Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012
We denken erover om 2 weken naar Indonesie te gaan rond kerst 2011. We zouden Java en Bali willen zien.
Iemand tips? Is dat te doen?
Lijkt me heeeeerlijk om met onze voetjes op het warme zand oud en nieuw te vieren!
Iemand tips? Is dat te doen?
Lijkt me heeeeerlijk om met onze voetjes op het warme zand oud en nieuw te vieren!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Indonesie met kerst/ o/n 2011-2012
Ik ben vorig jaar begin december op Bali geweest. Zo heerlijk, daar was het 31 graden terwijl het in Nederland -15 was en sneeuwde. Wel altijd weer een domper als je in de kou thuiskomt, maar dat is voor latere zorg!
Bali en Java combineren is heel goed te doen, wij zijn alleen op Bali geweest en baalden achteraf wel dat we het niet gecombineerd hebben, wij wilden Lombok er nog graag bij doen.
Rond oud&nieuw heb je wel kans op meer regen, het regenseizoen begin eind november (op andere sites zeggen ze zelfs al in oktober) en duurt tot februari. Soms kan het er hard regenen. Wij hadden mazzel, we zaten in Sanur aan de kust en daar waaiden de buien vaak over. We hebben daar een keer een paar spetters regen gehad. Tijdens een trip toen we verder het eiland opgingen hebben we wel flinke regenbuien gehad.
Het is dus even afwegen wat je wil, Bali met oud&nieuw kan heel mooi zijn, maar als je pech hebt zit je soms dus in de regen. Ik zou dan wel Sanur aanraden, je zit niet in de drukte zoals wanneer je in Ubud of Kuta zit. En de regen waait daar vaak over.
Bali is sowieso super, ik zou zo weer terugwillen!
Bali en Java combineren is heel goed te doen, wij zijn alleen op Bali geweest en baalden achteraf wel dat we het niet gecombineerd hebben, wij wilden Lombok er nog graag bij doen.
Rond oud&nieuw heb je wel kans op meer regen, het regenseizoen begin eind november (op andere sites zeggen ze zelfs al in oktober) en duurt tot februari. Soms kan het er hard regenen. Wij hadden mazzel, we zaten in Sanur aan de kust en daar waaiden de buien vaak over. We hebben daar een keer een paar spetters regen gehad. Tijdens een trip toen we verder het eiland opgingen hebben we wel flinke regenbuien gehad.
Het is dus even afwegen wat je wil, Bali met oud&nieuw kan heel mooi zijn, maar als je pech hebt zit je soms dus in de regen. Ik zou dan wel Sanur aanraden, je zit niet in de drukte zoals wanneer je in Ubud of Kuta zit. En de regen waait daar vaak over.
Bali is sowieso super, ik zou zo weer terugwillen!
Smurf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Oud en nieuw 2011/2012 - buitenland, maar waar?
» okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
» Voetbalpoule 2011-2012
» Luxeprobleem The States of Indonesie.
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
» okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's
» Voetbalpoule 2011-2012
» Luxeprobleem The States of Indonesie.
» Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: