Hoe snel sex?
+15
Sweety
Zwoesj
kimz
Silver
Arwyn
Roxi3
pitbullgup
JD
lieke89
Alias
Jeanette
Toet
Beachgirl
mzcharlotte
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe snel sex?
Ff uit nieuwsgierigheid! Hoe snel hebben jullie sex met je date? Ik zat hierover te denken nadat ik van de week uitgebreid lag te zoenen met mijn date Dus vandaar de vraag!
Stellen jullie daar nog een "grens" voor of zie je het gewoon en kijk je wanneer het goed voelt?
Stellen jullie daar nog een "grens" voor of zie je het gewoon en kijk je wanneer het goed voelt?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Hoe snel sex?
Wanneer het goed voelt. Mijn vriend en ik wilden elkaar eigenlijk (bijna) direct bespringen haha, maar dat ging niet op dat moment.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Wederom ff nieuwsgierig... Waarom niet? Duurde het daarna nog lang?
Roze Roos- Ratel
Ik heb maar 1 sexpartner (gehad) en dat is mijn huidige vriend. Bij ons duurde het 6 maanden voordat er wat gebeurde in bed, maar dat kwam mede omdat ik toen pas 15 was, en liever wilde wachten tot mijn 16e.
(Ben inmiddels 23, en denk dat ik als ik nu single zou zijn, ik ook niet zo snel zou zijn met sex. Ik ben niet zo van de losse flodders. Ik wil wel echt weten of er een serieuze relatie in zit met iemand voordat ik met iemand in bed zou duiken)
(Ben inmiddels 23, en denk dat ik als ik nu single zou zijn, ik ook niet zo snel zou zijn met sex. Ik ben niet zo van de losse flodders. Ik wil wel echt weten of er een serieuze relatie in zit met iemand voordat ik met iemand in bed zou duiken)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik stel geen grens.. Met m`n vriend had ik eerder seks dan dat we iets hadden in de trend van een relatie..
Gast- Gast
Wanneer het goed voelt?
Ik stel daarin ook geen grenzen.
Ik stel daarin ook geen grenzen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik stel ook geen grens. Als het goed voelt, waarom niet?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik stel ook geen grens, merk dat dat makkelijker is geworden na mn eerste vriendje.. Daar duurde het namelijk wel lang mee, maar was dan ook nog maagd en het was juist goed dat het wat langer duurde.. Was gewoon ff benieuwd hoe anderen erover denken:D
Roze Roos- Ratel
Wanneer het goed voelt inderdaad. Zoals ik er nu over denk, zou ik het niet heel snel al willen maar dat ligt er maar net aan wanneer je het gevoel hebt dat het serieus is.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik stel op zich geen grens maar bij een echte echte date waarbij ik uitga met iemand kies ik er niet voor om hem mee naar huis te nemen. Dan denk ik dus wel bewust 'eerste date, sex niet handig'. Maar het kan ook anders lopen. Dat die persoon in kwestie al een bekende is en bij mij thuis is terwijl spanningen hoger oplopen. Mijn ex had ik bv leren kennen op vakantie. We vonden elkaar ontzettend leuk maar hij had een vriendin. Ik wilde eerst dat het uit zou gaan voor we iets kregen en zo gebeurde het ook. De dag daarna hebben we elkaar opgezocht en aangezien we beiden in een andere stad woonden ben ik bij hem blijven slapen. Ik kende hem dus al wel voor mijn gevoel en had al even moeten wachten . Overigens denk ik dat je in veel gevallen ook wel aan een jongen kunt aflezen of het hem om jou of de seks te doen is als je hem even laat wachten. Maar goed, soms heb ik daar zelf gewoon geen zin in .
Gast- Gast
Ik stel ook geen grens of datum aan het hebben van seks. Wanneer het goed voelt dan voelt het goed en mag het gewoon gebeuren. 'Vroeger' vertelden mensen mij dat als je te snel seks had met iemand, dat het een player kon zijn, maar toen ik drie jaar geen seks had met mijn player en deze me daarna alsnog liet vallen... Toen besefte ik me dat iemand je leuk vindt of gewoon niet.
Gast- Gast
Bij mij en mijn vriend duurde het ook zeker wel 4 5 maanden voordat we sex hadden. Maar niet omdat we dat zo geplant hebben. Het liep gewoon zo.
Gast- Gast
Ik heb geen grens, maar ik hou sex wel tegen tot ik vind dat ik hem goed genoeg ken en de volgende stap wil nemen. Mijn huidige vriend heb ik bewust even laten wachten hiermee omdat mijn ouders hem geen goede jongen vonden. Hem heb ik zo'n 2 maanden laten wachten omdat ik vond dat hij mij eerst mocht laten dat hij wél goed voor mij was. Ik ben nog altijd blij dat ik dat zo heb gedaan want op die manier heb ik hem eerst beter leren kennen.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
oke oke ik biecht op....dat ik vroeger gewoon een ordinaire slettebak was..... ik heb wel een aantal one nightstands gehad, dat ik na een gezellige avond drinken en kletsen in de kroeg meeging, en de volgende ochtend met zn paps en mams aan de ontbijttafel zat...
maar mijn huidige vriendje vond ik zoooooooooooo leuk, dat ik el heb gewacht....maar ik geloof ook maar tot date...3 ofzo...? wij zijn eerst heel schattig uit eten geweest, toen een dagje dierentuin.....en toen heb ik hem besprongen haha!
maar nu even zonder grappen en grollen....doe wat goed voelt.....klaar uit.
maar mijn huidige vriendje vond ik zoooooooooooo leuk, dat ik el heb gewacht....maar ik geloof ook maar tot date...3 ofzo...? wij zijn eerst heel schattig uit eten geweest, toen een dagje dierentuin.....en toen heb ik hem besprongen haha!
maar nu even zonder grappen en grollen....doe wat goed voelt.....klaar uit.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb maar 1 sexpartner gehad en die is inmiddels mijn man hahaha....
Maar toen hebben we na 1,5 week seks gehad (beide onze eerste keer) Opzich wel snel als je 16 bent maar het voelde gewoon goed en dat is achteraf ook wel gebleken
Maar toen hebben we na 1,5 week seks gehad (beide onze eerste keer) Opzich wel snel als je 16 bent maar het voelde gewoon goed en dat is achteraf ook wel gebleken
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb een vakantievriendje gehad waar ik (heel dom) al na 2 weken sex mee heb gehad. Daarna leerde ik mij huidige vriend kennen en met hem was het na 3 maanden.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik voel me er niet goed bij als het meteen gebeurt. En in het verleden is het wel eens gebeurd, alleen voor de seks, bleek achteraf. Ik voelde me daar een beetje sletterig bij. Bij mijn huidige vriend gebeurde het na 1.5 maand.
Gast- Gast
Roxi3 schreef:Ik heb een vakantievriendje gehad waar ik (heel dom) al na 2 weken sex mee heb gehad. Daarna leerde ik mij huidige vriend kennen en met hem was het na 3 maanden.
Waarom is dat dom?
Gast- Gast
Ik heb maar 1 sekspartner gehad en dat is mijn huidige vriend.
De eerste keer all the way gebeurde na meer dan een jaar, daarvoor al wel wat andere dingen gedaan, dar gebeurde voor het eerst na een maand of 2 denk ik.
Ik ben niet zo snel met die dingen, moet zeker weten dat het echt goed zit. Kan liefde en seks ook niet echt los van elkaar zien.
Call me old fashioned
De eerste keer all the way gebeurde na meer dan een jaar, daarvoor al wel wat andere dingen gedaan, dar gebeurde voor het eerst na een maand of 2 denk ik.
Ik ben niet zo snel met die dingen, moet zeker weten dat het echt goed zit. Kan liefde en seks ook niet echt los van elkaar zien.
Call me old fashioned
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Maar was je dan na een jaar pas zeker van je vriend? Ik snap wel wat je bedoelt, maar het staat een beetje raar Mijn vriend was mijn eerste en bij ons gebeurde het na drie weken. Gewoon omdat het goed voelde, nooit spijt van gehad. En was hij wel een eikel gebleken, tja, dan was het ook gebeurt. Het voelde meteen als serieus al in het eerste stadium en dat bleek het later (gelukkig) ook te blijven.
Gast- Gast
Heb er niet voor niks bij staan dat ik ouderwets ben he, iedereen vind dat raar
Mijn ex was nogal raar er over. Toen ik bij hem aangaf dat ik er toch echt nog niet klaar voor was, heeft hij serieus getwijfeld om het uit te maken. Bij een nieuwe vriend zit dat dan toch nog wel in het geheugen, waardoor ik echt zeker wilde weten dat het hem om mij ging en niet om de seks zeg maar, snap je?
Ach ja, in deze tijd vind iedereen dat vreemd van mij, maar dat maakt me eerlijk gezegd bar weinig uit, als ik me er zelf maar goed bij voel Ik ga niet mijn standpunten ergens over opzij zetten omdat iemand anders het er niet mee eens is, dat heb ik inmiddels wel geleerd, haha. Als ik na 2 maand met mijn vriend naar bed was gegaan en een maand later was het uit, weet ik zeker dat ik daar heel erg spijt van gehad had!
Mijn ex was nogal raar er over. Toen ik bij hem aangaf dat ik er toch echt nog niet klaar voor was, heeft hij serieus getwijfeld om het uit te maken. Bij een nieuwe vriend zit dat dan toch nog wel in het geheugen, waardoor ik echt zeker wilde weten dat het hem om mij ging en niet om de seks zeg maar, snap je?
Ach ja, in deze tijd vind iedereen dat vreemd van mij, maar dat maakt me eerlijk gezegd bar weinig uit, als ik me er zelf maar goed bij voel Ik ga niet mijn standpunten ergens over opzij zetten omdat iemand anders het er niet mee eens is, dat heb ik inmiddels wel geleerd, haha. Als ik na 2 maand met mijn vriend naar bed was gegaan en een maand later was het uit, weet ik zeker dat ik daar heel erg spijt van gehad had!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind het feit dat je een jaar hebt gewacht helemaal niet raar, dat is toch jouw keuze? Ik vroeg me alleen af hoe je daarbij kwam zeg maar, bij die uitspraak, maar ik snap het, zeker met het oog op het beetje rare verhaal van je ex.
Gast- Gast
Arwyn, het is je goed recht natuurlijk om net zo lang te willen wachten totdat jij eraan toe bent, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n man dat niet trekt.
Gast- Gast
Ik ben ook van het langer wachten. Ik wil eerst zeker weten of het goed zit en dat de jongen in kwestie het goed met me voor heeft... Bij mijn huidige vriend was dat twee maanden.
Gast- Gast
Of andersom.. Ik zou het echt niet trekken..Twixx schreef:Arwyn, het is je goed recht natuurlijk om net zo lang te willen wachten totdat jij eraan toe bent, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n man dat niet trekt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Snel?
» Te snel?
» Mis jij je vriend snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Snel?
» Te snel?
» Mis jij je vriend snel?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: