DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
**Zusje schreef:Yes pls! Als je wilt natuurlijk. Als je geen zin hebt om er over te praten moet je het gewoon niet doen .
Laatst aangepast door Smikkell op za 24 dec 2011 - 12:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ok, ik wist niet dat je je zo voelde joh... Daar merk je in ieder geval niks van . Maar vind je het sociale dan wel echt leuk? Ik heb toch over het algemeen wel vette lol met je gehad en vaak bleef je zelfs nog langer dan een gemiddels persoon die langs komt (wat ik absoluut niet erg vind)... Daarnaast is het ook wel redelijk logisch dat als je dit niet meer zo gewend bent om te doen en je doet het wel een keer, dat je dan gesloopt bent...
Gast- Gast
Ik vind het ook wel echt leuk. Het is dubbel.
Kom altijd met veel plezier naar je toe hoor, en ga ook altijd met een goed gevoel weer weg. Je bent een fijn persoon om bij te zijn en je kost me niet zoveel energie. Wha, klinkt een beetje raar zo
Kom altijd met veel plezier naar je toe hoor, en ga ook altijd met een goed gevoel weer weg. Je bent een fijn persoon om bij te zijn en je kost me niet zoveel energie. Wha, klinkt een beetje raar zo
Gast- Gast
Waarom klinkt dat raar? Ik betrek zoiets niet op mezelf hoor en denk heus niet dat ik een uitzondering moet zijn ofzo . Je voelt je zoals je je voelt en daar mag je wat mij betreft gewoon eerlijk over zijn. Het zal je gewoon energie kosten om iets sociaals te ondernemen. Als je veel alleen bent kan ik dat ook nog wel begrijpen. Mss langzaam opbouwen naar meer .
Gast- Gast
Het is nacht, en de nachtbusjongen is online. Hij is zeker een nachtmens.
Ik heb zin in iets lekkers..
Ik heb zin in iets lekkers..
Gast- Gast
Smikk het is niet raar vind ik. Je kan bj de een denk ik meer energie halen dan biij een ander.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Dat denk ik ook. Ik ben het dan ook niet eens met Maura als zij zegt dat je er bijna bent.Maple schreef:Was ik er maar bijna. Ik word er de laatste dagen uit verschillende hoeken op gewezen dat ik niet te snel moet willen en echt wel kan verwachten dat het nog een halfjaar kan duren voor dit allemaal een plekje heeft... En ze hebben nog gelijk ook, denk ik.
Maar opegeven is geen optie.
Was ik ook niet van plan Ik ben er nog altijd van overtuigd dat ik hier gewoon goed aan doe. Alleen wordt het wel hoe langer hoe zwaarder. Ik praat er ook minder over, de laatste tijd. Of in elk geval anders, luchtiger, afstandelijker, meer emotieloos. Heb m'n masker weer tevoorschijn getrokken en loop weer volop grappen te maken en lach weer alleen maar. Krop alles meer op, inclusief de bijbehorende emoties. Net expres All you need gekeken in de hoop dat die tranen dan eindelijk weer eens even loskwamen, maar nee
Zusje: ik weet het!! Mag ik desnoods op de dag zelf nog beslissen om naar je toe te komen?
Gast- Gast
Ja tuurlijk Maple! Ik heb geen plannen dus kijk maar .
Smikkel, ik bedoel mijn eerste vriendje. Hij zit aan de andere kant van de wereld en is net wakker dus .
Smikkel, ik bedoel mijn eerste vriendje. Hij zit aan de andere kant van de wereld en is net wakker dus .
Gast- Gast
Oke is goed! Heb je nog altijd hetzelfde nummer? Anders laat ik het je nog wel weten via whatsapp.
Gast- Gast
Ja dat nummer doe ik nooit weg daar mijn hart magenta klopt en het nummer daarmee verbonden is .
Gast- Gast
Hij zegt niks meer, zal wel aan het douchen zijn ofzo... Ik ga lekker slapen. Hopelijk slaap ik ook eens goed uit morgenochtend, kan het zo gebruiken .
Fijne nacht meiden!
Fijne nacht meiden!
Gast- Gast
Maple schreef:Wattis?Maura schreef:Hmmz...
Ik zit mezelf even in de weg. En echt ook. Niet dat ik me zielig voel of wat dan ook, maar gewoon niet echt helemaal geweldig zeg maar.
Gast- Gast
Slaap lekker allemaal, ik ben véél te laat, wilde juist morgen een beetje fit zijn en vroeg opstaan enzo... maar ja, ik ben vanavond begonnen met haken... Niet grappig hoe verslavend dat gelijk is! Ook al kan ik er nog geen biet van en heb ik maar ter plekke steken zitten verzinnen, 't was vet leuk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Bluuuh, mn maag is zo vol. Ik lig te trillen ofzo, zo voelt t iig. Bah! Maar slaap bij mn ouders
Gast- Gast
Smikkell schreef:En nu zijn jullie met elkaar in gesprek?
Sorry, heb je vraag over het hoofd gezien maar we waren inderdaad in gesprek. Verbinding ging bij hem stuk helaas. Kreeg later in de nacht nog een smsje maar daar sliep ik uiteraard door heen . Meestal smsen we laat in de avond en in de ochtend een beetje.
Gooeeeedemorgen Reva! Is het gezellig bij je ouders?
Pompoen, ik probeer het ook maar het lukt me niet. Vandaag weer een keer proberen anders ga ik weer verder met breien want dat kan ik ook nog niet zo...
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: