Hoe snel sex?
+15
Sweety
Zwoesj
kimz
Silver
Arwyn
Roxi3
pitbullgup
JD
lieke89
Alias
Jeanette
Toet
Beachgirl
mzcharlotte
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe snel sex?
Ik had al seks met mijn vriend voordat we iets met elkaar kregen.
Een week, nadat we al een aantal vrijpartijen hadden gehad, kregen wij iets.
Een week, nadat we al een aantal vrijpartijen hadden gehad, kregen wij iets.
Gast- Gast
Ik had altijd heel erg in mijn hoofd niet voor 3 maanden, omdat vele exvriendjes niet zolang konden wachten, had ik daar nooit spijt van, wel een gebroken hart meer.
Mijn huidige vriend duurde het denk ik 3 weken.... Was ondertussen ook wat ouder (en wijzer)
Maar zoals velen het zeggen, als het goed voelt why not?
Mijn huidige vriend duurde het denk ik 3 weken.... Was ondertussen ook wat ouder (en wijzer)
Maar zoals velen het zeggen, als het goed voelt why not?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Met mijn huidige vriend heb ik eerder seks gehad dan dat we een relatie hadden. Pas na een week of 4 kregen we iets.
Bij mijn eerste vriendje heb ik ongeveer een week of 3 gewacht en nooit spijt van gehad dat het 'al zo snel was', ook al was ik pas 15.
Het is toch een redelijk serieuze relatie geweest (voor hoever een relatie serieus kan zijn op je 15e)
Bij mijn eerste vriendje heb ik ongeveer een week of 3 gewacht en nooit spijt van gehad dat het 'al zo snel was', ook al was ik pas 15.
Het is toch een redelijk serieuze relatie geweest (voor hoever een relatie serieus kan zijn op je 15e)
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Isa schreef:Ik stel ook geen grens of datum aan het hebben van seks. Wanneer het goed voelt dan voelt het goed en mag het gewoon gebeuren. 'Vroeger' vertelden mensen mij dat als je te snel seks had met iemand, dat het een player kon zijn, maar toen ik drie jaar geen seks had met mijn player en deze me daarna alsnog liet vallen... Toen besefte ik me dat iemand je leuk vindt of gewoon niet.
Whaha zie het al voor me: Nee schat, niet voor 23 februari 2012, dat is de datum waarop ik het gepland heb
Nee als het goed voelt gebeurd het, en bij de een duurt dat 3 maanden bij de ander 3 weken, zit geen tijdschema aan vast
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Precies..._Donnaa schreef:Of andersom.. Ik zou het echt niet trekken..Twixx schreef:Arwyn, het is je goed recht natuurlijk om net zo lang te willen wachten totdat jij eraan toe bent, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n man dat niet trekt.
Gast- Gast
Twixx schreef:Precies..._Donnaa schreef:Of andersom.. Ik zou het echt niet trekken..Twixx schreef:Arwyn, het is je goed recht natuurlijk om net zo lang te willen wachten totdat jij eraan toe bent, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n man dat niet trekt.
Tsja, mijn vriend was net als ik nog maagd, dus we wisten niet echt wat we 'misten' zeg maar. We hebben het er later nog wel eens over gehad en toen zei hij ook dat hij er voor mij mee wachtte en dat dat ook best kon, omdat hij toch niet wist hoe het was en omdat we echt wel andere dingen deden. Niet dat hij het een jaar lang maar met zichzelf moest doen of zo. Nu we wel seks hebben zei hij ook dat hij met een eventuele nieuwe vriendin ooit ook niet zo lang zou wachten, maar ja, dat is ook niet zo gek natuurlijk. Dat wachten kwam van mij uit, niet van hem. Dat hij op mij wou wachten, gaf voor mij iig wel aan dat het hem niet om de seks ging en dat was wel die bevestiging die ik nodig had. Daarnaast werd er in mijn omgeving behoorlijk veel over gezeurd door 'vriendinnen' en ik wilde het dus echt niet doen omdat het 'moest', maar omdat ik het zelf wilde. Als die meiden er niet zo over gezeurd hadden, was het misschien ook wel eerder gebeurd, maar ik bleef dat maar in mijn hoofd houden.
Ach, ik snap ook echt wel dat er heel veel mensen zijn die het niet zo doen, hoop alleen dat die ook kunnen begrijpen dat ik me hier goed bij voelde!
Ik heb uit ervaring wel geleerd geen dingen te doen omdat anderen dat zo verwachten, dus ik heb er ook echt totaal geen spijt van dat het zo gegaan is.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Maar dat is ook een heel andere situatie!Arwyn schreef:Twixx schreef:Precies..._Donnaa schreef:Of andersom.. Ik zou het echt niet trekken..Twixx schreef:Arwyn, het is je goed recht natuurlijk om net zo lang te willen wachten totdat jij eraan toe bent, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n man dat niet trekt.
Tsja, mijn vriend was net als ik nog maagd, dus we wisten niet echt wat we 'misten' zeg maar. We hebben het er later nog wel eens over gehad en toen zei hij ook dat hij er voor mij mee wachtte en dat dat ook best kon, omdat hij toch niet wist hoe het was en omdat we echt wel andere dingen deden.
Gast- Gast
Ik had met mijn ex al een paar keer afgesproken en we hadden na 1.5 week seks met elkaar.
Met mijn date van nu, die ken ik al sinds nov 2010 en we smsen sinds aug/sept elke dag met elkaar. Ergens in okt werden ze steeds ondeugender en toen hebben we een keer afgesproken met elkaar. We zijn heel braaf naar de bios gegaan en wat gaan drinken en ik kreeg bij afscheid 3 zoenen op de wang. De keer daarop ( 2 weken later dacht ik) was ik bij hem thuis en toen was er een spanning. Dat was het moment dat we voor het eerst zoenden met elkaar. De eerste keer seks was op 1 jan dit jaar. ( duh )
Doen wat goed voelt voor jezelf zou ik zeggen. De eerste keer dat ik bij mijn date sliep hebben we wel wat gedaan maar ik gaf aan nog niet all the way te willen gaan. En dat respecteerde hij ook.
Met mijn date van nu, die ken ik al sinds nov 2010 en we smsen sinds aug/sept elke dag met elkaar. Ergens in okt werden ze steeds ondeugender en toen hebben we een keer afgesproken met elkaar. We zijn heel braaf naar de bios gegaan en wat gaan drinken en ik kreeg bij afscheid 3 zoenen op de wang. De keer daarop ( 2 weken later dacht ik) was ik bij hem thuis en toen was er een spanning. Dat was het moment dat we voor het eerst zoenden met elkaar. De eerste keer seks was op 1 jan dit jaar. ( duh )
Doen wat goed voelt voor jezelf zou ik zeggen. De eerste keer dat ik bij mijn date sliep hebben we wel wat gedaan maar ik gaf aan nog niet all the way te willen gaan. En dat respecteerde hij ook.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat al meer mensen hebben gezegd, als het goed voelt dan moet je het doen. Ik wacht zelf vaak bewust om te kijken of de man het om mij of om de seks te doen is.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Arwyn, je hebt groot gelijk hoor
Ontopic: wij deden het gewoon toen we er zin in hadden. Dat was al vrij snel. Ik werkte met hem samen, dus kende hem al wel een tijd. De eerste keer dat we samen de kroeg in gingen ben ik ook bij hem blijven slapen. Deed het niet bewust, maar het liep gewoon zo. En ben nu al bijna 6 jaar heel gelukkig met hem.
Ontopic: wij deden het gewoon toen we er zin in hadden. Dat was al vrij snel. Ik werkte met hem samen, dus kende hem al wel een tijd. De eerste keer dat we samen de kroeg in gingen ben ik ook bij hem blijven slapen. Deed het niet bewust, maar het liep gewoon zo. En ben nu al bijna 6 jaar heel gelukkig met hem.
Gast- Gast
Ik zie niet in wat er mis is met sex op de eerste date,als ik me er goed bij voel.
Ik kan geen mooiere manier bedenken om mijn relatie te beginnen,
dan een uren durende sekssessie.
Als het goed voelt dan is er niks mis met seks op de eerste date,
en is dit niet jou stijl dan is wachten ook prima!
Kortom,doe wat je hart je ingeeft,dan is het altijd goed!
Ik kan geen mooiere manier bedenken om mijn relatie te beginnen,
dan een uren durende sekssessie.
Als het goed voelt dan is er niks mis met seks op de eerste date,
en is dit niet jou stijl dan is wachten ook prima!
Kortom,doe wat je hart je ingeeft,dan is het altijd goed!
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn huidige date is een oud-collega van een paar jaar terug. Na een paar jaar zag ik hem weer en was t ineens erg leuk. We hebben toen gezoend en sindsdien elke dag gesmst. Drie weken later zag ik hem weer en hebben we eigenlijk alleen maar liggen zoenen, verder niks. Weer een paar weken later hadden we weer afgesproken en bleef ie bij mij slapen. Ik had ook in mn hoofd dat t misschien nog te vroeg was voor seks en die nacht hebben we het daarom niet gedaan. Maar het was verder zo leuk en voelde zo vertrouwd, dat we het de volgende ochtend toch gedaan hebben Geen spijt van gehad hoor! Vanavond hopelijk weer
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
haha Bliss, wilde net zeggen, knap dat jullie het vol konden houden Maar smorgens de 'schade' weer ingehaald dus
Gast- Gast
Gekje schreef:haha Bliss, wilde net zeggen, knap dat jullie het vol konden houden Maar smorgens de 'schade' weer ingehaald dus
Haha ja precies
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb wel eens op de eerste date sex gehad. Gewoon omdat we dat op dat moment beide wilden. Met mijn huidige vriend was het op de 2e date raak. Ik stel daarin geen grenzen en doe gewoon wat goed voelt. Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit langer gewacht dan de tweede date.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Snel?
» Te snel?
» Mis jij je vriend snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Snel?
» Te snel?
» Mis jij je vriend snel?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: