Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 5 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 10:17

ik heb het vermoeden dat K de 5 weken sprong heeft, het eerste sprongetje...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 5 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 3 jan 2012 - 10:26

Ik weet dat alle baby's anders zijn, maar als ze zo weinig slapen lijkt het me echt niet goed! Parels probeer je nu meer voeding? Ik hoop dat ze dan beter gaat slapen. Jij kan ook niet slapen met honger smile

Wil hij alleen maar bij je liggen Joyce? Veel huilen, slecht drinken? Slecht slapen iig wel, daar herken ik de sprongen bij E. ook aan. Alhoewel de laatste sprong (en misschien zelfs 2 sprongen) bijna zonder drama verlopen zijn, ze sliep wat slechter, dronk wat slechter, huilde wat meer, maar niet noemenswaardig. Nu kijkt ze ineens heel bewust naar de speeltjes, handjes en ze lacht heel veel!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Ayla di 3 jan 2012 - 10:27

En ook bij L. kan het best een sprong zijn!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 10:35

hele dag huilerig, hangerig, bij mij zitten, heel veel drinken, niet zozeer slecht drinken want hij slokt alles op, heb hem ook maar paar keer aan een gekolfde borst gelegd. dan valt hij even in slaap, maar halfuur later istie weer wakker...en begint de riedel weer opnieuw
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla di 3 jan 2012 - 11:11

Ja klinkt als een sprongetje!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 3 jan 2012 - 21:04

Dames ik kan jullie bijna niet volgen, jullie kletsen te veel Wink

Over de anticonceptie. Ik ga weer beginnen met de nuvaring (die gebruikte ik voor de zwangerschap ook), deze mag ook in combinatie met borstvoeding maar ik geef al geen borstvoeding meer dus het maakt ook niks uit wat ik zou kiezen.
Gisteren op nacontrole geweest in het ziekenhuis, het litteken van de keizersnede ziet er goed uit, de gyn was tevreden. De vreselijke pijn die ik heb nog aan m'n buik is van het opnieuw aangroeien van de zenuwen (die zijn natuurlijk doorgesneden en hoe lager de wond zit hoe meer last je er van kunt hebben).
Ik ben nog niet ongesteld maar mocht toch wel al beginnen met de nuvaring zei de gyn. Ik twijfel, zal ik maar gewoon beginnen of toch wachten op een ongesteldheid (die voordat ik zwanger werd vreselijk onregelmatig kwam). Als ik nu gewoon begin is het dan al veilig? dat ben ik dus vergeten te vragen Question

@Parels, misschien alle flessen ophogen qua voeding, gewoon elke fles aanbieden, wil ze het niet dan niet maar misschien heeft ze het wel nodig. Wij hebben hier ook toen flessen opgehoogd naar 150water/165voeding dat ging wat beter. Nu zit hij er al weer heel lang op, op die hoeveelheid, ik vraag me af of hij weer meer nodig zou hebben (langer dan 3/3.5 uur zonder fles houdt hij namelijk niet vol, alleen 's nachts red hij het 1 of 2 keer tot 4 uurtjes), met oudjaarsavond had mijn man perongeluk 30cc meer bijgemaakt en dat ging er ook gewoon in. Volgende week krijgt hij z'n eerste prikken dus dan ga ik hem maar weer laten wegen bij het CB en weet ik ook hoeveel hij mag hebben qua voeding.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 21:46

Goedemorgen allemaal,

@Floor: Zo leer ik ook weer iets. Ik heb ook al 2 weken ontzettend gemene steekjes/ een zeurend gevoel onder mijn litteken , van binnen zeg maar. Maar dat kunnen dus goed de zenuwen zijn die aangroeien. Ik heb nu ik er zo over nadenk ook sinds kort weer wat meer gevoel in de streek rondom het litteken. Bah rotgevoel he. Wat betreft je vraag over de nuvaring..geen idee!
Hoeveel voedingen krijgt hij per dag van 165 ml? en hoeveel woog hij de laatste keer dan?

Hier weer heerlijk kunnen slapen van 23.30 tot 7.00. Vanaf vandaag weer proberen 5 x 200 ml aan te bieden om 7.00-11.00-15.00-19.00-22.30 i.p.v 6x 165 ml. Het is al best veel voor haar leeftijd, maar ze geeft aan dit op te kunnen. Ben alleen bang dat we dan vanavond weer zo vroeg uit komen met de laatste fles, aangezien ze er vaak geen 4 uur tussen kan laten. Nou ben benieuwd hoe het loopt vandaag.
Ik moest vanmorgen wel op mezelf lachen. Ik allemaal vlug douchen, toen me vriend nog thuis was, omdat ik naar de Dermataloog moest. Nouja ik dacht dat het vandaag donderdag was, en dan heb ik dus die afspraak. Niet dus haha. Agja nu ben ik een keer op tijd uit mijn pyama Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  blondje1313 di 3 jan 2012 - 22:38

Goeiemorgen!

Weer verwend vandaag, vanmorgen mocht ik tot 8 uur slapen van onze Lotte. Het sprongetje lijkt hier nog niet voorbij, als ik haar niet vast houd gaat ze huilen.

Ayla, gisteren boven alles gezogen en gedweild en beneden gezogen. Tussendoor nog twee wasjes opgehangen. Maar ja, daar was ik al 2,5 uur mee bezig en toen had ik niet zoveel zin meer… Dus vandaag beneden stofzuigen en dan dweilen, als Lotte tenminste lang genoeg stil wil zijn.
Ik ga ook eens nalezen hoe lang ze in het zwembad mogen, Lotte is al een tijdje verkouden en wil het niet erger maken.

Parels, ik weet ook niet of elk kind last heeft van de sprongetjes. Ik vind het in elk geval fijn dat ik nu een oorzaak aan kan wijzen voor het hangerig gedrag van Lotte, dan kan ik het ook beter aan (want het is normaal en gaat als het goed is heel snel weer over!).

Star, waar ga je naartoe tijdens je midweek weg?
Het bezoek was wel gezellig, zag er van tevoren een beetje tegen op omdat deze mensen een paar jaar terug hun dochter zijn verloren en de moeder daar zichtbaar nog heel erg onder lijdt.
Wat vervelend van dat bloedverlies, hopelijk lost het zichzelf wel snel op.
Fijn zo’n ochtend dat je wat vroeg op bent!

Parels, alvast veel succes met het zetten van het spiraaltje, dat lijkt me zo akelig!
Ligt het aan het voedingskussen of aan het feit dat ze bij jullie ligt dat dat wel lukt ’s nachts? Als je er zelf geen problemen mee hebt zou ik het gewoon doen!
Hoe hard is het nodig om zo laat nog een fles te geven? Als ze vanaf 22 of 23 uur slaapt zou ik haar niet zelf wakker maken voor een voeding maar gewoon afwachten hoe laat ze zelf komt. Hier gingen de nachten ook het slechtst als we haar om 23 uur moesten wekken voor een voeding.

Joyce, ik slik toch de minipil. Condooms vind ik niks, en de betrouwbaarheid van de minipil is volgens mij ook hoger dan de betrouwbaarheid van condooms. En ik wil wel graag een tweede (het wachten is op het groene licht van mijn man, die weet nog niet óf hij wel een tweede wil), dus dan liever de pil dan een spiraaltje (waar ik ook doodsbenauwd voor ben). Als het aan mij ligt gaat de pil rond april/mei de deur weer uit, deze keer had het ook 10 maanden geduurd en wil het liefst niet teveel leeftijdsverschil.
Hopelijk was/is het ook echt een sprongetje, dan ben je er over een aantal dagen ook weer vanaf!

Lookie, jij geeft kv? Dan kun je in elk geval wel weer met de gewone pil beginnen. Hier was de vk op de nacontrole en ook al in de kraamweek begonnen over anticonceptie, vind ik wel goed dat ze dat doen, zijn toch altijd nog mensen die denken dat ze zo snel niet weer zwanger kunnen worden.

Floor, ik dacht dat alleen de minipil in combinatie met bv mocht, weer wat geleerd! Maar ik hou het toch op de pil, vind zo’n ring ook maar vreemd klinken. Heb toch het idee dat je dat voelt zitten.
Ik zou wel nog even bellen wanneer je het beste kunt beginnen. Zit er geen bijsluiter bij?
Klinkt als flinke voedingen voor een kindje van een maand oud, maar als hij groot is zou het best kunnen denk ik.

Studiebol, nee nog steeds niet bij de Hema geweest. We hebben maar één auto en die heeft mijn man met dit weer mee naar zijn werk en de Hema is 4 km lopen, dus dat doe ik dan toch ook niet (en zeker niet met die regen en wind). Fijn dat ze eergisteren met de speen toch nog van 4 tot 7 geslapen hebben. Ik vind het knap dat je wel eens boodschappen doet met de meiden er bij, ik ga of alleen of mijn man gaat ook mee. Lekker dat de vakantie al geboekt is, kan de voorpret beginnen!

Vraagje over een keizersnede, worden dan de buikspieren doorgesneden? Mijn schoonzus heeft er een gehad en die dacht dat, maar het lijkt me eigenlijk vrij stug, want dan kun je volgens mij wel langer dan 6 weken niet tillen. (En ik hoor om me heen ook vaak van vrouwen die er toch redelijk snel van herstellen).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 22:42

Volgens mij wel hoor blondje.. Ze moeten toch door al die lagen heen om bij de baarmoeder te komen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 22:43

Toch niet, ze worden op zij geschoven, net als de blaas

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/58733-een-keizersnede.html
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 22:51

De zenuwen worden alleen wel doorgesneden. Daardoor heb ik de eerste tijd helemaal niets gevoelt in de omgeving van mijn wond en nu voelen Floor en ik dus waarschijnlijk het ongemak van het aangroeien van de zenuwen.
De buikspieren moet ik trouwens wel weer helemaal opnieuw trainen, aangezien ze opzij zijn geschoven, zijn ze nu zo slap als iets ( zo heeft de gyn. me het uitgelegd)
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 22:52

spieren worden opzij geschoven alleen de zenuwen worden wel doorgesneden, en die moeten weer aangroeien en dat kan best wat pijn veroorzaken.

tillen mag je sowieso niet, keizersnee of natuurlijke bevalling, dit omdat je anders een baarmoederverzakking kan krijgen en je spieren weer terug op hun plek moeten komen, mocht te snel gaan tillen en of sporten kunnen deze nog niet op de plek zitten en dus scheef gaan aansterken.

alleen moet je extra voorzichtig zijn bij een keizersnee vanwege de wond
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 3 jan 2012 - 23:26

@star, dat kan het dan inderdaad bij jou ook zijn, aangroeien van de zenuwen. Ik wist ook echt niet wat het was vandaar dat ik het maar heb gevraagd. Of ik nu meer gevoel heb weet ik niet, ik durf sinds een week pas mijn buik aan en wond aan te raken (ja ik ben een watje).
Hij zit over het algemeen op 7 voedingen per dag op minder trekt hij het echt niet dan krijst hij de hele dag het huis bij elkaar.
De laatste keer woog hij 4300 (ongeveer) dat is een paar weken terug.

@blondje, het cb adviseerde ons die hoeveelheid qua voeding dus ik heb nooit gedacht dat het veel was. Hij drinkt het ook met gemak op, laat echt niet staan en heeft telkens opnieuw veel honger.

@all, het blijft hier trouwens drama met poepen, hij zit weer al dagen verstopt. we zijn er inmiddels achter dat het door de spruw medicatie komt, de eerste keer dat we die medicatie gaven werd hij ook verstopt en nu voor de 2e keer die medicatie ging hij weer moeilijk poepen en na een paar dagen weer verstopt. We geven hem wel dagelijks lactulose 2ml maar het helpt niet moet ik zeggen. Gisteravond hebben we hem weer een klysma gegeven omdat hij niet meer ophield met krijsen van de pijn en toen kwam er weer keiharde keutels mee. Nu ligt hij weer te kermen en te krijsen terwijl hij aan het drukken is dus het is nog niet over vrees ik. Ik hoop dat we snel met die rommel tegen de spruw kunnen stoppen zodat hij weer normaal kan poepen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 23:43

@floor: 7 x 165 ml is wel erg veel! Dan kom je aan 35 schepjes voeding, terwijl maximaal 30 per 24 uur wordt geadviseerd. Ik zou nu in ieder geval nog niet gaan ophogen , maar eerst Nutrilon forte voeding ( voor hongerige baby's) gaan gebruiken 1 voeding proberen af te bouwen en dan uiteindelijk naar 5 x 200 gaan. Ik weet hoe lastig het is i.v.m. de korte tijd die hij er tussen houdt, maar misschien lukt het over een tijdje wel Very Happy

Hier al een klein hoeratje haha.. ze heeft netjes 4 uur tussen de fles van 7.00 en 11.00 gehouden, zonder moeite Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 4 jan 2012 - 0:00

Oh en ik had nog niet op jou gereageert Blondje: Wij gaan naar l.andal park L.andgoed het L.oo bij Zwolle in de buurt. Zijn we al een keer eerder geweest en zijn echt super huisjes. We hebben lekker een luxe huisje met eigen sauna en zonnebank Laughing Die luxe huisjes kosten bijna niets als je ze als last minute boekt. En lastig hoor dat ze alleen maar vastgehouden wil worden, misschien dat het over paar dagen over is !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby wo 4 jan 2012 - 2:55

@Star en Floor, bij mij zit er bij het litteken ook nog niet veel gevoel, het begint wel beter te worden merk ik nu, vlgs de gyn kon het wel een jaar duren voor het gevoel weer helemaal terug is. In het begin vond ik het een naar gevoel om het aan te raken. Ik kan ook geen hele dagen een gewone broek aan, dat gaat pijn doen bij het litteken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Ayla wo 4 jan 2012 - 2:59

Ik ben al sinds 3 weken na de bevalling weer aan de pil, was net van het nabloeden van de bevalling af, werd ik weer ongesteld Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 5 394967 Floor je kan op internet wel vinden of het al meteen veilig was, en anders online de bijsluiter opzoeken. Forte voeding is misschien een idee voor jullie, als hij nog op 7 voedingen zit!

@Star jaa goedzo, dan heb je nu een schema! Gefeliciteerd Wink Als het het nu tenminste ook tot nu uitgehouden heeft :P

@Blondje hebben jullie zo'n groot huis dan? Ik doe over een gewoon woonhuis max. 3 uur voordat het schoon is... Met badkamer en stoffen en stofzuigen en dweilen! Of ik ben gewoon snel en minder grondig :P

@all net even bij een cliënt sleutels gehaald voor morgen, en een autosleutel bij laten maken ( Gewoon 18 euro!!!!!!!!!!!!!!) en voor de rest tot 11 uur uitgeslapen en nog niet veel gedaan... Ben tot de conclusie gekomen dat het niet uitmaakt of ik tot 7 uur of tot 11 uur slaap, 's middags ben ik toch wel moe. Morgen en overmorgen moet ik weer vroeg op en werken, dus denk dat ik dan 's avonds niet veel meer waard ben, maar komt goed!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:22

goedemiddag!!

hier een dagje met visite :-) gezellig in ieder geval!
i.ndy is spelen bij een vriendinnetje en M.erle is lekker aan het spelen.. j.ace slaapt... (maar goed die doet ook vrij weinig anders, zeker als ik sommige anders moeders lees hierzo) M.erle was ook altijd een slechte slaper geweest toen ze klein was.. I.,ndy kreeg voornamelijk pas met 13 maanden fikste slaapproblemen tot 17 maanden ongeveer.. (elke nacht een uurtje of 3-4 feest :S)
Ik hoop echt dat we dat dit keer niet gaan mee maken, maar goed dat duurt nog even he!!
zal even schermpje openen, zag veel voorbij komen met voedingen en slapen... dus even goed lezen voordat ik me ga ''bemoeien''... :-)

Anticonceptie: gebruik toch weer de pil.... kan nog niet beslissen of ik een implanon neem of niet dus even dit ter overbrugging voor ons.
Spiraal heb ik gehad deze is er de eerste keer uitgevallen (ja echt!! :-) ) en de 2e keer voelde ik hem uitzakken en heeft de huisarts hem weer verwijderd
Nuvaring ook gehad, maar die zakte vaak na 2 weken steeds naar beneden vond dat zo'n gedoe....

@ micky, zooo mooie nacht had f gemaakt zeg!!
dat is al snel op na controle.... jemig!! maar goed wel fijn dat ze het even allemaal in de gaten houden.

@ liesje, fijn dat je eerste dag goed is gegaan met beide kindjes! Lijkt mij behoorlijk pittig qua leeftijdsverschil. Ik heb het geluk dat I.ndy bijv zich zelf compleet aankleed en dat scheelt voor mij natuurlijk veel.

@ blondje, ik weet niet of de sprongetjes zouden kloppen... dan zou hij over 2 weken een sprongetje hebben... I.ndy had sprongetjes daar kon je de klok op gelijk zetten die deed het boek prima na.. bij M.erle waren ze altijd veel minder heftig en hoop bij J.ace nog minder haha...

@ ayla, leuk he als ze een beetje zelf spelen!!
In de ochtend gaat J.ace mee naar beneden als hij wakker word en dan krijgt hij zijn medicatie en slaapt hij verder op de doomoo :-) soms is hij een half uurtje wakker.. In de avond is hij soms wel eens 1,5 uur wakker voordat hij een voeding krijgt.. vind ie prima (gelukkig)

je lichaam zal nu ook wel moeten wennen aan het werken weer! Niet erg toch als je dan in de avond moe bent, gewoon lekker vroeg naar bed toe :-)

@ supertalentje hoe gaat het met jou?? en met je kleine kerel??

@ star, ik zou even een maandje stoppen met de pil en even je ongesteldheid goed door laten zetten. Ik ben ook erg bang om zwanger te raken. gebruik zelf meer testen als ik aan de pil ben dan als we daadwerkelijk zwanger wilde worden haha

Dus jij hebt vandaag al heel wat gedaan nu je toch zo vroeg klaar was :P lol!

Hoeraaaaaa!! en ook tussen de fles van 11 en 15 genoeg tijd er tussen gelaten?

@ studie, wat lekker zeg je vakantie al geboekt!!

@ parels, succes met je spiraal! Het zetten vond ik niet erg, maar mijn lichaam stootte het gewoon af :-) geen succes dus helaas.

ik zou never zo vaak uit bed gaan om een speen te geven... ik ga er 1 keer uit en dan krijgt hij een fles. Zou gewoon L bij je in bed nemen als jullie nachtrust dan ten goede komt. en Qua ritme, het kan lang duren voordat je een ritme krijgt, mijn tip is om de ochtend voeding steeds op dezelfde tijd te doen dus bijv altijd om 7.00 of het nu weekend is of niet. Ook omkleden op dat moment en wassen, zodat je een opstaan ritueel krijgt. Zo ook in de avond met het aangeven van de pyjama.

vind het wel grappig om te lezen dat je ''jaloers'' bent op de nachten van j.ace... nu is hij natuurlijk ook al een aantal weken ouder dan jou meisje dus dat scheelt ook natuurlijk. Ik baal toch ook van de nachten hoor (al heb ik geen rede tot klagen omdat hij het verder erg goed doet)

waarom heb je gister een wekker gezet? ik zou haar dan gewoon laten liggen en ze komt dan vanzelf toch?

@ joyce, ohh meis toch wat balen zo....succes met het sprongetje!

@ floor, fijn dat je litteken goed geneest! volgens mij is de nuvaring de eerste ring nog niet veilig... maar goed pin me er niet op vast heb dat ding JAAAAAAREN geleden gebruikt haha
Misschien de voeding met 10cc water ophogen zodat er wat meer vocht binnen komt, zo wordt het poepen misschien ook weer wat makkelijker.

Zo dat was een hele type beurt!!

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 4 jan 2012 - 3:34

HD: Ik heb dat ook, als ik een hele dag een broek aan moet. Het liefst draag ik dan ook rokjes en jurkjes.

BeeGee: Dat is niet te hopen dat hij dat straks ook gaat doen!

@Ayla: poeh duur grapje die sleutel!

D. begon om iets voor 14.00 te jengelen, heb het nog kunnen rekken tot 14.15 en toen begon ze echt te krijsen. Niets was meer goed.Maargoed misschien houdt ze het nu wel vol

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 4 jan 2012 - 3:44

Ik loop gewoon 20 keer heen en weer voor de speen als ze te vroeg begint te miepen.. Of ik neem haar bij me, dan is ze ook tevreden. Maarja als dat met D. niet zo werkt zal je toch een fles moeten geven, je kan ook proberen om gewoon steeds een kwartiertje te rekken. Drinkt ze dan ook wel weer 200 of laat ze wat staan?

Heb trouwens info opgezocht over het babyzwemmen, maandag-woensdag-donderdag en vrijdagochtend van half 10 tot half 12 ist zwemmen. Maandag donderdag en vrijdag moet ik werken, dus wordt het woensdagochtend. Kost wel 7,90 voor max. 1,5 uur, want om 11 uur moet ze weer een fles... Maar denk dat een uurtje ook wel lang genoeg is voor dr! Dus ik ga volgende week woensdag is even proefzwemmen, even kijken wat ze ervan vind!

Moet ik ook weer in bikini met mn vla pens Embarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 4 jan 2012 - 3:46

speen vindt ze niets aan en bij me nemen werkt ook niet. En ook dan gaat de 200 helemaal op haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 4 jan 2012 - 3:47

Wat een vreetzak Wink als ze zo doorgaat ook met 200 cc kun jij misschien ook de forte voeding proberen?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:58

@ ayla, vla pens?? mooie omschrijving haha...
k heb nog echt de kg op mijn benen en kont zitten helaas...

uurtje zwemmen is voor zo;n kleintje idd lang genoeg! zijn ze vaak total loss...
Ik vind het babyzwemmen hier niets aan, is toch nog behoorlijk koud vaak.

@ star, misschien idd forte voeding proberen als ze zo snel komt en niet te vrede is.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Ayla wo 4 jan 2012 - 4:09

Ja dat zegt mijn vriend altijd... Kiek die vlapens :P (denk er even een nijmeegs accent bij haha) Ik moet nog 9 kg kwijt, woog 60 nu 69. Achja komt vanzelf goed! Dacht ook zelf dat een uurtje wel genoeg was, zit nu alleen even te twijfelen of ze dan niet te moe gaat zijn om de fles goed te drinken... Nouja, ze kan nog een halfuurtje slapen eventueel, ik zie het woensdag wel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 4 jan 2012 - 4:15

@star en beegee, ik wil niet weer aan andere voeding, we hebben nu al van alles gehad. Ik/wij denken dat het komt omdat onze zoon veel spuugt, al tijdens de voeding komt er veel uit dus hij neemt dan weinig voeding op en heeft na de fles dan soms ook echt nog honger (maar dan krijgt hij een speen, al vind hij dat niks).
Jullie brengen me nu wel aan het twijfelen hoor, het CB zei dat het prima was, hij moest minimaal 5 voedingen hebben met die hoeveelheid maar 7 voedingen was prima.
(overigens gaat het nu natuurlijk braaf vandaag voor het eerst, vanmorgen 6 uur, daarna 10 uur toen 13 uur en nu ligt hij te slapen, dus twijfel wat te doen wakker maken om 17 uur voor een voeding of laten liggen omdat hij oververmoeid is omdat hij de rest van de dag niet geslapen heeft en veel pijn had omdat hij niet kon poepen)
Mijn tijdenschema komt dus totaal niet overeen met de rest van jullie hier maar ach, hij heeft het in elk geval 2x 4 uur volgehouden.

@happydobby, dat heb ik ook, broeken doen echt pijn na een tijdje, ook zitten is pijnlijk en mijn zoontje vasthouden ook, hij ligt dan te veel tegen m’n buik aan te drukken en als ik hem rechterop hou ‘schopt’ hij vaak in m’n buik/tegen het litteken aan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: