Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu voel ik me toch wel erg zielig

+7
Blond
Feline
Jeanette
Arwyn
Sjaantje
Mysterious
Antibes
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nu voel ik me toch wel erg zielig - Pagina 2 Empty Re: Nu voel ik me toch wel erg zielig

Bericht  Kabouter za 24 dec 2011 - 8:53

Ik voel me ook zielig..of eigenlijk vooral verdrietig. Ik wil Kerst gewoon overslaan!

Ow en Smikkell, ik vind je boom wel schattig eigenlijk.
Antibes, hopelijk word je niet echt ziek..zou balen zijn.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu voel ik me toch wel erg zielig - Pagina 2 Empty Re: Nu voel ik me toch wel erg zielig

Bericht  Blond za 24 dec 2011 - 8:53

Whaha dat klinkt wel leuk hoor Antibes. Je hebt je gevoel voor humor iig nog niet uitgespuugd :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 8:54

_Chance schreef:Whaha dat klinkt wel leuk hoor Antibes. Je hebt je gevoel voor humor iig nog niet uitgespuugd :P

Nee klopt, die kant gaat het gelukkig niet op én ik ben nog niet leeg. Ik spreek je morgenochtend wel opnieuw.. Sad

And so much for details, haha! clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 8:58

Als het gaat om iets verkeerds gegeten hebben, dan kan het er ook maar uit zijn ook. Alleen geef je zelf al aan dat je niet zo goed weet wat dat dan moet zijn en is bijna iedereen om mij heen de laatste dagen al ziek geweest, inc overgeven. Ze waren wel allemaal binnen 24 uur weer opgeknapt.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 9:00

Daarom, daar hoop ik ook maar op. Ik ben ook altijd anti-antidiarree middeltjes, omdat het waarschijnlijk juist iets is dat mijn darmen uit moet.. Maarja.. Als ik me morgen nog zo kut voel, kan pap me niet eens komen halen, want ik kan geen half uur zonder wc pot.. Dan wordt het wel een heeeeeeeeele trieste kerst!

Gelukkig is de buikpijn wel vannacht al begonnen, ik heb nog hoop dat het morgen een stuk beter is!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 9:02

Het zou of Julia's of de McFlurry van gisteren moeten zijn dan..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 9:02

Je vader heeft daar vast wel wat voor... Nu voel ik me toch wel erg zielig - Pagina 2 166342

Nu voel ik me toch wel erg zielig - Pagina 2 Tena-Slip-Plus-pb

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 9:03

All you need is love is voor mij ook een reden om het toilet te bezoeken anders.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 9:05

Hahahahah, dat was het eerste dat in mijn hoofd opkwam toen ik aan de auto dacht morgen. Maaaaaaar, nee, dan toch maar geen kerst hahahaha!

All you need is love vind ik ook niets, mijn arme pap zit het nu gedwongen daar te kijken met mijn zus en mam..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 9:12

Ik voel me nu nog niet zó zielig, ben bang dat ik me tweede kerstdag wel zielig ga voelen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 9:14

Verrekte veel zieligheid hier op kerstavond.. hug
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 24 dec 2011 - 9:26

Ik post eigenlijk nooit in algemeen, maar voel me nu zo zielig dat ik toch maar een poging waag Embarassed

Ben donderdagmiddag ziek uit m'n werk gekomen: koorts, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, spierpijn, hoesten, snotteren. Fijn griepje dus Rolling Eyes Ik ben serieus bijna NOOIT ziek (werk inmiddels 8 jaar en dit was de 2e keer dat ik me ziek moest melden) en nu net voor kerst ben ik ziek. Sad Het zieligst vind ik het nog voor mijn zoontje omdat nu zijn 1e kerst toch een tikkie anders zal lopen dan gepland. Ok, hij snapt er nog geen drol van, maar het idee '1e kerst' klinkt zo leuk Laughing

Dan ben ik ook nog eens heel de avond alleen thuis, want mijn vriend is werken. Zo voor de verandering maar eens wat paracetamolletjes innemen en mijn bed induiken. Volgend jaar beter zullen we maar denken smile

Verder voor alle zielige medemensen hier een dikke hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 9:29

Aaaah, wat naar.. Ik kan me voorstellen dat je zo'n eerste kerst bijzonder zou willen maken. En ook niet alleen voor hem, maar zelf wil je er ook van genieten dan lijkt me! Je kindje zal zich er waarschijnlijk nooit iets van herinneren, maar toch is het niet leuk! HEel veel beterschap in ieder geval ook voor jou! Is je vriend er de andere twee dagen wel?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 24 dec 2011 - 9:34

Dan maar met m'n snotterige hoofd in m'n pyama op de kerstfoto's Laughing

Hij is om 17 uur weggegaan en hij is om 03 uur klaar met werken (horeca) Daarna nog een afzakkertje drinken met collega's, dus ik denk dat hij om een uur of 5 's ochtends wel thuis zal zijn angel

Gelukkig is hij morgen en maandag vrij cheers Het enige voordeel is dat ik nu niet naar mijn schoonmoeder+vriend hoef Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 3:30

Hoe gaat het vandaag, Antibes?

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 25 dec 2011 - 23:01

Voelde me veeel beter, gisteren droge beschuitjes gegeten en 's avonds gewoon gaan eten en ik had zoiets van ik zie het wel. Nu rommelt het wel een beetje, maar ik houd alles binnen dus, gelukkig! Nog steeds geen Christmas spirit door familiegezeik nu, maar dat zal wel in meer huishoudens gedonder zijn nu.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  flower zo 25 dec 2011 - 23:17

Fijn dat je je wat beter voelt!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Pompoen zo 25 dec 2011 - 23:24

Antibes schreef:Voelde me veeel beter, gisteren droge beschuitjes gegeten en 's avonds gewoon gaan eten en ik had zoiets van ik zie het wel. Nu rommelt het wel een beetje, maar ik houd alles binnen dus, gelukkig! Nog steeds geen Christmas spirit door familiegezeik nu, maar dat zal wel in meer huishoudens gedonder zijn nu.. :P

Fijn dat je toch nog kon gaan. Was 't lekker? Volgens mij is familiegezeik bijna een standaard onderdeel van kerst... Hier had mijn moeder mijn gekke tante uitgenodigd... ik had me voorgenomen me niet meer te ergeren, want dan heb ik zelf geen leuke kerst. Het is echt heel wonderlijk goed gelukt! Niettemin werd ik toch nog afgesnauwd (we zaten aan tafel, er werd gepraat en ik zei iets tegen mijn zusje die naast me zat. Zegt mijn tante ineens heel hard: "Je stoort!" :shock: Eh pardon?
Mijn zusjes vriend die moest trouwens echt even zijn hoofd afwenden om zijn lach te verbergen, haha.
Mijn zusje liep zich trouwens wel te ergeren dus die heb ik even verzekerd dat het echt geen zin had. Mijn tante die zou voor het voorgerecht, een rauwkostschotel, zorgen, we namen allemaal wat mee (nou ja 't was in mijn huis dus mijn eten was er al ;-)). 't was gewoon niet af toen ze bij ons kwam! En dat duurde nog meer dan een uur!! En we hebben allemaal met verbijstering zitten kijken hoe ze zo lang kon doen over een schaal met stukjes rauwkost met wat dressing en hoe ze het voor elkaar kreeg zó veel schaaltjes, bakjes en kommetjes vies te maken en zó veel troep te maken!! Ze had er al 3 uur voorbereidingstijd op zitten voor ze bij ons kwam :shock:.
Haha maar mijn zusje kreeg het af en toe echt te kwaad en moest even om het hoekje van de keuken zich terugtrekken om te grommen, haha.

Oh en mijn oma had haar gehoorapparaten niet in... Die verstond écht hélemaal niks, herhaalde het dan verkeerd of zei heel geërgerd dat iedereen stil moest zijn. Wahaha. Of, ook heel leuk, dan wil ze aandacht en dan zegt ze heel hard "Oehoe Oehoe Oehoe". A. en ik doen dat thuis als ze er niet bij is ook regelmatig om irritant naar elkaar toe te zijn, haha dus dan moet je elkaar op zo'n moment even niet aankijken...

Lang leve familie!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: