DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ik wilde gewoon Seabert zingen. Ik weet niks van een topic. Ik weet van stalking van pm.
En ik lijk op Anoukm,/. Echt bedankt gast, een vrouw. Van in de veertig ofzo hallo zeg.
En ik lijk op Anoukm,/. Echt bedankt gast, een vrouw. Van in de veertig ofzo hallo zeg.
Gast- Gast
Zo ben er weer even.
Reev sorry je zal van mij geen pm meer krijgen hier over. Wist niet dat je het zo vervelend vond. Dat kan je ook gewoon per pm zeggen.
En seabert bljfjt nu in mijn hoofd hangen
Reev sorry je zal van mij geen pm meer krijgen hier over. Wist niet dat je het zo vervelend vond. Dat kan je ook gewoon per pm zeggen.
En seabert bljfjt nu in mijn hoofd hangen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zal ik de verwarming gewoon meeverven? Of zal ik toch speciale verf voor de verwarming halen
Gast- Gast
Pakt gewone verf goed op verwarming en kan het tegen de warmte? heb geen idee.
O zelf zou ik geneigd zijn om hem gelijk mee te verven
Nee ,dat verkleurd. Even zo'n spuitbusje halen. Die van de Gamma eigen merk is al goedgenoeg.
Gast- Gast
Oh weer wat geleerd Mau
Ja, dat was ook mijn eerste plan. Geduld hebben dus.Maura schreef:Nee ,dat verkleurd. Even zo'n spuitbusje halen. Die van de Gamma eigen merk is al goedgenoeg.
Echt, je zou het verschil eens moeten zien tussen deze mooie witte verf en de actionverf die ik eerst heb gebruikt. Wat een nare verf is dat zeg. Vieze zooi die druipt en geel wordt.
Ik heb verf nodig voor vier verwarmingen (maak je dat zo langer?).
Gast- Gast
Smikkel wel fijn dat het weer heerlijk fris wit wordt Hier moet het ook een keer gebeuren.
Smikkell schreef:Ja, dat was ook mijn eerste plan. Geduld hebben dus.Maura schreef:Nee ,dat verkleurd. Even zo'n spuitbusje halen. Die van de Gamma eigen merk is al goedgenoeg.
Echt, je zou het verschil eens moeten zien tussen deze mooie witte verf en de actionverf die ik eerst heb gebruikt. Wat een nare verf is dat zeg. Vieze zooi die druipt en geel wordt.
Hoe bedoel je dat? Dat laatste wat je zegt?
Ik ben wel benieuwd naar de vergelijkingsfoto's. Want dat zegt dat ik in ieder geval niet gek ben geworden, toen ik dacht dat de verf naar het oranje/gelige verkleurde.
Ik heb trouwens voor één lange verwarming en drie kleine verwarmingen één spuitbus gebruikt. En ze zijn echt heel mooi geworden. En gebleven, ook wel belangrijk natuurlijk.
Gast- Gast
Ik moet trouwens zo naar mijn bed kruipen. Want moet er om max 10.00u uit. Een vriend komt om 11.00u/12.00u en hem kennende is hij er vroeg bij.
Gast- Gast
Ik twijfelde over het woord voor meerdere verwarmingen. Vandaar.Maura schreef:Smikkell schreef:Ja, dat was ook mijn eerste plan. Geduld hebben dus.Maura schreef:Nee ,dat verkleurd. Even zo'n spuitbusje halen. Die van de Gamma eigen merk is al goedgenoeg.
Hoe bedoel je dat? Dat laatste wat je zegt?
Ik ben wel benieuwd naar de vergelijkingsfoto's. Want dat zegt dat ik in ieder geval niet gek ben geworden, toen ik dacht dat de verf naar het oranje/gelige verkleurde.
Ik heb trouwens voor één lange verwarming en drie kleine verwarmingen één spuitbus gebruikt. En ze zijn echt heel mooi geworden. En gebleven, ook wel belangrijk natuurlijk.
Ow, dan moet het wel lukken met 1 bus dus.
Ja, het is echt heel lelijk geel geworden. Ik ben alles nu opnieuw aan het doen.
Ik heb geen voorfoto's genomen, maar heb vast nog wel wat in het bestand.
Gast- Gast
Mau dan moet je zo gaan ja hahah. Ik ga denk ik ook zo...
Ik merkte het aan alles hier in huis. Voornamelijk omdat ik nog niet alles heb gedaan. Maar mijn tafel irriteerde mij het meest. Heb ik het allemaal netjes ingespoten met houtopvullen en afgeschuurd, in de grondverf gezet en vervolgens dagen in de troep gezeten, om de tafel daarna mooi af te lakken en dan zie je hem gewoon verkleuren. En dan kijk je naar de kozijnen en zie je hetzelfde. En dan wil ik het allemaal wel wat. Want zooooooo leuk vind ik verven nu ook weer niet.
Als ik uitzicht heb op een nieuwe baan, dan wil ik in de laatste week van mijn 'vakantie' even verf halen bij de Gamma/Praxis. Dan is het allemaal weer fris en mooi als ik elke avond thuiskom. En dan kan ik de tafel ook een laatste keer doen. En dat het dan maar gebeurd mag zijn met het verven.
Als ik uitzicht heb op een nieuwe baan, dan wil ik in de laatste week van mijn 'vakantie' even verf halen bij de Gamma/Praxis. Dan is het allemaal weer fris en mooi als ik elke avond thuiskom. En dan kan ik de tafel ook een laatste keer doen. En dat het dan maar gebeurd mag zijn met het verven.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Mau dan moet je zo gaan ja hahah. Ik ga denk ik ook zo...
Ben me nog even aan het ergeren aan mijn depressieve vrienden. WA mij hoe 1e kerstdag was en vervolgens alleen antwoorden met 'Ja', 'Nee', 'Ok'. Dus ik vroeg of hij sip was en als antwoord daarop kreeg ik dat hij met kerst alleen was. Toen ik hem vervolgens vroeg of hij niets had geregeld met paps of zijn vrienden, was het antwoord:"Ik houd niet van regelen". Ja, vind het dan neit vreemd dat je alleen zit, lul! Ga dan niet zielig lopen doen, achteraf.
Gast- Gast
oow jasses ja dat schiet dan ook niet op nee
Ik heb hem nog uitgenodigd om morgen met mij en een vriend te chinezen. Maar nee, want hij denkt dat het mijn ex is waarmee ik ga chinezen en nee, het is toch echt een van mijn betere vrienden. Ik noem ze allebei hetzelfde, maar ook niet vragen wie het dan is. Nou stik er dan maar in hoor. Verpest mijn humeur niet, zakkenwasser.
Gast- Gast
Maura, hoe kun je dat zo schrijven terwijl je zelf last hebt gehad van depressies?
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb hem nog uitgenodigd om morgen met mij en een vriend te chinezen. Maar nee, want hij denkt dat het mijn ex is waarmee ik ga chinezen en nee, het is toch echt een van mijn betere vrienden. Ik noem ze allebei hetzelfde, maar ook niet vragen wie het dan is. Nou stik er dan maar in hoor. Verpest mijn humeur niet, zakkenwasser.
Gast- Gast
Wilde avond..Sunprincess schreef:Maura schreef:Ik heb hem nog uitgenodigd om morgen met mij en een vriend te chinezen. Maar nee, want hij denkt dat het mijn ex is waarmee ik ga chinezen en nee, het is toch echt een van mijn betere vrienden. Ik noem ze allebei hetzelfde, maar ook niet vragen wie het dan is. Nou stik er dan maar in hoor. Verpest mijn humeur niet, zakkenwasser.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: