Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

+38
_Lana_
Shy
studiebol
Flip Fluitketel
Star007
Fearie
Catwoman79
PapillonRose
Ayla
Happydobby
Annie24
SarahKey
Lindsya
Wennes
Nana
Bruintje Beer
Niene
Dora
Tania
PiP
meisje
Supertalentje
Susan
Jasmine
joyce0606
Parisienne
Thunder
mickey
Chelle
CCC
mauwmauw
Coco
Monnie
koNijntje
Pussycat
Liadan
Flower_L
Lejow
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:39

Ayla schreef:
Susan schreef:HUH? Maar toch wel op Facebook? Ik wil het weten!
Ja! Sad of via PM? Maar je kent mij totaal niet, dus dat zal er wel niet inzitten haha.
Daar komt het inderdaad wel op neer vrees ik, no hard feelings hopelijk.smile Er komen ook geen foto's op het forum te staan.

Susan, jij krijgt het echt wel te horen.smile Maar weet zelfs nog niet eens of ik het met heel m'n FB deel, mijn man noem ik daar ook steevast bij z'n voorletter.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:41

Wow Freakie, ben je al zo ver!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Ayla vr 23 dec 2011 - 2:47

Nee joh is je goed recht! Dat iedereen hier met namen en foto's strooit wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen smile En ik plaats hier geen foto's van mezelf, en jij wel, dus ben toch al anoniemer als jij. No problemo!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  studiebol vr 23 dec 2011 - 3:58

De eerste 15 weken waren vervelend door het vele overgeven. Over de weken daarna mag ik niet klagen, het verliep prima had eigenlijk nergens last van. Maar dan nog vind ik zwanger zijn niet leuk... ik heb echt gemerkt dat ik daar niks mee heb.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Shy vr 23 dec 2011 - 4:11

Ik kan ook nog maar reageren tot nu maar voor mijn gevoel gaat het best goed.
Ik ben niet heel erg veel moe geweest, heb denk ik maar 4 keer een middagslaapje gedaan omdat het lekker kon als ik een dag vrij was.

Verder ben ik wel misselijk geweest en dan vooral in de ochtend en nu ben ik nog 1 keer in de week misselijk zo ongeveer.

Maar lejow hoe beschrijf jij die van jouw tot nu? Gaat het nu beter met je en qua moe zijn enzo?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 4:47

Zoals de VK al zei: Zwanger zijn is niet mijn ding.
De misselijkheid is sinds een week een beetje te behappen en ik kom de dag door zonder medicijnen, ik geloof dat ik gister voor het eerst echt een hele dag niet misselijk ben geweest (wist bijna niet meer hoe het voelde).
Helaas blijft de moeheid hangen, ik ben al aan het zoeken naar multivitaminen, omdat naast de floradix nog te gaan slikken, maar had die van de kruidvat en daar werd ik ZO ziek van, dat ik niet zo goed meer durf..

Ik wil het geen zwangerschap from hell noemen, absoluut niet, lees hier verhalen die nog veel heftiger zijn. Maar nee, echt flierefluitend en over rozen is het ook niet gegaan allemaal.

Maar.. IK HEB KERSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  _Lana_ vr 23 dec 2011 - 9:04

Zeker de mooiste tijd van mijn leven!! Very Happy
Ondanks dat ik de eerste 16 weken misselijk ben geweest en al heel vroeg veel last van mijn bekken heb gekregen en dus niet meer zo mobiel ben, geniet ik echt van elke minuut.
Ik vind het zoiets geweldigs. Al dat getrappel en leven van binnen I love you .
Maar goed ik moet het ergste nog krijgen, de laatste weken zullen niet zo makkelijk zijn, denk ik Wink
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Annemie vr 23 dec 2011 - 9:09

Het was niet from hell, maar leuk was anders, ik heb 37 weken overgegeven en misselijk geweest, nee dat hoop ik echt niet nog een keer, hopelijk gaat het bij een volgende zwangerschap beter, want ik was blij dat ik bevallen was, eindelijk weer normaal wat eten zonder dat het er meteen weer uit kwam, heerlijk...Nee, zwanger zijn was geen pretje.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:39

Het enige ongemakje wat ik bij de eerste heb gehad is bekkeninstabiliteit. Verder vond ik het heerlijk om zwanger te zijn. Door de bevalling en het breken van het een en ander is de zwangerschap van de 2e iets anders verlopen. Ik zat in een rolstoel en kon minder goed voor mijn zoontje zorgen. Dat heeft best wel even zeer gedaan. Máár 10 keer liever deze zwangerschap dan 3 maanden (of langer) misselijk zijn. Dat lijkt mij echt een regelrechte hel namelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:04

Ik heb onwijs last van m'n bekken gehad en zat met 23 weken al in de ziektewet. En verder sliep ik de laaste 2 maanden echt vreselijk slecht. Op een gegeven moment was heel m'n ritme ongedraait. Ik sliep overdag en s'nachts was ik wakker. Dat was echt verschrikkelijk ! Missleijk ben ik nooit geweest

Maar ondanks alles vond ik echt heerlijk om zwanger te zijn !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  woezel za 24 dec 2011 - 2:36

Bij de eerste 2 heb ik ondanks de bekkeninstabiliteit wel genoten vd zwangerschap.
De 3e vond ik wel heel erg zwaar. Eerste periode echt onwijs moe, moest echt elke middag naar bed. Daarna begon mijn bekken weer, dit keer zelfs hulp in de huishouding gehad. En de laatste periode geregeld gerommel en zware hoofdpijn. Zelfs voor bij de neuroloog geweest enz.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  M@niek za 24 dec 2011 - 4:36

uhh from hell! Ben tot 35 weken strontziek geweest (in de zin van misselijk zijn en heeeel veel braken), heb hierdoor ook in het ziekenhuis gelegen en ben daardoor 10 kilo afgevallen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 9:17

Ook from hell! Had zwangerschapscholestase en dan gelijk in een extreme vorm!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 11:11

studiebol schreef:[color=blue]De eerste 15 weken waren vervelend door het vele overgeven. Over de weken daarna mag ik niet klagen, het verliep prima had eigenlijk nergens last van. Maar dan nog vind ik zwanger zijn niet leuk... ik heb echt gemerkt dat ik daar niks mee heb.[/color]

+1

Ik heb tot 15 weken bloedverlies gehad, maar voor de rest weinig klachtjes, een fluitende zwangerschap gehad, en tóch heb ik er weinig tot niks van genoten. Zelfs hetgeen wat iedereen zo magisch vind, het schoppen en bewegen deed me weinig, ik vond het op den duur zelfs irritant. Maar als ik dan dat kleine meisje zie, dan zou ik het voor haar zo nog een keer doen, incl. die ***bevalling.

Ik ben overigens wel heel blij dat ik zwanger heb mogen zijn, een ervaring rijker en het gevoel van complete verbondenheid met dat kleine frummeltje, hoe dan ook, ze is uit mij gekomen, door ons gemaakt, en ONS kindje, en dat wij dat samen hebben gecreeërd vind ik heel erg gek, maar bloedmooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  sheila123 za 24 dec 2011 - 11:27

Ik ben fluitend door mijn 1 me zwangerschap gerold haha nergens last van en overal intens van genoten... Niet misselijk en tot het eind toe ging het prima maar had wel wat kleine kwaaltjes op het eind...ze heeft tot bijna 42 weken bij me gewoond dus zij zal het bij mij ook wel prima hebben gehad... 2e zwangerschap was een ander verhaal.. Heel misselijk geweest en emotioneel een wrak vooral op het eind zat ik er erg doorheen. Vond het erg zwaar met een pittige dreumes om me heen...Maar acheraf 2 prima zwangerschappen gehad waar 2 prachtige meisjes uit voortgekomen zijn (l)
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 13:34

Mijn eerste zwangerschap vond ik een schitterende tijd: wel kwaaltjes zoals misselijkheid, maar dat kon het ongelooflijke geluksgevoel niet overschaduwen. Tijdens mijn laatste zwangerschap ben ik heel erg bang geweest dat het mis zou gaan en dan niet alleen de eerste paar maanden. Het was zeker niet zorgeloos, dus wat ben ik blij dat ze er nu is smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 21:10

Gefeliciteerd Twellie!

Mijn eerste zwangerschap vond ik echt heel makkelijk gaan. Had nergens last van. Ik vond het zelfs jammer toen hij er met 42 weken toch echt uit moest. Ik was het nog lang niet zat.
Tweede zwangerschap ging lichamelijk gewoon goed. Ik ben wel de hele tijd heel bang geweest dat er misschien iets mis zou zijn.
Deze zwangerschap vind ik echt vreselijk. Ik ben constant heel erg moe, misselijk, humeurig. Heb heel erg pijn aan mijn lies.. Van mij mag het wel snel april zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven? - Pagina 3 Empty Re: Zwangerschap from hell, of de mooiste tijd van je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum