Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 2 jan 2012 - 22:17

Supertalentje, hopelijk heb je vannacht toch nog wat kunnen slapen, het is ook niet niks om niet op dezelfde plek als je zoontje te zijn!
Voor mij is het gelukkig niet herkenbaar omdat Lotte meteen mee naar huis kon en de bevalling bij mij toch wel behoorlijk meegevallen was.
Je moet nog wel je ticker aanpassen!

Vanmorgen was ze om 7.15 wakker, het gaat echt heel erg goed (afkloppen!). Zo meteen wil ik voor het eerst samen met haar in het grote bad, ben benieuwd of dat een beetje goed lukt en of ze het ook fijn vindt.
En dan de rest van de dag het hele huis poetsen voor het bezoek van vanavond....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 2 jan 2012 - 23:01

supertalentje, ik lad jeverhaal in het andere topic, maar dus het GBS-bacerie. ik ben hier voor mijn bevalling 3 keer getest, en gelukkig bleek hij niet actief te zijn, anders moet je van te voren aan het AB-infuus.
lijkt mij erg vervelend om niet bij je jongen te kunnen zijn, mocht je niet in het ziekenhuis blijven? vaak mag dat toch wel, of wilde je liever zelf naar huis? geef je borstvoeding?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 23:44

goedemorgen!!

prima nachtje weer! oM 23.00 een fles voor j.ace en daarna kwam hij om 5.15.. om 8 werd ie wakker en hij heeft pas om 10.15 gedronken... we hebben nu 2 avonden de fles van 23.00 150 gemaakt en overdag dan 4 keer 120 dit gaat echt prima :-) mogen volgende week weer naar het cb toe, ben heel benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is.. we hebben zelf gewogen en gemeten maar of dat heel nauwkeurig is weer ik niet (53 cm en 3700 gram)

wat goed dat alle mama's al hun versieringen hebben opgeruimd :-) goed begin van het jaar... cheers

Wanneer zijn er ook alweer sprongetjes?? ik heb mijn boek uitgeleend.. en nog niet terug helaas..
volgens mij met 6 weken toch de eerste

@ joyce, knuf voor je!! en zeiken mag hoor!!!! je hoeft je niet te verontschuldigen!!
al zou ik inderdaad ook even overleggen met de verlos o.i.d. Heb je zelf enig idee waarom dit gevoel zo sterk is? (misschien je bevalling a met 37 weken? of je P**P zwangerschap? dat je verlangt naar het opnieuw mogen doen ofzo?)

@ blondje, wat vervelend voor jou ook dat l.otte altijd huilt bij andere.. maar goed mama is wel haar veilige haven he!!
en is het bad gelukt? ik doe dat regelmatig met de meiden en j.ace.. ik heb dan de doomoo op de badkamer staan met 1 dikke handdoek erop en zijn omslagdoek erin.. als j.ace klaar is leg ik hem op de doomoo en ik was me daarna j.ace ligt dan lekker ingepakt en als ik omgekleed ben dan ga ik j.ace verder omkleden en daarna de meiden.

@ parels., succes met je gesprek!!

@ ayla, ben je vandaag wel vrij?
als je dame het zo goed doet op haar flesjes lekker laten joh! je zit niet aan de max... Hier was het bij de meiden tijdens sprongetjes altijd dat ze iedere keer de helft lieten staan en dan 2 uur later weer kwame.. was dan altijd alleen maar bezig met flesjes maken haha

@ supertaletje welkom!!! balen zeg dat je kleine man niet mee mocht naar huis.. en ik ben heel benieuwd naar je knappe vent!!!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 1:15

BeeGee schreef:goedemorgen!!

prima nachtje weer! oM 23.00 een fles voor j.ace en daarna kwam hij om 5.15.. om 8 werd ie wakker en hij heeft pas om 10.15 gedronken... we hebben nu 2 avonden de fles van 23.00 150 gemaakt en overdag dan 4 keer 120 dit gaat echt prima :-) mogen volgende week weer naar het cb toe, ben heel benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is.. we hebben zelf gewogen en gemeten maar of dat heel nauwkeurig is weer ik niet (53 cm en 3700 gram)

wat goed dat alle mama's al hun versieringen hebben opgeruimd :-) goed begin van het jaar... cheers

Wanneer zijn er ook alweer sprongetjes?? ik heb mijn boek uitgeleend.. en nog niet terug helaas..
volgens mij met 6 weken toch de eerste

@ joyce, knuf voor je!! en zeiken mag hoor!!!! je hoeft je niet te verontschuldigen!!
al zou ik inderdaad ook even overleggen met de verlos o.i.d. Heb je zelf enig idee waarom dit gevoel zo sterk is? (misschien je bevalling a met 37 weken? of je P**P zwangerschap? dat je verlangt naar het opnieuw mogen doen ofzo?)

@ blondje, wat vervelend voor jou ook dat l.otte altijd huilt bij andere.. maar goed mama is wel haar veilige haven he!!
en is het bad gelukt? ik doe dat regelmatig met de meiden en j.ace.. ik heb dan de doomoo op de badkamer staan met 1 dikke handdoek erop en zijn omslagdoek erin.. als j.ace klaar is leg ik hem op de doomoo en ik was me daarna j.ace ligt dan lekker ingepakt en als ik omgekleed ben dan ga ik j.ace verder omkleden en daarna de meiden.

@ parels., succes met je gesprek!!

@ ayla, ben je vandaag wel vrij?
als je dame het zo goed doet op haar flesjes lekker laten joh! je zit niet aan de max... Hier was het bij de meiden tijdens sprongetjes altijd dat ze iedere keer de helft lieten staan en dan 2 uur later weer kwame.. was dan altijd alleen maar bezig met flesjes maken haha

@ supertaletje welkom!!! balen zeg dat je kleine man niet mee mocht naar huis.. en ik ben heel benieuwd naar je knappe vent!!!



cheers Zo blij om dit te lezen! Ik heb L.oïs namelijk gisteravond ook 150cc gegeven in de hoop dat ze zo iets langer en beter sliep, en volgens mij heeft ze het ook wel gewoon nodig. Zit erg te twijfelen om 5x 150cc te geven, maar denk dat ik gewoon langzamerhand ophoog. Wanneer zitten kindjes op 150 cc elke keer? Iemand een idee?

Het gesprek ging wel goed, naar alle waarschijnlijkheid begin ik 27 febr pas, dan neemt mijn vriend 3 dagen vrij, in die periode moet ze namelijk ook gaan wennen op het kdv en vanaf de week daarna mag ze écht naar het kdv. De kans zit erin dat ik nog wel een keer ga invallen, als het echt lastminute is en niet anders kan neem ik haar mee naar mijn werk. Anders vraag ik of mijn vriend thuis blijft. Het is nu alleen nog wachten op de goedkeuring van PZ, en dan is alles afgehandeld, jeej!

Voor de rest weet ik eigenlijk niet meer wat ik wilde vertellen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 1:39

@ parels, op de verpakking van de kruivat voeding staat dat ze met 4 kg naar 5 flessen van 150 mogen.. al moet ik zeggen dat ik dat altijd gebruikte als handvat en als ik dacht dat ze meer nodig hadden dat ook deed. J.ace kan geen 5 flessen van 150 op, dan spuugt ie dus ook hier hogen we het langzaam op.

Wat fijn dat je pas eind feb hoeft te beginnen!! wel lekker weer werk in het vooruitzicht he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 2:02

Spugen doet ze hier sowieso :P
Maar heb idd ook even op de verpakking zitten lezen, en ze woog afgelopen woensdag 4095, ze groeit elke week 200 gr, dus dan zou ze nu 5x 150 cc mogen hebben .. ga dat toch maar proberen! Zo houdt ze hopelijk de 4 uur ertussen ook makkelijker vol. Echt, ik vind dit forum zo fijn he!

Heb idd geen problemen ermee dat ik weer moet gaan werken straks, ik vond mijn werk altijd hartstikke leuk, en het is fijn dat ze me terug willen hebben! Wel ben ik blij dat ik minder mag gaan werken haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 3 jan 2012 - 2:22

Zo... voor de eerste keer dit jaar heb ik de laptop weer eens aan! Vandaar dat ik nog niet eerder uitgebreid heb gereageerd, via de gsm gaat dat toch niet zo goed. Ik probeer vanaf vandaag weer beter mee te kletsen Wink

@Studie: ik zou de meiden ook lekker thuis laten hoor, groot gelijk heb je! Daar hebben zij niks aan en jij krijgt dan inderdaad niks mee van de dienst en kunt je vriend niet goed steunen. Daar heeft niemand iets aan.

@Joyce: wat vervelend dat je alweer zwanger kriebels hebt! Kan het inderdaad niet komen doordat je zwangerschap van K niet geheel vlekkeloos is verlopen en je al vrij vroeg bevallen bent? Hopelijk mag je het nog een keer mee maken hug

@Ayla: fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan. En een eigen auto!! Whoohoo!!

@Supertalentje: welkom!! Ik las ook je berichtje in je felicitatietopic. Wat heftig zeg dat je ventje in het ziekenhuis moet blijven. Ik ken het gevoel van hem zo ontzettend moeten missen. Na de bevalling lag hij op de couveuseafdeling en ik op de kraamafdeling. Dat vond ik nog wel vol te houden. Maar toen ik vorige week in het ziekenhuis lag en F thuis bij mijn vriend heb ik de nodige huilbuien gehad. Ik miste ze allebei zo ontzettend erg! Moest jij naar huis of heb je daar zelf voor gekozen?

@Parels: wat fijn dat het geregeld is met je werk! Ik ben heel benieuwd of dat bij mij ook gaat lukken. Ik kreeg vorige week een brief van het UWV. Ik zou eigenlijk per 3 februari weer moeten werken, maar omdat F 13 dagen te laat is geboren, hoef ik nu pas 16 februari weer te beginnen. Die dag is een donderdag, ik ga met mijn baas proberen te regelen dat ik die donderdag en vrijdag nog vrij heb, mocht ik weer aangenomen worden natuurlijk Wink

@All: hier gaat het wel goed eigenlijk! Ik kan steeds meer zelf, moet alleen vandaag nog proberen de trap op en af te lopen met F, dat heb ik nog niet gedaan. Na de keizersnee duurde dat ook een paar dagen. En aangezien mijn vriend vandaag nog thuis is om met me mee te lopen, moet ik dat vandaag dan ook maar doen. Morgen gaat hij weer werken, dus dan moet ik het ook alleen kunnen.
F drinkt sinds zondag weer alle voedingen bij mij, gelukkig. Ik baalde er echt van dat hij van donderdag tot en met zaterdag flesvoeding kreeg, terwijl ik de gekolfde voeding door de gootsteen moest kiepen vanwege de medicijnen (eerst contrastvloeistof voor de CT-scan en daarna de narcose van de operatie). We hadden zaterdag een kolf gehuurd in het ziekenhuis, zodat ik wel nog kon kolven thuis om de productie op gang te houden. Ook had ik de hoop om met de dubbele electrische kolf een voorraadje te kunnen starten, maar F drinkt echt alles op! Er kwam met pijn en moeite 20cc uit nadat hij gedronken had, dus die hoop heb ik weer opgegeven. Mijn vriend heeft de kolf gister dan ook weer ingeleverd.
Zondagnacht had F het heel goed gedaan. Rond 12 uur in slaap gevallen en rond 6 uur voor het eerst wakker. Vannacht had hij er wat meer moeite mee. Hij had gisteravond in de box zo'n 4,5/5 uur geslapen, toen gedronken rond 12 uur, hij sliep tegen half 1 en rond 4 uur begon hij alweer te mopperen. Heb het nog een uurtje weten te rekken, hij was ook nog niet echt aan't huilen, anders was ik meteen gegaan. Uiteindelijk dus gedronken rond kwart over 5 en toen meldde hij zich alweer rond kwart over 8. Daarna heb ik hem weer in bed gelegd, was zelf ook nog K.O. dus wilde nog even slapen, maar daar was F het niet mee eens. Mijn vriend is toen met hem naar beneden gegaan, maar hij moest eigenlijk werken van huis uit, dus om half 10 heeft hij me uit bed gerammeld... F was erg onrustig, dus maar even laten drinken en toen heeft hij op schoot geslapen tot half 1...
Gister had hij volgens mij weer een regeldagje. Hij wilde alleen maar drinken. Was dus erg gezellig hier, met de gordijnen dicht Laughing De bank staat voor in de woonkamer, bij het raam, dus als er mensen langs lopen, kunnen die goed naar binnen kijken. En laat ik daar nou niet zo'n zin in hebben, in gluurders Wink
Vandaag ook post gehad van het ziekenhuis. Aanstaande donderdag moet ik al op controle vanwege de operatie aan de blinde darm. Hebben ze vlot geregeld! Alleen een beetje jammer dat mijn vriend moeilijk deed erover, om vrij te regelen. Gelukkig heeft mijn zus vrij, dus zij gaat met me.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  liesje di 3 jan 2012 - 2:28

hoi meiden,

zo jullie schrijven echt veel teveel haha.

beegee lekker schema zo ben benieuwd hoeveel je kleine weegt.

parels wat vervelend dat je meisje zoveel moet spugen

supertalentje wat vervelend dat je je mannetje niet bij je kunt hebben. ik weet helaas hoe het voelt en het is verdomd klote hopelijk mag ie snel naar huis. maar wat vreemd dat je niet in het ziekenhuis mocht blijven. ik mocht ook blijven als ik dat wilde. ik heb het 2 dagen volgehouden daarna kon ik het geestelijk niet goed meer aan en heb gekozen om naar huis te gaan. zat toen erg met het gevoel te moeten kiezen tussen mijn zoontje en dochter/man. maar ik ging wel wel iedere ochtend om hem te verzorgen en voeding te geven alleen de voeding van 20.30 en 24.00u deed het personeel dan

joyce ik had bij mijn dochter ook snel het gevoel wel weer een kindje te willen. het is toch wel verminderd met de tijd tot ik toen tot mijn schrik zwanger van T bleek te zijn. heb je niet iemand om hierover mee te kunnen praten? misschien dat je het dan sneller kan verwerken. kan uit ervaring zeggen dat het hebben van nu ons 2e kindje heel erg druk is wel gezellig maar wel plannen van de dagelijkse dingen. maar ik heb ook geen spijt van alles zou het zo dan weer laten verlopen. zijn heel blij met onze 2 kindjes gezond en wel.

all hier mijn eerste dag dat ik er alleen voor stond met mn 2 kindjes. het is allemaal goed gegaan maar was wel even pittig. maar op zich is het goed verlopen. heb eerst N verzorgd en ben toen mezelf gaan verzorgen en daarna was het tijd voor T. toen heb ik gegeten. nu zit ik lekker op de bank en mn dochtertje is aan het ronddwarrelen in de kamer. nou ik ga weer

tot snel weer

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 di 3 jan 2012 - 2:32

Beegee, hier blijven de kerstversieringen nog een paar dagen hoor. Volgende week woensdag kan de boom naar een inzamelpunt, dus hier blijft alles tot maandag staan (we zijn het weekend weg!!!).
Sprongetjes met 5-8-12 weken. Klopt het voor J.ace ook een beetje of eigenlijk niet vanwege zijn vroeggeboorte?
Het bad was heerlijk, heb het alleen niet te lang gedaan, heb eigenlijk geen flauw idee hoe lang zo'n kleintje in bad mag. Eerst vond ze het eng, maar daarna heeft ze wel genoten, en ook een keer niet hoeven huilen bij het afdrogen en aankleden, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Parels, fijn dat het gesprek goed ging, wel fijn om weer een baan in het vooruitzicht te hebben lijkt me ja!

Mickey, wat heftig, eerst een ks en nu dan een blindedarmoperatie. Doe je wel heel voorzichtig met tillen! Jammer dat de nachten een beetje op en af gaan.

Liesje, je zwangerschap bij T was niet bewust dus? Ik was er altijd vanuit gegaan dat dat wel was omdat je ook het topic voor een baby in 2012 geopend had. Fijn dat het goed ging vandaag!

Vandaag een zwembroekje bezorgd gekregen wat ik besteld had, wil dit weekend misschien ook met Lotte naar het zwembad tijdens ons weekendje weg. Er schijnt iets van luierwerking in te zitten, maar dat moet ik nog zien, komt best dun over.
Nu eerst Lotte even wekken voor een voeding, anders wordt het vanavond weer veel te laat en dan verder poetsen, bah!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 3 jan 2012 - 2:39

Goeiemiddag!



Hier een meisje wat lekker op het speelkleed ligt te zwaaien met armen en benen, en scheel naar de poppetjes kijken Very Happy Ze is dus aan het "spelen" erg leuk. Vandaag overdag vrij geweest, vanavond wel gewoon werken maar dat is elke avond vast. Net even sleutels bij laten maken, nu morgen nog even een sleutel van de auto bij laten maken ik heb er maar een. Nu even hier reageren, en dan aardappels schillen, meisje de fles geven, en dan beginnen met koken, moet om 4 uur-half 5 eten, en om 5 uur weer werken.



@Blondje lekker samen in het grote bad gebadderd? En huisje weer schoon?



@BeeGee klinkt als een hele goeie nacht! Is hij dan gewoon ruim 2 uur wakker voordat ie echt honger krijgt? Met 5 weken een sprong, met 8 weken, met 12 weken, met 19 weken, met 26 weken, met 37 weken, met 46 weken, met 55 weken, met 64 weken en met 75 weken. Ja ze doet het super op de flesjes, wordt ook niet superdik dus ze heeft het nodig, maar qua drinken kan ik echt heel onzeker zijn. De rest heb ik wel vertrouwen in mezelf, maar dat drinken niet!



@Parels ik weet niet meer vanaf wanneer E.lena 150 kreeg, maar ze dronk van de ene op de andere dag meer, zonder te spugen, dus ik denk wel dat je in 1x kan ophogen. Maar als je jezelf fijner voelt bij langzaam ophogen moet je dat doen! Wat fijn dat je gesprek goed ging!!!



@Mickey fijn dat hij weer alles bij jou drinkt, voelt denk ik toch beter he? Je klinkt lekker positief, mooi zo. Hoop dat het morgen ook allemaal goed gaat als je weer alleen bent Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 561177 Je vriend is al veel thuisgeweest, dus kan me wel iets van voorstellen dat hij het lastig vind om weer vrij te nemen, gelukkig kan je zus mee!



Edit: Owja, vanaf vrijdag mogen ze zwemmen he! Ik heb ook al een zwembroekje, ga ik toch even opzoeken of dat kan, lijkt me zo leuk!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 2:49

Mickey, hebben ze idd vlot geregeld zeg! Zo wordt je nog een bekende in het ziekenhuis! Shit zeg! Wel heel erg fijn dat F. weer goed bij je drinkt, wel balen dat hij eerder flesvoeding kreeg dan je had gewild, maar ja sommige dingen zijn niet te plannen (hoop iig dat je die blindedarmontsteking niet hebt gepland? Wink).

Liesje ; onze kleine meid heeft reflux, dus er is een reden voor! Ik wist ook niet dat jullie dus niet bewust voor T. waren gegaan, was er idd vanuit gegaan dat het gewoon gepland was. Nou ja het maakt ook niet uit natuurlijk! Sommige dingen zijn dus idd niet te plannen. L. was ook niet écht volledig gepland hoor, we deden maar wat tijdens de carnaval clown

Blondje ; zeker fijn weer een (dezelfde) baan in het vooruitzicht. Ik wist het al wel hoor, maar fijn dat het nu ook echt gerealiseerd wordt! Veel plezier op jullie weekendje weg! Ik merk trouwens helemaal niks van die sprongetjes, zit nu eens terug te denken wanneer ze die zou moeten hebben gehad met 5 weken, maar ik weet het niet! Zal eens even beter opletten! Heb oei ik groei hier ook liggen, maar ik heb het nog niet geraadpleegd eigenlijk ..

Naar mijn weten (heb Supertalentje gisteren nog even gesproken) heeft ze er zelf voor gekozen om naar huis te gaan, omdat ze al 2 nachten niet had geslapen omdat K. zo huilde als hij werd neergelegd. Volgens mij heeft ze toen met pijn in haar hart besloten K. s'nachts op de kinderafdeling te laten en dan zelf te gaan bijslapen thuis. Maar pin me er niet op vast, dit is wat ik ervan heb begrepen gisteren, voor de rest hebben we het voornamelijk over de bevalling zelf gehad Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 2:52

@Supertalentje: Balen zeg dat hij nog in het ziekenhuis ligt Neutral
Kan me voorstellen dat je hem erg mist!

@Blondje: Fijn dat het badderen goed is gegaan. Lijkt me zo fijn lekker samen in bad Laughing .. Aankomende week gaan we heerlijk een midweekje weg en dan hebben we ook een bad in het huisje.. dus je snapt wel wat ik daar lekker ga doen haha smile Ook super zeg dat ze tot 7.15 doorslaapt ! Veel plezier met het bezoek vanavond.

@BeeGee: J.ace heeft dus een prima nacht gemaakt Laughing fijn! Hier staan/hangen de versieringen nog hoor. Kan me er niet toe zetten om te gaan opruimen haha. Ik denk dat ik dat gewoon lekker donderdag pas ga doen.

@Parels: D. zit hier vanaf een week of 7 op 6 voedingen van 165 ml (150 cc water + 5 schepjes). Ik ben in eerste instantie ook begonnen toen ze 6 x 135 ml kreeg, de laatste voeding op te hogen naar 165 ml. Uit eindelijk ga je vanzelf merken of ze nog tevreden is met de andere voedingen van 135 ml. Zo niet, dan gewoon de andere voedingen ook 165 ml aanbieden. L. Krijgt 5 voedingen toch? Volgens mij mag ze ook echt al wel 5 x 165 ml krijgen. En ja inderdaad spugen doet ze toch al, zo dacht ik ook bij D.

@Mickey: Het is ech balen he eerst een KS en dan weer een operatie voor je blinde darm pff. Gelukkig kan je zus mee naar de controle!

@Ayla: Leuk he als ze zo lekker aan het spelen zijn op het kleed. Doet D. ook sinds deze week smile
Ja vanaf een maand of 3 mogen ze zwemmen he. Wij gaan volgende week een midweek weg, en gaan dan ook lekker zwemmen ( al is ze dan nog net geen 3 maanden).


D. kwam vannacht om 4.45 weer Neutral pffff vroeggg vergeleken met de nacht ervoor haha. Gelukkig is mijn vriend er uit gegaan , want ik voelde me echt niet lekker ( ongesteld Rolling Eyes ) Toen kwam ze weer om 8.00. Hierna hebben we lekker met zijn tweetjes geslapen tot 11.00.

Oja nog iets.. Ik heb gewoon nog steeds iedere dag bloedverlies vanaf de keizersnee, laatste week tot nu is het echt een menstruatie. Ik ben na de keizersnee 5 weken aan de minipil geweest en daarna meteen aan de Yasminpil. Ben gisteren ook weer met mijn 2e strip Yasmin begonnen. Word er echt een beetje gek van dat bloedverlies.. met name omdat ik ook wel behoeftes heb en mijn vriend ook haha albino Maargoed wacht het nog een week af , anders ga ik er maar eens mee naar de dokter.


Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 3:25

Is het een heel gek idee om eens een maand even helemaal geen pil te slikken dan, Star?
Dan wacht je gewoon even een normale menstruatie af? Wellicht stopt het bloeden dan ook? Ik bloed nu zo'n 2 weken niet meer, hebben vorige week donderdag voor het eerst weer gemeenschap gehad, het ging op zich wel, maar ik vond het wel wennen! Wij hebben condooms gebruikt (nou ja condoomS, condoom, zo hoog is de behoefte nou nog niet haha), maar vond het toch best eng, straks ben ik alweer in verwachting van een broertje of zusje! Nou dat moeten we niet hebben Laughing

Ik heb trouwens net gebeld voor mijn spiraal, als het goed is krijg ik hem volgende week ergens. Dat is dan voorlopig het laatste gewroet door een onbekende down there Laughing

Nu moet ik gauw L uit bed gaan halen, en dan ga ik even snel aardappels schillen! Ga idd gewoon elke keer 165 aanbieden en kijken wat ze drinkt! Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 3:30

@ Parels: Ja dat is ook een idee, even helemaal geen pil. Maar ben zo ontzettend bang om zwanger te raken ( al zouden we ook nog condooms gebruiken) , aangezien het nu echt lichamelijk niet goed zou zijn voor mij i.v.m. herstel van keizersnee, en natuurlijk willen we ook nog even lekker van D. alleen genieten. Maar ik wacht het nog een weekje af en anders toch maar even een pilstop inderdaad!

Ik wilde in eerste instantie ook een spiraal na de zwangerschap, maar aangezien ik nu niet vaginaal ben bevallen ben ik erg bang dat het ontzettend pijn gaat doen tijdens het zetten + ik ga geen spiraal laten zetten voormaar 1 tot 2 jaar ofzo.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:49

Doe je een dubbele condoom om? Wink Haha
Nee ja, ik snap je angst hoor, daarom wil ik ook een spiraal.
Maar wij denken niet aan een 2de kindje momenteel, en als dat moment komt zal het op zijn vroegst pas over 3 jaar zijn denk ik. Aan de andere kant, nu heb je ook geen gemeenschap, toch? Dan kan dat er ook nog wel bij! En anders doe je een condoom om én voor het zingen de kerk uit .. of alleen andere dingen? Lastig hoor! Is de nuvaring niks? En dan nog een condoom om, én geen sex op de vruchtbare dagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 4:59

ik heb ook zitten denken aan anticonceptie.

ik wil ook gee spiraal voor zo'n korte tijd, ten eerste vanwege de pijn, trek ik dat echt niet. mijn schoonzusje heeft er 1 laten zetten en kon vervolgens 3 uur niet meer lopen van de pijn, ik weet dat het over gaat, maar enige vorm van pijn trek ik gewoon even niet meer! en ten tweede ze zijn best prijzig en dat dan voor 1 á 2 jaar, zou zonde zijn.

de minipil is opzich een optie, maar hoor daar ook spookverhalen over. zoals niet goed betrouwbaar zijn en onregelmatige bloedingen. omdat je geen stopweek heb.

condooms is prima, is natuurlijk ook wel prijzig (moet latexvrij hebben), en ook hier zit een issue wat betreft gaatjes en afglijden, hoe graag ik ook een 2e wil, of teminste de zwangerschap, ik realiseer me dat dat echt niet te doen is nu! ik wil volop genieten van K, en het lijkt mij erg zwaar zo kort op elkaar.

ik zit hier dus ook een beetje in dilemma.

wij hebben trouwens van de week voor het eerst sex gehad, en het was best wel pijnlijk! na een tijdje werd het minder, alleen bij mijn litteken bleef het wat pijnlijk, tintelend gevoel. gelukkig duurde het niet lang! Wink
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 5:00

Parels schreef:Doe je een dubbele condoom om? Wink Haha
Nee ja, ik snap je angst hoor, daarom wil ik ook een spiraal.
Maar wij denken niet aan een 2de kindje momenteel, en als dat moment komt zal het op zijn vroegst pas over 3 jaar zijn denk ik. Aan de andere kant, nu heb je ook geen gemeenschap, toch? Dan kan dat er ook nog wel bij! En anders doe je een condoom om én voor het zingen de kerk uit .. of alleen andere dingen? Lastig hoor! Is de nuvaring niks? En dan nog een condoom om, én geen sex op de vruchtbare dagen?

Haha nee moest condoom zijn i.p.v. condoomS :P Maar je hebt gelijk er zijn nog genoeg andere opties smile
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 5:22

Ayla fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan.Moeilijk he die flessen. Misschien eens met iemand overleggen? Hier zitten ze nog op 4 keer 120 en dan om 23 uur krijgen ze meer zodat we hopen dat ze de nacht door komen. Dus ik kan je nog niet echt helpen.

Supertalentje, fijn dat je hier gezellig mee komt schrijven. Je weet mijn meiden hebben 3 weken in het ziekenhuis gelegen. nachtelijk bezoek mocht bij ons eigenlijk wel als ik dat perse wilde, maar ze zeiden ook altijd dat we altijd mochten bellen ook midden in de nacht, misschien kan je dat na vragen of dat wel mag? En verder ik kan me je gevoel voorstellen, je wilt het liefst bij je mannetje zijn. Maar probeer ook de fijne kanten er van in te zien. Je hebt (als hij een weekje moet blijven) een week de tijd om een beetje bij te slapen, je hebt niet meteen de gebroken nachten en je kan gewoon even rustig wennen. En als je in het ziekenhuis bent moet je gewoon lekker alles zelf doen. Vraag ook gewoon of je hem daar een keer in bad ofzo mag doen, hebben wij ook gedaan. Ze helpen je dan erg goed en dan weet je al heel veel voor wanneer je man naar huis mag!

Parels fijn dat je gesprek wel goed ging, en dat het nog wel in overleg goed komt met de datum waarop je moet beginnen.Fijn hoor! Hoeveel uur ga je straks werken? Wat betreft de voeding geen idee, maar je kan haar toch gewoon af en toe 150 aanbieden en dat je dan bekijkt wat ze opdrinkt..
Normaal gesproken kan ik wel goed met mijn schoonzus dus waarom ze nu zo doet weet ik ook niet eigenlijk smile

Blondje wat leuk dat je met L in bad bent geweest! Grappig! En ben je nog naar de hema geweest voor het spijkerbroekje?

Mickey fijn om te lezen dat je al aardig opknapt en wat goed dat F alles weer bij jou drinkt!!

Star vervelend dat je al zo lang bloed. Misschien idd een keer een maandje stoppen met de pil?

Zo mijn vriend was hier vanochtend thuis dus ik heb ff met de meiden gedoucht. En toen heb ik ff wat boodschappen gedaan gaat een stuk sneller zonder de meiden smile En ik ben ff naar de prenatal gegaan om 2 van die boodschapnetten te halen, eentje past niet over de hele breedte dus dan maar twee gehaald.
De meiden hadden een goede nacht, ze werden om half 4 wakker, geen idee waarom, even speen gegeven en toen sliepen ze wel weer verder en toen was het 5 voor 7, helemaal goed dus!

Wij hebben vandaag onze zomervakantie geboekt. Normaal ben ik nooit zo vroeg hoor, want ach met zijn tweeen is er altijd wel een hotelkamer vrij. Maar ja met vier, is wel lastiger dacht ik. Maar wij gaan dus naar frankrijk in een stacaravan.. een tent zag ik niet echt zitten Very Happy Leuk hoor ben heel benieuwd. Voor het gemak heb ik er twee baby sets bij geboekt dan krijg een bad,een bed en een kinderstoel er bij.. leek me wel handig en hoeven we dat ook niet mee te slepen de auto zit al vol genoeg.

Verder weinig gedaan vandaag.. heerlijk ff niksen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  *Lookie* di 3 jan 2012 - 6:05

@ Supertalentje: Ik herken het wel hoor, H. heeft ook nog even in het ziekenhuis gelegen nadat ik al naar huis moest (5 dagen zonder mij totaal), ik ging toen 2x per dag naar hem toe, 's morgens en 's avonds. Of nachtelijk bezoek gewaardeerd werd weet ik niet, toen ik zelf nog in het zh lag ben ik er wel 's nachts naar toe gegaan en dat vonden ze prima dus miss was het ook geen probleem geweest toen ik al thuis was. Maar toen was het ook belangrijk dat ik zelf voldoende rust kreeg dus heb ik 's nachts gewoon thuis geslapen. Wat niet betekent dat ik hem niet vreselijk miste hoor, ik was in tranen als ik weg ging wat ik wilde hem zo graag thuis hebben!

@ Joyce: Heimwee naar de zwangerschap herken ik ook niet echt. Ik vond het wel heel leuk en bijzonder om zwanger te zijn, en ik hoop ook dat ik ooit weer zwanger raak. Maar nu meteen weer zwanger, nee. Ik heb dan ook niet echt een advies voor je. Maar je zou toch best over een half jaartje eens kunnen kijken/proberen om weer zwanger te raken? Nu is denk ik wel heel vroeg, dan zit je straks met 2 hele kleintjes. En dat lijkt me op het eind vn de zwangerschap ook heel zwaar, zo'n kleintje erbij. Maar als jij en je man het geen probleem vinden, en je bent lichamelijk goed hersteld moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt toch.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 6:09

*Lookie* schreef:@ Supertalentje: Ik herken het wel hoor, H. heeft ook nog even in het ziekenhuis gelegen nadat ik al naar huis moest (5 dagen zonder mij totaal), ik ging toen 2x per dag naar hem toe, 's morgens en 's avonds. Of nachtelijk bezoek gewaardeerd werd weet ik niet, toen ik zelf nog in het zh lag ben ik er wel 's nachts naar toe gegaan en dat vonden ze prima dus miss was het ook geen probleem geweest toen ik al thuis was. Maar toen was het ook belangrijk dat ik zelf voldoende rust kreeg dus heb ik 's nachts gewoon thuis geslapen. Wat niet betekent dat ik hem niet vreselijk miste hoor, ik was in tranen als ik weg ging wat ik wilde hem zo graag thuis hebben!

@ Joyce: Heimwee naar de zwangerschap herken ik ook niet echt. Ik vond het wel heel leuk en bijzonder om zwanger te zijn, en ik hoop ook dat ik ooit weer zwanger raak. Maar nu meteen weer zwanger, nee. Ik heb dan ook niet echt een advies voor je. Maar je zou toch best over een half jaartje eens kunnen kijken/proberen om weer zwanger te raken? Nu is denk ik wel heel vroeg, dan zit je straks met 2 hele kleintjes. En dat lijkt me op het eind vn de zwangerschap ook heel zwaar, zo'n kleintje erbij. Maar als jij en je man het geen probleem vinden, en je bent lichamelijk goed hersteld moet je gewoon doen waar jij je goed bij voelt toch.


ja klopt, maar het ideale zou toch zijn over een jaar ofzo! en daarbij heb ik ook nog een man lopen die alles voor mij zou doen, maar inziet dat het echt niet handig is een 2e, emotioneel en lichamelijk voor mij en ik wil mijn lichaam ook wel de kans geven te herstellen, mijn nieren zijn ook nog niet hersteld. het is gewoon een gevoel maar mijn hersenen weten wel dat het beste is voorlopig nog wachten.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  *Lookie* di 3 jan 2012 - 6:50


Ja dat is ook zo, jij zat ook nog met je nieren. Ja, dan is het wel belangrijk denk ik om goed te herstellen en het even rustig aan te doen. Misschien kun je bij de arts/gynaecoloog navragen hoe lang het verstandig is om even niet zwanger te worden in jouw geval.

@ all: Anticonceptie wil ik binnenkort ook even achteraan. Ik ga gewoon weer de pil doen denk ik, dat is mij altijd goed bevallen en dat het zo lang duurde voor ik zwanger werd lag niet aan de pil voor zover ik weet. Ben wel benieuwd hoe mijn cyclus nu is dus misschien dat ik er nog even mee wacht en we eerst even voor condooms moeten gaan (want met sex wil ik niet meer heel lang wachten Wink )


*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:46

Pffffff, L. slaapt gewoon bijna niet, iig zonder ritme, zo irritant!
Ze heeft vaak hazeslaapjes, en het duurt echt even voordat ze in slaap valt.
We proberen haar op haar kamer te laten slapen, maar s'nachts komt ze ook nog voor een fles en dan lopen we serieus (geen geintje) zeker 15x voor een speen. Ze gaat gewoon NIET slapen. En als we haar dan bij ons in bed nemen tussen het voedingskussen slaapt ze gelijk, en zo zo'n 5 uur achter elkaar. Maar ja, aan de ene kant interesseert het ons vrij weinig dat ze bij ons ligt, ze slaapt iig en wij slapen ook lekker, maar het is natuurlijk ook niet echt goed .. Aan de andere kant, het is onze enige dochter, dus waarom niet ... Pffff nu wil ze ook al niet slapen Sad en als ze dan rond 11/12 uur een fles moet, is ze weer niet wakker te krijgen, is ze wakker dan slaapt ze niet .. Poehee!

Studie, Blondje, Star, Ayla, BeeGee, ik ben jaloers op jullie grotendeels doorslapende kids!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 9:56

vandaag is echt drama met K, als hij 2 uur geslapen heeft totaal is het veel...ik ga even googlen of dit misschien een regeldag is?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 10:03

Nu slaapt ze eindelijk .. ze moet alleen nog wel een fles dus ik zet de wekker maar en geef hem om 12 uur als ze niet zelf komt. Ik ga nu lekker slapen, mijn vriend moet morgen voor het eerst weer werken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 3 jan 2012 - 10:10

@parels: Misschien heeft ze echt meer honger en gaat ze beter slapen als alle flessen 165 ml zijn. Dat was bij D wel het geval, toen ze wat slechter sliep.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 4 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 37 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum