Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mooiste tijd van het jaar vind ik...

+20
minoessepoes
rianne287
M@niek
Kowalski
Lenthe
Exogenesis
Tiana
Katrien
Esperanza
Blond
Rush
Ella
Fortissimo
Bliss
Shisha
Rouxxxe
kwak
Susan
Atelier Madame
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Jeanette ma 10 dec 2012 - 5:23

Wat vind jij het mooiste tijd van het jaar? Vind je dat deze maand of ben je blij als het weer wat warmer wordt?

Ik vind altijd als de lente weer begint te komen en er een paar heerlijke warme dagen bijzitten de mooiste tijd van het jaar. Vind het heerlijk als het weer langer licht blijft en weer lekker buiten kan gaan zitten of zonnen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Atelier Madame ma 10 dec 2012 - 5:25

Qua gevoel zomer, s ochtends zonder jas naar buiten kunnen I love you

Qua gezicht herfst, prachtig die gekleurde bladeren em toch nog veel groen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 5:28

Allemaal, ik vind die afwisseling ook leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Susan ma 10 dec 2012 - 5:29

Ik vind dit wel een leuke tijd, dus vanaf het begin van de herfst tot en met de feestdagen. Ik vind het ook fijn als het eenmaal echt lekker lente wordt en dan tot en met de zomervakantie. Ik vind alleen het begin van het jaar niet zo, januari en februari vind ik van die koude, donkere, saaie maanden en maart vaak ook nog wel, maar dan begint het wel weer wat te worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 5:30

De lente vind ik het mooist, ik kan zo genieten van al die bloempjes die net uitkomen en van de jonge dieren.
Bij ons in de tuin zit je helemaal uit de wind en pal in de zon dus je kan al heel vroeg in het jaar buiten zitten, heerlijk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Rouxxxe ma 10 dec 2012 - 5:34

Dan ga ik toch voor de lente! Ik vind de maand december ook altijd erg gezellig, maar zodra die voorbij is mag het van mij altijd zo snel mogelijk lente worden haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Shisha ma 10 dec 2012 - 5:36

De lente. Weer lekker naar buiten zonder jezelf helemaal in te moeten pakken, zon, alles wordt weer groen en begint te bloeien en het ruikt altijd zo lekker dan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Bliss ma 10 dec 2012 - 5:38

Doe mij de lente maar! Zon, lekker weer, langer licht... Van mij mogen ze die winter helemaal afschaffen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Fortissimo ma 10 dec 2012 - 5:39

Voor de sfeer vind ik de kerst en Oud&Nieuw periode erg gezellig. Wel vind ik het vreselijk dat het zo vroeg donker is en lang donker blijft 's morgens.
Qua weer vind ik de lente het fijnst. De heerlijke geuren die je dan buiten ruikt en de eerste zon-dagen. Heerlijk.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 6:07

Deze maand met alle feestdagen, en de kerstnummers op de radio vind ik zoooo gezellig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Rush ma 10 dec 2012 - 6:29

Ijskoude nachten met koude dagen met een strakblauwe lucht en eventueel een dik pak sneeuw, kerstliedjes op de radio, `s ochtends mist over de velden.

Winter dus, absoluut!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Blond ma 10 dec 2012 - 6:58

Als het maar warm is! Of dat nu april is of augustus, ik ben het best in de warmte.

De feestdagen in december vind ik ook gezellig, maar in januari en februari zou ik het liefste een winterslaap houden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Esperanza ma 10 dec 2012 - 7:01

Ik vind alle jaargetijden wel wat hebben.
De tijd rond de feestdagen vind ik erg leuk, gezellig met de kerstboom en kaarsjes.
Januari en februari zijn de enige maanden die ik echt verschrikkelijk vind, die duren altijd zo lang. Vanaf dan wordt het alleen maar beter.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 7:03

Ponyo schreef:Allemaal, ik vind die afwisseling ook leuk.
Jep, ik ook :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Katrien ma 10 dec 2012 - 9:41

Ik vind de lente heerlijk, als de dagen weer wat langer zijn en de zon schijnt. In de herfst vind ik alles erg mooi, maar ik haat regen. Als er sneeuw ligt en de zon schijnt ben ik ook erg in mijn element maar de lente is toch mijn favoriet.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 9:44

De zomer! Lekker buiten leven, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Tiana ma 10 dec 2012 - 9:46

Ik vind de lente en de zomer de mooiste tijden van het jaar. De lente vanwege het mooier wordende weer, de natuur die opbloeit, dagen die langer worden. De zomer vanwege het klimaat (al is dat bij ons niet altijd even mooi), de lange dagen, de gezelligheid die je op die dagen hebt. Samen in de tuin eten, barbecueën, drankjes op het terras en dat soort dingen. smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Exogenesis ma 10 dec 2012 - 9:46

De echte winter, dus de droge dagen waarop het vriest dat het kraakt met een strakblauwe hemel.
Maar ook het voorjaar, wanneer alles begint te bloeien en de temperaturen beginnen op te lopen.

De herfst sla ik liever over en de zomer vind ik ook niet zo geweldig, aangezien het hier in Nederland vaak óf regent óf het snikheet en benauwd is.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Lenthe ma 10 dec 2012 - 9:50

Rejoy. schreef:De zomer! Lekker buiten leven, heerlijk!
+1!
Maar wel tot max 27 graden. Veel hoger vind ik te warm en kan ik niet tegen
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 9:59

Ieder seizoen heeft z'n charme vind ik. In de zomer vind ik het heerlijk om zonder jas naar buiten te gaan en te bbq met vrienden, maar niet kunnen slapen omdat het zo vreselijk warm is of dat je aan je leren bank plakt, muh. Lente is ook leuk, maar stomme pollen! En de herfst, super mooi en ik hou van de geur van bladeren, maar op de fiets in de regen naar huis gaan vind ik minder. Winter is leuk omdat je kunt schaatsen en daarna met je koude gezicht ergens een warme chocolademelk met slagroom kunt drinken, maar op de trein wachten met -2 is echt níet leuk. Ik weet dus niet zo goed wat m'n favoriete seizoen is. Ik vind de afwisseling wel heel leuk! Soms kan ik merken dat ik toe ben aan het volgende seizoen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Kowalski ma 10 dec 2012 - 10:04

Zeker weten lente! De eerste warme dagen, de eerste wijntjes op het terras in het zonnetje, maar vooral de lammetjes en kalfjes die dan geboren worden I love you Daar word ik gewoon spontaan gelukkig van De mooiste tijd van het jaar vind ik... 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  M@niek ma 10 dec 2012 - 11:06

De lente. Niet te warm en niet te koud.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  rianne287 ma 10 dec 2012 - 19:05

Zodra het lente wordt, het gevoel dat je jas uit kan.. heerlijk.
En de eerste blaadjes die aan de bomen komen smile
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 20:06

De zomer. Lekker weer, buiten eten, een bruin kleurtje, leuke zomerjurkjes, etc. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  minoessepoes ma 10 dec 2012 - 20:15

Een mooie voorjaarsdag of de zomer, ik vind het niet snel te warm. Lekker buitenleven, afspreken in het park, bbq-en, terrasje pakken en heerlijk op de fiets naar huis uit het werk in de zon. Wij ondernemen met zomeravonden ook veel meer, spontaan nog even weg, terwijl ik nu merk dat we veel thuis zijn en ik vaak vroeg mijn bed in duik, ik lijk wel minder energie te hebben.

Van de wintermaanden vind ik dit wel de gezelligste tijd van het jaar, januari en februari vind ik inderdaad ook vaak maar grauw en ongezellig.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De mooiste tijd van het jaar vind ik... Empty Re: De mooiste tijd van het jaar vind ik...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum