DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Smikkel, ik heb ook nog nooit van Chinezen gehoord eigenlijk .
Ik vind het erg grappig hoe lief de nachtbushaltejongen geworden is, hoe geinteresseerd enzo haha. Sinds ik hem verteld heb geen interesse meer in hem te hebben op 'die' manier is dat zo gekomen. Ik spreek hem vaak en vind het gezellig, maar wel op een vriendschappelijke manier omdat ik weet dat hij verder geen relatie wil enzo. Gister kreeg ik zomaar een lief smsje van hem hahaha, sukkeltje .
Ik heb zo een date op Skype dus ik ga maar eens douchen en make uppen... Vanmiddag mss naar de bios of een stuk wandelen. Eerst de was maar even ophangen, ik ben al mijn kleding enzo aan het uitzoeken, wat een puinhoop.
Ik vind het erg grappig hoe lief de nachtbushaltejongen geworden is, hoe geinteresseerd enzo haha. Sinds ik hem verteld heb geen interesse meer in hem te hebben op 'die' manier is dat zo gekomen. Ik spreek hem vaak en vind het gezellig, maar wel op een vriendschappelijke manier omdat ik weet dat hij verder geen relatie wil enzo. Gister kreeg ik zomaar een lief smsje van hem hahaha, sukkeltje .
Ik heb zo een date op Skype dus ik ga maar eens douchen en make uppen... Vanmiddag mss naar de bios of een stuk wandelen. Eerst de was maar even ophangen, ik ben al mijn kleding enzo aan het uitzoeken, wat een puinhoop.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Grrr... mijn kat valt me steeds aan omdat hij eten wil. (Hij grijpt me bij mijn benen en zet zijn tanden er in...vrij zachtjes wel, maar toch)
Heel irritant want het beste beest hééft eten...maar hij vertikt het er van te eten. Ik snap niet waarom. Het eten van gisteren lag er nog, heb er nog even wat ander voer bij gedaan in de hoop dat hij dan wel zou eten, maar hij doet het gewoon niet!!
Hij wil iets kerstigs denk ik .
Gast- Gast
Nou mijn kat heeft dieetvoer, hij krijgt nooit wat anders... En om dan maar in hongerstaking te gaan.
Maar ik geloof dat ik al weet wat er was...gisteren was hier een hond. Mijn kat wandelde achteloos de kamer in en ontdekte de hond pas toen ze ongeveer neus aan neus stonden. De rest van de avond rende hij bang weg om vervolgens weer te komen kijken. Er kwamen bijzondere geluiden uit. Het wonderlijke vond ik vooral dat hij maar terug bleef komen om naar die hond te kijken, soms op een halve meter afstand, een keer zelfs minder.
Maar hij wilde dus net niet eten en het eten van gisterenavond heeft hij ook niet gegeten dus ik liep mee naar zijn bakje en toen kreeg hij weer een dikke staart. Denk dat hij gewoon bang was!
Maar hij is nu aan het eten, ik ben er bij gaan zitten en heb hem geaaid en toen pas wilde hij eten! Pff dramaqueen!
Maar ik geloof dat ik al weet wat er was...gisteren was hier een hond. Mijn kat wandelde achteloos de kamer in en ontdekte de hond pas toen ze ongeveer neus aan neus stonden. De rest van de avond rende hij bang weg om vervolgens weer te komen kijken. Er kwamen bijzondere geluiden uit. Het wonderlijke vond ik vooral dat hij maar terug bleef komen om naar die hond te kijken, soms op een halve meter afstand, een keer zelfs minder.
Maar hij wilde dus net niet eten en het eten van gisterenavond heeft hij ook niet gegeten dus ik liep mee naar zijn bakje en toen kreeg hij weer een dikke staart. Denk dat hij gewoon bang was!
Maar hij is nu aan het eten, ik ben er bij gaan zitten en heb hem geaaid en toen pas wilde hij eten! Pff dramaqueen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemiddag.
Ik ben ook al een tijdje wakker maar heb de boel al aan kant. Nu even koffie drinken en straks richting schoonouders voor kerstviering.
Grappig dat jullie nog nooit van chinezen hadden gehoord. Hier is het redelijk bekend.
Ik ben ook al een tijdje wakker maar heb de boel al aan kant. Nu even koffie drinken en straks richting schoonouders voor kerstviering.
Grappig dat jullie nog nooit van chinezen hadden gehoord. Hier is het redelijk bekend.
Gast- Gast
Ik ben echt nog nooit in aanraking met drugs gekomen en woon ook niet echt in de binnenstad verder ofzo... Mss daarom? Geen idee .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk alleeen dat het meer zegt over de persoon, dan over de plek waar je woont, omdat drugs ook zeker of juist iets is onder jongeren in dorpen.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Krijg inderdaad toch steeds meer het idee dat Maura gelijk heeft en er in Nederland echt twee werelden zijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Misschien is het alleen voor mensen uit de grote stad
haha ja dat kan goed hoor
Ja dat geloof ik ook wel. Ik kijk niet raar op als er nog meer is waar ik nog nooit van gehoord heb en wat voor jou/jullie normaal is
Dat zou kunnen maar heb niet zo'n contact met de jongeren hier dus geen idee. En dan zal het wel wat over mij zeggen
Maar een goedemorgen! Ben sinds een kwartier of zo pas wakker
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Chinezen gebeurd volgens mij niet echt onder de jongeren hoor. Meer de doorgewinterde junks
Gast- Gast
Hello!
Mijn man is net alleen naar zijn familie vertrokken. Ik geef de hele dag al over en voel me slap. Wel sneu voor hem maar ik zag het niet zitten kotsend op een schoonfamiliefeest door te brengen. Ik weet niet of dit nou van de zwangerschap komt of dat ik buikgroep heb.
Mijn man is net alleen naar zijn familie vertrokken. Ik geef de hele dag al over en voel me slap. Wel sneu voor hem maar ik zag het niet zitten kotsend op een schoonfamiliefeest door te brengen. Ik weet niet of dit nou van de zwangerschap komt of dat ik buikgroep heb.
Gast- Gast
Ah dat is niet fijn Charlie. Hopelijk is het geen buikgriep en hopelijk ben je er gauw vanaf.
Sunprincess schreef:Goeiemiddag.
Ik wist wel vaag dat het ook iets anders was...maar niet precies wat het dan was. Haha en ik kom nog wel uit de grote stad Amsterdam ;-). Maar ik ben altijd zo naief geweest, ik zou nog niet eens gemerkt hebben dat er drugs gebruikt werd als het onder mijn neus was!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ibbeltje schreef:Ah dat is niet fijn Charlie. Hopelijk is het geen buikgriep en hopelijk ben je er gauw vanaf.
Ik hoop eerder wel op buikgriep want ander betekent dit dat dit 'normaal' is de komende weken.
Ik riep altijd om t hardst: je bent zwanger, niet ziek, stel je niet aan.
Hoop dat ik dus inderdaad zo'n bikkel blijk.
Gast- Gast
Middag!
Ik ken Chinezen wel, daar maken mijn man en ik altijd grapjes over als zijn oma zegt dat ze gaan Chinezen
Ik ken Chinezen wel, daar maken mijn man en ik altijd grapjes over als zijn oma zegt dat ze gaan Chinezen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Balen Charlie! Hopelijk is dit idd een buikgriepje ofzo en niet iets wat bij je zwangerschap hoort vanaf nu.
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Balen Charlie! Hopelijk is dit idd een buikgriepje ofzo en niet iets wat bij je zwangerschap hoort vanaf nu.
+1. En anders wil Lejow je vast wel een hart onder de riem steken
Alex- Ratel
Evy schreef:тыквашка schreef:Balen Charlie! Hopelijk is dit idd een buikgriepje ofzo en niet iets wat bij je zwangerschap hoort vanaf nu.
Mwhahaha daar dacht ik dus ook al aan.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ibbeltje schreef:Ah dat is niet fijn Charlie. Hopelijk is het geen buikgriep en hopelijk ben je er gauw vanaf.
Ik hoop eerder wel op buikgriep want ander betekent dit dat dit 'normaal' is de komende weken.
Ik riep altijd om t hardst: je bent zwanger, niet ziek, stel je niet aan.
Hoop dat ik dus inderdaad zo'n bikkel blijk.
ehm ja het is net hoe je het bekijkt. Voor mijn gevoel heb ik liever dat het bij de zwangerschap hoort denk ik dan dat het een buikgriep is.
Maar goed ik ben niet zwanger.
Hoe dan ook ik hoop dat het gauw over is.
Charlie schreef:Evy schreef:тыквашка schreef:Balen Charlie! Hopelijk is dit idd een buikgriepje ofzo en niet iets wat bij je zwangerschap hoort vanaf nu.
Je weet het: Great minds think alike.
Alex- Ratel
Evy schreef:Charlie schreef:Evy schreef:тыквашка schreef:Balen Charlie! Hopelijk is dit idd een buikgriepje ofzo en niet iets wat bij je zwangerschap hoort vanaf nu.
Je weet het: Great minds think alike.
High fiiiive!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:ehm ja het is net hoe je het bekijkt. Voor mijn gevoel heb ik liever dat het bij de zwangerschap hoort denk ik dan dat het een buikgriep is.
Wel eens een goede buikgriep gehad? Moet je je eens voorstellen dat je je een half jaar zo voelt ...
Alex- Ratel
Charlie schreef:Evy schreef: Je weet het: Great minds think alike.
High fiiiive!
We hebben A. nu ook high five geleerd en boks! Echt briljant
Alex- Ratel
Charlie lult gewoon. Ze schaamt zich te zeggen dat ze liever op het forum zit dan bij haar schoonfamilie om kerst te vieren...
Gast- Gast
Zusje schreef:Charlie lult gewoon. Ze schaamt zich te zeggen dat ze liever op het forum zit dan bij haar schoonfamilie om kerst te vieren...
Alex- Ratel
Evy schreef:Ibbeltje schreef:ehm ja het is net hoe je het bekijkt. Voor mijn gevoel heb ik liever dat het bij de zwangerschap hoort denk ik dan dat het een buikgriep is.
Wel eens een goede buikgriep gehad? Moet je je eens voorstellen dat je je een half jaar zo voelt ...
En again....great minds think alike.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: