gast
Dank je Aimy! Zelf ben je goed bezig als ik het zo lees! Dat geeft een goed gevoel of niet? Ik zou als ik jou was je voortaan op een weegschaal wegen, hier zou ik zelf gek van worden .
Ik probeer het inderdaad niet op te geven en extra medicatie te nemen, helaas heeft dat op heden nog niet het gewenste effect.
Aankomende week ga ik proberen iets meer te bewegen, waardoor ik én meer verbrand én mijn darmen stimuleer én doordat ik gezond bezig ben minder de neiging heb tot snoepen.
We gaan er gewoon met zijn allen voor!
Ik probeer het inderdaad niet op te geven en extra medicatie te nemen, helaas heeft dat op heden nog niet het gewenste effect.
Aankomende week ga ik proberen iets meer te bewegen, waardoor ik én meer verbrand én mijn darmen stimuleer én doordat ik gezond bezig ben minder de neiging heb tot snoepen.
We gaan er gewoon met zijn allen voor!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hoi Dames,
Het weekend goed doorgekomen? Ik ga nu weer een balansweek in. Dit weekend veel bier en wijn op. Plus onregelmatig gegeten en weinig slaap. Ik merkte het vanmorgen op de weegschaal, maar ik weet ook dat het morgen weer normaal is. Dus ik pas het schema morgen aan.
De afgelopen week wel op gewicht gebleven, maar wat iemand ook al had aangegeven het gewicht blijft lager als in het begin de de uitschieters naar boven zijn er niet echt meer ( behalve vandaag dan). Dus dat wat ik kwijt ben, ben ik ook kwijt. Nu alleen hopen dat ik mijn doel nog ga halen. Ik heb nog even, maar het begint wel te dringen.
Ik merk wel dat bepaalde broeken die echt te strak zaten nu beter zitten en dat mijn buikje platter is. Dus ook al is het gewicht nog niet echt minder, in mijn figuur dus wel.
@ Aimy: super goed bezig: het schema op die manier aanpassen lijkt mij ook een goed idee.
@ Dennenappel: Het heeft zeker met de WC te maken. Ik had dat een paar weken geleden ook. Nu kan ik weer wat beter naar de WC en dat scheelt echt in gewicht.
@ Iedereen: Zullen we iedereen die niet meer echt actief reageert er uit halen. We geven iedereen een week de tijd om te reageren en wie niet heeft gereageerd halen we eruit.
Wie is het hier mee eens?
Het weekend goed doorgekomen? Ik ga nu weer een balansweek in. Dit weekend veel bier en wijn op. Plus onregelmatig gegeten en weinig slaap. Ik merkte het vanmorgen op de weegschaal, maar ik weet ook dat het morgen weer normaal is. Dus ik pas het schema morgen aan.
De afgelopen week wel op gewicht gebleven, maar wat iemand ook al had aangegeven het gewicht blijft lager als in het begin de de uitschieters naar boven zijn er niet echt meer ( behalve vandaag dan). Dus dat wat ik kwijt ben, ben ik ook kwijt. Nu alleen hopen dat ik mijn doel nog ga halen. Ik heb nog even, maar het begint wel te dringen.
Ik merk wel dat bepaalde broeken die echt te strak zaten nu beter zitten en dat mijn buikje platter is. Dus ook al is het gewicht nog niet echt minder, in mijn figuur dus wel.
@ Aimy: super goed bezig: het schema op die manier aanpassen lijkt mij ook een goed idee.
@ Dennenappel: Het heeft zeker met de WC te maken. Ik had dat een paar weken geleden ook. Nu kan ik weer wat beter naar de WC en dat scheelt echt in gewicht.
@ Iedereen: Zullen we iedereen die niet meer echt actief reageert er uit halen. We geven iedereen een week de tijd om te reageren en wie niet heeft gereageerd halen we eruit.
Wie is het hier mee eens?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh SillyOne; goed om dan even een balansweek in te stellen. Hoewel dit soort weekenden er wel bij horen, maar dan inderdaad daarna even minder.
Ik hoop dat je je doel nog haalt op je streefdatum, moet je nog veel?
Hier gaat het beter, kan weer goed naar de wc toe (heerlijk!) en ben goed aan het bewegen;
Donderdag; schaatsen
Vrijdag; 11 minuten crosstrainer
Zaterdag; schaatsen
Zondag; 11 minuten crosstrainer
Maandag; schaatsen 20km (hoop echt dat het ijs nog goed is! Gisteren gelukkig nog een hele tour geweest en geveegd).
Dinsdag; 12 minuten crosstrainer
Woensdag; op de xbox of zwemmen
Daarna wil ik zo verder gaan met de crosstrainer en wellicht af en toe nog iets, gezien het schaatsen helaas gaat stoppen.
Gisteravond genoten van toastjes met kipsate en pittige kip met een rood wijntje erbij. Best vet, maar mag op zijn tijd vind ik. Nu wel de komende dagen iets minder snacken.
Succes allemaal!
Hier gaat het beter, kan weer goed naar de wc toe (heerlijk!) en ben goed aan het bewegen;
Donderdag; schaatsen
Vrijdag; 11 minuten crosstrainer
Zaterdag; schaatsen
Zondag; 11 minuten crosstrainer
Maandag; schaatsen 20km (hoop echt dat het ijs nog goed is! Gisteren gelukkig nog een hele tour geweest en geveegd).
Dinsdag; 12 minuten crosstrainer
Woensdag; op de xbox of zwemmen
Daarna wil ik zo verder gaan met de crosstrainer en wellicht af en toe nog iets, gezien het schaatsen helaas gaat stoppen.
Gisteravond genoten van toastjes met kipsate en pittige kip met een rood wijntje erbij. Best vet, maar mag op zijn tijd vind ik. Nu wel de komende dagen iets minder snacken.
Succes allemaal!
Dennenappel- Kletskop
Hoi meiden, ik laat ook weer eens wat van me horen! Hier gaat het wat minder goed, probeer wel uit mijn dip te kruipen.. Ik ga er vanaf nu weer tegenaan! Alle vreterij is ook op en ik wil het ook niet meer in huis halen, dus hopelijk minder verleidingen! Ik weet niet of ik mijn doel nog ga halen, 5 kilo voor 1 maart, maar ik ga wel proberen om zoveel mogelijk kwijt te raken!
@ Silly-one: Ik heb ook teveel zin in snacken gehad de afgelopen weken. Nu is alles op en wil ik er weer voor gaan! En fijn dat je een complimentje hebt gehad, dat geeft toch vaak wel een boost aan je zelfvertrouwen :-)!
@ Dennenappel: heb jij ook last van je darmen? Bij mij zetten ze de laatste tijd erg op en is het of aan de lopende band naar de wc toe rennen, of helemaal niks. Momenteel heb ik last van het laatste.. Binnenkort maar weer eens een afspraak maken bij de huisarts en dan moet hij me maar doorverwijzen.
@ Aimy: ik zou het gewicht van 1 weegschaal aanhouden, dat werkt voor jezelf ook het fijnst denk ik.
@ Silly-one: Ik heb ook teveel zin in snacken gehad de afgelopen weken. Nu is alles op en wil ik er weer voor gaan! En fijn dat je een complimentje hebt gehad, dat geeft toch vaak wel een boost aan je zelfvertrouwen :-)!
@ Dennenappel: heb jij ook last van je darmen? Bij mij zetten ze de laatste tijd erg op en is het of aan de lopende band naar de wc toe rennen, of helemaal niks. Momenteel heb ik last van het laatste.. Binnenkort maar weer eens een afspraak maken bij de huisarts en dan moet hij me maar doorverwijzen.
@ Aimy: ik zou het gewicht van 1 weegschaal aanhouden, dat werkt voor jezelf ook het fijnst denk ik.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Beeugh haha hier ging het weer slecht! Zit nu op 61.3 en dat schommelt zo'n beetje (61.0/61.5).
Ik ben mentaal als het op afvalen aankomt echt een ontzettende slappeling. Ik wil veel maar doorzetten ho maar
Nu heb ik voor mijzelf een collage gemaakt met het lichaam wat ik wil en weeeeet dat kan lukken als ik gewoon 3x per week ga sporten en strikt eet. (geen snoep).. ook niet een beetje snoep want dat werkt hier gewoon niet.. Ik moet snoep gewoon echt even verbannen en dan zie ik later wel weer verder.
Dus, ik heb een ontzettend strak schema opgesteld voor de aankomende 2 weken. Let wel.. dit is alleen 2 weken daarna ga ik weer rustig opbouwen. Ik moet door dit plateau heen waar ik serieus al 2 jaar op aan het schommelen ben.
Heb de richtlijnen van low carb aangehouden. Max 40 gram koolhydraten per dag en ongeveer 1.4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. De Kcal komen echt onzettend laag uit dus dat kan ik nog aanvullen met groentes (sla, komkommer, paprika..) maar goed heel veel hoger zal het niet worden. Vandaar ook maar 2 weken.
Mijn steuntje op de snoepkast. Stop wishing, start doing! Vanmorgen gelijk goed begonnen met een uur fitness
weg
Ik ben mentaal als het op afvalen aankomt echt een ontzettende slappeling. Ik wil veel maar doorzetten ho maar
Nu heb ik voor mijzelf een collage gemaakt met het lichaam wat ik wil en weeeeet dat kan lukken als ik gewoon 3x per week ga sporten en strikt eet. (geen snoep).. ook niet een beetje snoep want dat werkt hier gewoon niet.. Ik moet snoep gewoon echt even verbannen en dan zie ik later wel weer verder.
Dus, ik heb een ontzettend strak schema opgesteld voor de aankomende 2 weken. Let wel.. dit is alleen 2 weken daarna ga ik weer rustig opbouwen. Ik moet door dit plateau heen waar ik serieus al 2 jaar op aan het schommelen ben.
Heb de richtlijnen van low carb aangehouden. Max 40 gram koolhydraten per dag en ongeveer 1.4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. De Kcal komen echt onzettend laag uit dus dat kan ik nog aanvullen met groentes (sla, komkommer, paprika..) maar goed heel veel hoger zal het niet worden. Vandaar ook maar 2 weken.
Mijn steuntje op de snoepkast. Stop wishing, start doing! Vanmorgen gelijk goed begonnen met een uur fitness
weg
Laatst aangepast door Punk'd op do 16 feb 2012 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moet nog 1 kilo tot 1 maart. Dus dat moet wel te doen zijn, maar ja Carnaval gaat er ook aan komen en daar doe ik vrolijk aan mee.Dennenappel schreef:Oeh SillyOne; goed om dan even een balansweek in te stellen. Hoewel dit soort weekenden er wel bij horen, maar dan inderdaad daarna even minder.
Gaf zeker een boost aan mij zelfvertrouwen en ook aan het feit dat andere mensen het toch wel zien.Stylegirl schreef:
@ Silly-one: Ik heb ook teveel zin in snacken gehad de afgelopen weken.
Nu is alles op en wil ik er weer voor gaan! En fijn dat je een
complimentje hebt gehad, dat geeft toch vaak wel een boost aan je
zelfvertrouwen :-)!
Verder vond ik vanmorgen echt super cool dat een broek die ik een maand geleden met pijn en moeite dicht kreeg, toch wel vrij gemakkelijk dicht kreeg. Oke hij mag nog niets minder strak, maar hij kan normaal dicht.
Vanmorgen ben ik weer goed begonnen met muesli en yoghurt (ook goed voor de stoelgang). Nu aan het brood en vanavond eet ik verse spagetti met roerbakgroente en grote garnalen in knoflook. Dat had ik gisteren ook op en het was super lekker. Beetje jammer 2 dagen achter elkaar hetzelfde, maar ik moet wel vanwege de garnalen. Anders moet ik ze weggooien en dat is ook jammer.
silly-one- Ratel
Helaas wel, al een aantal jaar. Ik loop hiervoor ook in het ziekenhuis om er een balans in te vinden, er mee te leren leven e.d. Hopelijk wordt het bij jou snel weer minder! Heb je hier al eerder last van gehad?Stylegirl schreef:
Sillyone; opzich moet dat te doen zijn, mits je geen carnaval hebt. Ik zou mij ook weer niet te veel inhouden tijdens carnaval, dan daarvoor en erna maar strenger zijn.
Punk'd; zo, je stimuleert jezelf wel zeg! Vind je het niet lastig dat je al je eten e.d. helemaal moet gaan uitrekenen? Dat lijkt mij zo vervelend.
Ik heb nog heerlijk kunnen schaatsen vanmorgen! De laatste keer dat het kon, 33km lang Soms even keiharde tegenwind, flink vermoeiend. Maaaaaar ik ben zoooo blij en trots
En nu ga ik warme chocomelk klaarmaken (light!).
Succes!
Dennenappel- Kletskop
Gisteren calorieen geteld, waren er ongeveer 1400. Een uur gesport 600 Kcal verbrand.
'S avonds ontzettend goed mijn best gedaan om niet te snoepen, ik was er serieus chagerijnig van!.
Gisteren ochtend woog ik 61.7 vanmorgen 60.7... YAAAAA alleen door NIET te snoepen.. hoe moeilijk is het. Vandaar weer een kg minder hoop ik hahaha.. Nee ik moet gewoon niet snoepen.
'S avonds ontzettend goed mijn best gedaan om niet te snoepen, ik was er serieus chagerijnig van!.
Gisteren ochtend woog ik 61.7 vanmorgen 60.7... YAAAAA alleen door NIET te snoepen.. hoe moeilijk is het. Vandaar weer een kg minder hoop ik hahaha.. Nee ik moet gewoon niet snoepen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Gisteren calorieen geteld, waren er ongeveer 1400. Een uur gesport 600 Kcal verbrand.
Het niet snoepen moet je even doorheen maar die trek verdwijnt vanzelf!! Maar ja het is zeker niet makkelijk die eerste tijd, ik weet het..
Ik ben helaas ruim een kilo aangekomen, ik merk gewoon dat ik door combi van geld gebrek ( verse groentes zijn duur in Belgie! Zelfde als vlees.. ) en dat ik nu volledig gewend ben aan de medicijnen, dat het toch niet zo goed meer lukt..( krijg weer meer trek in zoete dingen) Deze week maar weer opnieuw proberen..
Moet echt opzoek naar low budget recepten die gezond zijn en ook niet lang duren, want als ik om kwart voor 6 uit school kom wil ik niet nog een Uur in de keuken staan want dan ben ik over m'n honger heen en ga ik Savonds snaaien.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik stel mijn streefdatum even uit, momenteel ben ik wat zwaarder. Als het goed is, is dat volgende week weer bijgetrokken
Gast- Gast
Aimy schreef:
Naam Start Lengte BMI 1e Doel 2e Doel Huidig Streefdatum 1e doel Gewicht op 1e streefdatum Totaal eraf Lavendel 54 1.55 22.5 52 50 53.0 1 februari . 1.0 Angelnyn 83,9 1.66 30 80 75 79,8 1 maart . 4,1 Stylegirl 87 1.68 31 83 79 86,6 1 maart . 0,4 KBW 68.5 1.68 24 68 65 67.9 1 februari 0.6 Punk'd 61 1.72 20.3 59 56 60.2 1 maart . 0.7 Silly-one 79 1.72 27 75 70 77.3 1 maart . 1.7 Aimy 72.5 1.73 23.32 69.9 67.5 69.5 10 februari 69.5 3.0 Chipp 72.5 1.73 23.36 69 67 69.9 14 februari . 2.6 Dennenappel 62.8 1.78 20 61 59 61.4 17 februari . 1,4 Powerbabe 70.9 1.82 21,4 68 65 70,3 13 februari . 0,6 M1918 58.7 1.65 21.6 55 53 58.7 16 maart
Yeeahh heb mij twee dagen aan mijn nieuwe dieet gehouden en whooop het gaat goed .. 's Avonds ben ik echt super chagerijnig omdat ik geen snoep/chips/ander eten mag en ik ben blij als ik in bed lig.. maar goed dat is gewoon ff doorbikkelen.
Morgen onder de 60kg ik voel het
Gast- Gast
Ik zit weer ( eindelijk) op het gewicht van voor het weekend. Dus voordat ik onregelmatig at, bier dronk en 2 keer uit eten ging. Ik was vanmorgen echt wel blij .
Verder gaat het nu wel goed, ik eet weer gezond. Geen gesnack meer in huis (behalve dropjes voor mijn keel). Vanavond ga ik met een vriendin zwemmen. Dus ik begin weer in een ritme te komen. Hopelijk volgende week weer het hardlopen oppakken en dan ben ik zo weer actief bezig.
Ik heb wel besloten om naar een dietiste te gaan. Puur om een meeting te doen van mijn lichaam. Wat is een goed gewicht voor mijn lichaam met mijn huidige spiermassa etc. Wanneer ik dat ga doen, gaan idee. Wil eigenlijk dan eerst op de 75 zitten. Heel slecht, maar ik heb dan het idee dat ik mij daar beter over voel.
Verder gaat het nu wel goed, ik eet weer gezond. Geen gesnack meer in huis (behalve dropjes voor mijn keel). Vanavond ga ik met een vriendin zwemmen. Dus ik begin weer in een ritme te komen. Hopelijk volgende week weer het hardlopen oppakken en dan ben ik zo weer actief bezig.
Ik heb wel besloten om naar een dietiste te gaan. Puur om een meeting te doen van mijn lichaam. Wat is een goed gewicht voor mijn lichaam met mijn huidige spiermassa etc. Wanneer ik dat ga doen, gaan idee. Wil eigenlijk dan eerst op de 75 zitten. Heel slecht, maar ik heb dan het idee dat ik mij daar beter over voel.
silly-one- Ratel
Naam | Start | Lengte | BMI | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Streefdatum 1e doel | Gewicht op 1e streefdatum | Totaal eraf |
Lavendel | 54 | 1.55 | 22.5 | 52 | 50 | 53.0 | 1 februari | . | 1.0 |
Angelnyn | 83,9 | 1.66 | 30 | 80 | 75 | 79,8 | 1 maart | . | 4,1 |
Stylegirl | 87 | 1.68 | 31 | 83 | 79 | 86,6 | 1 maart | . | 0,4 |
KBW | 68.5 | 1.68 | 24 | 68 | 65 | 67.9 | 1 februari | 0.6 | |
Punk'd | 61 | 1.72 | 20.3 | 59 | 56 | 60.2 | 1 maart | . | 0.7 |
Silly-one | 79 | 1.72 | 27 | 75 | 70 | 77.3 | 1 maart | . | 1.7 |
Aimy | 72.5 | 1.73 | 23.32 | 69.9 | 67 | 69.5 | tweede doel 31 maart | 69.5 | 3.0 |
Chipp | 72.5 | 1.73 | 23.36 | 69 | 67 | 69.9 | 14 februari | . | 2.6 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 61.4 | 17 februari | . | 1,4 |
Powerbabe | 70.9 | 1.82 | 21,4 | 68 | 65 | 70,3 | 13 februari | . | 0,6 |
M1918 | 58.7 | 1.65 | 21.6 | 55 | 53 | 58.7 | 16 maart |
Gast- Gast
Hier ook weer even een update! Het gaat tot nu toe goed, heb het erg druk met school, stage en werk dat ik geen tijd heb om te snacken .. Qua gewicht zat ik vorige week op 88 (1 kg boven mijn startgewicht) maar vanochtend woog ik 86,7 kg, dus er is al 1,3 kg af. Ik zal dit straks aanpassen in de tabel en ook op jullie reageren! Nu ga ik mijn bus halen! :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Aimy schreef:
Naam Start Lengte BMI 1e Doel 2e Doel Huidig Streefdatum 1e doel Gewicht op 1e streefdatum Totaal eraf Lavendel 54 1.55 22.5 52 50 53.0 1 februari . 1.0 Angelnyn 83,9 1.66 30 80 75 79,8 1 maart . 4,1 Stylegirl 87 1.68 31 83 79 86,6 1 maart . 0,4 KBW 68.5 1.68 24 68 65 67.9 1 februari 0.6 Punk'd 62 1.72 20.3 59 56 60.0 1 maart . 2.0 Silly-one 79 1.72 27 75 70 77.3 1 maart . 1.7 Aimy 72.5 1.73 23.32 69.9 67 69.5 tweede doel 31 maart 69.5 3.0 Chipp 72.5 1.73 23.36 69 67 69.9 14 februari . 2.6 Dennenappel 62.8 1.78 20 61 59 61.4 17 februari . 1,4 Powerbabe 70.9 1.82 21,4 68 65 70,3 13 februari . 0,6 M1918 58.7 1.65 21.6 55 53 58.7 16 maart
Vanmorgen precies 60.0 kg.. Ik merk echt dat het goed gaat met het afkicken van suiker. De eerste dag was ik zo ontzettend chagerijnig 's avonds. Kon serieus wel janken .. De tweede dag wilde ik nog steeds snoepen en was ik nog steeds niet zo heel relaxed.. Maar woensdag ging het al beter en gisteren heb ik helemaal niet aan chips gedacht 's avonds.
Het enige wat ik merk is dat ik 's ochtends echt misselijk ben van de honger. Maar zodra ik wat heb gegeten in het gelijk weg.
Misschien komt dat wel omdat ik eerder 's avonds altijd veel meer at en 's ochtends nog gevuld zat (waardoor ik 's ochtends ook geen honger had). Nu heb ik 's ochtends honger als een paard
Gast- Gast
We zijn met zijn alle al 17.4 kg kwijt!
Complimenten voor iedereen. You go girls!
Complimenten voor iedereen. You go girls!
Gast- Gast
Naam | Start | Lengte | BMI | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Streefdatum 1e doel | Gewicht op 1e streefdatum | Totaal eraf |
Punk'd | 62 | 1.72 | 20.3 | 59 | 56 | 60.0 | 1 maart | . | 2.0 |
Aimy | 72.5 | 1.73 | 23.32 | 69.9 | 67 | 69.7 | tweede doel 31 maart | 69.5 | 2.8 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 61.4 | 17 februari | . | 1,4 |
Ben ietsje zwaarder dan vorige week namelijk +0,2 maar wel heel blij want de vorige keer was het een beetje vals met die stoelgang thee.. nu ga ik gewoon weer goed mijn best doen.
Ik snoep trouwens wel elke dag wat chocola maar niet meer zo veel als eerst zoiezo elke dag 20 gram hagelslag xxl pure hagelslag en dat eet ik dan heel langzaam op (schaam) maar ik heb dan toch die smaak wat ik zo lekker vind.
En elk weekend snoep ik ook iets groots zoals een hele zak chips en daarom ga ik ook zo langzaam, maar ik kan dat niet laten.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hier ook weer even een update! Het gaat tot nu toe goed, heb het erg druk met school, stage en werk dat ik geen tijd heb om te snacken .. Qua gewicht zat ik vorige week op 88 (1 kg boven mijn startgewicht) maar vanochtend woog ik 86,7 kg, dus er is al 1,3 kg af. Ik zal dit straks aanpassen in de tabel en ook op jullie reageren! Nu ga ik mijn bus halen! :-)
Gast- Gast
chipp you go girl dat het even iets minder gaat is niet erg gaat in ieder geval de goede kant op.
Gast- Gast
Punk'd | 62 | 1.72 | 20.3 | 59 | 56 | 60.0 | 1 maart | . | 2.0 |
Aimy | 72.5 | 1.73 | 23.32 | 69.9 | 67 | 69.7 | tweede doel 31 maart | 69.5 | 2.8 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 62.3 | 23 maart | . | 0,5 |
Goed bezig Aimy! Zelf blijf ik daarnaast ook snoepen, dit omdat ik het vol wil blijven houden, mijzelf niet wil uithongeren en een evenwicht in het snoepen krijgen.
Punk'd mooi getal inderdaad! Ik schrik er eerlijk gezegd wel een beetje van dat je misselijk bent 's morgens van de honger. Dat lijkt mij toch weer niet goed. Wellicht kun je fruit o.i.d. 's avonds eten? Ik zou dit gevoel wel in de gaten blijven houden.
Sillyone veel plezier met carnaval!!
Sylegirl klinkt goed! Wat doe je nu anders dan eerst?
Bij mij is er gelukkig ook weer wat af! Vorige week was ik boven mijn startgewicht! Nu is het er gelukkig weer onder. Wel pas ik mijn eerste streefdatum aan, gezien dat niet meer haalbaar is. Ik heb al een poos de tabel niet aangepast en zal dat nu wel doen. Van de week niet zoveel gesport als in de planning lag. Het schaatsen was toch iets te veel geweest, waardoor ik twee dagen amper wat kon doen. Vandaag weer begonnen met de crosstrainer.
Dennenappel- Kletskop
Aimy schreef:chipp you go girl dat het even iets minder gaat is niet erg gaat in ieder geval de goede kant op.
Ahh, thanks! Ik heb even mijn weekje
Vorig jaar had ik niet eens durven dromen dat mijn gewicht zou beginnen met een 6, dus ik ben al supertrots. Wanneer mijn minor (bewegingsonderwijs) weer wat rustiger wordt en meer theorie ipv eigen vaardigheid, ga ik echt ertegen aan. Misschien Sonja voor een weekje of drie/vier weer uit de kast halen voor die laatste 2/3 kilo.
Complimenten aan iedereen, dit is een positief topic
Gast- Gast
Punk'd | 62 | 1.72 | 20.2 | 59 | 56 | 59.7 | 1 maart | . | 2.3 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 62.3 | 23 maart | . | 0,5 |
Weer 100 gram
Laatst aangepast door Punk'd op ma 20 feb 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dank je Punk'd! Vandaag en gisteren op de crosstrainer gestaan en merk dat het moeizamer gaat dan vorige week. Nog niet helemaal het schaatsen te boven. Maar ik heb genoten
Dennenappel- Kletskop
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...