DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Maar loopt het daar zo ontzettend uit, of is hij wat slordig geweest met plannen? Want gezien de tijd en de aanwezige kindjes heeft hij daar dus ook deelgenomen aan de maaltijd.Reva schreef:Klopt, maar ik wil niet dat hij zich haast daar omdat ik trek in nacho's heb
Gast- Gast
De kinderen hebben al gegeten. Maar zijn ex had gezegd tegen ze dat G. het naar bed brengen zou doen, dus hij vond dat zielig om dan niet te doen. Logisch ook. Slim gespeeld van dr hoop dat het haar een gelukkig gevoel geeft.
Vienetta is op
Vienetta is op
Gast- Gast
Maple, ik denk dat je mijn mening verkeerd opvat maar ik laat het even zo, discussie lijkt me ook niet waar je op zit te wachten.
Ik ben weer thuis, mijn slaapkamer is een puinzooi met overal kleding pfff en ik moet nog wat voor mijn werk doen. Ik heb geen zin om op te staan .
Film was trouwens erg mooi. Was naar One Life.
Ik ben weer thuis, mijn slaapkamer is een puinzooi met overal kleding pfff en ik moet nog wat voor mijn werk doen. Ik heb geen zin om op te staan .
Film was trouwens erg mooi. Was naar One Life.
Gast- Gast
Hoi hoi
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jammer dat de kerst haast voorbij is. Vind het echt de gezelligste tijd vab het jaar.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Moet je morgen weer werken, Zusje?
Jep maar ik mag een dagje meedraaien op kantoor. Krijgt eerst nog een soort beoordeling ofzo geloof ik... Denk dat ik gewoon lekker mijn eigen kleding aantrek en voor de zekerheid iets in de auto leg ofzo. Ik ga niet in mijn apenpak lopen als ik de hele dag op kantoor zit toch? Mijn broek zakt ook zo af, loop de hele dag te hijsen . En jij?
Gast- Gast
Mwa nee ben er nu wel klaar mee met kerst na mijn schoonzusje weer gezien te hebben
Ik vind het vooral fijn om tijd met mijn familie door te brengen. Niet dat ik dat normaal niet doe maar de setting is gewoon extra gezellig . Toch blijven het moeilijke dagen. Zo is mijn oom er niet meer en mijn vader mist hem vreselijk (zijn lievelingsbroer), daar moest hij dan ook om huilen en dat is zo moeilijk als je je vader moet troosten... Op kerstavond een paar jaar terug is zijn beste vriend overleden. Daar de stiefzoon van zou eerste kerstdag jarig zijn geweest als hij niet vermoord was... Dat maken deze dagen niet echt makkelijker. Van mij mag het nieuwe jaar wel gewoon beginnen, ik heb er zin in.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Mwa nee ben er nu wel klaar mee met kerst na mijn schoonzusje weer gezien te hebben
Klinkt niet leuk
Ella- Ratel
Zusje schreef:Ik vind het vooral fijn om tijd met mijn familie door te brengen. Niet dat ik dat normaal niet doe maar de setting is gewoon extra gezellig . Toch blijven het moeilijke dagen. Zo is mijn oom er niet meer en mijn vader mist hem vreselijk (zijn lievelingsbroer), daar moest hij dan ook om huilen en dat is zo moeilijk als je je vader moet troosten... Op kerstavond een paar jaar terug is zijn beste vriend overleden. Daar de stiefzoon van zou eerste kerstdag jarig zijn geweest als hij niet vermoord was... Dat maken deze dagen niet echt makkelijker. Van mij mag het nieuwe jaar wel gewoon beginnen, ik heb er zin in.
Ja dan blijven het moeilijke dagen. Erg he als je vader het moeilijk heeft om dat te zien dan.
Ella- Ratel
Yvette schreef:Ibbeltje schreef:Mwa nee ben er nu wel klaar mee met kerst na mijn schoonzusje weer gezien te hebben
Klinkt niet leuk
Wij klikken niet zo goed zeg maar...en haar gezicht stond vandaag op chagrijn. Misschien ligt dat er aan dat ze zwanger is en misschien moe, maar ik zie haar wel vaker zo. Ik probeer gesprekje te voeren maar krijg een kort antwoord terug waardoor het gesprek weer dood loopt zeg maar.
Zusje> ja heftig lijkt mij dat als je je vader zo ziet huilen.
Gewoon normale kleding inderdaad dan, haha. Wel moeilijke tijden voor jullie gezin dan deze dagen
Op naar een geweldig 2012 inderdaad!
Op naar een geweldig 2012 inderdaad!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Yvette schreef:Ibbeltje schreef:Mwa nee ben er nu wel klaar mee met kerst na mijn schoonzusje weer gezien te hebben
Klinkt niet leuk
Wij klikken niet zo goed zeg maar...en haar gezicht stond vandaag op chagrijn. Misschien ligt dat er aan dat ze zwanger is en misschien moe, maar ik zie haar wel vaker zo. Ik probeer gesprekje te voeren maar krijg een kort antwoord terug waardoor het gesprek weer dood loopt zeg maar.
he jammer zeg dat ze zo is. Zo'n iemand kan de hele sfeer verpesten
Ella- Ratel
Smikkell schreef:Ik houd je in de gaten Zusje..
Ik zit met de nachtbushalte jongen te kletsen
Gast- Gast
Als je maar weet dat ik je in de gaten houd. Kletsen mag.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik houd je in de gaten Zusje..
Ik zit met de nachtbushalte jongen te kletsen
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaa als hij dan langs komt wel ja maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen... Sowieso klets ik de laatste weken veel met die jongen hoor, gewoon vriendschappelijk; af en toe een flirt maar that's it.
Gast- Gast
Yvette> ja is erg jammer. Hoop dat het ooit veranderd.
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: