Ziek & Zielig topic
+3
Kaboutertje
Tullow
Pien
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ziek & Zielig topic
Vlg mij is het halve forum ziek of onderweg.
Bij deze een topic om even je klachten te spuien!!
Bij deze een topic om even je klachten te spuien!!
Gast- Gast
Re: Ziek & Zielig topic
Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Gast- Gast
Ik zal wel beginnen:
Mijn neus en holtes zitten dicht, mijn hoofd voelt of het gaat barsten.
Ik heb keelpijn, ben kortademing, aan het hoesten en gewoon moe en zat.
Wie volgt?
Mijn neus en holtes zitten dicht, mijn hoofd voelt of het gaat barsten.
Ik heb keelpijn, ben kortademing, aan het hoesten en gewoon moe en zat.
Wie volgt?
Gast- Gast
hooikoorts!! ik nies ongeveer 30 keer in het kwartier, word er gek van....
verder moet ik wat doen in huis maar heb ik geen zin!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ziek en zielig was ik gister, maar nu ik hier weer op het werk zit, had ik me toch liever nog een dagje langer ziek gemeld!
Gelukkig is dit mijn laatste week en dan lekker 2 weken vakantie. Ben ik aan toe!
Gelukkig is dit mijn laatste week en dan lekker 2 weken vakantie. Ben ik aan toe!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hoe komt dat?Razz_ schreef:Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Gast- Gast
Je mag Loratidine gewoon hebben als je zwanger bent hoor. Maar als je echt veel last hebt zal het niet heel veel verschil maken...Pien schreef:hooikoorts!! ik nies ongeveer 30 keer in het kwartier, word er gek van....
Gast- Gast
Ik voel me vandaag niet ziek en zielig, maar wil jullie wel even sterkte/beterschap wensen!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
ProudMama schreef:Hoe komt dat?Razz_ schreef:Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Ik zit gewoon niet lekker in m'n vel, het gaat niet lekker op het werk, ben erg moe en ik loop al 2,5 jaar met een trauma wat ik maar niet kan verwerken. En dat laatste vind ik nog het ergste want die beinvloed de rest. Ik heb echt zin om in bed te kruipen en 3 dagen aan 1 stuk te slapen
Gast- Gast
Niet ziek, wel doodmoe. Wel net ziek geweest van de stress en alle ellende. Vannacht heel slecht geslapen, bah.
Gast- Gast
Meis toch!!Razz_ schreef:ProudMama schreef:Hoe komt dat?Razz_ schreef:Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Ik zit gewoon niet lekker in m'n vel, het gaat niet lekker op het werk, ben erg moe en ik loop al 2,5 jaar met een trauma wat ik maar niet kan verwerken. En dat laatste vind ik nog het ergste want die beinvloed de rest. Ik heb echt zin om in bed te kruipen en 3 dagen aan 1 stuk te slapen
Moet je je dan niet gewoon een paar dagen ziek melden om even bij te komen?
Gast- Gast
Ik heb ook slecht geslapen, ben chagrijnig vandaag en voel migriane opkomen. Great!
Griep heb ik 2 weken geleden gehad, het heerst volgens mij wel nog steeds. Beterschap PM!
Griep heb ik 2 weken geleden gehad, het heerst volgens mij wel nog steeds. Beterschap PM!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Mhm, ik houd wel van een beetje klagen, maar ik mankeer momenteel echt niks . Jullie allemaal veel beterschap!
Gast- Gast
Ik voel me een beetje zielig omdat er heel weinig mensen op mijn verjaardagsfeestje komen zaterdag Eigenlijk moet me dat niet uitmaken, want mijn eigen verjaardag vieren vind ik nooit zo heel leuk.
Opa en oma kunnen niet, neefjes komen niet, tante en oom met kids komen niet, de buren van beide kanten kunnen niet...
Maar ik word morgen wel 30, dat voelt toch een beetje als een mijlpaal en daarom lichtelijk teleurgesteld dat de helft niet kan of gewoon niet komt.
Van mijn 7 vriendinnen komen er maar 2. Eentje morgen ( en daar heb ik heeeeeeeeel veel zin in, want ik heb dr al heel lang niet gezien ), en eentje zaterdag.
En ik vind dat ik hier niet over mag zeuren eigenlijk, want er zijn mensen die het beroerder hebben.
Iedereen die zich ziek, kut of zielig voelt krijgt van mij een dikke
Opa en oma kunnen niet, neefjes komen niet, tante en oom met kids komen niet, de buren van beide kanten kunnen niet...
Maar ik word morgen wel 30, dat voelt toch een beetje als een mijlpaal en daarom lichtelijk teleurgesteld dat de helft niet kan of gewoon niet komt.
Van mijn 7 vriendinnen komen er maar 2. Eentje morgen ( en daar heb ik heeeeeeeeel veel zin in, want ik heb dr al heel lang niet gezien ), en eentje zaterdag.
En ik vind dat ik hier niet over mag zeuren eigenlijk, want er zijn mensen die het beroerder hebben.
Iedereen die zich ziek, kut of zielig voelt krijgt van mij een dikke
Gast- Gast
ProudMama schreef:Meis toch!!Razz_ schreef:ProudMama schreef:Hoe komt dat?Razz_ schreef:Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Nou ik werk maar 2 dagen in de week (ma en vr) dus dat kan ik gewoon niet maken. Het gaat wel over.. ooit..
Gast- Gast
Ik ben net weer aan de beterende hand! Ik was echt snotverkouden. Ik heb geen hooikoorts, maar heb toch het record niezen verbroken.
En nog steeds een stijve nek, maar ga morgen eindelijk naar de fysio.
En nog steeds een stijve nek, maar ga morgen eindelijk naar de fysio.
Gast- Gast
Niet ziek maar wel heel veel spierpijn. Ik heb gisteren veel te veel gedaan op het werk.
Moest in mijn eentje 80 bejaarde bedienen (koffie/thee, drinken, soep, broodjes.) niet te doen..
Moest in mijn eentje 80 bejaarde bedienen (koffie/thee, drinken, soep, broodjes.) niet te doen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@Toetje: Dat is niet leuk, zo werken. Bah! Zieke collega('s)? Onderbezetting?
Gast- Gast
Geen idee, ik werk er pas net en volgens mij gaat het altijd wel zo. Ze hadden zelfs nog iemand extra ingezet om mij te helpen, anders moest ik het helemaal alleen doen. (Nu heb ik alleen het bedienen alleen gedaan, dat andere meisje de afwas.) We zijn van 10.30 tot 15.30 bezig geweest en die mensen hebben er misschien anderhalf uur gezeten. Daarna ook nog alle tafels en stoelen terug sjouwen, stofzuigen, dweilen etc. dus ik was echt kapot gisteravond.
Toet- Lady Post-a-lot
Razz_ schreef:ProudMama schreef:Meis toch!!Razz_ schreef:ProudMama schreef:Hoe komt dat?Razz_ schreef:Ik ben niet ziek maar ik voel mezelf gewoon kut op het moment en daar baal ik echt van !
Nou ik werk maar 2 dagen in de week (ma en vr) dus dat kan ik gewoon niet maken. Het gaat wel over.. ooit..
Gast- Gast
hier keelpijn, oorpijn en hoofdpijn maar voel me fitter dan gister, dus bekijk het positief, en heb een heerlijk dagje voor mezelf, dus lekker in huis rommelen.
Gast- Gast
Ik heb keelpijn en vandaag heb ik gewoon echt last van ont-zwangerenl....ben gewoon NIET te genieten! Grrrrrrrrr
Gast- Gast
hier nog een zieke, traanogen, snotneus, misselijk en een keel die aanvoelt als schuurpapier. Wil gewoon thuis m`n bedje in En het erge is dit is gewoon al de 3e keer in 2 maanden dat ik verkouden ben blegh.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Dat kan ik me indenken zeg! Vind het niet normaal hoor.
Het is ook niet echt normaal. Wij werken ook gerust 8 uur met maar twee pauzes van 5 minuten. En dan te bedenken dat veel van mijn (vrouwelijke) collega's al tegen de 50 jaar zijn. Ik durf ook nog niet zo goed voor mezelf op te komen, omdat ik een niet zeuren-mentaliteit heb, waardoor ik nu dus wel over m'n eigen grens heenga.
Maargoed, ik stop weer met dit topic vervuilen
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ziek, maar niet ziek
» zo zielig :(
» Wat zielig :(
» Kat naar de dierenarts, zo zielig!
» Ik voel me een beetje zielig en jij?