DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ik zeg wit maken en een mooie foto van mij daar hangen
Ja sorry dat ik iedereen in spanning hou. Serieus, denk je dat ik het nog heb haha! Hij zegt dat hij op mijn verjaardag komt, ik krijg al een hartverzakking als ik er aan denk .
Naar bed is veranderd in nog 1 aflevering Modern Family met wat lekkers, ff iets lekkers zoeken.
Ja sorry dat ik iedereen in spanning hou. Serieus, denk je dat ik het nog heb haha! Hij zegt dat hij op mijn verjaardag komt, ik krijg al een hartverzakking als ik er aan denk .
Naar bed is veranderd in nog 1 aflevering Modern Family met wat lekkers, ff iets lekkers zoeken.
Gast- Gast
Zusje, er hangen al twee foto's van jou boven mijn bed.Zusje schreef:Ik zeg wit maken en een mooie foto van mij daar hangen
Haha, kan hij ook iets eerder (tijdens de meeting) komen?
Gast- Gast
Hahahaha die arme jongen krijgt een hartverzakking van zoveel vrouwen bij elkaar . Ik vier mijn verjaardag de 15de June! Visite komt vanaf een uur of 2, je mag best blijven hoor als je dat wilt haha .
En leuk, je had een zelfde idee als ik voor Smik haha! Leuk om te horen dat er al 2 foto's van mij hangen .
En leuk, je had een zelfde idee als ik voor Smik haha! Leuk om te horen dat er al 2 foto's van mij hangen .
Gast- Gast
Ik heb drie lijsten voor in de gang en daarvoor heb ik drie teksten gemaakt. Ik moet ze alleen nog ergens zien uit te printen. Ik denk dat ik het daar bij laat. En dan is er alleen nog een keus te maken tussen een witte muur en een gekleurde muur (antraciet, oker geel, zandkleur)
Gast- Gast
Haha, misschien is een foto van ons samen een idee dan ?
Ik heb 16 januari een tentamen, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee, maar bedankt voor het aanbod . Ik ga wel echt heel erg mijn best doen om er de 14e echt te zijn!
Ik heb 16 januari een tentamen, dus dat lijkt me niet zo'n goed idee, maar bedankt voor het aanbod . Ik ga wel echt heel erg mijn best doen om er de 14e echt te zijn!
Gast- Gast
Ik heb nog een emmer antraciet staan Smik. Mijn stiefmoeder wil er nog een muurtje mee verven, maar ik heb sowieso wel een liter of vijf voor je. Gratisss.
Gast- Gast
Ow, dat zou de keus wel heel makkelijk maken. Ik heb echt maar weinig nodig. Alleen het kleine muurtje in de hal. Is het de zelfde kleur zoals in mijn woonkamer?June schreef:Ik heb nog een emmer antraciet staan Smik. Mijn stiefmoeder wil er nog een muurtje mee verven, maar ik heb sowieso wel een liter of vijf voor je. Gratisss.
Gast- Gast
ok...gaat lekker hier. Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om tussen het koken en het nuttigen van een kerstdiner in een kippenhok het voor elkaar gekregen om nóg een potje af te haken... Maar nu is het alweer laat op de avond!
@Zusje, suf en jammer dat het nu niet door gaat, maar hopelijk morgen dan een fijn gesprek!! Ik ben heel benieuwd!
@Smikk, kom jij de dagen weer een beetje door?
Edit: ik zeg af te haken, maar ik ben er mee begonnen tussen de voorbereidingen voor het diner door...
@Zusje, suf en jammer dat het nu niet door gaat, maar hopelijk morgen dan een fijn gesprek!! Ik ben heel benieuwd!
@Smikk, kom jij de dagen weer een beetje door?
Edit: ik zeg af te haken, maar ik ben er mee begonnen tussen de voorbereidingen voor het diner door...
Laatst aangepast door тыквашка op zo 25 dec 2011 - 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ehm.. denk het wel. Ik heb wel eens een foto gestuurd van mijn antraciete muur toch? Zo is de kleur .
Ik moet slapen nu!
Kussen!
Ik moet slapen nu!
Kussen!
Gast- Gast
Knap Pompoen, nog even haken tussendoor. Het wil hier niet meer lukken dus wil een nieuwe les van VC.
Sinds gister is het wel weer even minder. Ik bedacht me dat het ook een beetje is sinds ik iemand van therapie aan de telefoon heb gehad. Al was het wel een fijn gesprek.
Sinds gister is het wel weer even minder. Ik bedacht me dat het ook een beetje is sinds ik iemand van therapie aan de telefoon heb gehad. Al was het wel een fijn gesprek.
Gast- Gast
@June, slaap lekker
@Smikk, soms als dingen je erg aan het denken zetten ga je draaien als een dolle tol. Ik heb dat tenminste, dan word alles weer op z'n kop gezet op de een of andere manier en dan loop ik daarin vast. Kan ik me vaak ook behoorlijk rot door voelen!
Ik hoop dat je er snel weer je weg uit kan vinden.
Ik vind dat haken dus echt een eitje, dit potje was mijn tweede haaksel. Ging ook razendsnel eigenlijk en het is veel gelijkmatiger dan het vorige potje, minder scheef ook. Gewoon netjes gehaakt eigenlijk. Ik verheug me op dinsdag wanneer de winkels weer open zijn en ik nieuwe wol kan gaan scoren!
Dat was niet de bedoeling!
Ik moet ook maar eens naar bed...ben zo gaaarrrr!
@Smikk, soms als dingen je erg aan het denken zetten ga je draaien als een dolle tol. Ik heb dat tenminste, dan word alles weer op z'n kop gezet op de een of andere manier en dan loop ik daarin vast. Kan ik me vaak ook behoorlijk rot door voelen!
Ik vind dat haken dus echt een eitje, dit potje was mijn tweede haaksel. Ging ook razendsnel eigenlijk en het is veel gelijkmatiger dan het vorige potje, minder scheef ook. Gewoon netjes gehaakt eigenlijk. Ik verheug me op dinsdag wanneer de winkels weer open zijn en ik nieuwe wol kan gaan scoren!
Dat was niet de bedoeling!
Ik moet ook maar eens naar bed...ben zo gaaarrrr!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hihi, ik heb zojuist een Expresso-post gedaan
Pompoen- Lady Post-a-lot
Daar ben ik het niet mee eens..тыквашка schreef:Hihi, ik heb zojuist een Expresso-post gedaan
Ik kan dus ook bij jou in haakles komen?
Ik ben echt ook zo blij met mijn wol-cadeaubon.
Gast- Gast
Er is inderdaad weer heel veel om over na te denken en dat gaat inderdaad als een 'dolle tol'тыквашка schreef:
Ik ga domme beslissingen nemen om wat meer rust te krijgen en loop dan inderdaad vast. Ga alcohol dingen om gedachte stop te zetten en wat rust te voelen, sla weer nachten over enz.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar ben ik het niet mee eens..тыквашка schreef:Hihi, ik heb zojuist een Expresso-post gedaan
Ik zette een laatste zin neer die niets met de vorige zinnen te maken had .
Ehm haakles, ja ik geloof het wel. Haha, alleen weet ik niet zo goed hoe alle steken heten. Maar ik kan je wel de basis vertellen ja. Hoe je begint en een aantal verschillende steken enzo. En hoe je potjes haakt ook trouwens ;-). Maar ik ben natuurlijk niet zo'n haakfenomeen als VC, daar zou ik ook nog wel een les van willen hebben!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Maar er zat geen spatie tussen de zinnen, het waren geen korte zinnen, het waren meer dan twee zinnen en niet een van de zinnen ging over tv.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Daar ben ik het niet mee eens..тыквашка schreef:Hihi, ik heb zojuist een Expresso-post gedaan
Ik zette een laatste zin neer die niets met de vorige zinnen te maken had .
Ehm haakles, ja ik geloof het wel. Haha, alleen weet ik niet zo goed hoe alle steken heten. Maar ik kan je wel de basis vertellen ja. Hoe je begint en een aantal verschillende steken enzo. En hoe je potjes haakt ook trouwens ;-). Maar ik ben natuurlijk niet zo'n haakfenomeen als VC, daar zou ik ook nog wel een les van willen hebben!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er is inderdaad weer heel veel om over na te denken en dat gaat inderdaad als een 'dolle tol'
Ik ga domme beslissingen nemen om wat meer rust te krijgen en loop dan inderdaad vast. Ga alcohol dingen om gedachte stop te zetten en wat rust te voelen, sla weer nachten over enz.
Lastig, want van alcohol krijg je uiteindelijk natuurlijk geen rust en ga je nog slechter slapen! Eigenlijk moet je jezelf de kans en de tijd gunnen in alle rust beslissingen nemen en over de dingen na te denken. Maar ik weet uit ervaring ook dat gedachten helaas niet zo maar stil te zetten zijn, was 't maar waar. Mijn persoonlijke slogan is niet voor niets: "Denken aan, denken aan, denken uit!"
Soms helpt het mij om er met iemand over te praten omdat die van buitenaf de dingen soms helderder ziet. Maar ik heb natuurlijk automatisch al de juiste persoon bij me in de buurt. Wat soms ook helpt is alles op papier zetten zodat ik overzicht krijg van de dingen die ik wil besluiten, zodat ik ze los kan laten uit mijn hoofd omdat ik ze op papier heb staan. Maar 't blijft moeilijk!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik zie door de wodka t bos niet meer.
En als ik nog 1 keer een pm van Ibbeltje krijg zoals elke week over kleding dan beuk in mn hoofd tegen de muur. Oh, Foei. Ja. Maar wel oprecht en open en bloot.
Seaaaabert ook al is kleeeeein
En als ik nog 1 keer een pm van Ibbeltje krijg zoals elke week over kleding dan beuk in mn hoofd tegen de muur. Oh, Foei. Ja. Maar wel oprecht en open en bloot.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar er zat geen spatie tussen de zinnen, het waren geen korte zinnen, het waren meer dan twee zinnen en niet een van de zinnen ging over tv.
Oh sorry, dan gaat het me niet lukken denk ik... Ik praat zelden over TV, maak erg lange zinnen over het algemeen en ehh, dat van die spaties snap ik niet.
Wat ik overigens wel weet is dat ik echt naar bed moet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Niets mis met open en bloot.
Ik vind het ook jammer en vreemd dat er opmerkingen weg zijn gehaald uit het topic. Je mening geven mag echt alleen wanneer deze past bij de mening van de meerderheid en positief is.
Ik vind het ook jammer en vreemd dat er opmerkingen weg zijn gehaald uit het topic. Je mening geven mag echt alleen wanneer deze past bij de mening van de meerderheid en positief is.
Gast- Gast
Trusten Pompoen.тыквашка schreef:Smikkell schreef:Maar er zat geen spatie tussen de zinnen, het waren geen korte zinnen, het waren meer dan twee zinnen en niet een van de zinnen ging over tv.
Oh sorry, dan gaat het me niet lukken denk ik... Ik praat zelden over TV, maak erg lange zinnen over het algemeen en ehh, dat van die spaties snap ik niet.
Wat ik overigens wel weet is dat ik echt naar bed moet!
Gast- Gast
Wat heeft Seabert hier mee te maken btw?Reva schreef:Ik zie door de wodka t bos niet meer.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: