DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Charlie lult gewoon. Ze schaamt zich te zeggen dat ze liever op het forum zit dan bij haar schoonfamilie om kerst te vieren...
Misschien als het leukere mensen waren geweest was het wél gelukt.
Nee whahaha. maar ik dacht wel oooh nu voel ik me écht goed ziek, en uitgerekend nu lijkt het zo alsof ik fake voor mijn schoonfamilie whahaha/
Gast- Gast
Charlie schreef:Evy schreef:Wel eens een goede buikgriep gehad? Moet je je eens voorstellen dat je je een half jaar zo voelt ...
En again....great minds think alike.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben ook misselijk, gelukkig niet zwanger en ik hoef ook niet te kotsen. Maar ik heb zojuist wel min of meer het kerstdiner uitgesteld naar morgen...ik wil écht niet aan nog een keer zo veel eten denken! Alleen wat moeten we vanavond nou eten, zou de Chinees open zijn? Bluh, heb ik ook geen zin in!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik nou ook zielig?
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ben ik nou ook zielig?
Hartstikke!
Alex- Ratel
Skypen lukt niet . Ik hou het voor gezien. Misschien zie ik hem woensdag wel... En dan in het echt haha . En zo niet, dan pak ik een andere vent .
Gast- Gast
Evy schreef:Ibbeltje schreef:ehm ja het is net hoe je het bekijkt. Voor mijn gevoel heb ik liever dat het bij de zwangerschap hoort denk ik dan dat het een buikgriep is.
Maar goed ik ben niet zwanger.
Wel eens een goede buikgriep gehad? Moet je je eens voorstellen dat je je een half jaar zo voelt ...
een half jaar is niet tof nee
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
тыквашка schreef:Ik ben ook misselijk, gelukkig niet zwanger en ik hoef ook niet te kotsen. Maar ik heb zojuist wel min of meer het kerstdiner uitgesteld naar morgen...ik wil écht niet aan nog een keer zo veel eten denken! Alleen wat moeten we vanavond nou eten, zou de Chinees open zijn? Bluh, heb ik ook geen zin in!
Heel veel supermarkten zijn vandaag geopend!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
IK heb pas vanavond weer kerst haha en vriend slaapt nog dus lekker ff niks doen heerlijk.
Ahw Charlie, ik hoop echt op buikgriep! Ook nie prettig, maar dat duurt maar even!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lady4 schreef:тыквашка schreef:Ik ben ook misselijk, gelukkig niet zwanger en ik hoef ook niet te kotsen. Maar ik heb zojuist wel min of meer het kerstdiner uitgesteld naar morgen...ik wil écht niet aan nog een keer zo veel eten denken! Alleen wat moeten we vanavond nou eten, zou de Chinees open zijn? Bluh, heb ik ook geen zin in!
Heel veel supermarkten zijn vandaag geopend!
Hier niet denk ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Wat een geklets hier. Moeten jullie geen kerst vieren? : D
Ik vanmiddag pas! Ben nu met mijn toetjes bezig ...
Vier jij nog kerst, Reev?
Alex- Ratel
Ola !!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Haha, ja ben vanaf vrijdag bij ouders geweest en kerst gevierd, nu even in mijn eigen huis, heerlijk. Al die mensen gisteren, wow.Evy schreef:Reva schreef:Wat een geklets hier. Moeten jullie geen kerst vieren? : D
Ik vanmiddag pas! Ben nu met mijn toetjes bezig ...
Vier jij nog kerst, Reev?
G. komt zo, zit bij zn ex, tsss. Zouden gaan stappen, maar hij stuurde whatsapp dat hij meer zin had om op de bank te hangen, dus we kijken nog wel even.
Jij ook leuk gehad?
Gast- Gast
Ja hoor, gisteren ben ik bij mijn schoonouders geweest. En nu wil ik ze om zeep helpen, wat een gezeik. Er lag hier nog een kerstkaart voor de opa en oma van K. en ik kon hem niet posten omdat ik geen postzegels had. Ik moest dus nog een postzegel regelen of 'm even langs brengen, maar ik heb meer te doen dus dat is erbij ingeschoten. Worden we net gebeld door mijn schoonvader dat het zo'n zeer doet dat zijn ouders geen kerstkaart hebben gekregen bladiebladiebla. Gezeik. Ik word zo schijtziek van die mensen. Ik ben er echt weer even klaar mee. K. is nu de kaart brengen, maar voor mij hoeft het allemaal niet meer. Ik krijg altijd de schuld.
Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, toetjes zijn klaar en staan in de koelkast/vriezer!
Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, toetjes zijn klaar en staan in de koelkast/vriezer!
Alex- Ratel
Vervelend Evy dat het zo gaat
Ja, nogal. Kijk, tuurlijk is het lullig als je bij je zoon binnenstapt en er staat een kerstkaart met een foto van hun achterkleinkind en jij hebt nog niks gehad, maar om er nou gelijk zo'n ophef over te laten ontstaan vind ik onzin en overdreven. Als ik die kaart vrijdag op de bus had gedaan was ie er nu ook nog niet geweest. Stelletje zeikapen.
Alex- Ratel
Gelijk heb je hoor Evy.
Hopelijk heb je wel een fjne dag vandaag bij jouw ouders
Hopelijk heb je wel een fjne dag vandaag bij jouw ouders
Ik hoopte al dat het niet aan mij zou liggen dat het gewoon een overdreven reactie is. Tnx! Ga jij nog wat doen vandaag?
Alex- Ratel
Ik vind het eigenlijk maar raar dat ze daar zo'n ophef over maken.
Wij hebben namelijk nog geen kaarten gekregen van mijn ouders, broertje en vriendin, opa en oma.
Deze kaarten zijn allang onderweg, maar het duurt blijkbaar erg lang deze keer.
Anderen hebben hun kaarten wel allang gekregen.
Jullie hadden dus net zo goed die kaart allang verstuurd hebben!
Wij hebben namelijk nog geen kaarten gekregen van mijn ouders, broertje en vriendin, opa en oma.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Vind het niet overdreven.Ik snap idd dat het niet leuk kan zijn als jij geen kaartje krijgt maar ja om er zo'n heisa over te maken snap ik dan weer niet.
Mijn plannen vandaag is straks naar mijn ouders om te gourmetten.
Mijn plannen vandaag is straks naar mijn ouders om te gourmetten.
GeKKiE schreef:Ik vind het eigenlijk maar raar dat ze daar zo'n ophef over maken.
Nou, inderdaad! Ik heb nu ook zoiets van: ik had beter kunnen zeggen dat ik hem op de post had gedaan, dan hadden we nu dit gezeik niet.
Alex- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: