DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Goedemorgen, ik heb ook heerlijk geslapen. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Yvette schreef:Goedemorgen, ik heb ook heerlijk geslapen. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Goedemorgen ! Wij gaan gourmetten bij schoonpaps. En die van jou?
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Yvette schreef:Goedemorgen, ik heb ook heerlijk geslapen. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Goedemorgen ! Wij gaan gourmetten bij schoonpaps. En die van jou?
Ik krijg de ouders, zussen en broers te eten. Dus ga zo maar eens wat voorbereiden
Ella- Ratel
Ik ga pas rond een uur of half 5 met de toetjes en de kadootjes richting mijn ouders. Daar gourmetten en een spel spelen waarbij we dan de kadootjes uitpakken. Oh en mijn beste vriendin en haar man komen ook bij ons. Voor het eerst zo met kerst, zo leuk .
Gast- Gast
Yay, ik zit in mijn eentje aan het kerstontbijt terwijl mijn man bij een andere vrouw zit. Meeerrrry Christmas
Gast- Gast
Maple: sterkte!!!!
Dolcis: ik ga maken, kaas-hamringen (als koudvoorgerecht) sate spiesje (als warmvoorgerecht) rollade uit de oven, met harico verts, witlof uit de oven, aardappelgarnituur en salade. En als toetje verschillende sooorten ijs met vruchtjes en slagroom
Ella- Ratel
Dolcis_ schreef:Zusje, leuk! Hoe lang zijn jullie al vrienden?
Eeeeh 20 jaar . Mijn vader noemt haar ook wel 'zijn andere dochter' . Mijn familie vindt het ook geweldig dat ze bij ons komen .
Wat ga jij maken Dolcis?
Maple
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:En nu zijn jullie met elkaar in gesprek?
Sorry, heb je vraag over het hoofd gezien maar we waren inderdaad in gesprek. Verbinding ging bij hem stuk helaas. Kreeg later in de nacht nog een smsje maar daar sliep ik uiteraard door heen . Meestal smsen we laat in de avond en in de ochtend een beetje.
Gooeeeedemorgen Reva! Is het gezellig bij je ouders?
Pompoen, ik probeer het ook maar het lukt me niet. Vandaag weer een keer proberen anders ga ik weer verder met breien want dat kan ik ook nog niet zo...
Ik vind breien moeilijker dan haken moet ik zeggen! Ik kan het wel, gewoon rechttoe recht aan. Recht, averecht en ik heb ook ooit nog eens kabels gebreid. Maar er gaat op de een of andere manier altijd iets niet helemaal goed. Oh en ik kan nog steeds niet opzetten... Oh en afhechten...
Nou ja het potje staat in het haak- en breitopic en ik vind het voor een eerste haakwerkje best wel leuk gelukt. Hoe probeer jij het te leren? Ik heb op youtube filmpjes opgezocht voor de basis en daarna ben ik gewoon gaan experimenteren. Wat als ik 'm hier doorheen haal steeds, wat als ik twee draden gebruik en meer van dat soort dingen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Yvette, klinkt lekker!
Zusje, wat super leuk! Word vast een super gezellige avond. Wat ik ga maken ligt eraan wat er op de tafel staat bij mijn schoonvader
Zusje, wat super leuk! Word vast een super gezellige avond. Wat ik ga maken ligt eraan wat er op de tafel staat bij mijn schoonvader
Gast- Gast
Oh je gaat gourmetten!?? Lekkerrrr wij ook .
Pompoen, ik heb idd een filmpje van youtube. Het opzetten lukt, de eerste rits (ketting heet het geloof ik) ook maar dan wordt het moeilijk haha . Ik heb het gewoon nog niet helemaal precies door wat ik daar aan het doen ben. Zoals mijn wijze nichtje van 7 altijd zegt 'van proberen komt leren' haha. Grappig want ze heeft zelf het geduld niet . Anyway, het breien kan ik ook alleen de standaard nog hoor maar kreeg laatst een kabelnaald van mijn zusje dus ik kan nu wat meer gaan proberen .
Pompoen, ik heb idd een filmpje van youtube. Het opzetten lukt, de eerste rits (ketting heet het geloof ik) ook maar dan wordt het moeilijk haha . Ik heb het gewoon nog niet helemaal precies door wat ik daar aan het doen ben. Zoals mijn wijze nichtje van 7 altijd zegt 'van proberen komt leren' haha. Grappig want ze heeft zelf het geduld niet . Anyway, het breien kan ik ook alleen de standaard nog hoor maar kreeg laatst een kabelnaald van mijn zusje dus ik kan nu wat meer gaan proberen .
Gast- Gast
Zusje, al 20 jaar vriendinnen, jeetje das echt lang maar super leuk dat jullie de kerst samen vieren
Ella- Ratel
Ja ik ken haar van de brugklas en dan ben je 12 . We hebben het ook gevierd al waren we beide niet zo in de stemming haha, was wel een beetje gek maar ok. Ik ben blij dat zij mijn beste vriendin is .
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Wat vind jij een beste vriendin?
Iemand waar je mee kunt lachen, mee kunt huilen. Iemand waar je een verleden en een toekomst mee hebt. Iemand die je familie kent. Iemand die weet dat er iets aan de hand is als je een tijdje stil bent. Iemand die doorvraagt en je aan het lachen maakt terwijl je je eigenlijk kut voelt. Iemand waar je leuke dingen mee doet maar die er ook is bij de niet-leuke-dingen. Iemand die er gewoon altijd zal zijn. Zij is gewoon als familie.
Gast- Gast
Nou ik ga de keuken eens in. Tot straks
Ella- Ratel
Zusje schreef:Oh je gaat gourmetten!?? Lekkerrrr wij ook .
Nou ik ben gisteren tot de ontdekking gekomen dat het allerbelangrijkste is, dat je elke keer hetzelfde doet. En dan merk je vanzelf wel wat de effecten zijn! Dus ook al klopt het misschien niet met het filmpje, als jij ergens je draadje aan haakt en je doet dat elke keer hetzelfde de hele 'toer' dan krijgt het een bepaald patroon, een bepaalde dichtheid etc.. Je moet het alleen wel volhouden de hele toer en je aan een aantal basisdingen houden (niet te strak bijvoorbeeld).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb ook een vriendin die ik al bijna 24 jaar ken. Ik doe niet zo aan beste vriendinnen en wij zijn ook wel een klein beetje uit elkaar gegroeid. Ze woont niet in de buurt enzo en heeft het heel druk. We zien elkaar gewoon niet zo heel vaak meer. Maar áls ik haar zie, dan is het altijd goed, voelt het vertrouwd en ik kan alles met haar delen, we kunnen lachen en huilen met elkaar. Dus ik zie haar wel als een hele goede vriendin.
Vind het trouwens heel leuk hoe vertrouwd dat is. En we kwamen ook veel bij elkaar over de vloer. Ik at daar vaak tussen de middag, zij ging mee op vakantie met ons. Onze ouders kennen elkaar dan ook goed, spreken met elkaar af. Haha en haar moeder is helemaal dol op mij, zo grappig. Ze heeft zich wel eens afgevraagd of we per ongeluk verwisseld zijn omdat ze zoveel in mijn herkent. Maar gelukkig lijkt mijn vriendin heel erg op haar moeder hoor, qua uiterlijk, haha.
Wat wel jammer was is dat mijn moeder erg jaloers was dat zij al een kind kreeg en ik nog niet. Ze hoorde dat mijn vriendin zwanger was van haar moeder en had gewoon helemaal niet leuk gereageerd. Echt een beetje jaloers, niet eens gefeliciteerd ofzo. Dat hoorde ik dan weer van mijn vriendin. Mijn moeder zei tegen mij ook zoiets van: "Ik had gedacht dat jij de eerste zou zijn". Bluh, stom gedoe. Alsof ik geen kinderen zou willen, alsof ik niet liever al lang zwanger was geweest. Maar ja soms komen er dingen tussen he.
Ik zei ook tegen mijn moeder: "goh lijkt je dat nou verstandig? Als ik nu zwanger zou zijn?" (was aan het afstuderen) en toen gaf mijn moeder me wel gelijk maar tegelijk vond ze dat verstandig zijn maar stom.
Vind het trouwens heel leuk hoe vertrouwd dat is. En we kwamen ook veel bij elkaar over de vloer. Ik at daar vaak tussen de middag, zij ging mee op vakantie met ons. Onze ouders kennen elkaar dan ook goed, spreken met elkaar af. Haha en haar moeder is helemaal dol op mij, zo grappig. Ze heeft zich wel eens afgevraagd of we per ongeluk verwisseld zijn omdat ze zoveel in mijn herkent. Maar gelukkig lijkt mijn vriendin heel erg op haar moeder hoor, qua uiterlijk, haha.
Wat wel jammer was is dat mijn moeder erg jaloers was dat zij al een kind kreeg en ik nog niet. Ze hoorde dat mijn vriendin zwanger was van haar moeder en had gewoon helemaal niet leuk gereageerd. Echt een beetje jaloers, niet eens gefeliciteerd ofzo. Dat hoorde ik dan weer van mijn vriendin. Mijn moeder zei tegen mij ook zoiets van: "Ik had gedacht dat jij de eerste zou zijn". Bluh, stom gedoe. Alsof ik geen kinderen zou willen, alsof ik niet liever al lang zwanger was geweest. Maar ja soms komen er dingen tussen he.
Ik zei ook tegen mijn moeder: "goh lijkt je dat nou verstandig? Als ik nu zwanger zou zijn?" (was aan het afstuderen) en toen gaf mijn moeder me wel gelijk maar tegelijk vond ze dat verstandig zijn maar stom.
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ik heb ook een vriendin die ik al bijna 24 jaar ken. Ik doe niet zo aan beste vriendinnen en wij zijn ook wel een klein beetje uit elkaar gegroeid. Ze woont niet in de buurt enzo en heeft het heel druk. We zien elkaar gewoon niet zo heel vaak meer. Maar áls ik haar zie, dan is het altijd goed, voelt het vertrouwd en ik kan alles met haar delen, we kunnen lachen en huilen met elkaar. Dus ik zie haar wel als een hele goede vriendin.
lijkt me bijzonder zo'n vriendschap. Pompoen en Zusje
dat onderstreepte klinkt grappig haha! Zwanger van haar moeder.
Gast- Gast
Ok, nu moet ik even letterlijk blind typen maar wil toch nog even reageren haha . Pompoen, wat is dat toch met vrouwen dat ze ineens zo graag oma willen worden haha! Gelukkigkijkt mijn familie daarin meer naar mijn zusje ipv mij . Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag ofzo hoor. Vroeger woodnde ze ook hier in Den Haag maar ze woont al jaren ergens bij Rotterdam. Ik zie haar normaal 1 keer in de 2 weken ofzo en we bellen af en toe (en dan meestal wel lang). Ik zou niet weten wat ik aan 'beste vriendinnen' doe maar zij gaat al zo lang mee in mijn leven. Ik heb meer goede vriendinnen maar zij is gewoon een heel ander soort vriendin dan al die anderen. Misschien juist omdat we zo'n verleden opgebouwd hebben met elkaar. Soms gaat zij trouwens ook wel op visite bij mijn ouders. Wel een gek idee trouwens haha, zit ze om de hoek en dan komt ze niet eens voor mij . Maar vroeger was ze al heel vaak bij ons waardoor die band er gewoon zo is. Ik kwam heel weinig bij haar thuis eigenlijk.
Gast- Gast
Omg ik heb vanavond echt de date! Heb hem drie jaar niet gezien en nu hebben we een date op Skype hahahahaha .
Gast- Gast
Goedemorgen! Fijne dagen allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Ok, nu moet ik even letterlijk blind typen maar wil toch nog even reageren haha . Pompoen, wat is dat toch met vrouwen dat ze ineens zo graag oma willen worden haha! Gelukkigkijkt mijn familie daarin meer naar mijn zusje ipv mij . Ik zie mijn vriendin ook niet elke dag ofzo hoor. Vroeger woodnde ze ook hier in Den Haag maar ze woont al jaren ergens bij Rotterdam. Ik zie haar normaal 1 keer in de 2 weken ofzo en we bellen af en toe (en dan meestal wel lang). Ik zou niet weten wat ik aan 'beste vriendinnen' doe maar zij gaat al zo lang mee in mijn leven. Ik heb meer goede vriendinnen maar zij is gewoon een heel ander soort vriendin dan al die anderen. Misschien juist omdat we zo'n verleden opgebouwd hebben met elkaar. Soms gaat zij trouwens ook wel op visite bij mijn ouders. Wel een gek idee trouwens haha, zit ze om de hoek en dan komt ze niet eens voor mij . Maar vroeger was ze al heel vaak bij ons waardoor die band er gewoon zo is. Ik kwam heel weinig bij haar thuis eigenlijk.
Ja echt hoor, mijn moeder kan niet wachten! Volgens mij moet ik het haar ook niet te vroeg vertellen als ik zwanger zou zijn want dan weet onmiddelijk de hele wereld het... Mijn moeder wil het echt te graag en nu mijn leeftijdsgenoten allemaal kinderen beginnen te krijgen is mijn moeder echt zwaar jaloers!
Trouwens...ik weet niet wat dat is, maar mijn vriendin wil ook wel erg graag dat ik kinderen krijg. Haha, ze heeft me zelfs na mijn afstuderen een potje foliumzuur gegeven.
Mijn moeder kijkt hierin wel echt naar mij, ik ben de gene die altijd al wist kinderen te willen. Bovendien ben ik getrouwd en al jaren samen met mijn man. Mijn zusje is nogal eens van vriend gewisseld.
Er komen ook geen neefjes en nichtjes bij van mijn moeders kant van de familie, mijn zusje en ik zijn de enige kleinkinderen van mijn oma.
Maar ze moet maar gewoon even geduld hebben hoor.
@Dolcis_ oeps, haha, dat staat er een beetje raar inderdaad!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Omg ik heb vanavond echt de date! Heb hem drie jaar niet gezien en nu hebben we een date op Skype hahahahaha .
Woeh, spannend!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: