DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ik zie gelijk die foto voor me, van die kaart
Ja, dat was echt idioot, maar ook heel grappig eigenlijk. Jammer dat het een kaart van Smikkell was, want ik was juist heel benieuwd en blij. Ook een leuke enveloppe hoor, maar ik was ook benieuwd naar de kaart.
Gast- Gast
De 'school' van Merai heeft een heel grote lime groene muur
Ah, mijn dag is al goed door het pakje van Reva.
Ik heb een groot glas sinaasappelsap geperst
Ow, en nu op TV is uhhhh
Ah, mijn dag is al goed door het pakje van Reva.
Ik heb een groot glas sinaasappelsap geperst
Ow, en nu op TV is uhhhh
Gast- Gast
De kerstboomzaadjes hebben warmte en zonlicht nodig. Waar haal ik dat nu vandaan???
Gast- Gast
Nee, ik heb de zaadjes net gezaaid in een mooi oma's kopje. Zet hem wel onder een lamp. Als ik nu niet begin, dan heb ik straks weer een mini lelijke kerstboom!
Gast- Gast
Beetje hoofdpijn maar... Goh, wat een leuke avond was het .
Is je kerstboom zich aan het voortplanten Smikkel?
Is je kerstboom zich aan het voortplanten Smikkel?
Gast- Gast
Hee Mappie! Hoe gaat het met je?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy, ben je al over de ergste teleurstelling heen, of baal je nog steeds zo erg?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Whoopsie, stond ineens die leuke boodschappenbezorger aan de deur, stond ik daar in m'n monkey madness-pyjamabroek Waaaaarom komt hij zo vroeg, ik lag nog in bed
Maar het gaat redelijk. Gister bij bedrijfsarts geweest, hele verhaal gedaan. Vervolgens weer terug naar werk, daar nog even bij leidinggevende gepraat, in tranen uitgebarsten daar (eindelijk weer een keer). En nu gaat het wel. Ik weet in elk geval dat ik in de gaten gehouden word en dat ik maar aan de bel hoef te trekken en dat er dan andere, rustigere werkzaamheden voor me gezocht worden waar ik iets minder verantwoordelijkheid bij heb, dan wanneer ik op de groep sta. Maar ik blijf het voor nu even proberen. Meteen ook m'n valkuil, want grenzen aangeven kan ik niet, blijf altijd maar anderen voorop stellen. Maargoed, daarom houden ze me ook in de gaten
Maar het gaat redelijk. Gister bij bedrijfsarts geweest, hele verhaal gedaan. Vervolgens weer terug naar werk, daar nog even bij leidinggevende gepraat, in tranen uitgebarsten daar (eindelijk weer een keer). En nu gaat het wel. Ik weet in elk geval dat ik in de gaten gehouden word en dat ik maar aan de bel hoef te trekken en dat er dan andere, rustigere werkzaamheden voor me gezocht worden waar ik iets minder verantwoordelijkheid bij heb, dan wanneer ik op de groep sta. Maar ik blijf het voor nu even proberen. Meteen ook m'n valkuil, want grenzen aangeven kan ik niet, blijf altijd maar anderen voorop stellen. Maargoed, daarom houden ze me ook in de gaten
Gast- Gast
goedemorgen!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
In huis wat rommelen (= opruimen, poetsen, wassen) verder niet veel. En jij ?
ik ga zo aankleden en douchen.. en ook maar even wat wasjes aanzetten.
En daarna de stad in, geld uitgeven Oh, en vriend wil graag dat ik nog wat dingen haal bij de appie, wat te drinken.
Eenmaal thuis ga ik weer lekker mutsjes haken. Heb er 3 in de wachtrij staan
En daarna de stad in, geld uitgeven Oh, en vriend wil graag dat ik nog wat dingen haal bij de appie, wat te drinken.
Eenmaal thuis ga ik weer lekker mutsjes haken. Heb er 3 in de wachtrij staan
Gast- Gast
Wij gaan vanavond gourmetten maar heb een beetje te veel vlees
1800 gram voor 4 personen en 1 kindje.
Ik had bij de slager 2 pakketten gehaald wat normaal samen 1 kilo is. Die maak ik altijd zelf wat groter door er wat aan toe te voegen een snitzeltje, hamburger in stukjes + een aantal kip sate spiesjes. Zet ik heb op de keuken weegschaal is het wel heel veel.
Ja niet boeiend dit haha..
1800 gram voor 4 personen en 1 kindje.
Ik had bij de slager 2 pakketten gehaald wat normaal samen 1 kilo is. Die maak ik altijd zelf wat groter door er wat aan toe te voegen een snitzeltje, hamburger in stukjes + een aantal kip sate spiesjes. Zet ik heb op de keuken weegschaal is het wel heel veel.
Ja niet boeiend dit haha..
Gast- Gast
Ik kom wel langs Aimy, lekker!
Ik ga ook poetsen en opruimen eerst..
Ik ga ook poetsen en opruimen eerst..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
HOI Suus
heej toet!
Bubbelicious schreef:Evy, ben je al over de ergste teleurstelling heen, of baal je nog steeds zo erg?
De ergste teleurstelling is wel over nu, ik baalde zó erg! Maar mede door het veel te vertellen en door de actie van de lieve meiden voor het barbiehuis gaat het wel weer. En gisteren kreeg ik bij therapie een inzichtkaartje waarop stond: 'Zie de humor er eens van in.' Erg toepasselijk
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: