Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 2 van 37 Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  *Lookie* do 29 dec 2011 - 8:35

@ Stofzuiger; Ja, dat werkt zeker niet motiverend. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor! Maar het zou fijn zijn als je man achter je staat.

@ Mickey: Wat vervelend dat je met blindedarmontsteking bent opgenomen. Heel veel beterschap toegewens meid!

@ Joyce: Wat lief dat hij toch zo nog je borst vond, kun je nagaan hoe natuurlijk dat is. Maar als jij je er fijn bij voelt, kun je hem toch af en toe nog weleens aanleggen? Toen in fulltime kolfde, werd ik ook wel verdrietig bij het idee dat ik misschien wel niet meer bv zou gaan geven. Toch af en toe blijven proberen en nu geef ik dus toch weer alle voedingen aan de borst, en dat voelt het beste voor mij. Maar waarom is het ook alweer dat jij kolft ipv aan de borst?

@ Parels: Hier ook nog geen ritme hoor. Soms een paar goede dagen achter elkaar maar dan weer een paar mindere. H. ligt er nu al vroeg in, maar de kans is dan wel aanwezig dat hij vannacht klaarwakker is. Ik hoop het niet, maar ja, om hem nu wakker te houden... Nu zit ik alleen nog te twijfelen of ik hem voor de voeding van 22 uur zal wakker maken of dat ik hem nu zelf laat komen. Maar wel lekker dat je nog even kon slapen met L bij je in bed. Ik vind dat ook altijd zo lekker knus en vertrouwd.

@ Studiebol: Fijn dat de meiden het goed doen volgens de kinderarts. Dat je nog kon zien dat z eprematuur waren was verder geen probleem dus? Moet je nog een keer voor controle of is het nu klaar?

@ all: Vandaag toch nog maar een id-kaart geregeld voor H. Met pasfoto uiteraard, wat een gedoe. Hij moest los op een stoeltje, zakte natuurlijk de hele tijd weg met zn hoofd. En hij keek ook steeds over de camera in plaats van in de lens. De fotograaf heeft uiteindelijk maar een 'bruikbare' foto genomen zoals hij het noemde, H. staat er alleen niet heel charmant op maar ja, dat kon ook haast niet anders. H. heeft daarna ruim 4uren geslapen, hij was doodmoe. Dus ik heb d ehoop dat hij vannacht ook nog wel lekker slaapt, maar tsja.. dat kan ook zo maar anders zijn helaas..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 do 29 dec 2011 - 8:41

pm: dat werkt inderdaad niet erg stimulerend, ik heb het met mijn moeder en zus. die hebben nooit borstvoeding gegeven, vooral mijn moeder vindt wel elke keer een reden waarom ik over zou moeten gaan naar flesvoeding. maar gewoon doorzetten meid! je bent nu al zo'n eind gekomen, zou echt zonde zijn om te stoppen!!

lookie: ik kolf vanwege de reflux van K. met een speciale fles krijgt hij de voeding gedoseerd en ook niet zoveel lucht binnen. aan mijn borst krijgt hij teveel ineens, waardoor hij veel spuugt, de hik heeft, misselijk is, zuur heeft. nu met de fles is het wel beter, ik weet wel waar ik het voor doe, alleen mis ik echt wel het contact.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  *Lookie* do 29 dec 2011 - 8:54

joyce0606 schreef:pm: dat werkt inderdaad niet erg stimulerend, ik heb het met mijn moeder en zus. die hebben nooit borstvoeding gegeven, vooral mijn moeder vindt wel elke keer een reden waarom ik over zou moeten gaan naar flesvoeding. maar gewoon doorzetten meid! je bent nu al zo'n eind gekomen, zou echt zonde zijn om te stoppen!!

lookie: ik kolf vanwege de reflux van K. met een speciale fles krijgt hij de voeding gedoseerd en ook niet zoveel lucht binnen. aan mijn borst krijgt hij teveel ineens, waardoor hij veel spuugt, de hik heeft, misselijk is, zuur heeft. nu met de fles is het wel beter, ik weet wel waar ik het voor doe, alleen mis ik echt wel het contact.

Oh oke, ja dan is het niet echt een optie. Maar wel jammer inderdaad van het contact, maar lekker veel knuffelen na de fles (maar dat doe je vast wel)

Ik ga lekker slapen, heb besloten H. nu ook lekker te laten liggen tot hij weer komt (vast nog wel voor 3 uur want dan zijn er weer 7 uren voorbij). Hopelijk slaapt hij daarna ook weer zo lekker, altijd weer afwachten.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 29 dec 2011 - 21:11

Hey meiden. Het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren, kom alleen even een update geven.
Ik heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, lig er nu nog steeds. De vermoedens zijn nog steeds een acute blinde darm ontsteking, maar de chirurg wilt dat zeker weten, voordat ik geopereerd word. Daarom krijg ik vandaag een CT scan en als daar duidelijk uit komt dat het de blinde darm is, wordt die er vandaag nog uit gehaald. Ik ben gisteravond al begonnen met de contrastvloeistof voor de scan, en omdat niemand weet of dat kwaad kan voor F. krijgt hij nu noodgedwongen flesvoeding. Ik heb wel een kolf geregeld omdat ik de productie op gang kan houden, maar ik heb het idee dat het door de contrastvloeistof wel wat terugloopt. Ik hoop dat het gewoon goed blijft lopen, ik zou het heel erg jammer vinden als ik nu al zou moeten stoppen. F. is gewoon thuis bij mijn vriend, gister is hij bij mijn zus geweest, omdat wij met spoed naar het ziekenhuis moesten. Dalijk komen ze gelukkig op bezoek!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 29 dec 2011 - 21:39

Alweer een deel twee, we kletsen wat af zeg!
Gisteren zijn we naar Ikea geweest om een kastje te kopen om speelgoed en wat andere spulletjes in de woonkamer te kunnen bewaren. Ik wilde ook een klein boekenkastje meenemen, maar mijn man vond ze allemaal niet mooi, nu even verder zoeken. Het was wel een ramp, echt ontzettend druk daar. Ook nog een kunstkerstboom gekocht in de uitverkoop, nu kunnen we er 10 jaar tegen, die echte bomen werden ons toch te duur elk jaar. En bij de Prenatal een extra aankleedkussen met hoezen en een winterjasje in een groter maatje gekocht.
Gisteren hebben we tot half 8 uit mogen slapen en vanmorgen heb ik Lotte ook maar weer om half 8 wakker gemaakt omdat anders de rest van de voedingen zo in de war gaan lopen.
Twee avonden kraamvisite was gezellig, maar vandaag nog een avond is eigenlijk wel wat veel. Maar ja, de tv doet het niet, dus is bezoek ook wel weer leuk. Ons beeld bestaat uit blokjes die blijven hangen en dat kijkt niet echt prettig, helaas is UPC niet zo snel met het sturen van een monteur, dus hier mogen we nog een weekje langer van genieten.

Ayla, vervelend die problemen met de fles, word je ook zo onzeker van (ik tenminste wel als Lotte een keer niet goed wil drinken).
Heb je al nagedacht over wanneer je met bijvoeding wil beginnen? Ik weet het niet zo goed, het spreekt elkaar allemaal tegen ( met 4 of 6 maanden en dan met groente of juist met fruit).
Ben jij op advies van de vk gestopt met bv? Hier was Lotte de eerste dagen 300 gram afgevallen, maar ben toch wel blij dat ik door mocht gaan, vind het erg leuk om te doen, al lijken flesjes me wel makkelijker af en toe. Als ik een gekolfd flesje geef (een keer per dag) duurt het bijna 10 minuten voordat het opgewarmd is in de flesverwarmer, dat gaat met kv wel wat handiger.

Star, jammer dat D ook van slag was met de kerst. Gefeliciteerd met je neefje/nichtje. Ik vind het ook wel een beetje lastig dat ons neefje op 2e kerstdag jarig is, dan hebben we ook altijd al andere plannen, maar het valt ook wel te combineren. Succes vandaag bij de huisarts.
Wel veel spugende baby's in dit topic heb ik het idee, succes allemaal daarmee, het lijkt me erg vervelend.

Studiebol, wat fijn dat ze een nacht door hebben geslapen! (En allebei nog wel!) Leuke aanbieding van de pampers. Ik gebruik Kruivat luiers, heb er nog flink wat thuis liggen (had van tevoren al goed ingeslagen), nu wachten op de volgende aanbieding. Fijn dat je vriend zijn best doet om de meisjes veel te zien, zal voor hem ook niet fijn zijn om straks weg te moeten.

Parels, nu was mijn man gisterenavond aan het klagen dat hij niet echt vakantie gehad had, tja, toch voor een groot deel zijn eigen schuld! (Het bezoek heeft hij afgesproken en het klussen bij anderen ook, alleen ik was diegene die gisteren naar de Ikea wilde).
Dat is wel schrikken geweest met L zeg! Fijn dat ze ondanks alles wel goed groeit. Wel te begrijpen dat je roze wolk vaak wegdrijft, het is moeilijk genieten als je je zoveel zorgen moet maken. Lekker dat de eerste nacht alleen goed verlopen is.
Maar waarom haal je L uit bed als ze met haar ogen open ligt, als ze verder niet huilt kan ze toch blijven liggen, valt misschien vanzelf ook wel in slaap dan.

Mickey, wat groeit F hard zeg, ben ik toch wel een beetje jaloers op! Ik twijfel of ik vandaag naar het bureau ga om te laten wegen, ben wel nieuwsgierig maar ben ook telkens bang dat ze niet veel aangekomen is. (Maar ze doet het verder wel erg goed, dus echt redenen om ongerust te zijn heb ik niet, hoor alleen om me heen dat de kindjes op bv allemaal zo veel sneller groeien).

Beegee, balen dat J.ace 's
nachts weer wakker wordt. Maar het zullen voor hem ook rare en inspannende dagen zijn geweest, hopelijk gaat het nu weer de goede kant op.
Kwebbel is van Kabouter Plop? Knap dat je zoiets zelf kan.

Joyce, drinkt K soms maar 4 keer op een dag? Dat 'mag' toch eigenlijk nog niet? Ik vind het eerlijk gezegd ook lang als je overdag steeds 5 uur ertussen laat, maar ik weet niet of dat kwaad kan. Ik geloof wel dat het kan dat jou melk beter afgestemd is op hem dan de fles (als je het tenminste over kv hebt). Lotte zit sinds ze 8 weken is op 5 voedingen. Grappig dat hij zichzelf nog aanlegde bij je. Maar echt van de borst is geen optie meer zie ik, dat is wel jammer.

Stofzuiger, ik blijf het ook knap vinden dat je fulltime kolft, het zal bij jou hopelijk wel beter gaan als bij mij, anders is het echt rampzalig (ik kolf tussen 50 en 110 per keer....). Maar jij wil tot de 6 maanden doorgaan of weet je nog niet tot wanneer?

Liesje, wat fijn dat het nu beter gaat met T! Is hij weer op/boven zijn geboortegewicht?

Mickey, succes in het ziekenhuis. Hopelijk mag je vlug weer naar huis en kun je gewoon verder gaan met de bv.

Lookie, wat een gedoe met die pasfoto;s hè, stom ook dat ze voor de baby's net zo streng zijn als voor volwassenen, terwijl ze over 3 jaar toch heel anders eruit zien dan nu.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 29 dec 2011 - 22:38

@Lookie dat werkt ook nog niet met zo'n kleintje, los op een stoeltje... E.lena mocht bij mij gewoon op mijn knie! Dan gaat het opzich wel. Volgens mij heb je van babies nooit charmante foto's haha. Hoe heeft hij vannacht geslapen?



@Mickey ben benieuwd of het een blindedarmonsteking is, zo ja, succes en beterschap! Wel balen dat je nu kv moet geven, maar beter kv dan bv wat hij misschien niet mag of ziek van kan worden toch?



@Blondje wanneer is het nu niet druk in de Ikea Wink Kunstboom is veel makkelijker, wij hebben ook kunst, en ik denk dat ik een echte boom ook teveel werk vind qua opruimen, naalden die uitvallen enzo. Ik heb van ons nichtje ook een winterjasje in maat 62 gekregen, maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ze die aan zou kunnen... In de mc heeft ze een voetenzak, dan is een jasje te warm, en in de draagdoek lijkt het me ook te warm, dan is een vestje genoeg. Nouja, komt vast wel een keer van pas. Heb je nu nog kraamvisite? Ik was daar met een week of 4 vanaf, gelukkig. Fijn he upc Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 394967 Ik weet nog niet wanneer ik met bijvoeding wil beginnen, het liefste wacht ik tot 6 maanden, maar aangezien ze nu al 200 cc drinkt weet ik niet of ik dat ga halen... Als ze zelf aangeeft iets anders te willen als melk krijgt ze eerder. Ik begin wel met groente, maar dat is puur mijn eigen idee, want ze kennen nog helemaal geen smaak dus volgens mij maakt het niet uit of je eerder met fruit of groente begint, zoet of hartig kennen ze toch nog niet. Zit wel te denken om Rapley methode te gaan doen, alleen daar moet ik me dan eerst in verdiepen. Ik ben op advies van mezelf gestopt Wink Ik had "al" de hele week gekolft en gedoe gehad, en toen was ze ook nog is afgevallen. Ik had toen ze 5 dagen was al het vermoeden dat het te zwaar was, maar toch doorgegaan met proberen. Eerst heb ik gekolfd en fingerfeeding gedaan met een spuitje, daarna bv met een tepelhoedje maar toen kreeg ze de achterste melk er niet uit, dus ze kwam niet aan en viel niet af, toen op vrijdag was ze 20 gram afgevallen, en ik had al een paar dagen mijn twijfels of ik wel door wilde gaan en of ze het wel kon, maar toen ze weer afgevallen was, was het voor mij klaar. Ik had dat weekend nog kunnen kolven, dan had ze maandag op geboortegewicht geweest en was het waarschijnlijk wel gelukt. Nu heb ik soms wel spijt, maar ach, ik krijg vast nog wel een tweede kans smile en dan ga ik wel doorzetten dat het lukt.



@all ik heb een auto! Een ford ka. Mijn schoonvader gaat hem nog opknappen en polijsten, interieur schoonmaken, en dan heb ik maandag mn eigen autootje voor de deur staan smile Ik ben er echt blij mee. Vanavond de verjaardag van ons nichtje, wordt vandaag 2. Ik heb een baby born maxi cosi voor dr gekocht, ze loopt als we daar zijn altijd met de mc van E. te slepen, pop erin enzo Very Happy kei lief. Verder niet echt nieuws hier, het loopt allemaal lekker.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 29 dec 2011 - 23:11

De oma van mijn vriend is overleden. We zijn nu op weg en dan zal er veel geregeld moeten worden.

Ik reageer later op jullie.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Lejow do 29 dec 2011 - 23:15

gecondoleerd studiebol en heel veel sterkte
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 29 dec 2011 - 23:23

Gecondoleerd Studiebol

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 30 dec 2011 - 0:12

Gecondoleerd studie en sterkte voor jullie allebei.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 vr 30 dec 2011 - 4:39

gecodoleerd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  liesje vr 30 dec 2011 - 8:38

gecondoleerd studie

veel sterkte
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Arwyn vr 30 dec 2011 - 9:17

studiebol schreef:De oma van mijn vriend is overleden. We zijn nu op weg en dan zal er veel geregeld moeten worden.

Ik reageer later op jullie.

Gecondoleerd Sad
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 9:31

Gecondoleerd & sterkte Studie-familie!

Ik ben vandaag voor het afsluitende gesprek langs de verloskundige geweest, eerst even gebeld of ik L. mee moest nemen, het was echt noodweer hier, maar dat hoefde gelukkig niet smile dus zij is bij mijn vriend gebleven. Daarna ben ik lekker even in mijn uppie de stad in geweest en heb ik optimaal genoten van de uitverkoop. Voor L. heb ik ook 3 setjes in maatje 62, maar helaas was niks in de aanbieding daarvan laughcry

Nu ga ik lekker naar bed denk ik, morgen is het ook weer een lange dag en korte nacht! Ik ga geen wekker zetten, wacht lekker af hoe laat L komt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  liesje vr 30 dec 2011 - 10:03

hoi meiden,

even een update van mickey. ze is inmiddels geopereerd aan een ontstoken blinde darm. ze was nu net terug op de afdeling.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 vr 30 dec 2011 - 10:54

@ Studiebol: Gecondoleerd hug
@Mickey: Balen zeg van de blindedarmontsteking. Hopelijk is de operatie goed gegaan en mag je hopelijk oud/nieuw lekker thuis vieren (?)
@Parels: Fijn dat je even lekker hebt kunnen shoppen Very Happy Heeft je vriend vakantie ofzo? Hopelijk gaat L. vannacht meteen weer slapen als ze voor een nachtvoeding komt.
@Blondje: Lekker zeg dat je zo uit kunt slapen Very Happy Hier komt ze op zijn laatst toch echt om 6.45, maar meestal om 5.30 haha.
Maar meestal kan ik haar hierna nog wel even terug leggen , en duik ik zelf mijn bed ook weer in.
@Ayla cheers Jeehj een eigen auto. Dat is echt zo fijn! Nou dan wens ik je alvast veel rijplezier in 2012 Laughing Enne wel zonder handrem en niet door het rood he :P

Vandaag naar de huisarts geweest, ze begreep wel hoe vervelend dit voor D. moet zijn en ze vond het toch verstandig om eventueel medicatiegebruik voor het maagzuur met de kinderarts te gaan bespreken. Ze had zelf wel het idee dat dat wel eens een goede oplossing kon zijn. Ik heb helaas pas 16-1 een afspraak in het ziekenhuis. Het kon ook 1 week eerder, maar dan zijn wij een midweek op vakantie. Nouja gelukkig heeft ze er niet de hele dag door last van, maar toch vervelend dat we dan pas die afspraak hebben.

Morgen gaat D. voor de eerste keer logeren bij opa en oma. Poeh vind het toch moeilijker als ik dacht Rolling Eyes Ag ze wordt daar heel goed verzorgd , dus moet me eigenlijk niet druk maken. Makkelijker gezegd dan gedaan :P

Aangezien ik geen tijd heb om hier morgen nog te komen , wens ik jullie alvast een gezond en super gelukkig 2012 met jullie gezinnetjes!

en hopen jullie mee dat ik de jackpot win .... Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 21:10

@ studie gecondoleerd met het verlies

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 21:27

goedemorgen!

wat een drukke week hebben wij hierzo.... pfff allemaal verjaardagen, maar goed vandaag rustig.. :-) moet alleen nog wat kleine boodschappies doen. J.ace vannacht een prima nacht 22.30 fles en daarna om 4.45 en om 8 zijn we eruit gegaan, al heeft hij nog geen fles op.. ligt gewoon lekker nu weer beneden te slapen haha...
I.ndy had zich gister uitgenodigd bij opa en oma om te slapen dus alleen M.erle nog thuis die had ook lekker tot 8.30 geslapen.

Ik heb ook bij de hema geshopt en had bij de kassa gevraagd of ik alles apart moest afrekenen om voordeligst uit te zijn, (zei er achter aan ja sorry maar ben gewoon een pin haha) zegt die vrouw nee hoor leg alles maar per 2 bij elkaar zodat je steeds een ongeveer evenduur artikel hebt...... :-) waren dus zeeeeer mee denkend hierzo!! en ik had echt de optimale korting. 2 mooie jwinterjassen voor de meiden, 2 broeken voor I.ndy 1 voor M.erle, beide meiden 1 shirt met lange mouwen, 1 jurkje voor M.erle, 3 broekjes voor J.ace en 1 truitje... was 38,00 :-)

Mijn creatie voor M.erle haar kamer, is daar nog niet af... (nu ook nog niet, moet nog wat spullen bij halen)
Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 400001_303817912990934_100000881823019_839481_745091007_n


zal ff 2e schermpie openen :-)

@ MICKY, jemig je laat iedereen schrikken zo zeg.. gelukkig is ie er al uit en hoop ik dat je vandaag naar huis kan/mag!!

@ parels, hoe gaat het met de omneo? verdraagt ze die goed? en het spugen natuurlijk is dat ook minder geworden

@ joyce, kan me voorstellen dat je kriebels krijgt als je kleine man ineens aanhapt...

@ studie, wat een knappe gewichten!! en dat geen babyvet hebben is zo herkenbaar.. bij i.ndy en m.erle kon je de handjes aan de armpjes schroeven zo'n dikke polsjes hadden zij.. en bij j.ace is het nog steeds iel... wel draagt meneer ineens maat 56... 50 is zo kort geworden... (of onze man zo lang haha)

@ blondje,gelukkig is er kraamvisite als je geen tv hebt haha!! :-)

@ AYLA, JEEEJ nu kan je mooi gaan scheuren met je auto!!

@ star, wat spannend dat D gaat logeren!!

@ lookie, en hoe is de nacht na het foto avontuur geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 30 dec 2011 - 21:58

Meiden heb wel alles gelezen maar ff niet de puf om op alles te reageren! Sorry! Volgende keer weer!

Bedankt voor alle condoleances...

Wat een drama is het om alles te regelen. Pfff de broer van mijn vriend is erguh emotioneel er onder wat ik goed snap allemaal maar hij kan geen heldere keuze's dan maken, wat ik ook snap. Maar als dan 3 mensen zeggen dat het beter zo en zo kan dan moet het van hem toch weer anders. En dat maakt het allemaal erg vermoeiend hoor. Heb ook best wel een beetje door gedramd gisteren door zoveel mogelijk te regelen, dan hoeft dat vandaag allemaal niet meer en hebben we vandaag gewoon ff een rustdag, mijn vriend is helemaal gesloopt door alle emotie de afegelopen 2 weken en zo'n dag als gisteren breekt mij ook wel op.. dus ik dacht zo'n dag moeten we niet nog een keer hebben. Gelukkig is het wel gelukt de rest kan maandag ook geregeld worden.

Nu vandaag dus gewoon thuis... ff opruimen hierzo en naar mijn moeder want die gaat lekkere oliebollen bakken.

Meiden als ik hier vandaag niet meer kom, ik wens jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar samen met jullie gezinnetjes! Sowieso tot volgend jaar!!

Beegee, wat een geweldige creatie op de muur van M. Wat goed dat je dat zo kan zeg! Echt super!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 vr 30 dec 2011 - 23:21

Ayla, onze echte boom is wel een hele goeie, er is nog geen naald uitgevallen, (en dat met twee honden en een kat die er toch wel eens tegenaan lopen) maar we hebben toch maar voor het gemak gekozen. Ga je nooit met E in de wandelwagen ergens naartoe? Lotte heeft in de mc wel altijd een jasje aan, de voetenzak komt niet tot boven. In de wagen heeft ze vaak een extra dekentje, dan wil ik haar niet wakker maken om het jasje aan of uit te moeten doen.
We verwachten nog steeds wat kraamvisite (en die willen ook het hele huis zien want die zijn nog nooit geweest (wonen er bijna 2 jaar nu, maar zijn ook nog niet helemaal klaar met alles)). Het is op zich wel gezellig, maar 3 avonden op rij nu nog is toch wel wat veel. Het scheelt dat de tv het toch niet doet en dan is een paar avonden bezoek ook wel gezellig.
Ik vind rapley ook wel goed klinken, lijkt me ook wel makkelijk. Maar we hebben het er hier samen nog niet echt over gehad. Maar ik ga toch alleen naar het cb (of ja, wel met mijn moeder trouwens, maar niet met mijn man), dus als zij daar zeggen dat je met 4 maanden mag beginnen en ik wil dat niet dan hou ik daar thuis mijn mond wel over Wink.
Wel logisch hoor dat je gestopt bent met de bv, het is mij ook ontzettend tegengevallen, ik dacht, oh, dat doe je wel even. Nou, mooi niet dus! Gelukkig ging het bij mij na de eerste dagen wel de goede kant op, maar met fv is ook niks mis!
Leuk dat je een auto hebt, ben je toch meteen weer een heel stuk mobieler.
Wat vond je nichtje van haar cadeautje?

Parels, bij mij vond de vk het wel leuk om Lotte te zien, maar het hoefde inderdaad ook niet. Leuk dat je weer flink geshopt hebt!

Star, balen dat die afspraak zo laat pas staat. Spannend die eerste logeerpartij!
Jij mag van mij de jackpot, maar ik wil ook wel graag een paar ton winnen eigenlijk...

Beegee, creatief zeg, echt mooi!
Fijn dat ze bij de Hema mee wilden werken, maar ik had het ook net als jij gedaan hoor.
Eigenlijk wil ik ook nog steeds gaan, maar durf niet goed buiten met het vuurwerk, ben daar zo'n watje in.

Studiebol, eigenlijk toch ook erg dat de kleinkinderen alles moeten regelen...
Geniet van de oliebollen!


Lotte heeft ons vanmorgen weer verwend, ze werd om kwart voor 8 wakker. Heel het schema voor vandaag is nu in de war, maar dat geeft niks!
Iedereen veel plezier vanavond met het vieren van oud op nieuw en het beste voor 2012!

O ja, ik heb in de vriendin gezocht pijler een topic geopend over een meeting


Laatst aangepast door blondje1313 op vr 30 dec 2011 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : aanvulling)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 23:57

Happy new year!!

iedereen een fijne jaarwisseling gehad? De kids hebben het prima gedaan, gingen om 19.30 naar bed en I.ndy hadden we wakker gemaakt maar die wilde na 2 tellen terug naar bed :-)... ze hebben overal door heen geslapen. J.ace heeft wel wat zitten rommelen om 3 werd ie wakker gerekt tot 3.30 en daarna om 6 weer... ik merk dat hij het echt niet red met 5 flessen maar overdag krijg ik er geen 6e in.. die ''neemt'' ie in de ochtend dus om 6 heeft ie van mij 60 gekregen om zo weer verder te slapen...
we hebben zo nieuwjaarsborrel met de hele familie, gezellig!!

@ blondje, en heeft l.otte jullie weer verwend met slapen? :-)

@ studie, hebben jullie nog kunnen genieten van oud op nieuw?

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 1 jan 2012 - 0:47

Voor jullie allemaal een heel gelukkig gezond en liefdevol nieuwjaar gewenst

Beegee fijn dat het bij jullie zo goed is verlopen! Altijd prettig! Veel plezier bij de nieuwjaarsborrel!

Hier is ook alles goed gegaan, we zijn bij vrienden geweest, meiden daar meteen toen we aan kwamen boven in de reiswiegen gelegd. Om 11 uur kregen ze nog eten en daarn zijn ze weer gaan slapen en hebben overal door heen geslapen. We kwamen rond kwart over 3 thuis, toen heb ik ze wel eten gegeven, want ze waren toch wel wat wakker aan het worden en ik dacht zul je zien dat ze echt komen als ik net een half uur slaap, daar had ik geen zin in. Dus toen daarna kwamen ze om 8 uur weer, en ben ik daarna nog ff verder gaan slapen. Nu ben ik al eventjes wakker mijn vriend ligt nog te slapen, maar goed die is ook wel gesloopt van de afgelopen weken dus ik laat hem lekker liggen.

Ondanks alles hebben we een gezellige avond gehad, mijn vriend had wel ff moeilijk om 12 uur maar dat vind ik wel logisch. Het gaat nog een vermoeiende week worden en dat komt niet alleen door het overlijden van oma maar ook door al het familie gezeik. Het houd gewoon niet op.. ik wordt er knettergek van.. maar ja het veranderd niet dus ik moet er mee omgaan maar ik vind het lastig.

Dames hoe is het verder bij jullie gegaan?
Star heeft jullie meid lekker geslapen bij je ouders?
En blondje heeft L jullie weer verwend met uitslapen??

Wij gaan op nieuwjaarsdag ook altijd nog naar de familie dus dat is wel gezellig
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 1 jan 2012 - 0:59

Hey meiden. Gelukkig nieuw jaar! Hopelijk een jaar waarin we met z'n allen alleen naar het ziekenhuis hoeven voor controles! Laten we hopen dat er geen kids, papa's of mama's opgenomen worden!
Ik ben gelukkig sinds gisterenmiddag thuis, dus heb de jaarwisseling lekker met mijn mannen door gebracht. Ook wel even de nodige traantjes laten om 12 uur. Al met al is F zo ongeveer het enige waar ik positief op terug kijk van 2011. Het was toch ook een verdrietig jaar, eerst in mei mijn hondje die geopereerd werd, daar volledig van herstelde en we vervolgens in augustus toch compleet onverwacht moesten laten inslapen. En natuurlijk begin van december mama geworden, hemel en aarde moeten bewegen om een nachtje langer te mogen blijven, zodat we samen naar huis konden. En dan 3 weken later op de spoedeisende hulp terecht komen met een blinde darm ontsteking, die er de voorlaatste dag van het oude jaar uit gehaald is. Daardoor dus ook weer 2 nachtjes in het ziekenhuis gelegen, zonder F en mijn vriend... Die mochten wel de hele dag bij me zijn, maar de nachten was ik alleen.
Het gaat nu wel weer redelijk. Buik is nog wel gevoelig, maar dat lijkt me logisch. F drinkt sinds vanmorgen weer gewoon bij mij aan de borst, dat ging gelukkig meteen goed! En nu heeft hij weer honger. Mijn vriend is hem aan't verschonen, want de verzorging valt me wel nog zwaar. Ik kan hem niet goed uit box of bed tillen
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 1 jan 2012 - 1:01

Mickey wat vervelend allemaal zeg!! Heel veel beterschap!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 1 jan 2012 - 1:08

Dank je wel, studie. Jullie nog gecondoleerd met de oma van je vriend. Wanneer is de begrafenis? Sterkte in ieder geval de komende tijd!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 2 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 37 Vorige  1, 2, 3 ... 19 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum