Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 1 jan 2012 - 2:27

Goedemiddag! Gelukkig nieuwjaar allemaal!

@Parels mijn verloskundige vond het ook wel leuk als E. mee kwam, maar ze moest toen toch mee want mijn vriend was niet thuis, en alleen thuislaten is ook zoiets Wink

@Star ik haal toch áltijd de handrem eraf, en ik rijd echt nooit door rood! Very Happy Heeft D. lekker bij oma en opa geslapen?

@BeeGee hier ook een drukke week gehad hoor. E.lena is lekker van slag! Ze huilt meer als normaal. Nouja, nu hebben we de drukke dagen gehad, moet ze er alleen aan gaan wennen dat ik 's avonds weg ben en dat ze naar de opvang gaat... Mooie creatie hoor, ik doe het je niet na!

@Studie het moet toch allemaal geregeld worden... Wel verrot dat er zoveel gezeik binnen de familie is zeg!

@Blondje ik heb haar eigenlijk altijd in de maxicosi of in de draagdoek, de bak pakken en weer opmaken is zo'n gedoe, dan is dit makkelijker. En ze zit eigenlijk nooit langer als 2 uur in de mc, en als het wel langer is neem ik de draagdoek mee. Ons nichtje had gisteren de babyborn mc mee dus volgens mij vond ze het leuk Very Happy maar meteen toen ze de onze zag weer dr pop erin gelegd haha. Lotte slaapt lekker zeg!

@Mickey wat fijn dat je toch thuis was! Je hebt indd nogal een heftig jaar achter de rug, hopen maar dat 2012 wel rustig verloopt! Ik hoop dat je snel hersteld.


@All nou ze heeft hier ook door het vuurwerk heengeslapen, maar had ook niet anders verwacht eigenlijk. Ik ben om 8 uur ook nog even gaan liggen was zo moe, en ik ben op een gegeven moment wel over mijn slaap heen, maar als ik dan 's avonds in bed lig wordt ik echt kotsmisselijk, heel raar. Gisteren was ik even naar de winkel, mijn vriend lag te slapen en E. ook, kom ik terug is hij weg en E. bij de overbuurvrouw. Ik haar halen, maar ik hoorde haar al huilen toen ik aanbelde. Nouja, uiteindelijk werd ze was rustiger dus ik wat drinken daar, begint ze weer te huilen... En niet stil te krijgen, ze heeft gewoon een halfuur 3kwartier gehuild, dat is echt uitzonderlijk. Ze begint ook eenkennig te worden, begint bij "vreemde" te huilen, dus dat wordt morgen nog wat. Vrijdagavond ook kl*tenieuws gehad, de cliënt waar ik morgen heen moet heeft kanker Sad wel behandelbaar, en niet uitgezaaid (waar en wat precies laat ik even achterwege ivm herkenbaarheid) maar bah, heb het er echt wel moeilijk mee. Morgen moet ze naar het ziekenhuis. Ik ga vandeweek nog een keer lang met E.lena want ze heeft nog geen kans gehad om hier te komen kijken. Ben bezig met overstappen op standaard voeding, de ha heeft ze volgens mij niet nodig, en ze heeft een halfuurtje voor de volgende fles alweer honger, en de ha is lichter verteerbaar dus hoop dat ze het met standaard wel red tot de volgende fles. Gisteren bij mijn schoonvader oud en nieuw wezen vieren, was wel gezellig, maar om 1 uur was ik echt kapot en wilde ik naar huis. En dat was het nieuws hier weer Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 561177 Morgen gaat het "echte" leven weer beginnen Wink Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 1 jan 2012 - 7:58

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Star, hopelijk heb jij wel wat gewonnen met de staatsloterij, hier helaas helemaal niks.

Beegee, Lotte heeft het gisteren super gedaan. Om 18.30 waren we bij mijn schoonzus, daar heeft ze haar flesje gehad, is nog even opgeweest en hebben we toen boven in haar reiswieg gelegd. Ze is meteen gaan slapen. Om 22.30 nog wakker gemaakt voor de laatste voeding, toen is ze weer meteen in slaap gevallen en is door het vuurwerk heen geslapen.
Om 2 uur vertrokken we naar huis, toen van de reiswieg in de maxicosi en thuis van de maxi cosi meteen in bed gelegd en daar heeft ze tot 9 uur geslapen, heerlijk voor ons! (Maar ben toch nog steeds bek af, zou het liefst in bed liggen, maar moet nog even wachten op de 4e voeding van vandaag, de 5e slaan we maar een keer over, ik kijk wel hoe laat ze weer komt.)
Jammer dat het nog niet lukt met J.ace met 5 voedingen overdag.
Was de nieuwjaarsborrel leuk?

Studiebol, fijn datje ondanks het overlijden van je schoonoma toch een leuke avond hebt gehad. Wat vervelend van het gedoe met de familie. Veel sterkte nog met alles de komende tijd.

Mickey, fijn dat je zo snel naar huis mocht uit het ziekenhuis, toch een stuk fijner thuis met je mannen! Balen dat je F nu zelf niet goed kunt tillen, niks zo fijn als met je mannetje knuffelen!
Hopelijk wordt 2012 voor jullie wel een heel fijn jaar!

Ayla, balen dat E zo van slag is deze week. En dan volgende week voor jou een zware week omdat je weer moet gaan werken, heel veel succes daarmee!
Fijn dat de babybornmc een geslaagd cadeau was!
Maar ik lees dat E. dus ook eenkennig begint te worden, dan is Lotte dus niet de enige, wel ontzettend lastig moet ik zeggen.
Wat een rotnieuws van de cliënt, logisch dat jij je er ook erg rot over voelt als je daar wekelijks komt, je bouwt toch vaak een speciale band op met die mensen denk ik.

Oud op nieuw bij mijn schoonzus was op zich wel leuk, maar niet super gezellig. Ik wil graag of op stap na 12 uur of gezellig spelletjes doen en deze keer was het op tv kijken naar intro’s van singstar (dus steeds 15 seconde van een liedje), dat was ik snel beu, dus was blij toen we om 2 uur naar huis gingen. Volgend jaar zijn mijn ouders thuis en willen ze op Lotte passen, dan kunnen we wel op stap mochten we dat willen.
Vandaag eerst naar de oma en de opa en oma van mijn man geweest, daarna hadden we nieuwjaarsreceptie van mijn familie (mijn oma had 17 kinderen, de meeste met partner en kinderen en die veelal ook al weer een partner en 12 achterkleinkinderen). Dat was behoorlijk druk, Lotte heeft ook heel hard moeten huilen, maar verder slaapt ze eigenlijk nog vooral vandaag.
Helaas kom ik dus niet uit om 5 voedingen te geven vandaag, dus ik ben zeer benieuwd of ze het (ongeveer) gaat redden tot morgenvroeg 6 uur als de wekker staat.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 10:34

Hier ook nog even een updateje, sorry dat ik niet reageer op de rest.

In ieder geval allemaal een ontzettend fijn 2011! Geniet ervan, dat er alleen maar moois op ons aller pad mag komen!

L. is zó overprikkeld door de afgelopen 2 dagen, en eigenlijk de gehele week rennen & vliegen, dat ze weer last heeft van krampjes. Ze kan dus ook bijna niet slapen en ik ben zó blij dat het erop zit!

Ik heb ook nooit wat met oud & nieuw, en dit jaar was echt (ondanks mijn ouders) de meest saaie ooit, onze vrienden vierden het met zijn 30en samen in een appartement, maar ik wilde haar gewoon echt niet meenemen daarheen, en haar ook absoluut niet wegbrengen om zelf daarheen te gaan. Dus uiteindelijk (sliepen bij mijn ouders) lagen we om 2.15 uur ook al plat. Ze heeft ook ontzettend veel gespuugd en echt alles ondergescheten vandaag, dus ze is nog in bad geweest in de gootsteen bij mijn moeder haha

Vandaag zijn we nog langs iedereen geweest, en langs de voetbal, was wel gezellig maar erg veel.

Vanaf morgen ga ik weer lijnen, er moet écht nog zeker 12 kilo af. Dan wil ik alles ook tegelijk, dus de financiën op orde, het huis versiervrij (de hoera een dochter slingers hangen er nog), heb dinsdagochtend mijn contractbespreking dus dat op orde, álles.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 zo 1 jan 2012 - 22:00

HAPPY NEW YEAR!!

parels: hier ook overprikkeld, gister de hele avond/nacht met een ontroostbaar kind gezeten.....wat ben ik blij dat de hele circus voorbij is! nu weer op naar de 3 R-en.

ik heb ook helemaal niets met O&N. mijn ouders waren hier, en zijn om kwart voor 1 naar huis gegaan, toe ben ik lekker naar bed gegaan!

bah, 10 januari moet K zijn prikjes, ik zie er eigenlijk best wel tegenop, tegenop het prikken zelf, maar ook daarna, of hij er veel last van gaat krijgen.

nou ik ga een hongerig jongetje voeden! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  liesje zo 1 jan 2012 - 22:47

goedemorgen allemaal,

allemaal een goed 2012 toegewenst.

mickey fijn dat je weer lekker thuis bent met je 2 mannen

joyce die prikjes zijn ook niet leuk maar het is wel het beste voor ze maar ik weet wat je bedoelt

ayla jij moest toch weer gaan beginnen met werken of niet? hoe is het gegaan

parels wat balen dat je meisje zo gespuugd heeft

blondje en hoe is het gegaan?

studie wat vervelend van je familie

all hier o&n gevierd met schoonfamilie. was meer een zuipfestijn oersaai gebeuren maar ja we zijn er weer vanaf voor een tijdje. me kids hebben gelogeerd bij mijn ouders want waar we het vierden zijn niet erg schoon en dan zeg ik het nog netjes. van de week komt me werk op visite vind ik leuk. verder vandaag nog geen plannen. we zien wel. iedereen een fijne dag toegewenst


liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 1 jan 2012 - 23:48

Parels en Joyce vervelend dat dat kids overprikkeld zijn. Het zijn ook rare dagen hoor..

Ik heb ook besloten vandaag niet weg te gaan, niet dat ik denk dat ze er veel last van hebben maar toch dat heen en weer gesjouw al die dagen dat maakt heus wel indruk dus een dagje niks kan geen kwaad.

Liesje wat gezellig dat je werk langs komt!

Ayla, hoe was je eerste werkdag? Moest je erg wennen?

Gisteren was ik gesloopt ben zo moe van de afgelopen dagen allemaal, dat ik na de boer zoekt vrouw aflevering naar bed ben gegaan. Mijn vriend heeft de voeding van 11 uur in zijn eentje gedaan en toen heb ik heerlijk geslapen, nu gaat het gelukkig weer wat beter.
Vandaag dus flink aan de opruiming hier.. kerstboom is gelukkig al weg nu de rest nog.. en alles weer op zolder zetten... pff heb ik echt een hekel aan Very Happy

Meiden even iets anders, ik vind het zelf niet nodig dat de meiden mee gaan naar de begravenis van oma. Ik bedoel zij krijgen er niks van mee en hebben er dus ook niks aan. En als ze gaan huilen moet ik er naar toe en krijg ik niks mee van de dienst dat vind ik zelf erg vervelend. Mijn vriend is het met mij eens. Dit vorige week ook al tegen mijn schoonzus gezegd, gaat zij er van maken dat ik onzeker wordt als de meiden gaan huilen. Nou absoluut niet, maar midden tijdens een begravenis vind ik gewoon vervelend voor de mensen die er zijn en voor mezelf omdat ik er dan niks van mee krijg. Zo raar is dat toch niet? Dus duidelijk gemaakt dat ze niet mee gaan, blijf ze elke keer vragen of ze wel mee gaan en dat het allemaal wel kan en het allemaal wel los loopt...ik kon ze dan wel in een kamertje apart zetten? Nou hallo dat vind ik absoluut geen optie..
Nou echt ben ik dan zo raar dat ik ze niet mee wil hebben?? Omdat ik het gewoon echt niet nodig vind en de meerwaarde er niet van snap.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  koNijntje ma 2 jan 2012 - 0:09

studiebol schreef:Meiden even iets anders, ik vind het zelf niet nodig dat de meiden mee gaan naar de begravenis van oma. Ik bedoel zij krijgen er niks van mee en hebben er dus ook niks aan. En als ze gaan huilen moet ik er naar toe en krijg ik niks mee van de dienst dat vind ik zelf erg vervelend. Mijn vriend is het met mij eens. Dit vorige week ook al tegen mijn schoonzus gezegd, gaat zij er van maken dat ik onzeker wordt als de meiden gaan huilen. Nou absoluut niet, maar midden tijdens een begravenis vind ik gewoon vervelend voor de mensen die er zijn en voor mezelf omdat ik er dan niks van mee krijg. Zo raar is dat toch niet? Dus duidelijk gemaakt dat ze niet mee gaan, blijf ze elke keer vragen of ze wel mee gaan en dat het allemaal wel kan en het allemaal wel los loopt...ik kon ze dan wel in een kamertje apart zetten? Nou hallo dat vind ik absoluut geen optie..
Nou echt ben ik dan zo raar dat ik ze niet mee wil hebben?? Omdat ik het gewoon echt niet nodig vind en de meerwaarde er niet van snap.

ik zou mijn kleine ook niet meenemen, hoor. ligt niet aan jou. ik zou het persoonlijk juist raar vinden als iemand een kindje van een paar weken/maanden mee zou nemen naar een begrafenis -> zeker wanneer je flesvoeding geeft, bij bv is het misschien anders..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Steep ma 2 jan 2012 - 0:14

*breekt even in*
Studiebol dat is echt niet vreemd hoor. Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben. Je weet niet hoe je meiden erop gaan reageren dus jou gedachtegang vind ik helemaal normaal!
*gaat stilletjes weer weg ;-)*
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 2 jan 2012 - 0:23

Studiebol, ik zou het eerder vreemd vinden als je de meiden wel mee zou nemen. De sfeer op een begrafenis vind ik al niet prettig, daar krijgen ze echt wel wat van mee. En verder is het inderdaad lastig als ze beginnen te huilen, en die kans zit er wil in want het duurt vaak lang en ze hebben niks om zich te vermaken.
Beetje raar van je schoonzus dat ze zo zit te pushen. Het is fijn als jij er die dag kunt zijn voor je vriend, en dat gaat ook beter zonder de meiden erbij denk ik.
Ik moet zeggen dat ik me wel eens onzeker voel als Lotte huilt, maar dat komt vaak ook door de reacties van mensen, iedereen weet het beter. Ik weet dan eigenlijk wel dat ik het goed doe, maar ben toch bang over wat anderen er dan van denken.
Hier blijft de kerstboom deze week nog staan, vind het altijd wel erg gezellig (en dan hebben we ook iets langer plezier van de 20 euro die de boom gekost heeft).

Joyce, de meeste kinderen hebben niet zoveel last van de prikjes, maar slapen dan juist wat meer, maar ja, als het tegenvalt krijg je wel een hangerig kind met spierpijn. Wij mogen 12 januari alweer voor de tweede ronde.

Liesje, veel plezier deze week, weinig plannen is ook zeker wel lekker!

Lotte heeft toch gewoon tot 6 uur geslapen vanmorgen, dat was wel een meevaller. Na 6 wilde ze alleen niet slapen, dus ik kon dat ook niet meer helaas. Nu ligt ze wel al weer een uurtje te slapen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 ma 2 jan 2012 - 2:52

Hallo Dames,

Allemaal een gezond en gelukkig 2012 gewenst!

@Liesje: Balen dat het niet zo gezellig was met o&n.
@Studiebol: Nou ik ben het 100% met je eens! Wat hebben de meiden er nou aan?! Jammer dat ze het verhaal dan weer omdraaien naar het 'onzeker-zijn-gedoe'. Nou doe lekker wat jullie verstandig lijkt smile en laat anderen maar praten.
@Blondje: Lekker hoor dat ze toch nog tot 6.00 geslapen heeft smile
@Joyce: Hier was ze alleen wat jengelig van de prikjes ( tijdens de prikjes krijsde ze alles bij elkaar) , maar ze heeft wel bijna de hele dag geslapen.
@Parels: Wat een goede voornemens allemaal . Is ook wel lekker he als je straks alles op orde hebt smile


Het logeren bij mijn schoonouders was hartstikke goed gegaan. Ze had zich nog wel tot aan haar rug volgepoept haha :P . Verder gisteren lekker samen met ons lui gedaan en lekker de hele middag geslapen haha.

Vandaag naar de Fysio geweest met D , voor haar voorkeurshouding en lichte afplatting van de zijkant van haar hoofdje. Ik heb wat oefeningen mee gekregen en de therapeute dacht dat als we flink oefenen dat de afplatting dan zelfs nog helemaal weg kan gaan ( hoop het echt!). Vannacht een super nacht gehad! D. heeft om 22.15 haar laatste fles gehad , om 23.00 sliep ze en vanmorgen om 7.00 werd ze pas wakker ..lag ze lekker te kletsen in bed haha Very Happy Ik heb zelf ook echt heerlijk geslapen. Dat is wel lang geleden zeg, dat ik echt lekker 7 uur heb geslapen.

Ik wil zo graag wat structuur in haar voedingen krijgen, maar het lukt me maar niet. Ze heeft de grootste moeite om langer dan 3,5 uur tussen de voedingen te laten ( een uitzondering daar gelaten) en ze komt 's morgens ook niet echt op een vaste tijd. Het lijkt me dan erg vervelend om haar in de ochtend bijvoorbeeld tot 7.00 tevreden te houden, als ze bijvoorbeeld al om 5.30 komt. 15 minuten rekken lukt me nog wel, maar langer echt niet Rolling Eyes Iemand tips? :P
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 4:07

goedemiddag,

ben de site van de meiden en j.ace aan het up daten maar pfff duurt een eeuwigheid voordat de foto's geplaatst worden... Evil or Very Mad
hier prima dagje, even lekker thuis gebleven!! morgen gaat I.ndy met een vriendinnetje en ros naar de bios toe :-) mega mindy film of dolfje het weerwolfje... (even lezen of die niet te eng is)

@ studie, zou de meerwaarde er echt niet van in zien om de meiden mee te nemen.... dus geef je groot gelijk!!

@ star, zoo D heeft een mooie nacht gemaakt!
fijn dat de afplatting ook uit zich zelf weg kan gaan.. (naja vanzelf jullie zullen flink moeten oefenen natuurlijk)

@ micky, fijn dat F weer bij je drinkt!!

@ ayla, wat een peepnieuws zeg... pfff
en hoe gaat het met je nu je echte leven weer begonnen is :-)

@ parels, wat klote dat je meisje zo overprikkeld is... lekker de rust er weer in krijgen nu..
veel succes met lijnen!! Ik ga ook men best doen.....
mag van mezelf nog maar 2 kopjes ''lekkere koffie'' (cappuccino of caramel koffie) ook weer fruit eten en natuurlijk het hardlopen vol houden... ohh en niet te vergeten al dat chocolade laten staan... pffff

@ liesje, haha je bent idd weer 1 jaar van o&n af.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 2 jan 2012 - 4:28

even een zeikbericht van mijn kant, maar ach what's new smile

ik word zo moe van mijzelf, bah...ik word echt gek.....die stomme gedachtes....het vreselijk heimwee hebben naar een zwangerschap.......ik dacht dat het over was, maar blijkbaar is het een beetje onderdrukt door de drukke dagen...maar goed het gevoel is 2x zo hard terug gekomen.......pff ben ik nou zo ondankbaar of wat.....ik zou toch de laatste zijn die moet zeuren daarover.........
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 2 jan 2012 - 4:31

Star.. over die afplatting weet jij ook hoe lang het belangrijk is dat de de kindjes steeds op de andere kant van hun hoofd wordem gelegd?
Tja ik vind het ook flauw dat ze het op onzekerheid gooien want dat slaat nerges op, iedereen kan toch bedenken dat het vervelend is als er twee babys gaan huilen tijdens een uitvaartdienst? En huilen kunnen ze hoor en hard Very Happy
Over het eten.. als ze hier om 4/half 5 komen ofzo dan geven we ze meestal 30 cc... dan zijn ze weer even stil en als ik ze dan om 7 uur wakker maak dan drinken ze gewoon weer hun 120 cc die ze normaal krijgen. Wij denken dat als we ze op dat moment dat ze wakker worden een klein beetje geven, ze niet gewend raken aan echt drinken snachts en we hopen dat ze uiteindelijk toch blijven slapen. Maar ja het is een gok, maar wat jij zegt 2 uur rekken dat lukt echt niet...

Blondje vervelend dat jij er soms wel onzeker van wordt als ze huilt maar dat komt dus meer door andere reacties. Kan wel zeggen niks van aantrekken maar dat is wel heel makkelijk gezegd.

Beegee... ik zag op de hyves van een collega van mij dat haar kids naar dolfje weerwolfje waren geweest en maar zij konden dus niet slapen snachts. Volgens mij zitten ze in groep 2 en groep 4.... misschien heb je er wat aan.

Fijn dat jullie ook aangeven dat jullie de meerwaarde er niet van inzien dat de meiden mee gaan naar de begravenis donderdag. Ik kan ook gewoon niks bedenken waarom ik ze mee zou nemen. En in een kamertje achteraf zetten is toch ook geen optie, straks is er wat en kan ik ze niet horen of zien nou dan zit ik ook niet lekker. Ze gaan gewoon niet mee punt. Wat een gedoe ook zeg..

Ik heb de kerstversiering opgeruimd! Heerlijk alles weer weg! Heb de hele dag in mijn joggingbroek gelopen, haha had geen zin om weg te gaan. Mijn vriend belde ook hij zit weer in de auto op weg naar huis dus hij eet hier mee, dat is dan wel weer gezelliger dan alleen.


Laatst aangepast door studiebol op ma 2 jan 2012 - 4:34; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 2 jan 2012 - 4:33

joyce0606 schreef:even een zeikbericht van mijn kant, maar ach what's new smile

ik word zo moe van mijzelf, bah...ik word echt gek.....die stomme gedachtes....het vreselijk heimwee hebben naar een zwangerschap.......ik dacht dat het over was, maar blijkbaar is het een beetje onderdrukt door de drukke dagen...maar goed het gevoel is 2x zo hard terug gekomen.......pff ben ik nou zo ondankbaar of wat.....ik zou toch de laatste zijn die moet zeuren daarover.........

Vervelend hoor. Weet niet zo goed wat je er aan kan doen. Ik herken het namelijk zelf helemaal niet gewoon!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 ma 2 jan 2012 - 4:35

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat de schedel tot 1 jaar nog zachter is, en dus vormbaar.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 2 jan 2012 - 4:42

studiebol schreef:
joyce0606 schreef:even een zeikbericht van mijn kant, maar ach what's new smile

ik word zo moe van mijzelf, bah...ik word echt gek.....die stomme gedachtes....het vreselijk heimwee hebben naar een zwangerschap.......ik dacht dat het over was, maar blijkbaar is het een beetje onderdrukt door de drukke dagen...maar goed het gevoel is 2x zo hard terug gekomen.......pff ben ik nou zo ondankbaar of wat.....ik zou toch de laatste zijn die moet zeuren daarover.........

Vervelend hoor. Weet niet zo goed wat je er aan kan doen. Ik herken het namelijk zelf helemaal niet gewoon!

ik wil het gewoon ook niet voelen, maar het lijkt wel elke keer harder terug te komen....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 2 jan 2012 - 4:52

studiebol schreef:

Blondje vervelend dat jij er soms wel onzeker van wordt als ze huilt maar dat komt dus meer door andere reacties. Kan wel zeggen niks van aantrekken maar dat is wel heel makkelijk gezegd.


Lotte begint werkelijk waar altijd te huilen als iemand anders haar vastpakt of ook maar in de buurt komt. Ik krijg dus veel commentaar dat ik haar verwend heb, net of ik daar wat aan kan doen dat ze zo reageert! Gelukkig heeft ze het bij papa niet meer.

Beegee, succes met updaten, kan me voorstellen dat dolfje weerwolfje toch wat eng is. En vind Ros Mega Mindy ook niet aantrekkelijker om naar te kijken Wink.

Joyce wat ontzettend vervelend. Gaan de nachten en dagen met K ook nog steeds niet helemaal naar wens of gaat dat wel steeds beter?
Als het gevoel echt heel erg wordt moet je er wel met iemand over praten hoor, niet teveel opkroppen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:21

Joyce, kan je er niet met de verloskundige ofzo over praten?
Misschien kan ze je ook uitleggen waarom je zo heftig erop reageert, of waarom het niet handig zou zijn nu alweer zwanger te raken? En anders zit er maar 1 ding op .. aan de bak albino albino albino Zelf herken ik het idd niet, al heb ik nu ik weer hersteld ben van mijn bevalling, de deur wel op een heel klein kiertje voor een tweede spruit, maar eerst die spiraal erin en daarna zien we wel weer! En helaas kan ik niet alleen een kindje maken Wink er moet er altijd nog een aan meedoen, die het meer dan genoeg vind nu.

Studie ; ik snap niet dat je schoonzus zo zit te pushen om de twins mee te nemen! Zou ze net zo'n tang zijn als je schoonmoeder en hopen dat ze keihard gaan huilen zodat jullie geen waardig afscheid kunnen nemen? (Sorry hoor, ben in een ietwat doemdenkersbui Wink)

En even over dat boodschappennet voor die tweelingwagen, ik zou hem gewoon dubbel kopen dan en dubbel bevestigen, of kan dat niet? Ik vind het bakje zelf wel heel handig als ik de mc-adapters erop heb zitten, met de reiswieg is het idd maar rottig om erbij te komen, en als ik die ritsjes open doe om meer plek te hebben, ben ik bang dat alles eruit gaat bij een grote hobbel haha

Ik heb ook alle kerstversiering én geboorteversiering weggehaald, HEERLIJK!
Voor de rest ging mijn eerste dag lijnen best goed, geloof ik.

Morgenochtend heb ik een gesprek voor contractverlenging/nieuw contract, ben momenteel werkloos door de flexwet toe te passen tijdens mijn verlof, en dus zou ik per 3 febr. weer aan de slag kunnen bij mijn werkgever als die mij een nieuw contract aanbiedt. Nu weet ik dat ze me terug willen hebben, ik functioneerde prima, maar ik heb pas opvang vanaf 1 maart. Mijn vriend kan best thuisblijven een keer als ik iets eerder moet werken, maar geen 12 dagen waar het dan op aankomt. Die dagen hebben we ook nodig voor als ze een keer ziek is, hij kan makkelijker thuisblijven dan ik, ik eigenlijk helemaal niet want ik werk in de kinderopvang. Mijn eigen moeder woont te ver weg, en ik breng haar bij nader inzien toch liever niet naar mijn schoonouders, ik heb nu al gemerkt dat we dingen zo anders benaderen en zich overal tegenaan bemoeit, dat staat me gigantisch tegen. Maar nu ben ik zó bang dat ze me dan toch niet willen hebben, de directrice had al gezegd 'dan moet ze per 3 febr gewoon weer komen werken' terwijl ik als ik nog wel onder contract was geweest ook al een week vakantie aan mijn verlof had vastgeplakt. Gelukkig reageerde mijn leidinggevende 'dat ze zo niet met haar werknemers omgaat' en herinnerde ze zich dat ik pas per 1 maart opvang heb. Flexibiliteit is bij ons gewoon heel belangrijk, zeker met de terugloop in de kinderopvang en de geringe vaste contracten die worden uitgedeeld (collega is ontslagen toen ze een vast contract moest, en daarom ben ik de flexwet ingegaan zodat ik weer 3 jaarcontracten kan krijgen), dus dat zorgt voor best wat stress. Gelukkig kan ik lezen en schrijven met mijn leidinggevende, is een erg lief mens. Ik kan me gewoon altijd heel erg druk maken en de hormonen rijzen gewoon nog door mijn lijf pffff

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 2 jan 2012 - 8:59

Goeieavond!



@Blondje ja ik vind het ook lastig, die eenkennigheid, maar zo erg als lotte heeft ze het toch niet! Ik trek me dingen ook wel aan, maar ben altijd erg begaan met mensen haha, ik zet het ook wel makkelijk van me af, maar op het moment dat ik er werk en wekelijks ben trek ik het me toch meer aan. Jaa je verwend haar echt verschrikkelijk Evil or Very Mad Ik kan daar niet tegen, een baby is gemaakt om opgepakt en geknuffeld te worden, en jij kan er ook niks aan doen dat ze jou het liefste vind Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 394967



@Parels hoe gaat het nu met de kleine meid? Beetje tot rust gekomen vandaag? Komt vast wel goed met je contract, rustig maar!



@Liesje ben overdag nog vrij geweest, cliënt had afgebeld ivm ziekenhuisafspraak, alleen net gewerkt en dat ging goed!



@Studie ik zou de meiden gewoon lekker thuislaten tijdens de begravenis!



@Star fijn dat het goed gegaan is! Geeft vertrouwen voor een volgende keer! En ze heeft geweldig geslapen, super! Als je goed oplet met hoofdje draaien en oefeningen doen denk ik dat die afplatting wel weggaat. Hier ook een lichte afplatting, ben benieuwd of ze er wat van zeggen op het cb volgende week. Qua structuur, langzaam opbouwen naar om de 4 uur een idee? E. heeft ook steeds na 3,5 uur al honger, maar ik kan het wel rekken tot de 4 uur, als ze bij me zit is ze ook tevreden haha.



@BeeGee gaat goed hoor Sleep



@Joyce Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 699888 Praten helpt!



@All nou vanavond dus gewerkt, moest er echt even inkomen, maar ging opzich wel goed. Beetje bijgekletst met een paar man, niks proberen te vergeten, en verder gewoon niet nadenken, toen ging het best Very Happy Mn buik rommelt, net schopjes :S Jeetje echt raar. En ik heb mn autootje voor de deur staan! Very Happy:D:D rijd fijn! Morgen lekker rustig aan doen, even sleutels bij laten maken en verder niet veel... Ben toch best moe!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 2 jan 2012 - 10:24

Parels, succes morgen met het gesprek, hopelijk willen ze genoeg met je meedenken dat je op 1 maart pas hoeft te beginnen.

Ayla, niet gek dat je moe bent van de eerste keer werken, ook al heb je het rustig aan kunnen doen, het is toch wel weer iets heel anders.

Ik heb vandaag 'oei ik groei' er bijgepakt omdat Lotte wel erg hangerig was, volgens mij heeft ze het 3e sprongetje. Hopelijk gaat het wel vlug over, want dit is erg vermoeiend. Normaal slaapt ze overdag 3x 2 tot 2,5 uur, nu was het maximaal een uurtje en dan alleen maar stil zijn als ze bij me is.
Net wel weer een flesje van 180cc gedronken, dus hopelijk gaat de nachtslaap wel goed. Ik vind het ook nog een heel gepuzzel hoeveel ik haar dan moet geven in de fles, doe er nu steeds 180cc in (dat is precies een vol bakje).
Bij papa huilt ze nu ook veel, die kan daar behoorlijk slecht tegen merk ik, dus ik denk dat ze nog wel een hele tijd moet wachten op een broertje of zusje.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 2 jan 2012 - 10:34

Nu al het 3de sprongetje blondje? Dat is toch rond 13 weken pas? Mijn boek ligt op de slaapkamer en vriend slaapt al dus kan even niet kijken.



Zou E.lena echt zoveel drinken voor haar leeftijd...? Ik wordt er helemaal onzeker van, ze drinkt 5x 200 cc, en laat denk ik gemiddeld 2 flessen zo'n 30-40 cc staan, de rest gaat leeg... En ze komt na 3,5 alweer voor de volgende. Maarja, tis nu ook nog deels ha, en dat verteerd sneller. Hoop dat ze met de gewone wel gewoon 4 uur red. Bah ik ga weer helemaal twijfelen haha, ook door het topic van laced, haar zoontje krijgt 4x 200, en E.lena al 5x 200. Denk wel dat ze al tegen de 6 kg aanzit, vorige keer was ze 1 kg gegroeid en woog ze 4760, als ze nu ook weer 1 kg aangekomen is zit ze al tegen de 6 kg. Ze is ook lang geworden weer.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 2 jan 2012 - 10:39

Sprongetje is volgens het boek rond de 12 weken, dacht zelf ook 13. Maar morgen zou ze 12 weken zijn, dus ze loopt mooi op schema dan Wink.

Lotte komt maar ongeveer 100 gram in de week aan, die zit nog maar net over de 5 kilo volgens mij. Verder drinkt ze 4x bij mij en 1x de fles de laatste tijd, en weet natuurlijk niet wat ze bij mij pakt.
Het nadeel van 5x 200 is natuurlijk dat je niet meer mag geven, maar dat het vanaf nu alleen maar minder mag. En als ze overdag na 3,5 uur weer wil zal het ook nog wel even duren voordat je naar 4 flessen gaat. Hopelijk helpt het met de 'gewone' voeding straks wel, ga je langzaam over of in één keer?
Welke maat luier heeft E.lena? Ik heb nog wat pakken 2 liggen die ik op wil maken, maar denk dat misschien 3 zelfs beter zou zitten. Gelukkig poept ze maar 1 keer in de 2 dagen gemiddeld, dus niet zoveel kans op ongelukjes!

Zo, nu nog even kolven, brood smeren en de hondjes uitlaten, maar had liever al in bed gelegen merk ik...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 2 jan 2012 - 10:52

E. zou nu 13 weken en 2 dagen zijn. Zou ze dan afgelopen week een sprongetje gehad hebben en daardoor meer huilen. Moeilijk he haha. Ik ga langzaam over, had eerst 5 schepjes ha en 1 gewoon 5 flessen lang, toen 4 schepjes ha en 2 gewoon, en zo door. Zit nu op 3 ha en 3 gewoon, en morgen vanaf de fles van 3 uur op 2 ha en 4 gewoon, ben er al bijna :P Ze heeft nog steeds maatje 1 aan, heb nog 1 of 2 pakken, dan maatje 2. Vanmorgen zat ze van billen tot navel onder, en ook langs de randjes, dus denk dat maatje 2 geen overbodige luxe is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje ma 2 jan 2012 - 13:26

Ik mag me hier melden! cheers

Ik heb hier af en toe gelezen omdat het daadwerkelijk bevallen zijn of nog gewoon zwanger voor mij mijlenver uit elkaar stond, maar nu ben ik bevallen en mama, jeuj!

In het felicitatietopic heb ik de laatste stand van zaken geplaatst, ik thuis en baby in het zkh, wist niet waar ik het kwijt 'moest', maar nu kan ik niet slapen omdat ik 'm zo mis! Het liefst ga ik nu naar 'm toe, maar nachtelijk bezoek wordt niet gewaardeerd, man slaapt al en het vooruitzicht van beweging na de trein die over me heen gedenderd is, is ook niet fijn Sad Herkent iemand dit?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 2 jan 2012 - 19:26

Ojee Supertalentje, das niet leuk! E.lena heeft niet in het ziekenhuis moeten blijven (ofja 1 nachtje, maar ik ook) dus wat dat betreft herken ik het niet. De trein dan weer wel Wink Probeer je rust te nemen nu het kan meid! Het is niet leuk dat hij in het ziekenhuis ligt, maar een mama die al oververmoeid is als hij dan thuis is, is ook niet leuk!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 3 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum