Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 34 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:40

Ik hoef gelukkig geen boodschappen meer te doen, ben nu begonnen met het maken van het toetje voor morgen: tiramisu Very Happy De koffie staat te pruttelen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:42

Lekker smile

Ik hoef niks te koken/ te fabriceren voor morgen. Mijn schoonfamilie is erg goed in de keuken; mijn zwager en schoonzus + aanhang gaan voor Mexicaanse hapjes zorgen smile Weer eens wat anders smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:43

Hoi!

Ik vond de periode vlak voor kerst zo leuk toen ik in een supermarkt werkte. Rijen tot achter in de winkel, maar iedereen vrolijk. Iemand die ik ken werkt nu als caissière en die vind het juist afschuwelijk. Volgens mij is het net hoe je er zelf instaat.

Wij gaan straks naar m'n schoonzus, daar eten, dan naar de mis want ik moet spelen en daarna bij schoonzus cadeautjes uitpakken.
Morgen kerst met mijn vader en zussen en aanhang (fonduen en gourmetten) en maandag kerst met schoonzus en een oom en tante van m'n vriend.

Gast
Gast

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:44

Klinkt lekker, Youandi! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:46

Suus schreef:Klinkt lekker, Youandi! smile

Vind ik ook! Heb er nu al zin in!

Wat gaan jullie verder eten, Suus?

Vergeet-me-nietje: dat is helemaal waar!

Gast
Gast

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:49

Ik vond het in de boekhandel ook altijd leuk met sinterklaas of kerst: superdruk, maar wel vrolijke mensen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:50

Ik heb geen flauw idee wat we verder gaan eten. Iedereen neemt wat mee smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:56

Oh, dat is ook leuk Suus! Verrassing dus smile

Ik ga maar eens iets doen. Paardrijden! Fijne dag(en) allemaal!!

DagCafé - Pagina 34 Kerst1

Gast
Gast

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:57

Het is heerlijk weer om naar buiten te gaan! Veel plezier met paardrijden en fijne dagen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:25

Hij moet weer even omhoog gehaald worden zie ik..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:34

Hahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:36

Zusje schreef:Beetje hoofdpijn maar... Goh, wat een leuke avond was het Very Happy.

Is je kerstboom zich aan het voortplanten Smikkel? Very Happy
Nee, tussen mijn cadeautjes van Reva zaten ook zaadjes om je eigen Kerstboom te planten angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:38

lol! lol! lol! lol! Geweldig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:39

Ze hadden trouwens geen verf bij 'mijn' hema en bij de Gamma alleen maar donkergrijze pfff stom! Ook alleen maar stomme plakplastic trouwens. Ik ga binnenkort wel even in de stad kijken ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:45

Zusje schreef:Ze hadden trouwens geen verf bij 'mijn' hema en bij de Gamma alleen maar donkergrijze pfff stom! Ook alleen maar stomme plakplastic trouwens. Ik ga binnenkort wel even in de stad kijken ofzo.
Echt?
In de stad hebben ze dat wel. Hier bij de praxis hebben ze iig heel veel plakplastic en bij de Hema heel veel van dat soort verf. Ik vind de Gamma sowieso maar een beperkt assortiment hebben.

Hoe was het met je vader?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:51

Ja denk dat ik anders een keer met de auto naar de Hornbach ga, volgens mij hebben ze daar ook heel veel. Het was gezellig met mijn vader, nog een balletje gegeten in zo'n koffiehuisje, lekker Haags en hij kent natuurlijk iedereen haha Very Happy. Was ook echt zo lief toen we in de auto zaten vroeg hij ineens hoe het nou echt met me ging. Was leuk zo ff met mijn vadertje op stap!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 24 dec 2011 - 2:52

Vergeet-me-nietje schreef:Hoi!

Ik vond de periode vlak voor kerst zo leuk toen ik in een supermarkt werkte. Rijen tot achter in de winkel, maar iedereen vrolijk. Iemand die ik ken werkt nu als caissière en die vind het juist afschuwelijk. Volgens mij is het net hoe je er zelf instaat.

Wij gaan straks naar m'n schoonzus, daar eten, dan naar de mis want ik moet spelen en daarna bij schoonzus cadeautjes uitpakken.
Morgen kerst met mijn vader en zussen en aanhang (fonduen en gourmetten) en maandag kerst met schoonzus en een oom en tante van m'n vriend.

Ik werkte bij Ikea en vond dat soort drukke feestdagen altijd wel leuk hoor. Hoewel ik altijd wel blij was dat ik op 2e kerstdag niet zélf de winkel in hoefde ofzo. Maar de sfeer was meestal echt wel leuk. We hebben alleen ook wel eens te maken gehad met ruziënde klanten. Zelfs een keer twee vaders die met elkaar op de vuist wilden voor Småland omdat ze allebei vonden dat hun kind aan de beurt was...

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:54

Wat leuk Zusje..

Kunnen we nieuwjaarsdag je keuken niet pimpen? Nieuw jaar, nieuwe keuken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:55

Na de nieuwjaarsduik dan mss laughcry of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:57

Zusje schreef:Na de nieuwjaarsduik dan mss laughcry of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw laughcry
Wordt een leuke keuken dan. Grote strijker in de pot verf, hier en daar kranten (ow, dat hilarische filmpje van Mr Bean waar Reva over begon), en dan BOEM!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:58

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Na de nieuwjaarsduik dan mss laughcry of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw laughcry
Wordt een leuke keuken dan. Grote strijker in de pot verf, hier en daar kranten (ow, dat hilarische filmpje van Mr Bean waar Reva over begon), en dan BOEM!!!

Klinkt als een fantastisch plan! En met wat wijn en soco's op denk ik dat we er in ieder geval tijdens het opknappen heel hard op kunnen lachen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:59

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Klinkt als een fantastisch plan! En met wat wijn en soco's op denk ik dat we er in ieder geval tijdens het opknappen heel hard op kunnen lachen Very Happy.
Alvast mijn excuses voor als het vierkantje een iets groter vierkantje wordt angel

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 24 dec 2011 - 3:11

Oh ik heb net echt tranen met tuiten gelachen. Ik zocht een recept voor sinaasappelsaus maar had de titel niet gelezen. Dit is het eerste stukje van het recept:

Zorg voor mooie borsten met het vel er kompleet aan. Droog je borsten goed en snijd ze aan de velkant ondiep kruislings in op ongeveer anderhalve centimeter afstand van elkaar. Wrijf de borsten (ook goed in de insneden) in met versgemalen peper en een klein beetje zout. Bak ze in een droge pan op een matig hoog vuur bruin aan de velkant.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 3:13

Gaan de winkels eerder dicht vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 3:14

Zijn die mensen allemaal gek geworden, hiero?! Gisteren waren de winkels tot 23.00u open en een drukte op het centrum, niet te zuinig. Vandaag zijn ze gewoon weer de deur uitgegaan, volgens mij, want het ziet hier echt zwart van het volk. Wilde even de Wibra in, maar alle gangen waren bezet. Dus ik ben er ook maar weer uitgevlucht. Dacht, dan ga ik wel even naar de Kruitvat, hadden ze weer een theekransje voor de panty's die ik wilde bekijken. Heb ze vriendelijk doch dringend verzocht om ergens anders te babbelen. Grrrrr! Dit is zo niet leuk. :P

Goedemiddag trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: