DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Wat een heerlijk weer is het buiten Niet erg kerstig alleen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Evy snap dat je enorm baalde. En vind het onwijs lief van velen hier die je willen helpen (Ik zou je ook graag helpen maar helaas kan het niet )
Suus> nee geen kerstgevoel als ik naar het weer kijk
Suus> nee geen kerstgevoel als ik naar het weer kijk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gaan jullie vandaag ook al wat kersterigs doen?
Suus- Lady Post-a-lot
nee vandaag nog niet... ja een kerstkransje eten
Gourmetten bij mijn vader vanavond!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker, Lejow. Ik ga vanavond gourmetten bij mijn schoonouders
En gisteren heb ik al kerst gevierd bij mijn broertje. Het is voor hem te druk om het met de hele familie te vieren, dus dan gaat hij niet mee (hij heeft autisme en een ernstige verstandelijke beperking), dus gisteren hebben mijn ouders en ik het bij hem gevierd op zijn groep
En gisteren heb ik al kerst gevierd bij mijn broertje. Het is voor hem te druk om het met de hele familie te vieren, dus dan gaat hij niet mee (hij heeft autisme en een ernstige verstandelijke beperking), dus gisteren hebben mijn ouders en ik het bij hem gevierd op zijn groep
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ga vanavond naar de Kerstmis in de kerk (dubbelzinnig ).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Suus schreef:Gaan jullie vandaag ook al wat kersterigs doen?
Kerstboodschappen hebben we gedaan. Haha en ik ging meezingen met het dweilorkest wat kerstliedjes speelde. In de supermarkt stond ik te zingen.
Ach moest toch elke keer wachten tot ik ergens bij kon.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wij vieren hier altijd kerst op kerstavond. We gaan rond 4 u naar mijn ouders, daar zijn ook mijn broer en zijn vriendin. En dan maakt iedereen een gang van het diner en daarna kadootjes en daarna gaan we naar de nachtmis!
Gast- Gast
Hoi!
Wij gaan vanavond kerstavond vieren bij vrienden van ons, met in totaal 5 stellen. We gaan gourmetten.
Wij gaan vanavond kerstavond vieren bij vrienden van ons, met in totaal 5 stellen. We gaan gourmetten.
Gast- Gast
Ik vind trouwens wonderlijk nog hoe snel en irritatieloos we dat gedaan hebben! We zijn in 1 uur 3 winkels afgeweest en hebben en enorme hoeveelheid boodschappen gehaald. We hebben lol gemaakt, liedjes gezongen en verder vrij efficiënt boodschappen gedaan. Zo vind ik het niet zo erg om de kerstboodschappen op de dag voor kerst te doen.
Er stond trouwens voor ons bij de Lidl een vrouw die 21 kroppen sla kocht!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Misschien voor een restaurant Pompoen waar de sla niet geleverd is? Of een grote familie
Lekker, beld er een gozer aan om over te stappen naar de Nuon, dat is hier nu voordeliger. ben met hem ingesprek maar realiseer mij dat ik er niet uit zie met makkelijke kleding aan, blote voeten (ook niet de mooiste en die nu ijskoud zijn) en stink naar zweet (dat heb ik sowieso al snel als ik druk bezig ben geweest) .... wat zal hij wel niet gedacht hebben
тыквашка schreef:
Misschien een laatste poging om haar konijn kerstklaar te maken?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lekker, beld er een gozer aan om over te stappen naar de Nuon, dat is hier nu voordeliger. ben met hem ingesprek maar realiseer mij dat ik er niet uit zie met makkelijke kleding aan, blote voeten (ook niet de mooiste en die nu ijskoud zijn) en stink naar zweet (dat heb ik sowieso al snel als ik druk bezig ben geweest) .... wat zal hij wel niet gedacht hebben
Ach, zie pagina 53 Ik had er vandaag ook last van
Gast- Gast
Maple schreef:Ibbeltje schreef:Lekker, beld er een gozer aan om over te stappen naar de Nuon, dat is hier nu voordeliger. ben met hem ingesprek maar realiseer mij dat ik er niet uit zie met makkelijke kleding aan, blote voeten (ook niet de mooiste en die nu ijskoud zijn) en stink naar zweet (dat heb ik sowieso al snel als ik druk bezig ben geweest) .... wat zal hij wel niet gedacht hebben
Ach, zie pagina 53 Ik had er vandaag ook last van
ooh ja hahah fijn he op zaterdag
Ibbeltje schreef:Misschien voor een restaurant Pompoen waar de sla niet geleverd is? Of een grote familie
Ja dat kan natuurlijk, ik weet het niet! Maar bij de Lidl komen best vaak mensen die hun kar vol hebben met iets waarvan ik denk: wat moet je in vredesnaam met zo veel... brood, melk, sla etc. (niet houdbare producten)
Pompoen- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:тыквашка schreef:
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Youandi schreef:тыквашка schreef:
Het was eerste Kerstdag, negentienéénenzestig...
Gast- Gast
Ik heb gister boodschappen gedaan. Toen was het al druk. Ik ben blij dat ik nu niet hoef Wél moet ik zometeen naar het paard, daarna douchen dan is het zo tijd om naar onze vrienden te gaan. Ik heb alleen niet zo'n zin. Ben wat neerslachtig..
Gast- Gast
Ik heb trouwens gisteravond boodschappen gedaan en hier was het echt heerlijk rustig!
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb trouwens gisteravond boodschappen gedaan en hier was het echt heerlijk rustig!
Wij wisten gisteren nog niet precies wat we allemaal gingen maken... Dus tja toen moesten we wel vandaag. Ik wilde eigenlijk ook liever eerder, maar ja eigen schuld haha. 't was ook wel echt heel druk hoor. Maar vond de sfeer heel leuk, bijna iedereen liep te lachen en grapjes te maken. Je moet op zo'n moment niet even snel snel de boodschappen willen doen, dat is het gewoon.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Je moet inderdaad niet snel willen nu.
Sommige mensen zijn heel geïrriteerd deze dagen in de buurt van winkels. Ik reed gister rondjes met mijn auto om een plekje te zoeken en toen reed een vrouw bijna tegen me aan (haar schuld, te haastig) en ze keek me toch woest aan! Ik heb haar smakelijk uitgelachen, daarbij denkende "er zijn duizenden dingen die erger zijn in de wereld, stel je niet aan''. Kennelijk staalde dat van mijn gezicht, want vervolgens keek ze nóg woester
Sommige mensen zijn heel geïrriteerd deze dagen in de buurt van winkels. Ik reed gister rondjes met mijn auto om een plekje te zoeken en toen reed een vrouw bijna tegen me aan (haar schuld, te haastig) en ze keek me toch woest aan! Ik heb haar smakelijk uitgelachen, daarbij denkende "er zijn duizenden dingen die erger zijn in de wereld, stel je niet aan''. Kennelijk staalde dat van mijn gezicht, want vervolgens keek ze nóg woester
Gast- Gast
Youandi schreef:Je moet inderdaad niet snel willen nu.
Nou hier heb ik dat echt niet gezien!Ik heb geen geïriteerde mensen gezien, misschien wilde ik het niet zien, haha. Maar ik heb serieus geen jengelende kinderen gehoord, geen ruzieënde mensen, geen boze gezichten gezien. Echt niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Lucky you, dan kun je je er waarschijnlijk voor afsluiten
Ik heb hier meerdere zeikerds gespot.
Ik heb hier meerdere zeikerds gespot.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: