DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik hoef gelukkig geen boodschappen meer te doen, ben nu begonnen met het maken van het toetje voor morgen: tiramisu De koffie staat te pruttelen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker
Ik hoef niks te koken/ te fabriceren voor morgen. Mijn schoonfamilie is erg goed in de keuken; mijn zwager en schoonzus + aanhang gaan voor Mexicaanse hapjes zorgen Weer eens wat anders
Ik hoef niks te koken/ te fabriceren voor morgen. Mijn schoonfamilie is erg goed in de keuken; mijn zwager en schoonzus + aanhang gaan voor Mexicaanse hapjes zorgen Weer eens wat anders
Gast- Gast
Hoi!
Ik vond de periode vlak voor kerst zo leuk toen ik in een supermarkt werkte. Rijen tot achter in de winkel, maar iedereen vrolijk. Iemand die ik ken werkt nu als caissière en die vind het juist afschuwelijk. Volgens mij is het net hoe je er zelf instaat.
Wij gaan straks naar m'n schoonzus, daar eten, dan naar de mis want ik moet spelen en daarna bij schoonzus cadeautjes uitpakken.
Morgen kerst met mijn vader en zussen en aanhang (fonduen en gourmetten) en maandag kerst met schoonzus en een oom en tante van m'n vriend.
Ik vond de periode vlak voor kerst zo leuk toen ik in een supermarkt werkte. Rijen tot achter in de winkel, maar iedereen vrolijk. Iemand die ik ken werkt nu als caissière en die vind het juist afschuwelijk. Volgens mij is het net hoe je er zelf instaat.
Wij gaan straks naar m'n schoonzus, daar eten, dan naar de mis want ik moet spelen en daarna bij schoonzus cadeautjes uitpakken.
Morgen kerst met mijn vader en zussen en aanhang (fonduen en gourmetten) en maandag kerst met schoonzus en een oom en tante van m'n vriend.
Gast- Gast
Klinkt lekker, Youandi!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Klinkt lekker, Youandi!
Vind ik ook! Heb er nu al zin in!
Wat gaan jullie verder eten, Suus?
Vergeet-me-nietje: dat is helemaal waar!
Gast- Gast
Ik vond het in de boekhandel ook altijd leuk met sinterklaas of kerst: superdruk, maar wel vrolijke mensen
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb geen flauw idee wat we verder gaan eten. Iedereen neemt wat mee
Suus- Lady Post-a-lot
Oh, dat is ook leuk Suus! Verrassing dus
Ik ga maar eens iets doen. Paardrijden! Fijne dag(en) allemaal!!
Ik ga maar eens iets doen. Paardrijden! Fijne dag(en) allemaal!!
Gast- Gast
Het is heerlijk weer om naar buiten te gaan! Veel plezier met paardrijden en fijne dagen!
Suus- Lady Post-a-lot
Nee, tussen mijn cadeautjes van Reva zaten ook zaadjes om je eigen Kerstboom te plantenZusje schreef:Beetje hoofdpijn maar... Goh, wat een leuke avond was het .
Is je kerstboom zich aan het voortplanten Smikkel?
Gast- Gast
Ze hadden trouwens geen verf bij 'mijn' hema en bij de Gamma alleen maar donkergrijze pfff stom! Ook alleen maar stomme plakplastic trouwens. Ik ga binnenkort wel even in de stad kijken ofzo.
Gast- Gast
Echt?Zusje schreef:Ze hadden trouwens geen verf bij 'mijn' hema en bij de Gamma alleen maar donkergrijze pfff stom! Ook alleen maar stomme plakplastic trouwens. Ik ga binnenkort wel even in de stad kijken ofzo.
In de stad hebben ze dat wel. Hier bij de praxis hebben ze iig heel veel plakplastic en bij de Hema heel veel van dat soort verf. Ik vind de Gamma sowieso maar een beperkt assortiment hebben.
Hoe was het met je vader?
Gast- Gast
Ja denk dat ik anders een keer met de auto naar de Hornbach ga, volgens mij hebben ze daar ook heel veel. Het was gezellig met mijn vader, nog een balletje gegeten in zo'n koffiehuisje, lekker Haags en hij kent natuurlijk iedereen haha . Was ook echt zo lief toen we in de auto zaten vroeg hij ineens hoe het nou echt met me ging. Was leuk zo ff met mijn vadertje op stap!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Hoi!
Ik werkte bij Ikea en vond dat soort drukke feestdagen altijd wel leuk hoor. Hoewel ik altijd wel blij was dat ik op 2e kerstdag niet zélf de winkel in hoefde ofzo. Maar de sfeer was meestal echt wel leuk. We hebben alleen ook wel eens te maken gehad met ruziënde klanten. Zelfs een keer twee vaders die met elkaar op de vuist wilden voor Småland omdat ze allebei vonden dat hun kind aan de beurt was...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk Zusje..
Kunnen we nieuwjaarsdag je keuken niet pimpen? Nieuw jaar, nieuwe keuken.
Kunnen we nieuwjaarsdag je keuken niet pimpen? Nieuw jaar, nieuwe keuken.
Gast- Gast
Na de nieuwjaarsduik dan mss of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw
Gast- Gast
Wordt een leuke keuken dan. Grote strijker in de pot verf, hier en daar kranten (ow, dat hilarische filmpje van Mr Bean waar Reva over begon), en dan BOEM!!!Zusje schreef:Na de nieuwjaarsduik dan mss of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wordt een leuke keuken dan. Grote strijker in de pot verf, hier en daar kranten (ow, dat hilarische filmpje van Mr Bean waar Reva over begon), en dan BOEM!!!Zusje schreef:Na de nieuwjaarsduik dan mss of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw
Klinkt als een fantastisch plan! En met wat wijn en soco's op denk ik dat we er in ieder geval tijdens het opknappen heel hard op kunnen lachen .
Gast- Gast
Alvast mijn excuses voor als het vierkantje een iets groter vierkantje wordtZusje schreef:Smikkell schreef:Wordt een leuke keuken dan. Grote strijker in de pot verf, hier en daar kranten (ow, dat hilarische filmpje van Mr Bean waar Reva over begon), en dan BOEM!!!Zusje schreef:Na de nieuwjaarsduik dan mss of we doen het gewoon met drank, tijdens oud en nieuw
Klinkt als een fantastisch plan! En met wat wijn en soco's op denk ik dat we er in ieder geval tijdens het opknappen heel hard op kunnen lachen .
Gast- Gast
Oh ik heb net echt tranen met tuiten gelachen. Ik zocht een recept voor sinaasappelsaus maar had de titel niet gelezen. Dit is het eerste stukje van het recept:
Zorg voor mooie borsten met het vel er kompleet aan. Droog je borsten goed en snijd ze aan de velkant ondiep kruislings in op ongeveer anderhalve centimeter afstand van elkaar. Wrijf de borsten (ook goed in de insneden) in met versgemalen peper en een klein beetje zout. Bak ze in een droge pan op een matig hoog vuur bruin aan de velkant.
Zorg voor mooie borsten met het vel er kompleet aan. Droog je borsten goed en snijd ze aan de velkant ondiep kruislings in op ongeveer anderhalve centimeter afstand van elkaar. Wrijf de borsten (ook goed in de insneden) in met versgemalen peper en een klein beetje zout. Bak ze in een droge pan op een matig hoog vuur bruin aan de velkant.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn die mensen allemaal gek geworden, hiero?! Gisteren waren de winkels tot 23.00u open en een drukte op het centrum, niet te zuinig. Vandaag zijn ze gewoon weer de deur uitgegaan, volgens mij, want het ziet hier echt zwart van het volk. Wilde even de Wibra in, maar alle gangen waren bezet. Dus ik ben er ook maar weer uitgevlucht. Dacht, dan ga ik wel even naar de Kruitvat, hadden ze weer een theekransje voor de panty's die ik wilde bekijken. Heb ze vriendelijk doch dringend verzocht om ergens anders te babbelen. Grrrrr! Dit is zo niet leuk.
Goedemiddag trouwens!
Goedemiddag trouwens!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: