Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 21 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 19:43

BeeGee ; voel me er zelf ook ongemakkelijk bij hoor als ik daar op de koffie zou gaan, ze vindt het overigens prima dat ik L kom laten zien aan die ouders, en vond het erg goed van me dat ik dat op de creche had gedaan en niet bij hun thuis was geweest. Ik moet met hun ook nog wel een slecht nieuws gesprek kunnen voeren, nu ben ik van mening dat dat beter gaat als je mensen wat beter kent, maar ik wil er niet te dichtbij staan. Ik werk overigens in de kinderopvang.

Ik ben ook wakker, dus sta zo ook maar op. Om half 10 komt een collega, daarna mijn schoonzusje, mijn vriend gaat om 2 uur op trainingskamp en om half 7 is er kraambezoek. Ohja tussendoor wil ik eigenlijk ook nog even de keuken schoonmaken, de badkamer doe ik morgen of zondag.

Good day all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 19 jan 2012 - 19:53

Beegee respect hoor wat jij allemaal al in de ochtend doet! Wat fijn dat J zo goed groeit! Blijf het raar vinden dat ook bij jou het ziekenhuis hen opmeet hier doen ze het gewoon niet! Nou ja ik ga zelf met de meetlat af en toen er naast dan weet ik het ook:-)

Supertalentje in het begin kregen de dames hier om 24 uur nog eten maar dan werd het steeds behoorlijk laat dat eij in bed lagen dus hebben we er 11 uur van gemaakt. Soms ging ik dan na de voeding van 7 uur al even slapen tot 23 uur dan. Had ik toch weer een paar uurtjes extra slaap. Mischien kan je overdag als hij slaapt een keer gaan slapen? Is je vriend ook vrij of vrij geweest? Mischien hem even wat laten doen zodat jij gewoon wat kan slapen?

Parel ik wil een foto in de doos en uit de doos:-) veel plezier met al het bezoek! Gezellig hoor ben benieuwd wat je nu weer allemaal krijgt.


De rest weet ik ff niet en kan ik niet terug lezen want ik zit op mijn telefoon dit te typen.
De meiden zijn behoorlijk slaperig geworden van de prikken. Heb ze elke keer wakker gemaakt voor de voeding. Alleen om 23 uur kregen we niet de hele fles erin had dus wel gedacht dat ze eerder zouden komen vannacht maar het was nog pas 7 uur. Ze hadden de fles net goed leeg gedronken en liggen nu gezellig naast mij in bed:-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 20:09

@ studie, wat gezellig de meiden naast je in bed!!!
ja hier meten ze steeds op het CB en de assistente van de KA doet dat ook. Hij zet dit in een grafiek neer en zo kan hij kijken of hij de goede lengte :P op gaat.
Wel jammer dat ze het niet doen, is toch steeds leuk om te zien hoe groot ze worden.

ze hebben een super nacht gemaakt zeg heerlijk!!

@ parel, ohh bij de ouders thuis snap ik dat dat ongemakkelijk zou zijn..
ik werk in de gehandicapten zorg, en bij mij zijn vorige 6 clienten op visite geweest samen met 1 persoon begeleiding.

Zoo badkamertje schoon :-) kids helemaal kant en klaar.... zo zal de wasmachine ook klaar zijn dus kan ik mooi nog even eerst even wasje wisselen voordat ik I.ndy naar school breng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 19 jan 2012 - 21:08

@Beegee: Jeetje wat een bedrijvigheid op de vroege morgen! Dat krijg ik toch echt (nog?) niet voor elkaar... Fijn dat J het goed doet, alleen jammer van de rommelige nacht. Hopelijk komen zijn voedingen vadaag beter uit.

@Studie: Wow wat hebben ze goed geslapen! Misschien inderdaad toch van de prikjes. Ik ben benieuwd hoe F daarop gaat reageren. 8 februari krijgt hij de eerste prikjes.

@Parel: Ik hoef ook geen ouders thuis op visite hoor. En ga ook niet bij ouders op visite. Maar das meer omdat ik dat zelf gescheiden wil houden, dan dat het van de baas niet mag. Op hyves en FB heb ik ook geen ouders, heb wel al veel vriendschapsverzoeken gehad.

@Super: ik ging veel te laat naar bed iedere keer... Maar op een gegeven moment was ik zooo moe van iedere keer opblijven tot de laatste voeding, dat ik ook gewoon naar bed ging. Ik wekte F dan ook niet voor een voeding, liet het hem zelf regelen. En dat doe ik nog steeds. Ik ben even vergeten of jij BV of FV geeft. Hoe gaat het verder?

@All: hier weer een lekker nachtje achter de rug smile Rond 22.45 de laatste voeding gegeven, 23.30 lag hij in bed. Ik ben toen nog even film gaan afkijken (Angels & Demons, had hem gepauzeerd, ideaal hoor, interactieve tv Wink ). Hoorde F vannacht rond 4.40 even, maar hij viel weer in slaap (en ik ook). En daarna was het 6.45!! Hoera!
Ik ben trouwens sinds woensdagavond met Infacol begonnen. Ik had het idee dat hij wat last van krampjes had. Hij kromp af en toe helemaal in elkaar tijdens het drinken. En hij was soms ook heel onrustig. Enige wat dan hielp was rondlopen, hem op zijn buik vast houden, of buikje aaien. Hij is tijdens het drinken wel wat rustiger. Gisteravond wel weer vrij onrustig. Denk dat dat ook gewoon zijn ritme is, 's avonds wakker zijn. Over het algemeen slaapt hij overdag vrij veel, dus dan is hij 's avonds natuurlijk niet moe. Ach... zolang hij 's nachts slaapt Wink
Vanmiddag ga ik mijn neefje weer op halen op het KDV, daarna mijn zus ophalen en dan gaan we een uurtje naar mijn oma. Heb haar alweer een paar weken niet gezien of gesproken, dus wordt wel weer tijd Wink Ben nu een poging aan't doen om één van de foto's die ik voor mijn vriend had laten maken te kopiëren, voor mijn oma, maar de printer werkt niet mee... Hopelijk krijg ik het toch nog voor elkaar, is nog een verlaat kerstcadeautje... Embarassed En ik heb geen rust voordat het gelukt is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 21:29

Studie ga ik doen (morgen heb je ze iig, heb dan alle tijd, ze staan al bij L op de kamer, dus elke keer als ik eraan denk dat ik er nu even tijd voor heb ligt ze alweer te slapen)! Ben ook benieuwd of en wat we dan vandaag weer krijgen Laughing

Mickey ; ik heb wel ouders op fb, maar daar staat niks bijzonders op. Ik hoef het niet perse gescheiden te houden, maar ik vind vriendschap momenteel wel even iets te ver gaan. Al zit er wel een naamgenoot van mijn dochter op de groep (min of meer hebben we haar vernoemd haha) en die moeder is wel ontzettend leuk! Maar dan nog zou ik er niet mee ga shoppen ofzo.

Hier zit de eerste was er ook alweer in, mijn vriend wisselt ze straks even.
Heb de keuken al schoongemaakt, gewassen, was opgevouwen, beneden alles aan kant .. gelukkig maar! Stom he, als je dat even aanpakt ben je meestal zó klaar!

Ik heb trouwens een ontzettende wakkere pretletter vandaag, leuk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 19 jan 2012 - 21:52

@Parel: ik heb ook niks bijzonders op FB of Hyves, maar vind het zelf niet prettig. Mijn FB en Hyves horen bij mijn privé leven, de ouders horen bij mijn werk. Al heb ik wel collega's op FB en Hyves. Heb ook collega's die wel ouders hebben toegevoegd. Maar mijn pagina's zijn dusdanig beveiligd dat die ouders via hen niks kunnen bekijken bij mij.
Had je trouwens mijn berichtje over de speentjes nog gelezen? Ik had wel gekeken bij kruitvat, maar ook hier geen zebra of giraffenprintjes. Alleen de standaard roze, blauwe, groene en gele speentjes.

Ik heb voor F ook Difrax speentjes, maar tot nu toe pakt hij ze niet zo goed. Heb laatst ook een grotere gekocht, hij had nog de -2/+2, had een 0-6 gekocht, maar dat maakt geen verschil. Nou heb ik ook een Bibi speentje, uit de een of andere baby doos. En die houdt hij een stuk beter in! Denk dus dat ik maar over moet stappen op de Bibi's.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 19 jan 2012 - 22:03

Wij hadden contact opgenomen met het kdv voor een rondleiding, toen hebben we meteen wendagen afgesproken. Omdat ze straks twee dagen gaat mocht ze 1,5 dag komen wennen.
Deze week had ze de wendagen en vorige week hebben ze gebeld voor een intake en hebben we de intake gehad.
De tweede wendag ging wel erg goed, ze heeft daar twee keer goed geslapen en allebei haar flesjes leeggedronken. Bij het tweede slaapje had ze even gehuild, en verder schrok ze af en toe nog van harde geluiden, maar ze had ook veel gelachen. Wel fijn, nu kan ik haar toch met een nog geruster hart daar achterlaten als ik moet werken.
Helaas was ze vanmorgen weer om kwart voor 6 wakker. Ze heeft ook weer flink gespuugd, nu ruim 2 uur na de voeding, wel apart omdat ze dat anders nooit doet. Hopelijk slaapt ze morgenvroeg wel weer goed, ga maar weer proberen om vandaag 6 voedingen te geven, dat heeft woensdag ook geholpen.

Mickey, wij gebruiken hier eigenlijk nauwlijks nog een speen. Die bibi-speen (I love mama?) wilde ze een tijdje wel, toen heb ik maar een reserve gepakt, maar als ze hem 1 keer per week in heeft is het veel. Wel steekt ze vaak haar hele hand in haar mond, en kwijlen dat ze kan!

Supertalentje, wij lagen hier best vroeg in bed steeds, vooral ook omdat mijn man ook zo moe was/is door zijn Pfeiffer. Hier is de laatste voeding ook een tijd lang al rond 21 uur geweest. Ze kwam dan 's nachts tussen 4 en 6, maar dat vonden wij net zo vermoeiend als 's avonds langer op te moeten blijven. Nu hebben we de laatste voeding weer tussen 22 en 23 en meestal slaapt ze nu tot 7.30.
Wel lastig, je wilt ook nog gewoon een lekkere avond voor jezelf hebben, maar als je in de nachten zoveel op bent gaat dat je natuurlijk op opbreken.

Beegee, jij bent altijd zo lekker actief in huis, wanneer gaat dat mij nou eens aansteken?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 22:36

morgen!!

zooooo boodschappen zijn binnen, pfff rotklus altijd... mijn avond eten is al klaar gezet dus hoef ik alleen nog maar aan te zetten. verder blijft men wasmachine en droger nog wel even werken :-) verveel me dus niet...

@ blondje, als ik wist hoe ik je kon aansteken deed ik het :-).. dit is ook een unicum hoor!! meestal heb ik alleen de was aan staan voordat I.ndy naar school gaat.

wat fijn dat de 2e wendag goed is gegaan!!

@ micky, bibi heeft wel vele leukere spenen haha!!
is het gelukt met je foto?

@ parel, lekker he al zoveel gedaan!! gezellig ook een pretletter, die van mij ligt lekker te slapen... Wel in de box want meneer ligt op zijn buik :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 22:50

Blondje ; fijn dat het nu wel goed is gegaan op het kdv! Hoop dat ze alleen wel weer een beetje gaat uitslapen, want dit is ook niks voor jullie! Is ze dan wakker van de honger? Ze is toch bijna 4 maanden, kan je dan geen rijstebloem door de laatste fles doen, misschien slaapt ze dan langer.

BeeGee ; ik vind het heerlijk! Wakker worden doet s'ochtends wel pijn, maar als ik eenmaal ben opgestaan ben ik echt heel erg blij! En dan kan ik ook lekker op mijn gemak alles doen, As the world turns aan, Koffietijd heerlijk.

Mickey ; sorry sorry sorry! Ik had het gelezen! Heb ook al even zitten googlen, ik geloof dat het echt vanaf 18+ is die print, dat ze dat te shockerend vinden voor baby's ofzo Wink Je hebt van Difrax ook dental, dat is hetzelfde als de Bibi, dat achterstuk. Hier pakt ze alleen maar de combispeen van Difrax.

Gisteravond had ze trouwens om half 10 al een voeding gehad, en om 2 uur kwam ze. Toen ik haar even bij ons op bed had gelegd om een fles te maken, kwam ik terug en lag ze rustig met dr ogen dicht op mijn kussen! Geloof dat ik dus iets te voorbarig ben met s'nachts een flesje! Vanaf vannacht dus maar een speen erin en kijken wat ze doet.

Die collega zou om half 10 komen, maar die is er nog steeds niet Sad had dr gesmst, maar niks. Nouja, vooruit, dan gaat het over, denk niet dat ze nu nog komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 22:55

Nou, mijn schoonzusje komt ook niet haha
Dus tóch een rustig dagje! Alleen vanavond bezoek smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 23:50

@ parel, nou mooi je huis aan de kant en geen visite die het vies kan maken :P haha!!
lekker rustig dagje dus!! wij doen hier vanmiddag ook niet veel meer! :-)
I.ndy zal even naar bed gaan want die was vanmorgen heeeeel vroeg wakker. Ook M.erle hoop ik er nog uurtje in bed te kunnen krijgen... :-)

ik stop bij j.ace ook vaak in eerste instantie een speen erin, maar vaak moet ie het niet in de nacht.. en ik heb echt geen zin om 4 keer men bed uit te moeten haha....

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 1:18

Speciaal voor Studie!
In & Out of the box!
Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Foto-CRL6M7KO
Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Foto-OEHVVAOL

Trouwens wel altijd een crime om aan te krijgen die schoenen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 3:23

Parel geweldige schoenen!!bedankt voor de foto! Nou das ook niet leuk dat het bezoek toch niet komt! Maar ja wel een lekker schoon huis! Ik had ook ff bij de kruidvat gekeken maar ik zag ze ook niet

Beegee pfff jij bent echt wel druk op een dag. Ik heb ook wel eens zo dag maar jij hebt ze vaker volgens mij:-)

Mickey toch nog een lekker nachtje volgens mij zo!

Blondje fijn dat het het u beter ging op het kdv. Wel genoten vandaag van je laatste vrije dag?

Ik ben naar de plaats gereden waar mijn moeder werkt en toen hebben we ff samen geluncht. En bij de Hema nog een spijkerjurkje met een rode legging en romper gekocht voor de dames. Ik ging eigenlijk voor een zwembroek maar die hadden ze nog niet. Mand nog een tip waar ik kan kijken??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 20 jan 2012 - 4:32

Ik heb m bij de prenatal gehaald, zwembroekje. 6 of 7 euro, dat is ook nog wel te overzien als je er 2 moet hebben.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 5:17

Ayla ja dat had ik ook bedacht dat ik daar maar is moest gaan kijken! En wat je zegt als er dan 2 nodig hebt is het voor dat bedrag ook wel te doen.

Ik was net wat aan het opruimen op de babykamer heb al wat kleertjes die te klein zijn dus die heb ik uit de kast gehaald. Er komt hier geen derde dus ik hoef het niet te bewaren. Maar het is allemaal of zulk goed spul. Ik ga denk ik maar wat op marktplaats zetten maar ik vraag me af of dat wel echt wat oplevert. Ik hoef er niet rijk van te worden maar om het nou voor 2 euro weg te doen gaat me oom wat ver.
jullie al enig idee wat je er mee gaat doen? Al zullen misschien een aantal van jullie wel voor een tweede gaan.

Ik had trouwens ook nog de babydoos van de etos opgehaald vandaag. Eigenlijk was het niet wat zat allemaal melkpoeder in van opvolgmelk of pyjama papjes. Ook wat tijdschriften dat is dan wel weer leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 5:31

Studie, vond die babydozen ook niks hoor!
Ik bewaar de leuke neutrale dingen, de echt mooie dingen probeer ik te verkopen (al betwijfel ik of het hier mooi blijft want alles wordt hier heeeeeeel vaak gewassen) of ik bewaar het voor een volgende. Al weet ik niet of die er ook komt, maar toch. Heb ook een vriendinnetje en een schoonzusje die zwanger zijn van een meisje, dus ik kan het altijd nog doorgeven. Wel met pijn in mijn hart, dat wel. Maar anders gebruikt ze het maar voor de poppen.

Ayla ; heb er nog eens over nagedacht, vandaag is weer nationale spuugdag. Ze groeit sneller over die reflux heen als ze vaste voeding krijgen, dus ik denk dat ik misschien wel met 4 maanden met bijvoeding begin. Ik ga dat tzt nog eens even bespreken met de kinderarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 5:34

OOOOH PAREL, die schoentjes!!Very Happy Geweldig!!

Studiebol: misschien kan je het qua kleertjes bewaren voor vriendinnen/zussen/schoonzussen. Als het verkopen het bijna niet waard is heb je misschien wat meer plezier aan als je het aan hun kan geven tzt?

Hoe is het verder met alle kindjes? En nog leuke weekendplannen?

Hier gaat het goed, nog eventjes en ik kan mee baby-praten! Zo'n zin in. Heb stiekem op dit weekend ingezet, maar het kan natuurlijk ook nog 3 weken duren..

Zo. Tot zover mijn nuttige bijdrage Laughing


Fijne avond meiden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 8:08

Nicci leuk dat je hier alvast komt mee schrijven! Ik zat ook al te denken dat ik er misschien iemand blij mee kon maken maar weet nog niet wie. En ik heb natuurlijk alles dubbel. Er staat al wat op marktplaats en ik heb geen haast dat het weg moet ofzo ik kan het nog wel ff op zolder bewaren.
Het valt me altijd op dat veel mensen zeggen ik verkoop het wel op marktplaats maar mijn ervaring is een beetje dat dat allemaal nog niet zo snel gaat.

Parel,vervelend dat ze vandaag weer zoveel spuugt! Als ze sneller over de reflux heen groeit door vaste voeding kan ik me goed voorstellen dat je er over nadenkt om wel eerder te beginnen. Heel eerlijk gezegd heb ik daar allemaal nog niet zo diep over nagedacht.

Ik zit weer een avondje alleen op de bank mijn vriend moest toch werken. Ga straks lekker tvoh kijken!
Morgen ga ik met mijn moeder op pad. Ik wil graag een mooi groot speelkleed zodat als ze straks gaan bewegen enzo niet steeds elkaar tegen komen:-) wat ik op internet kan vinden is allemaal erg duur. Mijn moeder wil proberen om iets voor me te maken dus gaan we op zoek naar een leuk stofje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:13

Studiebol:

Ja precies, ik vind zelf 2e handskleertjes ook nooit zo de moeite waard. Beide kanten op niet. Want als je er nog een beetje een (redelijk) bedrag voor terug wil zit je met verzendkosten vaak al bijna op de nieuwprijs. Ik redeneer zelf dan ook vaak 'voor 1 of 2 euro meer heb ik het nieuw, dus doe ik dat maar. En andersom (het verkopen) zou mij ook wat teveel moeite zijn haha. Wel lastig/zonde dat je het idd ook nog allemaal dubbel hebt.

Vind je dat leuk om te blijven doen? Zelfde kleertjes? Of vooral de eerste tijd in de kleine maatjes?

Ik zit ook alleen, vriend is ook geld verdienen. Elke keer als ik omhoog kom van de bank heb ik een harde buik, dus heb me maar op de bank geinstalleerd met mijn snuggie en een glas roosvicee. Zo komt de voice ? Ga ik dat ook maar kijken denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 8:27

Ik heb een keer een leuk setje van mama rosa overgenomen. Maar dat was ook meer omdat ik haar wel vertrouw dat het er idd echt nog goed uit ziet. Nu weet ik dat de kleren die ik heb er ook echt goed uit zien maar ja dat moet de ander dan ook maar net geloven:-) ik zie het wel even aan!

Jep THE Voice komt zo idd! Mij rosé staat al koud! Sorry voor jou... Ondertussen zit ik wat te internetten lekker ontspannend allemaal... Als tenminste V niet over een paar minuten begint te huilen.....
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:28

Wel gezellig zo, ik zit ook alleen op de bank, mijn vriend is het hele weekend weg.
L. ligt al te slapen, net van het kraambezoek nog een pyama gekregen van Lief!.

Ik ga geen TVOH kijken, vind er totaal geen leuke mensen meer in zitten.
Ik heb hier alle seizoenen van de Pfaffs, en heb er lukraak een dvd uitgepakt en ga die lekker kijken. Ondertussen hou ik de laptop op schoot smile

Nicci ; ik ga voor je duimen voor van het weekend! Heb ook wel weer zin in een forumbaby! Heb je al iemand die het evt. meldt voor je? Anders mag je mij wel pmen voor mijn nummer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 8:33

Parel jouw kraambezoek is snel weg of waren ze er al erg vroeg? Ben het met je eens dat er niet hele leuke mensen meer inzitten al vind ik Iris en Chris wel goed zingen.

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:37

Studiebol: dat scheelt ook wel op dit forum, daar kan je de meesten wel aardig vertrouwen denk ik. Oeh lekker een koud rose'tje. Al heb ik met dit slechte weer meer zin in een likeurtje zo 's avonds.. mmmm. Ik had je topic gelezen inderdaad over het huiluurtje van V. Ben je er al achter of het 'gewoon' een huiluurtje is of iets anders?

Parels: ook al alleen op de bank. Leuk de pfaffs, elke zondag is nu het laatste seizoen van start gegaan hé op rtl4. Pfaffs is echt mijn guilty pleasure Laughing. Heerlijk niet nadenken, beetje suf kijken. Leuk een lief pyjama! Zijn toch dingen die (ik iig) niet zo snel zelf zou kopen, maar wat wel leuk is om te krijgen.
Hoe is het met jullie kraamvisite dan? Is het al bijna op zijn eind of nog steeds wel druk?

Ik weet nog niet zo goed of ik zijn/haar naam wel op het forum wil. Vind het wel lekker om redelijk anoniem te schrijven. Kom het wel even melden in het topic en naar jullie kan ik altijd de naam pm-en (voor degene die dat leuk vinden om te weten). Wel lief aangeboden. En jaaa dit weekend lijkt me perfect! bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:39

Ja, ze waren er om half 7, en hebben 2 kleine kindjes van 2 en 4.
Dus ze waren rond half 8 weer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 8:42

Nicci schreef:Studiebol: dat scheelt ook wel op dit forum, daar kan je de meesten wel aardig vertrouwen denk ik. Oeh lekker een koud rose'tje. Al heb ik met dit slechte weer meer zin in een likeurtje zo 's avonds.. mmmm. Ik had je topic gelezen inderdaad over het huiluurtje van V. Ben je er al achter of het 'gewoon' een huiluurtje is of iets anders?

Parels: ook al alleen op de bank. Leuk de pfaffs, elke zondag is nu het laatste seizoen van start gegaan hé op rtl4. Pfaffs is echt mijn guilty pleasure Laughing. Heerlijk niet nadenken, beetje suf kijken. Leuk een lief pyjama! Zijn toch dingen die (ik iig) niet zo snel zelf zou kopen, maar wat wel leuk is om te krijgen.
Hoe is het met jullie kraamvisite dan? Is het al bijna op zijn eind of nog steeds wel druk?

Ik weet nog niet zo goed of ik zijn/haar naam wel op het forum wil. Vind het wel lekker om redelijk anoniem te schrijven. Kom het wel even melden in het topic en naar jullie kan ik altijd de naam pm-en (voor degene die dat leuk vinden om te weten). Wel lief aangeboden. En jaaa dit weekend lijkt me perfect! bounce

Ik heb het laatste seizoen al gezien :P
Ik heb een meneer in België (waar het al is uitgezonden) en die maakt dan een mooie dvd voor me. Zo heb ik ze door de jaren heen verzameld! Ik kan het ook blijven kijken!

Floor bijv. wilde ook geen naam op het forum, maar iedereen is toch wel benieuwd. Iedereen verdiend sowieso een hoera!-topic, dus dat wil ik best voor je doen. De naam hoeft dan nog niet eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 21 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum