Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel?

+4
RYW
Roze Roos
Saxy
Mermaid
8 plaatsers

Ga naar beneden

Snel? Empty Snel?

Bericht  Mermaid zo 6 maa 2011 - 13:03

Ongeveer 1 1/2 maand geleden is het uit gegaan tussen mij en mijn ex na 3 moeizame knipperlicht jaren. Hij heeft gigantisch veel problemen en nadat zijn moeder wel even kwam bepalen dat hij beter af zou zijn zonder mij (of nouja ik was bij he ingetrokken na 2 weken heeft zij me uit zijn huis gezet) is het klaar voor mij. het is rot omdat ik 3 jaar heb gehoopt dat het ooit beter zou gaan, ik had gehoopt dat samenwonen de problemen op zou lossen maar helaas.
maar nu heb ik me uit nieuwsgierigheid in laten schrijven bij een datingsite en net leuk gechat met een jongen die af wil spreken. Ik vond het een heel leuk gesprek en het lijkt me een leuke jongen maar ergens voel ik me dan toch schuldig naar mijn ex toe, of het niet te snel is etc. Het hoeft natuurlijk niet meteen wat te worden met deze jongen maar nouja ik heb teveel last van schuldgevoel denk ik terwijl ik ergens heel goed weet dat ik 3 jaar lang tegen beter weten in bij mijn ex ben gebleven en nu ergens wel toe ben aan een lieve jongen. En misschien wil ik hier alleen maar bevestigd hebben dat het niet te snel is om weer te gaan daten en dat ik me al helemaal niet schuldig moet gaan voelen naar mn ex toe.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel? Empty Re: Snel?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 16:08

Tja of het te snel is weet ik niet, dat is voor iedereen persoonlijk wanneer die klaar is voor een nieuwe relatie. Ik zou me wel alleen afvragen of dit dan een relatie is meer om je ex te vergeten of omdat je helemaal voor die persoon gaat. In het 1e geval zou ik het niet helemaal eerlijk vinden tegenover die jongen en denk ik ook niet dat het heel erg lang gaat werken..

Gast
Gast

Bericht  Saxy zo 6 maa 2011 - 21:14

Weet je, je moet het denk ik niet meteen zo 'overdenken'.
Vond je hem leuk? Wil je afspreken? Als dat antwoord ja is, dan moet je gewoon gaan. En dan zie je het wel! Je voelt vanzelf of het echt wat is, of dat het toch tegen valt.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 21:48

Als het goed voelt dan voelt het goed. Stel jezelf de vraag of je die jongen leuk vindt om die jongen of dat dat is omdat je iets mist van je ex. Als je met hem af wil spreken, gewoon lekker doen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  RYW zo 6 maa 2011 - 21:55

Ik ben het eens met mijn voorgangers. Als je daar zin in hebt moet je gewoon afspreken. Ik snap dat het raar 'voelt' ten opzichte van je ex, maar het is wél uit. Dus je hebt echt de vrijheid om af te spreken met iemand die je leuk lijkt.

Ik had zelf een week of 2 nadat mijn huwelijk op de klippen liep een date. Ik had niet de intentie om daar iets 'serieus' uit te maken, ik wou gewoon een beetje plezier onder het motto 'nou mag ik eens'. Maar het klikte zo goed, dat hij nu al bijna 2,5 jaar mijn vriendje is, mijn zoons lopen weg met 'm en we gaan over een tijdje samenwonen smile

Het loopt gewoon zoals het loopt smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan zo 6 maa 2011 - 22:04

Als het goed voelt is het niet te snel. Ik zou mijn ex er niet onnodig mee confronteren, maar ik zou mezelf ook geen beperkingen opleggen.

Toen ik mijn man leerde kennen kwam ik uit een relatie van vier jaar, het was toen net twee weken uit. Ja, dat is snel, maar ik vond hem zo geweldig dat geen haar op mijn hoofd eraan dacht om te wachten, ben er toen echt helemaal voor gegaan en daar heb ik nooit spijt van gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW zo 6 maa 2011 - 22:48

Susan schreef:Als het goed voelt is het niet te snel. Ik zou mijn ex er niet onnodig mee confronteren, maar ik zou mezelf ook geen beperkingen opleggen.

Toen ik mijn man leerde kennen kwam ik uit een relatie van vier jaar, het was toen net twee weken uit. Ja, dat is snel, maar ik vond hem zo geweldig dat geen haar op mijn hoofd eraan dacht om te wachten, ben er toen echt helemaal voor gegaan en daar heb ik nooit spijt van gehad.

Grappig dat je dat zegt, dat dikgedrukte. Toen mijn oudste geboren was heb ik nog zeker een halfjaar de woonplaats van mijn ex gemeden. Ik was namelijk bij mijn ex weggegaan omdat ik NOOIT kinderen wilde. En ongeveer een jaar later werd mijn oudste zoon geboren Cool
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Snoes ma 7 maa 2011 - 8:58

Oh, wat naar om te horen dat het uit is gegaan met je ex. Dat wist ik niet, ik had wel gelezen dat je terug zou komen naar Nederland en gelijk bij hem zou intrekken, maar dat het uitgegaan was..

Anyway, ik ben het met mijn voorgangsters eens. Je moet doen waar je je goed bij voelt meid!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Mermaid ma 7 maa 2011 - 12:00

Tja z'n moeder was het er niet mee eens dat ik bij hem in zou trekken. Dus dan gebeurd het niet.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen maar ben realistisch genoeg om te zien dat het met hem niet meer gaat erken. Het is zo moeizaam gegaan in de jaren dat ik bij hem was en terwijl ik in het buitenland zat is hij me niet eens op komen zoeken. Ik heb geprobeerd hem te helpen met zijn problemen maar er is niks mee gebeurd behalve dat er meer leugens kwamen dus tja. Zo'n relatie wil ik gewoon niet en zo'n schoonmoeder ook niet angel
En als ik dan een ander tegen kom die wel lijkt te voldoen aan wat ik zoek, dan moet ik dat maar een kans geven. Ben benieuwd, spreek waarschijnlijk deze week met mn nieuwe date af. Erg spannend.
Bedankt voor de reacties, fijn oom ook de positieve verhalen te horen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 6:16

Lizardje schreef:Tja z'n moeder was het er niet mee eens dat ik bij hem in zou trekken. Dus dan gebeurd het niet.
Ik vind het jammer dat het zo is gelopen maar ben realistisch genoeg om te zien dat het met hem niet meer gaat erken. Het is zo moeizaam gegaan in de jaren dat ik bij hem was en terwijl ik in het buitenland zat is hij me niet eens op komen zoeken. Ik heb geprobeerd hem te helpen met zijn problemen maar er is niks mee gebeurd behalve dat er meer leugens kwamen dus tja. Zo'n relatie wil ik gewoon niet en zo'n schoonmoeder ook niet angel
En als ik dan een ander tegen kom die wel lijkt te voldoen aan wat ik zoek, dan moet ik dat maar een kans geven. Ben benieuwd, spreek waarschijnlijk deze week met mn nieuwe date af. Erg spannend.
Bedankt voor de reacties, fijn oom ook de positieve verhalen te horen.

Goedzo, zo te lezen heb jij heel goed begrepen dat je beter verdiend. Wat heb je nou aan zo'n knipperlichtrelatie inclusief vreselijke schoonmoeder? En dan ook nog altijd maar klaar moeten staan voor zijn problemen? Ja dag, en waar blijf jij dan in dat plaatje?

Lekker op date gaan met die gozer, en genieten. Niet vooruit kijken en ook niet achterom, gewoon lekker op date. En nee, ik vind dat zeker niet te snel. Wat goed voelt, voelt goed. En wat niet ( meer ) goed voelt moet je loslaten.

Liefs Tea

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 19 maa 2011 - 9:23

Waarschijnlijk heb jij de breuk met je ex in zo verre verwerkt dat je klaar bent om een leuke, lieve jongen te ontmoeten die wel voor de volle 100% voor je gaat. Ik vermoed dat je je niet impulsief op een datingsite hebt ingeschreven. Misschien wel meer met de insteek ''ik zie wel wat er van komt''. Maar ik denk dat je ook over eventuele positieve consequenties hebt nagedacht, dat je misschien wel een hele leuke man tegenkomt. Met dat in je achterhoofd denk ik dat mits het goed aanvoelt, er voor moet gaan.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Ella za 19 maa 2011 - 10:29

Was jij niet diegene die haar baan enzo ook had opgezegd? Je vriend woonde in hilversum??

Als het voor jouw goed voelt, moet je lekker afspreken. Of het nu 1 week, 1 maand of 1 jaar uit uit.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Mermaid wo 23 maa 2011 - 7:58

nah die jongen van die site was in real life toch niet zo leuk.
Mijn ex woont inderdaad in Hilversum, ik woonde bij hem nadat ik uit het buitenland terug kwam maar z'n moeder was het er niet mee eens. Ik heb er geen baan om op hoeven zeggen om bij hem te kunnen zijn ofzo. Maar heb er nu wel veel voor op moeten offeren om bij hem weg te gaan. Ik woon nu bij mijn ouders in een gebied waar echt geen werk te vinden is.
Heb inmiddels wel weer wat meer contact met mn ex. Maar goed we zien het wel hij moet eerst maar eens los zien te komen van zijn moeder.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella wo 23 maa 2011 - 23:52

Lizardje schreef:nah die jongen van die site was in real life toch niet zo leuk.
Mijn ex woont inderdaad in Hilversum, ik woonde bij hem nadat ik uit het buitenland terug kwam maar z'n moeder was het er niet mee eens. Ik heb er geen baan om op hoeven zeggen om bij hem te kunnen zijn ofzo. Maar heb er nu wel veel voor op moeten offeren om bij hem weg te gaan. Ik woon nu bij mijn ouders in een gebied waar echt geen werk te vinden is.
Heb inmiddels wel weer wat meer contact met mn ex. Maar goed we zien het wel hij moet eerst maar eens los zien te komen van zijn moeder.

Nou wie weet hoe het misschien nog lopen gaat. Succes met alles!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud