DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Wat is er aan de hand, SP?
Ik werk bij de J.ellinek en heb een associatie bij chinezen.
Weten jullie niet wat chinezen is?
Gast- Gast
Ah, het is daar 5 euro goedkoper, maar onder aan de streep maakt het dus niet uit.Maura schreef:€ 4,95 (Althans, ik moest het ophalen van een DHL-punt en dat koste me €4,95)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wilde avond..Sunprincess schreef:Maura schreef:Ik heb hem nog uitgenodigd om morgen met mij en een vriend te chinezen. Maar nee, want hij denkt dat het mijn ex is waarmee ik ga chinezen en nee, het is toch echt een van mijn betere vrienden. Ik noem ze allebei hetzelfde, maar ook niet vragen wie het dan is. Nou stik er dan maar in hoor. Verpest mijn humeur niet, zakkenwasser.
Valt tegen, gewoon aan het bijkomen van kerstshit.
Gast- Gast
Ik welSunprincess schreef:Maura schreef:Wat is er aan de hand, SP?
Ik werk bij de J.ellinek en heb een associatie bij chinezen.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maura schreef:Wat is er aan de hand, SP?
Ik werk bij de * en heb een associatie bij chinezen.
Voor mij is dat gewoon chinees eten en dan bij voorkeur aan de lopende band. Dat komt ook raar over, maar ik bedoel dus een schepchinees.
Gast- Gast
Maura schreef:Sunprincess schreef:Maura schreef:Wat is er aan de hand, SP?
Voor mij is dat gewoon chinees eten en dan bij voorkeur aan de lopende band. Dat komt ook raar over, maar ik bedoel dus een schepchinees.
haha ja zo ken k het ook, als Mau. Lekker eten bij de Chinees hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Sunprincess schreef:Maura schreef:Wat is er aan de hand, SP?
haha ja zo ken k het ook, als Mau. Lekker eten bij de Chinees hahah.
Ik eet nooit bij de chinees, maar word wel regelmatig geconfronteerd met chinezende mensen
Gast- Gast
aaah ik snap hem al :
Chinezen is een manier om via inhalatie drugs zoals heroïne of cocaïne te consumeren.
Chinezen is een manier om via inhalatie drugs zoals heroïne of cocaïne te consumeren.
Smikkell schreef:Misschien is het alleen voor mensen uit de grote stad
haha ja dat kan goed hoor
Krijg inderdaad toch steeds meer het idee dat Maura gelijk heeft en er in Nederland echt twee werelden zijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Misschien is het alleen voor mensen uit de grote stad
Gast- Gast
Ik ben slapen. Welterusten meiden!
Trusten SP. Fijne dag morgen..Sunprincess schreef:Ik ben weg.... Morgen weer een (kerst)dag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Krijg inderdaad toch steeds meer het idee dat Maura gelijk heeft en er in Nederland echt twee werelden zijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Misschien is het alleen voor mensen uit de grote stad
Ja dat geloof ik ook wel. Ik kijk niet raar op als er nog meer is waar ik nog nooit van gehoord heb en wat voor jou/jullie normaal is
Ik denk alleeen dat het meer zegt over de persoon, dan over de plek waar je woont, omdat drugs ook zeker of juist iets is onder jongeren in dorpen.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Krijg inderdaad toch steeds meer het idee dat Maura gelijk heeft en er in Nederland echt twee werelden zijnIbbeltje schreef:Smikkell schreef:Misschien is het alleen voor mensen uit de grote stad
Ja dat geloof ik ook wel. Ik kijk niet raar op als er nog meer is waar ik nog nooit van gehoord heb en wat voor jou/jullie normaal is
Gast- Gast
Mogge! Ik ben al een tijdje wakker, net ontbeten.
't Is hier superlekker weer dus ik denk dat ik straks ff gauw door het huis heen ga en dan ff naar buiten ga.
't Is hier superlekker weer dus ik denk dat ik straks ff gauw door het huis heen ga en dan ff naar buiten ga.
Gast- Gast
Nou ja, haha wel een beetje. Alhoewel ik zit hoor en ook al een paar uur wakker ben ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSJOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEE
mogge allemaal
mogge allemaal
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Grrr... mijn kat valt me steeds aan omdat hij eten wil. (Hij grijpt me bij mijn benen en zet zijn tanden er in...vrij zachtjes wel, maar toch)
Heel irritant want het beste beest hééft eten...maar hij vertikt het er van te eten. Ik snap niet waarom. Het eten van gisteren lag er nog, heb er nog even wat ander voer bij gedaan in de hoop dat hij dan wel zou eten, maar hij doet het gewoon niet!!
Heel irritant want het beste beest hééft eten...maar hij vertikt het er van te eten. Ik snap niet waarom. Het eten van gisteren lag er nog, heb er nog even wat ander voer bij gedaan in de hoop dat hij dan wel zou eten, maar hij doet het gewoon niet!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Die zit vast op zijn kerstontbijt te wachten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40