Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 4 Empty Re: DagCafé

Bericht  Ibbeltje za 24 dec 2011 - 23:29

Leuk Zusje Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 23:31

Haha ja hij smste net hoe laat enzo. Ik weet niet precies hoe laat ik thuis ben dus heb maar 1 uur gezegd, vannacht dus. Hou mijn kerstoutfit wel aan angel.

Pompoen, ik heb dat gelukkig niet. Zelfs het neefje waar ik vroeger op pastte heeft al 2 kinderen haha. Ik heb ook altijd wel kinderen gewild maar ben dan weer zoals je zusje, veel gewisseld van partner en tot 2 keer toe uitgemaakt op het moment dat we voor kinderen gingen of wilde gaan. Tja, dan houdt het een beetje op. Gelukkig hebben mijn ouders al een kleinkind, dat leidt ze wel af haha Very Happy. Ach, wie weet hoe volgend jaar gaat lopen Wink.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 24 dec 2011 - 23:32

MERRY CHRISTMAS ALLEMAAL !!!!!! jump laugh hugs wave
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Ibbeltje za 24 dec 2011 - 23:35

Ook voor jou Stella smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:23

Voor iedereen hele fijne kerstdagen! :merry: yay jump

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:24

Heej Mautje smile Hoe gaat het met je vandaag?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:29

Wel goed hoor. De vaatwasser staat aan, mijn soep zit in het pannetje en mijn pistoletje ligt klaar om gesmeerd te worden. laughcry En ik zit gewoon, zoals elke zondag, de Bold and the Beautiful Marathon te kijken. :P En hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:37

KLinkt erg gezellg/knus Very Happy Wat voor soep maak je?

Ja hier gaat het ook goed. Ik ga zo even lekkere broodjes filet american met uitjes maken en koffie en mijn vriend uit bed gooien :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:38

Ik was mijn kast aan het uitmesten maar denk dat ik nog even ga slapen... Ben zo nerveus voor vanavond en heb een dikke puist op mijn wang grrrr! Gelukkig is het licht hier niet fel dus hoop dat hij het niet ziet :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:40

Dat wil ik ook, Filet Americain met uitjes. Jammie!

Mijn soep is groentesoep van eerder deze week. Er zijn gerechten die ik alleen voor meerdere mensen kan maken. Dus ik had zondag de boullion gemaakt en hem maandag afgemaakt. Maar na één bord vond ik het wel weer genoeg en de rest heb ik dus ingevroren. Net als de pistoletjes die ik gisteren nog in de vriezer vond, haha. :P

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:40

Nu nog slapen Zusje? Hoewel het is wel het weer ervoor...donker of ja grijs bij mij iig Wink

en ja de puist is er altijd als je hem net niet kan gebruiken Wink Is hij erg aanwezig of denk je dat hij erg aanwezig is? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:41

Adem in, Adem uit. Zusje. Spannend hoor, een Skypedate! Dat gaat vast goedkomen vanavond! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:41

Oh lekker Mau! En slim dus nu heb je nog wel wta lekkers Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:42

Ibbeltje schreef:Oh lekker Mau! En slim dus nu heb je nog wel wta lekkers Very Happy

Ja, kwam gisteren zelfs nog Noodlegarnalen tegen in de diepvries. Dus we komen morgen wel door.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:45

Ooh kijkt Mau goed bezig Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 25 dec 2011 - 0:46

Aan de andere kant van mijn familie (vaders kant) heb ik wel een hoop neefjes en nichtjes. Daarvan ben ik de op een na oudste maar tussen mij en mijn neef zitten wel wat jaren verschil. Bovendien raakte de vriendin van mijn neef op zijn 19e ongepland zwanger... Inmiddels heeft hij 5 kinderen, 3 bij die vriendin en 2 bij zijn huidige vrouw. Zijn 3 kinderen wonen in Engeland, ik heb alleen de oudste gezien toen hij een baby was. Ik geloof dat hij nu 10 is ofzo...

Maar verder ziet het er voorlopig nog wel naar uit dat ik daar aan die kant nu ook wel de volgende zal zijn. Ik heb een nichtje die ook wel een vaste relatie heeft al jaren en bijna even oud is als ik, maar die is nog druk aan het studeren. Dan een nichtje die naar Canada geëmigreerd is, maar die heeft volgens mij geen vriend en leeft ook gewoon nog niet echt ernaar. Dan mijn zusje en mijn andere nichtje die bijna even oud zijn. Mijn zusje heeft wel een vriend en woont samen, maar ze willen niet eens een kat vanwege de vrijheid...bovendien studeert mijn zusje nog. En mijn nichtje, die heeft geen vriend.
En vervolgens heb ik nog wat neefjes en nichtjes die allemaal nog aan hun eerste vriendje of vriendinnetje moeten gaan beginnen...

Dan hoop ik toch dat ik nu wel de volgende ben! Met trouwen heb ik het in ieder geval in de juiste volgorde gedaan!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:46

Nee, hij is gewoon echt aanwezig haha, hij doet ook zeer; je kent het soort vast wel... Hier is het ontzettend zonnig maar ik ben moe en heb last van mijn rug dus dan is slapen altijd wel even fijn Very Happy. Tis nu bijna 1 uur, mss kan ik nog 2 uurtjes bijslapen... En jaaaa adem in adem uit aaaaaaaaaaaah zo werkt het niet altijd haha Very Happy. Maar dat zijn dingen die ik wel weer prima voor me kan houden hoor. Ja, ik spreek ze hier uit maar je zult het niet aan me zien zeg maar :P.

Laatst aangepast door Zusje op zo 25 dec 2011 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:46

Volgens mij heb ik gewoon te weinig boodschappen gedaan, omdat ik niet goed wist wat ik moest halen. Normaal is het Gourmet. Dan haal je een vleesschaal, visschaaltje, stokbrood, kruidenboter, satesaus en wat potjes saus. Beetje chips e.d. Maar nu gaan we chinezen en eigenlijk helemaal geen rekening gehouden met het feit dat de dag langer duurt dan de gestelde tien minuten om chinees weg te werken. Och, weer een leer voor de volgende keer. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:48

Maura schreef:Volgens mij heb ik gewoon te weinig boodschappen gedaan, omdat ik niet goed wist wat ik moest halen. Normaal is het Gourmet. Dan haal je een vleesschaal, visschaaltje, stokbrood, kruidenboter, satesaus en wat potjes saus. Beetje chips e.d. Maar nu gaan we chinezen en eigenlijk helemaal geen rekening gehouden met het feit dat de dag langer duurt dan de gestelde tien minuten om chinees weg te werken. Och, weer een leer voor de volgende keer. Very Happy

Ik wilde gisteravond nog naar de winkel rennen maar ach, de vriezer ligt vol met eten, ik heb drinken in huis en ontbijt. Ik had ws alleen maar dingen gekocht die ik niet eens nodig had, puur en alleen omdat de winkels 2 dagen dicht zijn. Ik heb het niet gedaan dus en tot nu toe overleefd :P.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:52

Ja weet je, de winkel is paar dagen dicht en men denkt dat je een hele voorraad in moet slaan altijd Very Happy Terwijl dat ook nergens op slaat Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 25 dec 2011 - 0:53

Zusje schreef:Nee, hij is gewoon echt aanwezig haha, hij doet ook zeer; je kent het soort vast wel... Hier is het ontzettend zonnig maar ik ben moe en heb last van mijn rug dus dan is slapen altijd wel even fijn Very Happy. Tis nu bijna 1 uur, mss kan ik nog 2 uurtjes bijslapen... En jaaaa adem in adem uit aaaaaaaaaaaah zo werkt het niet altijd haha Very Happy. Maar dat zijn dingen die ik wel weer prima voor me kan houden hoor. Ja, ik spreek ze hier uit maar je zult het niet aan me zien zeg maar :P.

Oh fijn zulke puisten ja...ik heb er de laatste tijd ineens heel veel. Ik zit onder. Heb op dit moment drie van die aanwezige dikke vette pijnlijke grote. Gadverdarrie! Maar goed de enige die ik onder ogen hoef te komen is mijn familie en mijn lieftallige echtgenoot die ik dus niet meer hoef te overtuigen dat ik leuk ben...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 0:54

тыквашка schreef:
Zusje schreef:Nee, hij is gewoon echt aanwezig haha, hij doet ook zeer; je kent het soort vast wel... Hier is het ontzettend zonnig maar ik ben moe en heb last van mijn rug dus dan is slapen altijd wel even fijn Very Happy. Tis nu bijna 1 uur, mss kan ik nog 2 uurtjes bijslapen... En jaaaa adem in adem uit aaaaaaaaaaaah zo werkt het niet altijd haha Very Happy. Maar dat zijn dingen die ik wel weer prima voor me kan houden hoor. Ja, ik spreek ze hier uit maar je zult het niet aan me zien zeg maar :P.

Oh fijn zulke puisten ja...ik heb er de laatste tijd ineens heel veel. Ik zit onder. Heb op dit moment drie van die aanwezige dikke vette pijnlijke grote. Gadverdarrie! Maar goed de enige die ik onder ogen hoef te komen is mijn familie en mijn lieftallige echtgenoot die ik dus niet meer hoef te overtuigen dat ik leuk ben...

ja die puisten wie kent ze niet Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex zo 25 dec 2011 - 0:58

Middag.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 1:02

Volgens mij heb ik ze altijd als ik vruchtbaar ben, de ironie laughcry. Nah, mijn familie is zo ontzettend groot en er zijn al heel wat kinderen dus ik voel de druk niet van mijn familie gelukkig haha. Al vragen ze nu wel weer tegenwoordig wanneer ik weer eens een vriendje heb... Ja ja, I'm working on it! Trouwen lijkt me ook wel iets ontzettend moois. Ik hoop heel erg dat het me nog mag overkomen en dat mijn vader er dan nog is. Dat hoop ik zo...

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 1:13

heej Evy.

Hopelijk is dat vriendje er gauw Zus Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot