DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Ja, dat zou soms echt ideaal zijn als hier ook wat open zou zijn met zondag. Ik woon in het gat der gaten. Oh ja, er is wel altijd een friettent en shoarmatent hier open, maar dan nog haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik snap wat je bedoelt en ik vind het ook wel fijn, maar het klopt gewoon niet. Maar toch is het fijn. Vanmiddag nog knallende ruzie gehadIbbeltje schreef:Map trouwens wel fijn dat je even tjd voor jezelf hebt zonder hem om je heen. ook al is fijn misschien niet het goede woord maar je snapt mij wel denk ik.
Gast- Gast
Het laatste wat hier sluit is een Shop2Go en dat is om 22.00u. Maar dat is een benzinepomp met benzinepompprijzen. Daar gaat mijn goede geld niet naar toe.
Kerst vind ik aardig overschat. Ik merk dat ik hetzelf ook moeilijker heb dan voorgaande jaren, puur en alleen omdat ik deze met geen van mijn ouders vier, maar aan de andere kant, het is gewoon een zondag en gewoon een maandag. Wordt wat meer gegeten, het weekend op zichzelf kost al klauwen met geld haha, maar verder ach... Al snap ik het gevoel wel hoor, want heb hetzelf, maar probeer het zo voor mezelf wat makkelijker te maken.
Kerst vind ik aardig overschat. Ik merk dat ik hetzelf ook moeilijker heb dan voorgaande jaren, puur en alleen omdat ik deze met geen van mijn ouders vier, maar aan de andere kant, het is gewoon een zondag en gewoon een maandag. Wordt wat meer gegeten, het weekend op zichzelf kost al klauwen met geld haha, maar verder ach... Al snap ik het gevoel wel hoor, want heb hetzelf, maar probeer het zo voor mezelf wat makkelijker te maken.
Gast- Gast
Map ruzie is niet leuk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Knuffel voor jou, Mappie
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ook al weet ik je situatie niet zo goed Maple, hier ook een
Het is ook een lange reis en een verschrikkelijke ervaring. Maar laat het hoofd niet hangen, Maple. Je bent er bijna!
Gast- Gast
Aahhh, niet doen hoor!!
Meiden, ik ga hier naar bed. Om 07.00 uur alweer paraat staan. Fijne dagen allemaal!
Meiden, ik ga hier naar bed. Om 07.00 uur alweer paraat staan. Fijne dagen allemaal!
Was ik er maar bijna. Ik word er de laatste dagen uit verschillende hoeken op gewezen dat ik niet te snel moet willen en echt wel kan verwachten dat het nog een halfjaar kan duren voor dit allemaal een plekje heeft... En ze hebben nog gelijk ook, denk ik.
Gast- Gast
Maple, als je weg wilt ben je nog steeds welkom hier hoor! Ik heb tweede kerstdag ook niks. Denk dat ik weer ga proberen te haken .
Gast- Gast
Ik ben ook bang dat ze gelijk hebben. Het is een treinstation waarbij je niet kunt uitstappen op de tussenstations. Ondanks dat ik je gun dat je daar even uitstapt, maar het zit er helaas nog niet in. En dat is kut, en emotioneel heel erg zwaar. Maar meid, je bent sterk en je gaat het redden. Ondanks dat het nu het meeste kut is van alles wat er maar kut kan zijn in het leven. Laat het hoofd niet zakken en zit met trots de treinreis uit. Want ondanks dat het nu zwart is, zal er weer helder licht schijnen. Alleen heeft dat tijd en Maple nodig om te gebeuren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:**
Ik moest weg, heb je laatste antwoord niet meer gelezen (over de tegenstrijdigheid), jammer... Toch een dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je er uit komt en geen dingen doet waar je spijt van zult hebben...
Gast- Gast
Mapje
Goed bezig smikk
Goed bezig smikk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat denk ik ook. Ik ben het dan ook niet eens met Maura als zij zegt dat je er bijna bent.Maple schreef:Was ik er maar bijna. Ik word er de laatste dagen uit verschillende hoeken op gewezen dat ik niet te snel moet willen en echt wel kan verwachten dat het nog een halfjaar kan duren voor dit allemaal een plekje heeft... En ze hebben nog gelijk ook, denk ik.
Maar opegeven is geen optie.
Gast- Gast
Ik heb hem nog wel ergens. Moet ik 'm nog even plaatsen?Zusje schreef:Smikkell schreef:**
Ik moest weg, heb je laatste antwoord niet meer gelezen (over de tegenstrijdigheid), jammer... Toch een dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je er uit komt en geen dingen doet waar je spijt van zult hebben...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat ga je haken?
Ik ben de deuren in de gang aan het verven.
Een proeflapje is goed genoeg . Ik kom nog niet eens verder dan de eerste steken opzetten . Mijn pauzes zijn denk ik te kort .
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Wat ga je haken?
Ik ben de deuren in de gang aan het verven.
Een proeflapje is goed genoeg . Ik kom nog niet eens verder dan de eerste steken opzetten . Mijn pauzes zijn denk ik te kort .
Gast- Gast
Yes pls! Als je wilt natuurlijk. Als je geen zin hebt om er over te praten moet je het gewoon niet doen .
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: